Heroes Fanatikusok Fóruma (www.hommm.hu) http://hommm.hu/heroesforum/ |
|
HoMM VI - Magyar vár http://hommm.hu/heroesforum/viewtopic.php?f=1&t=1655 |
Oldal: 1 / 6 |
Szerző: | HUNLorcs [ 2011 jún. 29 szer., 18:10 ] |
Hozzászólás témája: | HoMM VI - Magyar vár |
Üdv! Silver vetette fel az ötletet, miután az esetleges magyar vár lényeit ecsetelgettük, hogy létrehozhatnánk egy külön topicot erre a célra. Ha nem probléma a moderátoroknak, én már meg is tettem ezt a lépést. ![]() Ha pl. a japán stílusú vár mellett ezekből is külön várat lehetne kreálni a kiegészítőbe, akkor viszont nem árt nem csak Bossokban gondolkozni, mint a Turulmadár, a Mhyori és a Csodaszarvas. Az én első ötleteim pl.: Reflexíjász (4. szint) Fejlesztése: Lovas Reflexíjász A reflexíjász íja egyedi hun-magyar találmány. Teljesítménye és lőtávja messze felülmúlja a hagyományos íjakét, így a reflexíjász a legtávolabbról is maximális sebzést okoz. Sajnos életereje viszont kevesebb, mint az átlagos négyes szintű lényeké, így nem árt, ha nem engedjük közel magunkhoz az ellenfelet. Képességek: Távolsági visszatámadás. Mindig maximális sebzés távolról. +Lovas reflexíjásznak nincs közelharci büntetése lovas fegyverzetének köszönhetően. Huszár (5. szint) Fejlődése: Dicsőséges Huszár A huszárok kiválóan képzett lovas katonák. Szélvészgyors lovaikkal hamar elérik az ellenfelet, lovasrohammal pedig távolról nekifutva többet sebeznek. Életerejük is viszonylag nagy - az ötös szintű lények között, így mindig megállják a helyüket a harcban. Képességek: Lovasroham Harci bátorság - moráljuk mindig pozitív. +Dicsőséges huszár minden támadáskor kétszer sebez (mint a H3 Crusader). Kíváncsian várom a többiek ötletét is. ![]() |
Szerző: | T-Rex [ 2011 jún. 29 szer., 18:17 ] |
Hozzászólás témája: | |
Majd meglátjuk, hogy marad-e a téma ![]() Útonálló/Betyár -Rajtaütés: amennyiben a lény megöl 1 darab lényt a csatában, kap még egy támadást, ami elkábítja az ellenséget 1 körre. -Túlélő technika: a lény képes túlélni a csatákban, ez 15%+1%/hős szintje védekezést jelent a számára. Távolsági védelemnél nem számít a bonúsz. -Betyárdal (Betyár képsesség): a lény aktivizálja eme képességet, akkor a társai +2 morált és +1 szerencsét kapnak, továbbá minden a hős seregében szolgáló lény +10%-ot kap védekezésre. Mhyori/Ősmhyori -Elkerülés: a lény 50% eséllyel kikerüli a csapást, mivel gáz alapú szörny, ala H5 szellem. -Élet lecsapolás: Ha a lényt pozitív életerejű lény csapja meg, a lény gyógyul. Ha, az életerő negatív tartományba esik, a lény sérül. -Elme kontroll (ősmhyor képesség): Ha a lény támad, mindig berserker varázslatot alkalmaz a védekezőn, a berserkerezett lény nem támadhatja meg a mhyorit. -Tomboló természet (ősmhyor képesség): lény támadásával szét tépi az ellenséget. Például 10 mhyori 1 lényt tép szét. -Nincs akadály: a lény természetének köszönhetően átrepül a falakon és az akadályokon. Lövedék típusú támadások drasztikusan kevesebbet sebeznek rajta, kivétel lehetne a succubus és a lich. -Nem lehet toborozni!!! Legyőzési módjai: élőholt seregek, elementálok, hullamágia, védelem az elme típusú varázslatok ellen és az armageddon, lehetőleg elkerülni a mhyori támadásait. Akkor a Turulhoz is írnék egyet... Turul/Fenséges Turul -Repül: a lény képes átrepülni az akadályokon -Visszatérő támadás: a lény támadás után visszatér oda, ahonnan a támadást indította. -Féktelen étvágy: a lény képes visszanyerni az életerejét (esetleg az elesett lényeket is) a csatatéren található halottakból. Legyen az ellenség vagy barát, a megevett lény már nem támasztható fel. -Árpád haragja (Fenséges Turul képesség): a lény támadásával villámcsapást idéz elő, ami a következőképp sebez... Lény darabszám/+10 damage + 0.1% kábítás Vagy -Lecsapodó támadás: a lény két kör erejéig elrepül a csatából és megtámadja a kiszemelt áldozatát, itt már nem elég az elfutás a támadás elől. Nem lehet kikerülni. -Árpád haragja (Fenséges Turul képesség): a lény támadásával villámcsapást idéz elő, ami a következőképp sebez... Lény darabszám/+50 damage + 0.1% kábítás Legyen, akkor egy csodaszarvas is... Csodaszarvas/ Ezüst csoda -Gyógyító hatalom: a lény képes felgyógyítani a megsérült lényeket, mint a H5 paladinja. -Misztikus aura: a lény erősíti a hős varázslatait, továbbá a lény immunissá válik a halál mágiára. -Újjászületés: a lény halála esetén újjászületik, mint a főnix. -Ezüst csoda (Ezüst csoda képesség): a lény képes két lényt teleportálni a csatatéren bárhova, de ennek ára van. A lény 2 körre elfárad. |
Szerző: | HUNLorcs [ 2011 jún. 29 szer., 18:23 ] |
Hozzászólás témája: | |
Reméljük marad. ![]() Ha a lecsapás meg a morál bónusz csappattagoknak - képességeket jónak találtad akkor még azokat is írd be pls a madárhoz. ![]() A betyár tetszik, de az inkább lehetne gyalogos, mert fejlesztésekkel akkor már túl sokan lennének (lovas reflexíjász, huszár, + ez). Gyalogosként viszont pont megfelelne 3-as szintű egységnek. ![]() |
Szerző: | Trunks [ 2011 jún. 29 szer., 18:27 ] |
Hozzászólás témája: | |
OFF: Minden topic marad, ami értelmes ![]() |
Szerző: | Barbar [ 2011 jún. 29 szer., 18:27 ] |
Hozzászólás témája: | |
Ez mind szép és jó csak nem hiszem, hogy akárhova ez beférne. Kevés a magyarok aránya az egész heroes táborhoz képest. Ezt a japán kultúrát is azért pakolták bele, mert egész Ázsiában több mint másfél milliárd ember van. Ehez képest nálunk 10 millió. Meg ha esetleg mégis bekerülhetne, további alapfrakciók kerülnének ki a játékból. De ha valaki 1 mod-ban a jövőben megcsinálná, az előtt megemelném a kalapom ![]() |
Szerző: | HUNLorcs [ 2011 jún. 29 szer., 18:33 ] |
Hozzászólás témája: | |
Persze, nyilván nem úgy neveznénk el nyíltan a várat hogy magyarok, mert akkor a többi külföldi tábor úgyis azt mondaná, hogy nem fair hogy nekünk van és nekik meg nincs. ![]() ![]() |
Szerző: | T-Rex [ 2011 jún. 29 szer., 19:16 ] |
Hozzászólás témája: | |
HUNLorcs reagjára: az a gond, hogy a betyárok alapjáraton lovasok voltak, ha gyalogost csinálunk belőle, akkor a lovasrohamot ki kell venni. Továbbá nem úgy hívnánk őket, hogy magyar nép, hanem inkább Árpád népe (ezzel egyetértek ![]() Barbar reagjára: Szerintem nem azért kerültek bele a naga-k, mert japán mitológia és sokan vannak, hanem ez egy teljesen új vár lenne, új taktikával és új lényekkel. Vaddisznó/ Veszett vaddisznó -Túlburjánzott szőr: a lény 75%-ban védett a hideg alapú varázslatok ellen. -Fellökő támadás: a lény fellöki az ellenséget, mely egy körig 0-ás védelmet élvez, továbbá nem támadhat vissza a vaddisznóra. Ez 25%-os eséllyel jön be. -Vaddisznó veszedelem (Veszett vaddisznó képesség): ha a lény darabszáma az eredeti 25%-a alá esik, akkor megnövekszik a támadása, kap egy bónusz támadást. Ez mellett berserkerré változtatja azt, akit megtámad. |
Szerző: | Barbar [ 2011 jún. 29 szer., 19:46 ] |
Hozzászólás témája: | |
T-rex akkor te nem tudod mi az a kapitalizmus. A nagák azért kerültek bele, hogy az ázsiai piacot meghódítsák ![]() |
Szerző: | T-Rex [ 2011 jún. 29 szer., 19:58 ] |
Hozzászólás témája: | |
Nem direkt csinálom így (vagyis direkt) ![]() ![]() ![]() Sámán/Táltos -Írányítsd az állatot!: a sámán/táltos képes szokványos állatokat (farkas, medve, stb...) írányítani. -Burjánzó növényzet: a sámán/táltos lebénítja a növények segítségével az ellenséget, mint a druida ő is parancsol a természetnek, de nem olyan erőteljesen, mint egy druida. A képesség olyan, mint a Dendroid képessége, csak ez távolról történik. -Őseink emlékére! (Táltos képesség): a lény visszatölti a hős eredeti manájának 10%-át. -Sárkányharc-történetek (Táltos képesség): ez egy dupla képesség. Egyrészt a szövetséges lények 15%-al több sebzést okoznak, nem hatnak rájuk a félelem varázslatok. Másrészt a következő lénynek (lásd lentebb) sebzést okoznak, mind közelharcban, mind varázslatok terén. Erősebben sebeznek. Betegség démon/Időjárás démon -Terjedjen a betegség! (betegség démon képesség): a lény képes betegség varázslatot varázsolni, illetve támadás esetén okozni. A betegség varázslat az ellenséges lény minden értékét felezi. -Terjedjen a pestis! (betegség démon képesség): a lény 5% eséllyel pestist varázsol vagy okoz. Ez minden körben 1 lény/80 sebzést okoz. -Jégeső (Időjárás démon képesség): 4x4-es mezőn megjelenik egy jéggel teli felhő, ami körönte 1 mezőt elmozdul abba az irányba, ahol a legtöbb ellenség áll. 6 körig él a képesség. -Aszály (időjárás démon képesség): Tűz sebzést szenved el minden(!) lény csatatéren, akik az időjárás démon vagy a táltos mellett állnak (legyen ellenség vagy barát) immunisak lesznek a képességre. Lúdvérc/ Lüdérc ---> nem írtam félre, nem lidérc ez... -Csábítás: Tekintettel arra, hogy többnyire hím lények lesznek a játékban, ezért ez a lény női alakot vesz fel (alapjáraton egy gonosz szellem ez a lény). Az elcsábított lény hipnózis hatása alá kerül. Védettek ellene az állatok, a fél-vérek, elme védettek és a halottak. -Mint halottnak a csók (Lüdérc képesség): a lény az elesett lényeket feltámasztja, legyen az ellenség vagy barát. Feltámasztás után 2 körre. -Vérszívás (Lúdvérc képesség): Vért szív, feltámasztja a saját lényeit, mint a vámpír. -Alak változtatás (Lúdvérc képesség): a lény képes alakot változtatni, ilyenkor átváltozik egy tyúkká (nem nevet, ez így van ![]() sem megtámadni, sem varázsolni rá nem lehet 3 körig, ő támadhat, ilyenkor nincs visszatámadás képességet kap és csak 1 lény/1 damage sebzést okoz. A végén csak három lett ![]() ![]() Mindegy. Én örülök nekik, mert mindig is akartam egy ilyen várral játszani ![]() |
Szerző: | silver [ 2011 jún. 29 szer., 22:58 ] |
Hozzászólás témája: | |
ez mind nagyon jó! nehogy már valaki kitörölje a topcot ![]() a népet nyilván nem lehetne magyaroknak hívni, de még árpád népének sem, faction név kell... mint pl Szkíta(Szkíták) (ebbe még kevésbé lehet belekötni) a fent említett lények között van fehér és fekete, értsd jó és rossz, lidércek mellé nem nagyon férne szerintem csodaszarvas... bár ki tudja, a lényeg, hogy legyen kohézió... szerintem írjunk össze párat, és valahonnan kéne szerezni egy jó artwörköst, aki esetleg grátisz csinálna egy-két skiccet... vagy túl sokat álmodozom? lehet tényleg nem is akarnának hallani róla, de talán Vologya mester egyszer megpedzegeti, ha szépen kérjük ![]() http://hu.wikipedia.org/wiki/%C5%90smagyar_vall%C3%A1s aki még inspirációra vágyik ![]() http://hu.wikipedia.org/wiki/Szk%C3%ADt%C3%A1k nekem hirtelen annyi jut eszembe, hogy valamilyen szinten mobilis a nép... akár pl "mozgathatná" a várat az adventure mapon, hiszen nomád nép mostanában úgyis szeretik a nagy változásokat, lehet merészen gondolkodni ![]() |
Szerző: | T-Rex [ 2011 jún. 30 csüt., 0:06 ] |
Hozzászólás témája: | |
Alapjáraton a csodaszarvast bossnak képzeltem el, nem várban toborozható lénynek ![]() |
Szerző: | HUNLorcs [ 2011 jún. 30 csüt., 1:38 ] |
Hozzászólás témája: | |
silver írta: ez mind nagyon jó! nehogy már valaki kitörölje a topcot
![]() a népet nyilván nem lehetne magyaroknak hívni, de még árpád népének sem, faction név kell... mint pl Szkíta(Szkíták) (ebbe még kevésbé lehet belekötni) a fent említett lények között van fehér és fekete, értsd jó és rossz, lidércek mellé nem nagyon férne szerintem csodaszarvas... bár ki tudja, a lényeg, hogy legyen kohézió... szerintem írjunk össze párat, és valahonnan kéne szerezni egy jó artwörköst, aki esetleg grátisz csinálna egy-két skiccet... vagy túl sokat álmodozom? lehet tényleg nem is akarnának hallani róla, de talán Vologya mester egyszer megpedzegeti, ha szépen kérjük ![]() http://hu.wikipedia.org/wiki/%C5%90smagyar_vall%C3%A1s aki még inspirációra vágyik ![]() http://hu.wikipedia.org/wiki/Szk%C3%ADt%C3%A1k nekem hirtelen annyi jut eszembe, hogy valamilyen szinten mobilis a nép... akár pl "mozgathatná" a várat az adventure mapon, hiszen nomád nép mostanában úgyis szeretik a nagy változásokat, lehet merészen gondolkodni ![]() A "szkíták" elnevezéssel az lenne a probléma, hogy az már túlzottan elkanyarodik a vár létrehozásának eredeti céljáról, a szkíta ugyebár alapvetően egy másik történelmi nép, függetlenül attól, hogy van-e köztünk rokonság vagy sem. Jó lesz az Árpád népe faction-névnek, úgysem ismeri olyan sok külföldi a történelmünket (sajnos). Ez meg úgyis a legjobb mód, hogy megismerkedjenek vele! ![]() A fehér-fekete dologban viszont szerintem is van valami, így nemigazán illenének össze, de végső soron azért ez összehangolható, csak az ábrázolásukat kell megfelelően hasonló stílusban csinálni, vagyis a magyar mitológiában alapvetően gonosz lényeket sem mindenféle vörös ruházattal meg egyéb elvetemült kinézettel ábrázolnánk, legyen felfedezhető a lényekben a közös. Egyébként a fentebb linkelt oldalt én is épp most néztem, de láttam hogy T-Rex már gyorsabb volt a lények javával. ![]() ![]() T-Rex reagjára: Nem kötekedni akarok, de a betyár ha lovas egység lenne, túl sokan lennének már a lovasok, és elvégre azok mégiscsak útonállók, így ők azok, akik még a legjobban elvannak ló nélkül a három lovas egység közül. Lovasrohammal meg a Huszár már amúgy is rendelkezik. ![]() De ha már várban gondolkozunk, azért az alapegységekre is kéne figyelmet fordítani, nemcsak a legerősebbekre. ![]() Íme az én ötleteim az alapegységekre: 1. szint: Harci kutya Fejlesztése: Kardfogú Harci kutya Tulajdonságaik a farkashoz hasonlítanak. Képesség: Érzéketlenek az elmét befolyásoló varázslatokra (pl. félelem, hipnózis stb.) Harci mámor (csak Kardfogú Harci kutya képesség): Ha a lény támadásával legalább 5 db. 1.-4. szintű, vagy 2db. 5.-7-es (esetleg Boss) szintű egységet megöl, még egyszer támadhat. 2. szint: Mumus Fejlesztése: Mókár A magyar mitológiában a felnőttek a gyermekeket ijesztegették azzal, hogy ha nem vigyáznak, elviszi őket a Mumus (vagy a Mókár). Ezek a kis alattomos lények képesek láthatatlanná válni, majd észrevétlenül lecsapni ellenfeleikre, akik eközben észre sem veszik őket, így visszatámadni sem lehet nekik. Képességek: Nincs visszatámadás Láthatatlanság - A lény a láthatatlanná válásától addig van ebben az állapotban, amíg meg nem támad valakit. Csak egy alkalommal használható a csatában. (Mókárnak 2 alkalommal) + (Csak Mókár képesség): Láthatatlan állapotban képes bármilyen akadályon, várfalon átmenni. Haladunk, már most többet összegyűjtöttünk, mint azt elsőre gondoltuk volna. ![]() |
Szerző: | Psycopathic [ 2011 jún. 30 csüt., 6:19 ] |
Hozzászólás témája: | |
A Betyárdal és Betyár képsesség után azt hittem a Betyárkörte következik mint speckó dolog ![]() ![]() |
Szerző: | T-Rex [ 2011 jún. 30 csüt., 9:41 ] |
Hozzászólás témája: | |
Betyárkörte ![]() ![]() Igazad van HunLorcs, legyen gyalogos, képessége frissítve ![]() |
Szerző: | HUNLorcs [ 2011 jún. 30 csüt., 14:04 ] |
Hozzászólás témája: | |
T-Rex: Thx. ![]() Psycopathic írta: A Betyárdal és Betyár képsesség után azt hittem a Betyárkörte következik mint speckó dolog
![]() ![]() Betyárkörte...lol ![]() |
Szerző: | lcs5 [ 2011 jún. 30 csüt., 14:45 ] |
Hozzászólás témája: | |
Ajánlanék egy sárkánykígyót .Vagy már rögtön egy sokfejű sárkányt esetleg süsüt ![]() 7 fejű sárkány Repül A fejeivel akár 3 felé is lőhet A csapásnál kell eldönteni hogy oszlik meg a csapások száma . Visszacsapásnál 1 fej csap vissza . Nincs visszaütés . Fejvesztés (Lények helyett a fejek sérülnek így csak akkor hal meg egy lény ha a teljes sereg elvesztette a felesleges fejeit . Tehát első halál azután jön ha a sereg elvesztette életének 6/7-ét .) egy kicsit durva |
Szerző: | HUNLorcs [ 2011 jún. 30 csüt., 17:12 ] |
Hozzászólás témája: | |
Ez jó ötlet, amúgy is volt sárkány a magyar mitológiában, és úgyis hiányolják az emberek a sárkányokat a H6-ból. ![]() 7. szint Három fejű sárkány Fejlesztése: Hét fejű sárkány (v. Magyar Mennydörgő) Képességek: Repül. Három irányba támadás. (Háromfejű képesség) Minden irányba támadás. (Hétfejű képesség). Tűzlehellet (Ezzel a két képességgel igen sok egységet tudnak megtámadni egyszerre, nem érdemes a közelükben lenni ![]() Mágiaimmunitás (Háromfejű 1.-3. szintűekre, Mennydörgő mindre) Szerintem ennyi képesség elég is lesz 7-es szintű lénynek. ![]() |
Szerző: | HUNLorcs [ 2011 júl. 01 pén., 17:49 ] |
Hozzászólás témája: | |
Na, a lényeket asszem már szépen felsoroltuk. ![]() ![]() http://www.youtube.com/watch?v=lq3MsmHN9H8 Vélemények/ötletek? ![]() |
Szerző: | Barbar [ 2011 júl. 01 pén., 17:55 ] |
Hozzászólás témája: | |
A várat belülről kb. úgy tudnám elképzelni, mint a Stronghold várat a H5 ben. A sok sátor nagyon illik a szkítákhoz. A zene is egész jó amit belinkeltél ![]() |
Szerző: | HUNLorcs [ 2011 júl. 01 pén., 17:59 ] |
Hozzászólás témája: | |
Igen, nekem is pont ez jutott az eszembe miközben hallgattam. ![]() ![]() |
Oldal: 1 / 6 | Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |