Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 75 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 08 csüt., 20:43 

Csatlakozott: 2011 feb. 12 szomb., 9:51
Hozzászólások: 65
Tartózkodási hely: Budapest
Segítek egy kicsit képbe helyezni a problémát.

A régi 2D-s heroesok vs 6
- fix alacsony felbontáshoz és nézethez készült a grafika
vs
- pl. az új Diablónál azzal spórolnak, hogy nem lehet rotálni, pedig 3D. De ezzel rengeteget tudnak spórolni a 3D és textura adaton. A H6-nál, mivel a térképen bárhova egy klikk alatt ott vagy, bent kell lenni a teljes map (ha több szint van az is, és cutscene, combat map adatok is) content-nek + a GUI elemeknek + shadow buffernek. Ez mind a videoramba, különben jön az akadozás, mert a rendszer ramból kell átlapozni az adatokat.
A heroes 5-tel ellentétben itt jóval nagyobb a polygonszám és minden content elemnek van normál mapja is. Azaz a régi heroes-ok 1 bitképe helyett itt egy egységnek diffuse/specular/normal/emissive mapja is lehet, és mivel 3D-ben lehet mozogni, minden képnek kell mipmap fázis (feleződő méretek - hogy ne kezdjenek zizegni a felületek), ami szintén a ramba kerül.

Aztán a csontos animokat is a GPU számolja. Kell oda vertexbuffer.
Aztán a képalkotásnál használt fényrendszer is igényli a memoriát. A H5-ben csak egy főfény volt, ami árnyékot is vetett. Itt akár 100 lokális fényforrás is látható, nem beszélve a lokális ködökröl.

Személy szerint én visszahoztam volna a 2D-s Heroest. Mai technikával döbbenetesen szép lenne az is, és gyengébb hardvereken is szépen futna. De ma már nem mernek a kiadók egy 3D-s előd után "visszalépni" a 2D felé. Pedig az is csak egy art, mint mikor azt mondjuk, hogy ma már az olajfestés nem ér semmit a PS-ben alkototthoz képest, és ugye tudjuk, hogy ez marhaság. A 2D/3D csak eszköz, és ezt sokan nem látják be...

_________________
Éljenek a körökre osztott stratégiák!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 09 pén., 0:02 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Te nyertél :wink:

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 15 csüt., 9:49 

Csatlakozott: 2011 ápr. 18 hétf., 13:27
Hozzászólások: 28
Pár bug ami még eszembe jutott:
- Hotseat-ben hiába pakolom le az ikonokat a gyorsindítóra, nem jegyzi meg. Úgy vettük észre hogy a másik játékosnak kell ezt megtennie és akkor megmaradnak a helyükön, de ez így gondolom nem rendeltetésszerű működés.
- A goblin parittyája jó lenne ha akkor ütné/sebezné meg az ellent amikor eltalálja és nem akkor mikor már a goblin kezében van ismét. És ez más lényeknél is tapasztalható.
- Kéne egy opció amivel ki lehet kapcsolni a hős támadási animációját (ezt néha amúgy is egy bokorból kell néznem:). Ilyenkor mondjuk csak egy kard suhintana oda a lénynek vagy valami hasonló.
- Az aktuális heti lényszaporulatot kiírhatnák valahol.
- Mikor fejlesztenék egy lényt de nincs elég cuccom mindhez, kiírhatná hogy miből mennyi hiányzik, mert jelenleg ráklikkelek és onnan tudom hogy nincs elég anyagom hogy nem történik semmi.
- Ezt már írtam de leírom még egyszer: jó lenne ha 2 napi autosave lenne 1 helyett.

Szerk.:
Ezt egy másik blogon olvastam (nálam is többször előjött ez a hiba, nem is értettem mi van), talán még nem írta senki:
"a Havennek van az a képessége, hogy ideiglenesen sebezhetetlenné tud tenni egy egységet, na most ha már csak egy fajta csapatod van a páston és ráteszed a sebezhetetlenséget, akkor az ellenfél hős azonnal elmenekül, az AI szerint gondolom úgy értékeli, hogy nincs esélye nyerni, mivel sebezhetetlen az egyetlen egység ami a pályán van"


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 15 csüt., 23:41 
Avatar

Csatlakozott: 2011 szept. 12 hétf., 16:51
Hozzászólások: 6216
Tartózkodási hely: Szeged
Sziasztok!
Nekem a Demo-ban úgy tünt hogy az AI nem veszt egységet a semleges lényekkel való csatákban. Merthogy 20+ főnixet lazán megvert veszteség nélkül, akármekkora sereggel. Sőt, amikor a látókörömön belül mozgott csak játékos ellen szenvedett veszteséget. De az is furcsa volt hogy 1. szintű hőssel már reputálódott ( vér hőssé???? ).
Bár olvastam már más véleményt is Demo alapján nekem a Szentély Champion egysége gyengének tűnt. Márcsak mert a sok mágiaorientált lény mellett szerintem egy igen erős ( vagy akár a legerősebb ) lénynek kellene lennie a Kirinnek. Másrészt pedig az Inferno és a Necropolisz tűnt nagyon erősnek.
Az Inferno-nál a kapunyitás sokkal nagyobb szerepet kapott mint az 5. részben ( szerintem ). Ugyanis nagyobb csatákban is elég komoly haderőt hívhatunk a harctérre. Főleg ha a csata már a felén túl van, lazán meglehet fordítani az állást.
A necropolisz szerintem pedig egyszerűen erős. Főleg a vámpírra és a champion lényre gondolok. Nekem erősebbnek tűnt mint a többi vár. Szerintem egy gyengítés rájuk férne.
Így összeségében nekem az Inferno tetszett a legjobban. Pedig az 5. részben utáltam az démonokat. Valószínűleg a kedvenc váram lesz. De azért remélem egy kiegészítőben megkapjuk az Academy és Kazamata várakat. Nekem konkrétan hiányérzetem van a Fekete Sárkány, Titán és Smaragd, Arany, Zöld, Kristály vagy Asha tudja már milyen sárkányai voltak már a kis fanyűvő elfeknek :)
De összeségében nagyon tetszik a 6. rész. Majd meglátjuk tudja e tartani az előző rész, vagy akár a 3. szintjét!

_________________
Üdv, Zsee


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 16 pén., 10:36 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
Véraláfutás: Nagyon értesz a játékfejlesztési és határidős dolgokhoz. Csak nem annó a Black Hole csapat tagja voltál? Vagy egy másik csapatnál egy házi/indie játék fejlesztésben vettél részt?

Az a demó a béta kb első fázisából jöhetett létre ami kb júniusi volt. Szóval azóta sokat javítottak bugokat és jobb egyensúlyt is vittek a népek közé dögivel.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 16 pén., 17:50 
Avatar

Csatlakozott: 2011 szept. 12 hétf., 16:51
Hozzászólások: 6216
Tartózkodási hely: Szeged
Hahakocka!
Ezt reméltem is : ). De persze csak a demóval való észrevételeimet osztottam meg. Elnézést ha rosszul fogalmaztam.

_________________
Üdv, Zsee


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 21 szer., 0:53 

Csatlakozott: 2006 szept. 27 szer., 8:19
Hozzászólások: 42
Sziasztok!

Ideje hogy én is kifejtsem kicsit a véleményem. Igencsak felemás véleménnyel vagyok a játékról, de csalódás felé billent inkább a mérleg. Egy biztos, látszik hogy sokat foglalkoztak vele és szép is lett.

Kezdem a pozitív dolgokkal:
-fantasztikus szép grafikája lett, és a zenék, hangok is a helyén vannak, tanítaniuk kellene ezt a részt
-az új faj meglehetősen érdekes, tetszetős és kreatív
-nagyon sok vélemény van e tekintetben, én azt mondom, a frakciók nagyjából egyensúlyban vannak, persze nem játszottam eleget, hogy ezt biztosra mondjam, de azok se akik ezt az állításomat cáfolják - az élőhalottak nem igaz hogy gyengék lettek, és az se hogy erősek - de ez vélemény csupán
-számtalan egyéb apró újítás, ötlet bekerült a játékba, sokat fel tudnék sorolni, most nem teszem, aki kiváncsi rá, úgyis játszani fog vele és észre fogja venni
-észrevehetően belekerültek a játékba új egységek is, a nekrók bajnokja kifejezetten tetszik, ötletes választás volt
-rendkívül jónak tartom hogy a hét helyett gyakorlatilag három szintre korlátozódott az egységek száma - 3 alap, 3elit, 1bajnok egység és egyik egység sem hullik a játékban, mint a légy, kifejezetten erős mindegyik és jól használható, bírják a gyűrést az azonos szinthez tartozó 3 egységek alap és elit szinten nagyjából egyforma erősek

Negatív dolgok:
-muszáj kicsit nekem is visszamennem a heroes 3hoz, nem tehetek mást: a heroes 3ban volt az alapjátékban 8 faj,a 4ben lett csupán 5 /de a várakban a választás mellett a hősök is aktívak voltak és a kizárásos rendszerben 8 szörny volt 7 helyett/, az 5ben 6, most meg márcsak 5 szimplán és megyünk lefelé? :shock: sok sok egységfajtát említettek, ha a 3hoz viszonyítom akkor fejlesztéssel együtt számolva 2*21 egység, azaz 42 féle szörnnyel kevesebb van - jó beletettek néhány semleges szörnyet, ami szintén volt előző részekben dögivel, elvileg beletettek kampánydögöket, de a kampányt nem lehet 70szer végigtolni, hát ez óriási nagy csalódás, értem én hogy majd lesznek a kiegészítőben, de ez akkor is nagyban csökkenti a játékélményt, ez már túl sok mínusz, ergó ebből akármilyen szép a játék, nem lesz heroes 3 tartósság egyelőre, és minőség se, mert vannak más negatív észrevételek is, amit közlök tovább
-várak képernyőjéről többen panaszkodtak, hogy ablakos lett, az én véleményem is: szörnyű, és igazat adok azoknak akik előttem hozzászóltak ahhoz, hogy elveszett a varázsa így, belépek a várba, és én sem érzem azt amit az előző részeknél: nem ragad el magával a vár hangulata, ezt elképesztő mértékben elrontották, játszottak egyáltalán a készítők az előző heroes játékokkal? bocsánat ez nem sértegetés egyébként
-néhány egység kihagyása igencsak felért egy szívszúrással:könyörgöm, a pokolvárból miért pont az ördögöt kellett kihasítani? :shock: :( , miért? bármit, még akár a cerberust is csak azt ne, nem azért mert egyik kedvencem, de óriási érvágás a frakció nívójának, nincs olyan teremtmény ami bajnokként helyettesítheti a nevét és jelenlétét, én ezt már tényleg nem értem
- a képzettségrendszer ahogy meg lett oldva csak elsőnek tűnik jónak, aztán másodikra is, végül harmadikra egyáltalán nem az, hiába a sok képesség, hiába a szabadság, átesett a ló másik oldalára, középutat kellett volna megtalálni, skirmishekben egyszerűen bősg zavara, és jobb lenne igenis a régi, klasszikus választható lehetőség, a középút számomra az lett volna ha esetleg több választást dob be véletlenszerűen úgy, hogy figyelembeveszi az alapkasztot és frakciót, nálam ez is nagyon rossz így, mert hosszútávon igenis el fog laposodni, mindenkinek lesznek kedvenc képességei és a többi, a többit meg majd hanyagolja
-a varázslatrendszer egyszerűen csapnivaló- no komment, inkább lenne olyan mint régen
hogy oldalaknyi, amiből néhányat használok, de olykor meg pont egy jól elhelyezett és időzített varázslat döntötte el azok közül a csatát, amit addig sose használtam, ezzel ez is elment
összességében a jelentős újítások átestek a ló másik oldalára, ez túl merész lett nekem és kicsit el is kedvetlenített, fogok játszani a játékkal mert ettől függetlenül tetszik, szép is, de ez messze nem az amiben reménykedtem, és a kritikákkal ellentétben tényleg nem vagyok pityergős és magasan elvárós, de ami jó és ami igazi heroes fíling, azt a kutyának kell elcseszni...
-visszatérve még a dolgokhoz, a sztori elvileg az 5höz viszonyítva időben jóval előbb játszódik, amelyben voltak törpök, tündék, sötételfek, és mágusok is, és amelyben a veremördög csak szerény kis muskétás volt az angyal mellett, mert az ördög volt a bajnok, most ebben a részben meg a veremördög az angyallal került partiba, most melyik gyúrt és melyik satnyult akkor?, nem derül ki, mert itt van a küklopsz ami itt is és ott is van és a helyén maradt: bajnoknak - logikátlan nekem...de lehet én vagyok rugalmatlan

nem vagyok már biztos hogy ki fogok fizetni pénzt az új játékért, szerencsére nem rendeltem meg, talán ha lemegy az ára megveszem, de az is lehet hogy várok a kiegészítőig, mert ez nekem lapos lesz, nem hiszek benne hogy leültet hónapokon, éveken át
sőt, nem fog, és tudom hogy ez egy vélemény, de sokak tapasztalták ezeket legalább részben mint én

ez van de sok élményt kívánok mindenkinek és reménykedem a kiegészítők hoznak majd pozitív változást...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 21 szer., 5:31 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
A heroes 4-ben 6 vár volt, nem 5 :wink:

Amúgy ezzel a varázslat rendszerrel tényleg kellene csinálni valamit. Inkább legyen visszatéve a Mage guild és mint régen a h3-ban kapod a varikat.
Vagy meglehetne csinálni úgy, mint a Might and magic 6-ban. Adott egy (legyen nekró), ahol a várnak megfelelő varázskönyveket vagy varázstekercsketet (Nekró esetében csak hulla mágia + sötétség lenne) megveszi a hős. Tegyük a kezébe és ha megvan a skillje beírja a varázskönyvébe és elkántálja csata közben és kész.
Így megmarad a skill point, amit elkölthetnék vari helyett egy másik képességre.

Érdekesség:
Lény statisztika

H3: 9*7*2 (8*3 --->WoG) = 126 lény (vagy 150 lény) + neutrálok
H4: 6*8+8 = 56 + néhány neutrál (sellő+ördöghal) + hősők
H5: 6*7*2 (*3 ---> H5 ToE szerinti 3 fejlődés) = 84 (vagy 126) + 1-2 neutrál lény
H6: 5*7*2 = 70 lény + bossok+ neutrálok

MEGJ: nem tudom fejből a neutrál lényeket, így velük nem tudok most számolni, a H3-nál be van kalkulálva a conflux vár.
H4-ben a (+8 ) az idézhető lények is be vannak számítva)

Viszont képességekben a H6 lényei verik a többi játék lényeit, így ez a 70+ x darab egyéb lény elég is a játékba :roll:

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára T-Rex 2011 szept. 21 szer., 13:08-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 21 szer., 9:55 

Csatlakozott: 2011 jan. 02 vas., 16:40
Hozzászólások: 45
Tartózkodási hely: Herend
liok írta:
Sziasztok!

Ideje hogy én is kifejtsem kicsit a véleményem. Igencsak felemás véleménnyel vagyok a játékról, de csalódás felé billent inkább a mérleg. Egy biztos, látszik hogy sokat foglalkoztak vele és szép is lett.

Kezdem a pozitív dolgokkal:
-fantasztikus szép grafikája lett, és a zenék, hangok is a helyén vannak, tanítaniuk kellene ezt a részt
-az új faj meglehetősen érdekes, tetszetős és kreatív
-nagyon sok vélemény van e tekintetben, én azt mondom, a frakciók nagyjából egyensúlyban vannak, persze nem játszottam eleget, hogy ezt biztosra mondjam, de azok se akik ezt az állításomat cáfolják - az élőhalottak nem igaz hogy gyengék lettek, és az se hogy erősek - de ez vélemény csupán
-számtalan egyéb apró újítás, ötlet bekerült a játékba, sokat fel tudnék sorolni, most nem teszem, aki kiváncsi rá, úgyis játszani fog vele és észre fogja venni
-észrevehetően belekerültek a játékba új egységek is, a nekrók bajnokja kifejezetten tetszik, ötletes választás volt
-rendkívül jónak tartom hogy a hét helyett gyakorlatilag három szintre korlátozódott az egységek száma - 3 alap, 3elit, 1bajnok egység és egyik egység sem hullik a játékban, mint a légy, kifejezetten erős mindegyik és jól használható, bírják a gyűrést az azonos szinthez tartozó 3 egységek alap és elit szinten nagyjából egyforma erősek

Negatív dolgok:
-muszáj kicsit nekem is visszamennem a heroes 3hoz, nem tehetek mást: a heroes 3ban volt az alapjátékban 8 faj,a 4ben lett csupán 5 /de a várakban a választás mellett a hősök is aktívak voltak és a kizárásos rendszerben 8 szörny volt 7 helyett/, az 5ben 6, most meg márcsak 5 szimplán és megyünk lefelé? :shock: sok sok egységfajtát említettek, ha a 3hoz viszonyítom akkor fejlesztéssel együtt számolva 2*21 egység, azaz 42 féle szörnnyel kevesebb van - jó beletettek néhány semleges szörnyet, ami szintén volt előző részekben dögivel, elvileg beletettek kampánydögöket, de a kampányt nem lehet 70szer végigtolni, hát ez óriási nagy csalódás, értem én hogy majd lesznek a kiegészítőben, de ez akkor is nagyban csökkenti a játékélményt, ez már túl sok mínusz, ergó ebből akármilyen szép a játék, nem lesz heroes 3 tartósság egyelőre, és minőség se, mert vannak más negatív észrevételek is, amit közlök tovább
-várak képernyőjéről többen panaszkodtak, hogy ablakos lett, az én véleményem is: szörnyű, és igazat adok azoknak akik előttem hozzászóltak ahhoz, hogy elveszett a varázsa így, belépek a várba, és én sem érzem azt amit az előző részeknél: nem ragad el magával a vár hangulata, ezt elképesztő mértékben elrontották, játszottak egyáltalán a készítők az előző heroes játékokkal? bocsánat ez nem sértegetés egyébként
-néhány egység kihagyása igencsak felért egy szívszúrással:könyörgöm, a pokolvárból miért pont az ördögöt kellett kihasítani? :shock: :( , miért? bármit, még akár a cerberust is csak azt ne, nem azért mert egyik kedvencem, de óriási érvágás a frakció nívójának, nincs olyan teremtmény ami bajnokként helyettesítheti a nevét és jelenlétét, én ezt már tényleg nem értem
- a képzettségrendszer ahogy meg lett oldva csak elsőnek tűnik jónak, aztán másodikra is, végül harmadikra egyáltalán nem az, hiába a sok képesség, hiába a szabadság, átesett a ló másik oldalára, középutat kellett volna megtalálni, skirmishekben egyszerűen bősg zavara, és jobb lenne igenis a régi, klasszikus választható lehetőség, a középút számomra az lett volna ha esetleg több választást dob be véletlenszerűen úgy, hogy figyelembeveszi az alapkasztot és frakciót, nálam ez is nagyon rossz így, mert hosszútávon igenis el fog laposodni, mindenkinek lesznek kedvenc képességei és a többi, a többit meg majd hanyagolja
-a varázslatrendszer egyszerűen csapnivaló- no komment, inkább lenne olyan mint régen
hogy oldalaknyi, amiből néhányat használok, de olykor meg pont egy jól elhelyezett és időzített varázslat döntötte el azok közül a csatát, amit addig sose használtam, ezzel ez is elment
összességében a jelentős újítások átestek a ló másik oldalára, ez túl merész lett nekem és kicsit el is kedvetlenített, fogok játszani a játékkal mert ettől függetlenül tetszik, szép is, de ez messze nem az amiben reménykedtem, és a kritikákkal ellentétben tényleg nem vagyok pityergős és magasan elvárós, de ami jó és ami igazi heroes fíling, azt a kutyának kell elcseszni...
-visszatérve még a dolgokhoz, a sztori elvileg az 5höz viszonyítva időben jóval előbb játszódik, amelyben voltak törpök, tündék, sötételfek, és mágusok is, és amelyben a veremördög csak szerény kis muskétás volt az angyal mellett, mert az ördög volt a bajnok, most ebben a részben meg a veremördög az angyallal került partiba, most melyik gyúrt és melyik satnyult akkor?, nem derül ki, mert itt van a küklopsz ami itt is és ott is van és a helyén maradt: bajnoknak - logikátlan nekem...de lehet én vagyok rugalmatlan

nem vagyok már biztos hogy ki fogok fizetni pénzt az új játékért, szerencsére nem rendeltem meg, talán ha lemegy az ára megveszem, de az is lehet hogy várok a kiegészítőig, mert ez nekem lapos lesz, nem hiszek benne hogy leültet hónapokon, éveken át
sőt, nem fog, és tudom hogy ez egy vélemény, de sokak tapasztalták ezeket legalább részben mint én

ez van de sok élményt kívánok mindenkinek és reménykedem a kiegészítők hoznak majd pozitív változást...



Az alábbiakban a magánvéleményemet írom, amivel SENKIT nem óhajtok szidni, kissebbíteni vagy sértegetni, csupán nem értek egyet nézetekkel.

Természetesen mindenki úgy ítéli meg az új dolgokat, ahogyan az neki tetszik, de ha megteszitek, hogy több oldalról, szempontból vizsgáljátok jelen esetben a Heroes VI-ot, akkor szerintem más megvilágítást kell hogy kapjon az ügy.


Kezdem a legfontosabbal: Amit én a Heroes VI esetében nagy hibának érzek többek véleményalkotásánál, az az, hogy a múltra hivatkoztok és állandóan a Heroes III-mal jöttök.

Tény és való: A Heroes III a sorozatban egy nagyon jól megalkotott, annak idején rendkívül profi munka volt, ami a Heroes társadalom szinte teljes egészének meghódította a szívét.... Nekem is! :wink: Ezért is lett neki számtalan kiegészítője, mod-ja, fejlesztése, stb, stb.
De vegyük már az idő előrehaladtával azt is figyelembe, hogy nem biztos, hogy minden tekintetben nyerő, ha egy rókáról 263.476 bőrt próbálunk ugyannazzal a módszerrel lehúzni.
Mert az tény, hogy a Heroes VI is ugyanazt a rókát nyúzza, de egy más felfogásban, egy más megközelítési módszerrel és modernebben.
És én pontosan ebben látom az ügy lényegét.

Mert meg lehetett volna tenni azt is a Heroes VI esetében, hogy minden ugyanolyan lenne, mint a Heroes III-ban csak 2011-es grafikával, ugyanazok a várak, lények, hősök, spellek, minden, csak vadiújan. Csakhogy én pl. ebben az esetben nem biztos, hogy megvenném mégegyszer a játékot, csak azért, mert 2011-es grafikával készült, mert ez pénzpazarlás lenne.

Így viszont, hogy van új frakció, van minden frakcióban több új egység nagyon aranyos mozgásokkal, találó képességekkel, más a hősök fejlődési módszere, alakul a várak kinézete (mert ugyebár talán az köztudott, de ha nem, akkor most leírom, hogy a demóban és a bétában használt várkép nem a végleges), jó a netes koncepciórésze a game-nek ... és még sorolhatnám, így látom értelmét, hogy megrendeltem a VI-ot.

----
Csöndes mellékkitérő pár mondatban a hősök fejlődési módszerére: Én kifejezetten jónak tartom az új rendszert, mert bár idő kell hozzá, de ha rájössz a titok nyitjára, akkor egy hőst számtalan féleképpen lehet erősíteni, és már most biztos vagyok benne kb. egy hónap bétázás után, hogy nem lesz kikövesedett menete nálam a dolognak. Kiindulhatok egyrészt mondjuk abból, hogy ha könnyű módban játszom, más skillfát építek a hősnek, mintha normálban vagy hardban. Próbáljátok ki! Nem beszélve arról, hogy az ellenfelek frakcióit látva érdemes más fejlődést választani, mert más taktika kell a nekrók ellen mint a Stronghold ellen.

---
Tudom, a játékon az idő folyamán kell még csiszolni, mert vannak még benne hibák, bugok, javítani valók, adni kell az ötleteket, a tippeket a fejlesztőknek, de én a magam részéről igyekszem elfogadni az ő koncepciójukat és ennek mentén segíteni a munkájukat, beleépíteni a javaslatokat. ... Biztosan jót fog tenni a VI-nak, ha lesz majd menet közben 1-2-3 mittudomén mennyi új frakció, egység, spell, stb, de hagyjuk kiforrni az egészet, építsük együtt a dolgot, és akkor felnőhet a VI a III-hoz.
Igaz, nem lesz ugyanolyan, nem is lenne jó, ha ugyanolyan lenne, de megütheti azt a szintet, még akár jobbat is, csak el kell fogadni az újat, a másat. :wink:

Bocsi a hoszzért, ez kikívánkozott belőlem! :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 21 szer., 15:58 
Avatar

Csatlakozott: 2011 márc. 20 vas., 15:57
Hozzászólások: 521
Tartózkodási hely: Debrecen
Egyet értek veled !!! Heroes 3 egy kiváló játék amit bármikor elő lehet venni.De figyelembe kell venni azt amit erklimo írt ha most ugyan azt megcsinálják akkor az felesleges idő pocséklás.Lehet most írni hogy ez nem jó az nem jó, úgy se fog mindenkinek tetszeni, és majd elválik a hogy nemzetközi viszonylatba hogyan fog szerepelni vagy sikert arat vagy elbukik.De az biztos le a kalappal a magyar fiúk előtt .Félre értés ne essék arról hogy én most imádom a H6-t. Sajnos a sárkányok,varázstornyok,Dungen,Wizard hiány miatt lehet hogy majd 1 év után fogom megvenni a játékot amikor kiegészítőkel fog megjelenni .Ugyan azt tapasztalom mint H5 esetében , azt is kritizálták,kijelentetek hogy nekik nem kell stb. Holott egy igen jó játék jó ötletekkel,szép grafikával(rajzoló egy képregény rajzos volt).Én a Heroes 5 hatására kezdtem ismét Heroessal játszani.És ha nem lett volna Ubisoft és Nival akkor most nem lenne Heroes 6 sem, amit magyarok fejlesztenek.És aki nincs meg elégedve az új Heroes sorozattal annak ott van Heroes 3.

erklimo levele után nálam ez kikívánkozott.

_________________
Hol van a ló, s a lovasa? Hol van a kürt, mely úgy harsogott? A dicső napok elmúltak, mint eső a hegyen. Vagy mint a szél a mocsár felett. E szép napok nyugaton buktak alá, a dombok mögött, s a sötétségbe vesztek. Hogyan jutottunk idáig?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 24 szomb., 10:30 
Avatar

Csatlakozott: 2003 jún. 24 kedd, 12:02
Hozzászólások: 156
Tartózkodási hely: Kazincbarcika
Üdv!
Egyébként hol vannak a híróz fanatikusok?
Lehet megfeküdte a tábor a gyomrukat? :D
(Anno én sem játszottam utána 3 hónapig. :roll: )

Szóval én még mindig azt mondom, hogy nagyon tuti játék ez a Heroes VI.

Csak hardon játszok.
(Viszont az agresszív AI-t még nem mertem beixelni. :oops: )

Kipróbáltam a Sanctuary-t is.
Eddig ezzel ment a legsimábban a pályadominancia megszerzése.
Lehet az is benne van, hogy jövök bele a játékba.

Az is igaz ez az első eset, amikor mágus hőst választottam főhősnek.
Bár még mindig azt gondolom, hogy hosszútávon a might hősök durvábbak lesznek. 15-ös szint felett a Counterstrike nagyon ütős, a mágusok meg ugye ezt be sem választhatják.
Ellenben a mágusok választhatnak különböző varázslatokat, amiket meg a mightok nem érhetnek el, de ránézésre nem látom olyan erősnek ezeket, hogy ellensúlyozni tudják a.... (nem tudom befejezni, de biztos értitek. :lol: )

Én abban látom a H6 kiegyensúlyozottságának legfőbb bizonyítékát, hogy eddig akármelyik fajjal voltam, azt gondoltam, hogy ezek iszonyat erősek.
Az elsőnél (heaven) még azt gondoltam, hogy elcseszték, aztán a necróknál azt, hogy mégjobban elcseszték az egyensúlyt, de most a sanctuarynál már bízom abban, hogy a többiek is ilyen brutálisak lesznek.

Így, ha mindenki atombrutál lesz, akkor nehéz lesz köztük sorrendet felállítani.
Jelenleg a heavent tartom a leggyengébbnek :?: , de ennek lehet az az oka, hogy akkor még abszolút kezdő voltam.

Ilyenek vannak....

_________________
Minden úgy van jól, ahogy van, kivéve, ha nem lehet rosszabul.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 okt. 08 szomb., 20:41 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 19 csüt., 13:56
Hozzászólások: 3257
Hát elvben úgy döntöttem, hogy nem fogom letölteni a demót, hanem inkább megvárom a megjelenést, de képtelen voltam tovább várni úgyhogy ma letöltöttem... :D El is kezdtem az első kampányt Duke Slava-val, bár a játék sajna akadozik egy kicsit. :( Mindenesetre ennek ellenére azért eddig tetszik, különösen a vár zenéje. :) Azt valaki meg tudná mondani, hol tudom teljes méretre állítani a vár belső nézetét (ha lehet)? :roll:

_________________
HL


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 okt. 08 szomb., 21:36 
Avatar

Csatlakozott: 2003 jún. 24 kedd, 12:02
Hozzászólások: 156
Tartózkodási hely: Kazincbarcika
HUNLorcs írta:
Azt valaki meg tudná mondani, hol tudom teljes méretre állítani a vár belső nézetét (ha lehet)? :roll:


Jelenleg még nem lehet.

Viszont a készítők nagyon ígérik, hogy később lesz.

_________________
Minden úgy van jól, ahogy van, kivéve, ha nem lehet rosszabul.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 okt. 08 szomb., 22:38 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 19 csüt., 13:56
Hozzászólások: 3257
Köszi, remélem én is. :wink:

_________________
HL


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 okt. 08 szomb., 22:41 
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 20:57
Hozzászólások: 2058
Tartózkodási hely: Gyömrő
Megamikor, hiszen itt Mindenki az! :)

_________________
*HAVE FUN!*

Nimbus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 75 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség