Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 75 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 05 hétf., 0:24 
Avatar

Csatlakozott: 2004 feb. 02 hétf., 21:14
Hozzászólások: 18
Tartózkodási hely: Budapest
T-Rex írta:
Kár, hogy széthullott a 3DO :cry:


Szerintem nem is pont a 3DO vagy a New World Computing hiányzik (azért az a negyedik rész csúnyán el lett szabva, bár vszínűleg pénz és időhiány miatt), csak azzal van baj, hogy jelenleg a Heroes sorozat egy adoptált gyerek állapotában leledzik, és egyáltalán nem hasznos, hogy a reboot óta már a második fejlesztőcsapat megy végig rajta, egyre inkább bérmunka jelleggel. Ez persze nem csak az Ubi hibája, hiszen az elején próbálkoztak ők sokat, még Jon Van Caneghemnek is felajánlották a H5 fejlesztés vezetését, de a New World tagjai már valószínűleg túlságosan megcsömörlöttek ahhoz, hogy belevágjanak 2 elrontott projekt után (mmint a félresikerült H4 és az éppen fejlődő, a 3DO bebukása miatt törölt New World féle H5) egy harmadikba.

És akkor be is fejezem az offtopicolást.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 05 hétf., 20:57 
Avatar

Csatlakozott: 2003 jún. 24 kedd, 12:02
Hozzászólások: 156
Tartózkodási hely: Kazincbarcika
Valaki játszik itt a H6 demoval?

Csak ki kell bugozni és veszett jó játék lesz.

_________________
Minden úgy van jól, ahogy van, kivéve, ha nem lehet rosszabul.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 06 kedd, 9:46 

Csatlakozott: 2011 jan. 02 vas., 16:40
Hozzászólások: 45
Tartózkodási hely: Herend
Én a Heroes VI Bétát tolom ezerrel és a másik fórumba folyamatosan igyekszem írni a javítandó dolgokat... Remélem a srácok olvassák is... Most is szedtem össze egy adagot :wink:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 06 kedd, 13:04 

Csatlakozott: 2011 ápr. 18 hétf., 13:27
Hozzászólások: 28
No, tegnap nálam is előjött az autosave visszatöltés utána map-stop (nem mozog a kurzorral a térkép, illetve a Ctrl+nyíl forgatás sem műxik).


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 06 kedd, 17:24 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Én még várok a jobb kártyára, mivel az Nvidia Geforce 6200-as egy kicsit öregecske neki :?

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 06 kedd, 19:26 
Avatar

Csatlakozott: 2004 feb. 02 hétf., 21:14
Hozzászólások: 18
Tartózkodási hely: Budapest
megamikor írta:
Valaki játszik itt a H6 demoval?

Csak ki kell bugozni és veszett jó játék lesz.


Nem gondolhatja mindenki így, de legyen igazad.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 06 kedd, 20:03 
Avatar

Csatlakozott: 2003 jún. 24 kedd, 12:02
Hozzászólások: 156
Tartózkodási hely: Kazincbarcika
Sance írta:
Nem gondolhatja mindenki így, de legyen igazad.


Eddig lenyomtam a BA pályát a heaven várral.
Utána a kampányt.
Most a BA-n játszom a necrokkal.
Fokozat, minden esetben: hard.

Mikor a heavennel voltam úgy láttam, hogy nagyon használható, nagyon erős lényeik vannak.
A necrócnál ugyan ez a helyzet. Bár még a 7 szintű lényt nem sikerült megépítenem, de a necrok nagyon nekrók lettek. Az animációk is tetszenek.

A szellem már tud feltámasztani. Ráadásul sokkal többet támaszt fel ha célegység körbe van véve élő ellenséggel. Ilyenkor azoktól szív el plusz életerőt. Tehát úgy támaszt fel, hogy közben üt is. A lichek is tudnak valami hasonlót. A vámpírok a szokásosak, bár egy adott létszám alatt kevés életerőt nyernek, de ez idővel és jó stratégiával orvosolható.

Az épület átkonvertálás szerintem jó dolog.
Az új town portál lehetőségek szintén tetszenek. Jót lehet velük sakkozni.

Amivel nem biztos, hogy egyet értek az az, hogy a hajóba való ki-be szálláskor nem vész el az összes mozgáspont.

Az is jó, hogy nincs varázstorony, a varázslatok meg szintlépéskor szerezhetőek meg. Legalább minden jöttment nem varázsolhat armageddont.

Az is jó, hogy a might hősök csak négy körönte egyszer süthetik el ugyanazt a varázslatot.
Gondolom a varázslók többször is, bár azt még nem próbáltam.

Következő tervem egy mágust választani főhősnek.

Amúgy még hosszan sorolhatnám, de nincs időm írni, mert játszani kell. :)

_________________
Minden úgy van jól, ahogy van, kivéve, ha nem lehet rosszabul.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 06 kedd, 22:39 
Avatar

Csatlakozott: 2004 feb. 02 hétf., 21:14
Hozzászólások: 18
Tartózkodási hely: Budapest
megamikor írta:
Sance írta:
Nem gondolhatja mindenki így, de legyen igazad.


Amivel nem biztos, hogy egyet értek az az, hogy a hajóba való ki-be szálláskor nem vész el az összes mozgáspont.

Az is jó, hogy nincs varázstorony, a varázslatok meg szintlépéskor szerezhetőek meg. Legalább minden jöttment nem varázsolhat armageddont.


Szerintem pl. az instant hajóba szállás jó ötlet, én eddig sem értettem, hogy miért kell szívni egy kört ahhoz, ha hajózni akarok, vagy pontosan kisakkozni a beszállással végződő kört. Realizmus szempontjából jó dolog, de amúgy nagyon visszavetette a felfedezőkedvet, szóval ez nálam jó pont, örültem is, amikor láttam.

A varázstorony hiányával és a varázslatok skillpontokért való vásárlásával viszont én egyszerűen képtelen vagyok kibékülni, és minél többet játszom a demóval, annál jobban zavar, borzalmasan lekorlátozza egy csata menetét. Én pont azt csíptem a korábbi részekben, hogy rengeteg varázslatom volt, amik közül nyilván volt sok, amit állandóan használtam, másokat pedig szinte sosem, viszont pont az volt az egésznek a sava-borsa, hogy néha eldöntött egy-egy csatát egy ritkán használt varázslat is, csak fel kellett ismerni a helyzetet, amiben használni lehetett. Itt is sokszor előfordult már, hogy arra gondoltam, bár lenne ilyen vagy olyan varázslatom, amire viszont biztosan nem szúrnék el 1 szintet, hiszen csak éppen abban az egy szituációban lenne rá szükségem. Szóval ez a "feature" is egy erős okozója annak, hogy miért nem hat változatosnak a játék.

Szóval szerintem ez borzasztóan korlátoz, és az is lehet, hogy engem simán fog annyira zavarni, hogy otthagyjam / meg se vegyem a játékot. Nem érzem a karakteremet erősnek, ha van 5 varázslat a könyvecskéjében (tényleg: hová tűnt a varázskönyv, és mi ez a borzalom helyette?), mert arra gondolok, hogy az előző részekből egy fele annyi szintet magára szedett hős is körberöhögi és ronggyá veri.

Az meg, hogy minden jöttment armageddonozott az előző részekben, egyszerűen nem igaz.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 06 kedd, 23:06 
Avatar

Csatlakozott: 2006 feb. 22 szer., 16:40
Hozzászólások: 79
megamikor írta:
Amivel nem biztos, hogy egyet értek az az, hogy a hajóba való ki-be szálláskor nem vész el az összes mozgáspont.


Ez amúgy szerintem például egy pont jó ötlet, ha azt nézzük, hogy a Sanctuary simán mozog hajó nélkül vizen (ami szerintem szintén jó húzás), mert így ez ellensúlyoz, és talán, ha jól láttam, de ebben nem vagyok biztos; lassabb is lóval a vizen, mint hajóval.

A varázslatokhoz pedig még annyit, hogy azért vannak varázstárgyak is, amik adnak varázslatot, de valamilyen szinten egyetértek, hogy kevés a csatában a varázslat. (Nem gondoltam teljesen végig, de lehetne az, hogy pl. az elején egy bizonyos szintig (mondjuk a 10.-ig) 1 helyett 2 ability pontot kap a hős, bár akkor meg kevésbé lennének egyediek a hősök... )

_________________
http://ashi.web.elte.hu/rejtv

Fejtörés


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 06 kedd, 23:16 

Csatlakozott: 2004 nov. 08 hétf., 12:20
Hozzászólások: 195
Tartózkodási hely: Bp
A varázslatoknál én is hiányolom a varázstornyot (meg a szépen megrajzolt varázskönyvet, amiben lehet ide-oda lapozni, miközben susognak a lapjai...) Szerintem is eléggé lekorlátozták ezt a részét a játéknak. Mivel egy pontot kell beosztanunk szintlépéskor, emiatt nem igazán gyűlnek a varázslatok, ami egy ilyen világban játszódó játéknál számomra fontos lenne. Ráadásul olyannal találkoztam tegnap, hogy a megszerzett varázslatot sem tudtam minden körben elsütni, amíg volt mannám, mert kiírta, hogy három kör múlva használhatom csak újra. Hát ekkor bántam meg, hogy arra áldoztam a szintlépéskor kapott pontot.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 07 szer., 7:17 

Csatlakozott: 2011 ápr. 18 hétf., 13:27
Hozzászólások: 28
Abban én is érzek némi ellentmondást hogy 3 körönként lehet varázsolni valamit, miközben meg jó esetben van összesen 3-4 varázslatom. Ha már ennyire erőltetik hogy igenis több különféle varázslatot használjunk, akkor legalább legyen mi közül választani. Erre jó megoldás lehet a fentebb említett ötlet, miszerint mondjuk az első 5-8 szinten kaphatna a hős +1 ability-t amit mondjuk csak a varázslat fülön használhatna fel. Az 5. szintig így legalább meg tudná "alapozni" az kiválasztott varázs-irány(oka)t.
(és most nem említeném azt hogy a Demo Skirmish pályáján a hősöm fejlődése megállt úgy a 12-14. szintnél mert már nincs nagyon honnan XP-t szerválni - mondjuk ez nyilván nem lesz általános).


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 07 szer., 15:54 

Csatlakozott: 2011 feb. 12 szomb., 9:51
Hozzászólások: 65
Tartózkodási hely: Budapest
Azt azért elfelejtitek, hogy kampánynál az első mapon talán nem kéne minden ability-t/varázslatot elérni, mert akkor mi lesz a következő 4 mapon?
A 20. szinten pedig cserélhet a játékos, ha úgy érzi valmi mást kellett volna választania.

Multinál, Skirmis/Hotseat módnál pedig beállítható a gyorsabb feljődés, így hamar feltuningolhatóak a hősök.

Az tény, hogy én is jobb szeretném, ha úgy oldották volna meg a varázslatot, mint mondjuk a Master of Magicben, vagy a klónjában az Age of Wonders-ben. Eldöntöd milyen mágiát akarsz kifejleszteni - lehet mágiaiskola kötöttség (reálisabb hatás). Szintlépésnél, pedig skilleket szerezhetsz, ami erősíti/specializál mondjuk varázslásnál/varázslatot.

Might hősnek is lehetne egy spec guildje/mentora, ahol szintén
elérhet alap/speciális képzettségeket.

A két guild/torony :) meg átjárható, de persze csak egy adott szintig, függően a hős típusától.
Szintlépésnél, pedig egyéb skillek szerezhetőek (pl. eléred a következő guild szintet, stb.)

_________________
Éljenek a körökre osztott stratégiák!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 07 szer., 16:28 

Csatlakozott: 2011 ápr. 18 hétf., 13:27
Hozzászólások: 28
A leggyorsabbra volt állítva a szintlépés, nem is értem hogy lehet bírni normál szinten :)
Még ami ezzel kapcsolatban eszembe jutott, hogy szintlépésnél az elsődleges képességek növekedését mutató ablak kinyomása után (vagy ) nyugodtan feljöhetne az ability ablak is automatán, valami H3-ashoz hasonló ütős hangeffekttel persze :)

És míg el nem felejtem. Az éppen jövő lény kicsit jobban ki lehetne emelve a csatatéren.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 08 csüt., 8:25 

Csatlakozott: 2011 jan. 02 vas., 16:40
Hozzászólások: 45
Tartózkodási hely: Herend
Jacamar írta:
A leggyorsabbra volt állítva a szintlépés, nem is értem hogy lehet bírni normál szinten :)
Még ami ezzel kapcsolatban eszembe jutott, hogy szintlépésnél az elsődleges képességek növekedését mutató ablak kinyomása után (vagy ) nyugodtan feljöhetne az ability ablak is automatán, valami H3-ashoz hasonló ütős hangeffekttel persze :)

És míg el nem felejtem. Az éppen jövő lény kicsit jobban ki lehetne emelve a csatatéren.


1, Nem beszélve arról, ha van mondjuk 5-6 várad, akkor a bal alsó sarokban, ahol piciben lehet látni a várakat egymás mellett, ott aztán hogy éppen melyik van kijelölve, arról halvány lila gőzöm nincs! :?

2, Az Inferno ostrommal is van gond: a kukac, ami lő, az valójában nem lő semmit kedves Blackhole-os srácok! Illetve lő, csak nem látni! :?

3, Ha szimpla játékban az egyik ellenfelet kinyírom teljesen, mondjuk a sárgát, nincs már se hőse, se vára, ezt a játék semmilyen módon nem jelzi, hogy a sárga vesztett, feladta, stb... Nem kéne?

4, A Sanctuary sárkányát, ha már ilyen tényleg gyönyörűre és imádnivalóra megcsináltátok, akkor az tudjon már várostromnál is berepülni a várba. Érdekes: kívül össze-vissza repdes, örömrepdes ha győzünk, de a falon nem tud átrepülni????? :cry:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 08 csüt., 9:01 

Csatlakozott: 2011 ápr. 18 hétf., 13:27
Hozzászólások: 28
Már 2x is megtörtént az, hogy a gép (más-más szín) betámadott a váramba egy nálam jóval erősebb sereggel, majd a kegyelemdöfés előtt fogta magát és elmenekült (ha jól emlékszem akkor épp nem volt vára egyiknek sem). Ennek van értelme? :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 08 csüt., 9:07 

Csatlakozott: 2011 jan. 02 vas., 16:40
Hozzászólások: 45
Tartózkodási hely: Herend
Jacamar írta:
Már 2x is megtörtént az, hogy a gép (más-más szín) betámadott a váramba egy nálam jóval erősebb sereggel, majd a kegyelemdöfés előtt fogta magát és elmenekült (ha jól emlékszem akkor épp nem volt vára egyiknek sem). Ennek van értelme? :)


Tudod mi történt? :D A hős ránézett az órájára: "Jajj, kezdődik az RTL-en a Barátok Közt, majd máskor folytatom az ostromot!"

Egyébként az AI ilyen jellegű idiótaságaira én is figyelmes lettem. Meg nem szisztematikus az AI, hanem kicsit eszetlen, ahogy én érzem, de a konkrétabb megfogalmazással várok még egy picit, tesztelgetem a tündér kis pofiját, mielőtt kielemzem! :wink:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 08 csüt., 11:55 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Csak egy kérdésem van... :roll:

Hogy tudták ennek a játéknak a gépigényét így feltolni az egekbe?

Mert pl. a Heroes 1-3-ig simán elfut egy 4 Megás integrált videókártyán és 333 Ram mellett. A 4-es csak akad, főleg a mocsárban.
Ezzel a grafikával simán meglehetett volna oldani, hogy egy 256-os kártya, 1 Giga rammal futassa. :?

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 08 csüt., 13:36 

Csatlakozott: 2011 feb. 12 szomb., 9:51
Hozzászólások: 65
Tartózkodási hely: Budapest
T-Rex írta:
Ezzel a grafikával simán meglehetett volna oldani, hogy egy 256-os kártya, 1 Giga rammal futassa. :?

Nem, nem lehet megoldani. Elég merész egy állítást úgy megfogalmazni, ha nem értesz hozzá és nincsenek meg a kellő információid.

_________________
Éljenek a körökre osztott stratégiák!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 08 csüt., 14:02 

Csatlakozott: 2008 jan. 15 kedd, 20:03
Hozzászólások: 61
Tartózkodási hely: Berettyóújfalu
Nekem megy 256-os kártyával. :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 08 csüt., 18:28 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Tény és való, hogy nem konyítok hozzá eléggé és félreértés ne essék, nincs bajom ezzel. Csak nekem furcsa egy kicsit, hogy ilyen a grafika mellé, ekkora gépigény kell.

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 75 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség