Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 119 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 júl. 11 hétf., 15:05 
Avatar

Csatlakozott: 2006 szept. 09 szomb., 22:13
Hozzászólások: 269
Tartózkodási hely: Győr
Cicely írta:
"Ajánlom 7. szintű lénynek Paff a bűvös sárkányt, úgyis Álomország tengerpartján játékok közt él."

"Remélem a boszorkányt mézeskalács-házikóban szeretnétek megvásárolni."


Gondolod, hogy ezt "élőben" holt komolyan mondtam volna? Ha :P smileyt teszek, azt hiszitek, hogy lenézően írom. Ha csak :D -t, akkor meg kinevetlek titeket. Nem tudom, ezt milyen smiley-val kellene illetni.

A lényeg, hogy az anime-manga topicban kérdezték a véleményem, különben nem írtam volna le, veszekedni nem szeretek.

(A kérdésem a mitológiával továbbra is függőben)

Peace.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 júl. 11 hétf., 15:21 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Minden vár, ötletek alapján jön/jött létre. Idővel ez a "vár" is szépült/bővült volna. Jobban átlesznek gondolva a lények, képességek, vár kinézetek, stb...

MEGJ: Paff-ot egy másik várba pakolnám :wink:

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 júl. 11 hétf., 16:43 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 19 csüt., 13:56
Hozzászólások: 3257
Psycopathic: Kiforgatni azért nem kell a dolgokat, nyilván a mitológia itt nem a betyárra meg a huszárra volt értve, de azért azt elmondanám még egyszer: Avass már be, miért mitológiaibb lény egy "harcos" a H5 törpéknél meg a strongholdnál? :roll:

A gúny egyébként meg akárhogyan is forgatjuk, érezhető volt, a smiley itt tökmind1, de nem is ez a fő probléma, hanem hogy ez a topic nem balhézás céljából alakult eredetileg... (ha megfigyeled, T-Rex nem is vette fel a dolgot, nekem ez sajna nem sikerült :P ) :roll:

Egyébként meg ez egy játék, tehát nyilván lehet álmodozni, elvégre az összes vár "álmodozásokból" nőtte ki magát. Am meg ha visszaolvasol kicsit, Barbar is megírta anno hogy necces lenne ennek a megvalósítása, de nem mereven elutasítóan állt a dolgokhoz, mint hogy "Remélem nem találtok hozzá követőket", hanem kulturált formában leírta a kételyeit. Ezzel semmi gond nincs. Nem a vélemény nyilvánítással van a probléma, hanem a stílussal... egyébként meg még pont ebbe a részbe van a legnagyobb esélye ennek bekerülni a fejlesztők miatt, ezért vetettük fel... :wink:

Béke, én sem balhézni szeretnék, hanem közösen folytatni a tervezgetést azokkal akiket érdekel. :)

_________________
HL


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 júl. 11 hétf., 16:55 
Avatar

Csatlakozott: 2006 szept. 09 szomb., 22:13
Hozzászólások: 269
Tartózkodási hely: Győr
HUNLorcs írta:
Psycopathic: Kiforgatni azért nem kell a dolgokat, nyilván a mitológia itt nem a betyárra meg a huszárra volt értve, de azért azt elmondanám még egyszer: Avass már be, miért mitológiaibb lény egy "harcos" a H5 törpéknél meg a strongholdnál? :roll:


Íme a válasz:

http://en.wikipedia.org/wiki/Dwarf_(Germanic_mythology)

Német mitológia, Norvég mitológiai utalás a 13. századból.


Oké, hogy a fejlesztők között van magyar, de azért gondolom hogy, (bár nem vagyok programozó, se grafikai részhez nem értek) a wogban könyebb megtervezni a karaktereket és mozgásokat, mint egy H6 kaliberű játékban.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 júl. 11 hétf., 17:09 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 19 csüt., 13:56
Hozzászólások: 3257
Ok, itt nem is alapvetően a törpékről volt szó, hanem hogy miért nem tudtak berakni egy fantáziadúsabb lényt minthogy "harcos"? Ebben még sokkal kevesebb fantázia van mint egy reflexíjászban (ami legalább új, a reflexíj azért nem olyan gyakori, mint egy buzogány a stronghold harcosnál, vagy egy boxer a törpe harcosnál). Egyszerűen látszott hogy ott kifogytak az ötletekből. Egy magyar várban sokkal több ötlet lenne (szerintem).

_________________
HL


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 júl. 11 hétf., 18:05 

Csatlakozott: 2004 ápr. 17 szomb., 21:14
Hozzászólások: 87
Na én is hozzáteszek 1-2 ötletet igaz nem annyira mitologiai mint történelmi alapon:
Lvl1 lény: kuruc/betyár(gyenge horda közelharcós)
spec képesség: minen esély elenére(ha magasabb szintü lényt támad védelme lemegy 0-ra viszont támadása ennyivel nő) ostor csapás(csak a betyárnak nem ütnek neki vissza és át tud ütni egy baráti model fölött is)
Lvl2 székely/székely gárdista(közepes erejű gerinc osztag)
spec képeségek makacs önizalom(immunis a félelemre és a mentális varázslatokra) nincs náluk bátrabb ember(székely gárdista mindig pozitiv morál, a morál bonusz a támadásra és a védelemre is beszámit)
lvl 3 HUNLorcs reflex ijásza

lvl 4 huszár/ dicsö huszár de más képeségekkel
spec kéepségek: könnyü dobofegyverek (csatánként egy távolsági támadást végrehajtahatnak(a magyar huszárok alapvetöen szegény tanyasiak/jobágyok közül kerültek ki és abban az idöben unalomüzésként gyakori szorakozás volt a balta hajigálás a fiatalok között amit lohátról késöbb üres pisztollyal és baltaval is bemutattak csatában))nincs náluk bátrabb ember(lásd fent(ez is legendás volt a 19 században)) párbaj(dicső huszár:ha legalább hasonó szintü lényt támad akkro kihivja párbalyozni amig a lényt más káros hatás nem éri addig csak a husszárral kell harcolnia amig a huszár nem jön újra és a huszárt se támadhatja mással az ellenfél) a bátorság példa képei(dicső huszár ha nála nagyobb lényt támad ö és a környező baráti lények +1 morált kapnak)

a többi majd holnap irom


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 júl. 11 hétf., 20:31 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 19 csüt., 13:56
Hozzászólások: 3257
Garvey írta:
Na én is hozzáteszek 1-2 ötletet igaz nem annyira mitologiai mint történelmi alapon:
Lvl1 lény: kuruc/betyár(gyenge horda közelharcós)
spec képesség: minen esély elenére(ha magasabb szintü lényt támad védelme lemegy 0-ra viszont támadása ennyivel nő) ostor csapás(csak a betyárnak nem ütnek neki vissza és át tud ütni egy baráti model fölött is)
Lvl2 székely/székely gárdista(közepes erejű gerinc osztag)
spec képeségek makacs önizalom(immunis a félelemre és a mentális varázslatokra) nincs náluk bátrabb ember(székely gárdista mindig pozitiv morál, a morál bonusz a támadásra és a védelemre is beszámit)
lvl 3 HUNLorcs reflex ijásza

lvl 4 huszár/ dicsö huszár de más képeségekkel
spec kéepségek: könnyü dobofegyverek (csatánként egy távolsági támadást végrehajtahatnak(a magyar huszárok alapvetöen szegény tanyasiak/jobágyok közül kerültek ki és abban az idöben unalomüzésként gyakori szorakozás volt a balta hajigálás a fiatalok között amit lohátról késöbb üres pisztollyal és baltaval is bemutattak csatában))nincs náluk bátrabb ember(lásd fent(ez is legendás volt a 19 században)) párbaj(dicső huszár:ha legalább hasonó szintü lényt támad akkro kihivja párbalyozni amig a lényt más káros hatás nem éri addig csak a husszárral kell harcolnia amig a huszár nem jön újra és a huszárt se támadhatja mással az ellenfél) a bátorság példa képei(dicső huszár ha nála nagyobb lényt támad ö és a környező baráti lények +1 morált kapnak)

a többi majd holnap irom


Kíváncsian várjuk. :wink:

_________________
HL


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 júl. 11 hétf., 23:56 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Én is kíváncsi leszek rá, Garvey :wink: .

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 júl. 12 kedd, 17:33 

Csatlakozott: 2004 ápr. 17 szomb., 21:14
Hozzászólások: 87
Na akkor a folytatás

LVl 5 vitéz/végvári vitéz(jo védelem aránylag kis sebzés nehéz gyalogos)
spec képeségek vár harc specialisták(bonusz támadás ha védök bonusz védelem ha támadok ostromnál) magyar virtus (ahogy fogy az osztag létszám arányosan nő az osztag sebzése(történelmi feljegyzés van arról pl a szovjetektől arra hogy minél jobban verték a bucira a magyarok pofáját a köv. csatában annál hevesebben harcoltak )) ostrom ismeretek(végvári vitéz képesek kismértékben sebezni/javitani a várkaput)

Lvl 6 tátos/főtáltos varázsló
spec képeségek legyen meg az Öregisten akarata(bonusz morál és bonusz szerencsa a baráti magyar osztagoknak(varázslat) szelemek meg regulázása(a csatamezön lévő elementálok és undeadek ellen ható varázslat) szelemek harcba szólitása(fő táltós elmentál idézés varázslat) az ösi gyogymód(fötáltós feltámasztás de csak olyan osztagot amiből valaki még él + leszedi roluk az összes negativ hatást)

Lvl7 óriás sas/Turul
spec képeségek repül, vadász madarak királya(az álatok nem ütnek neki vissza ha megsebez egy álatot az menekül töle) fejedelmi bestia(turul bonusz morál és szerencs a magyaroknak) az Öregisten küldötte(turul az ellene irányuló támadások és varázslatok 30% esélyel nem müködnek)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 júl. 19 kedd, 2:16 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 19 csüt., 13:56
Hozzászólások: 3257
Újabb ötletelések :) :

Elkezdtem közben gondolkozni azon, milyen speckó épületek lehetnének a várban, most kettő jutott az eszembe.

Elsőként Silver ötletét tovább gondolva jutott eszembe, hogy noha ez a vár-elmozdítás valszeg elég nehezen lehetne megvalósítható (már csak azért is, mert pályafüggő lenne, csak oda lehetne elmozdítani ahol van elég hely, campaignba viszont esetleg még el lehetne képzelni), viszont cserébe lehetne építeni egy olyan épületet a várba, mint a H3 inferno Castle Gate-je, vagyis hogy a hősök mana nélkül sétálgathatnak az Árpád várak között. Az épület neve itt lehetne mondjuk "A Vándorok kapuja".

Másik:
Szertartások terme
Ez egy olyan épület, ahol két hős vérszerződést köthet egymással (minden hős csak egy másik hőssel), a következő módon:

A vérszerződés által megtanulnak egymástól egy-egy kiválasztott másodlagos képzettséget, akár fejlett mesteri szinten is, (vagy azon a szinten amilyenen az amúgy is birtokló hősnek megvan, egy példa: Egyik hős a másiktól megtanulja mondjuk mester fénymágiát, a másik pedig megtanul gyakorlott tűzmágiát az előbbitől stb.), valamint mindketten kapnak össz. 4 elsődleges skillt, amivel megnövelhetik a másikét, a 4 skillt tetszés szerint elosztva (pl. lehet mind a négyhez egyet-egyet, de akár az is pl. hogy mind a négyet az attackhoz adja stb.). Ezen kívül mindkét hősnek növekszik egyel a morálja és a szerencséje, ami a játék végéig hat, nem csak a következő csatában. Ha másodlagos skillek adásához már nincs hely az egyik hősnek (vagy mindkettőnek), akkor 4 helyett 10 skillt oszthatnak el a másiknak. Fontos: A vérszerződés megkötéséhez mindkét hősnek a várban kell tartózkodnia!
Természetesen ez az épület nem kis összegbe kerülne. :wink:

Más:

A sok elhangzott lényből összeállítottam a saját verziómat, melyek is lehetnének toborozhatóak a várban. Az általam elképzelt értékeiket a H5-nek megfelelően írnám le, mivel sajna nem kaptam béta kulcsot. :( (Igaz, nem is kértem időben, de már látom hogy hibáztam). Ha a H6-ban másképp vannak relative az értékek akkor valaki javítson ki pls.

Tehát:

1. szint:
Harci kutya

AK: 2
DF: 2
Sebesség: 5
Sebzés: 1-3
ÉP: 6
Kezdeményezés: 9
Képességek: Immunitás elmebefolyásoló varázslatokra.

Kardfogú harci kutya

AK: 3
DF: 3
Sebesség: 6
Sebzés: 2-3
ÉP: 8
Kezdeményezés: 10
Képességek: Immunitás elmebefolyásoló varázslatokra. Harci mámor.

2. szint:
Mumus

AK: 4
DF: 5
Sebesség: 5
Sebzés: 2-4
ÉP: 10
Kezdeményezés: 8
Képességek: Nincs visszatámadás. Láthatatlanság (Aktivált képesség).

Mókár

AK: 5
DF: 6
Sebesség: 6
Sebzés: 3-5
ÉP: 12
Kezdeményezés: 9
Képességek: Nincs visszatámadás. Fejlett láthatatlanság (Aktivált képesség).

3. szint:
Sámán

AK: 7
DF: 7
Sebesség: 5
Sebzés: 3-6
ÉP: 16
Kezdeményezés: 8
Mana: 12
Képességek: Varázshasználó. Az általa alkalmazott varázslatok: Írányítsd az állatot! (Mana: 6) Burjánzó növényzet (Mana: 4) Gyorsítás (Mana: 4) Szellemek megregulázása (Mana: 6)

Táltos

AK: 7
DF: 9
Sebesség: 6
Sebzés: 5-6
ÉP: 25
Kezdeményezés: 8
Mana: 18
Képességek: Növeli 10%-al a hős manáját (mind maximálisan, mind visszatöltési sebességben). Varázshasználó. Az általa alkalmazott varázslatok: Irányítsd az állatot! (Mana: 6) Burjánzó növényzet (Mana: 4) Gyorsítás (Mana: 4) Sárkányharc történetek (Mana: 8 ) Szellemek megregulázása (Mana: 6) Az Öregisten akarata (Mana: 6)

4. szint:
Reflexíjász:

AK: 10
DF: 8
Sebesség: 6
Sebzés: 6-10
ÉP: 20
Kezdeményezés: 9
Lövések: 12
Képességek: Lövész. Nincs távolsági büntetés.Távolsági visszatámadás.

Lovas reflexíjász

AK: 12
DF: 11
Sebesség: 7
Sebzés: 8-10
ÉP: 50
Kezdeményezés: 10
Lövések: 16
Képességek: Lövész. Nincs távolsági büntetés. Nincs közelharci büntetés. Távolsági visszatámadás. Nagy méretű lény. Színlelt megfutamodás.

5. szint:
Lúdvérc

AK: 14
DF: 15
Sebesség: 6
Sebzés: 10-15
ÉP: 50
Kezdeményezés: 9
Mana: 16
Képességek: Vérszívás. Tyúkká változás (aktivált képesség). Varázshasználó. Az általa alkalmazott varázslatok: Sebezhetőség (Mana: 4) Földöntúli nyíl (Mana: 4) A tél köre (Mana: 6) Csábítás (Mana: 16).

Lüdérc

AK: 16
DF: 16
Sebesség: 6
Sebzés: 12-16
ÉP: 75
Kezdeményezés: 9
Mana: 20
Képességek: Vérszívás. Varázshasználó. Az általa alkalmazott varázslatok: Sebezhetőség (Mana: 4) Földöntúli nyíl (Mana: 4) A tél köre (Mana: 6) Csábítás (Mana: 16) Mint halottnak a csók (Mana: 20) (Az hogy a felélesztett lényeknek hány %-a marad meg a csata után is, az a Lüdércek számától és a hős varázserejétől függ).

6. szint:
Huszár

AK: 18
DF: 17
Sebesség: 7
Sebzés: 15-25
ÉP: 90
Kezdeményezés: 11
Képességek: Lovasroham. Harci bátorság. Könnyű dobófegyver. Nagy méretű lény.

Dicsőséges Huszár

AK: 20
DF: 19
Sebesség: 8
Sebzés: 20-30
ÉP: 100
Kezdeményezés: 12
Képességek: Lovasroham. Harci bátorság. Dupla sebzés. Könnyű dobófegyver. Párbaj. Nagy méretű lény.

7. szint:
Háromfejű sárkány
AK: 25
DF: 25
Sebesség: 8
Sebzés: 40-50
ÉP: 180
Kezdeményezés: 12
Képességek: Repül. Mágiaimmunitás 1.-3. szint, Tűzlehellet. Háromfejű támadás. Nagy méretű lény.

Magyar Mennydörgő

AK: 30
DF: 30
Sebesség: 9
Sebzés: 50-60
ÉP: 250
Kezdeményezés: 12
Képességek: Repül. Teljes mágiaimmunitás. Tűzlehellet. Minden irányba támadás. Nagy méretű lény.

A Bossok és a többi lény váron kívül toborozható.
Na és azért a Bossok értékeit is leírom, legalábbis ahogy elképzelem (ezt a H3 csúcssarijaihoz viszonyítva írom le, szóval ha a H6-ban nem így van akkor megintcsak javítsatok ki pls. :)

Tehát:
Mhyori
AK: 35
DF: 35
Sebesség: 9
Sebzés: 55-75
ÉP: 500
Kezdeményezés: 10
Képességek: Anyagtalan. Életerő szívás (az élet lecsapolás leírása kicsit zavaros nekem, T-Rex majd pls. mondja el nekem részletesebben. :) ) Repül. Nagy méretű lény.

Ősmhyori

AK: 40
DF: 40
Sebesség: 10
Sebzés: 60-80
ÉP: 650
Kezdeményezés: 12
Képességek: Anyagtalan. Életerő szívás. Repül. Elme kontroll (A mindig egy kicsit durva lenne szerintem, én inkább 50% sikerrel tudnám elképzelni, az se semmi. :wink: És így legalább lehetne toborozni. ) Tomboló természet. Nagy méretű lény.

Turulmadár

AK: 40
DF: 40
Sebesség: 10
Sebzés: 80
ÉP: 600
Kezdeményezés: 11
Képességek: Repül. Féktelen étvágy. +1 morál csapattagoknak (Fejedelmi bestia). Immunitás elmebefolyásoló varázslatokra. Lecsapódó támadás. Nagy méretű lény.

Fenséges Turulmadár
AK: 50
DF: 50
Sebesség: 12
Sebzés: 100
ÉP: 800
Kezdeményezés: 12
Képességek: Repül. Féktelen étvágy. +2 morál csapattagoknak (Fejedelmi bestia). Immunitás elmebefolyásoló varázslatokra. Lecsapódó támadás. Mindig pozitív morál. Árpád haragja. Nagy méretű lény.


Csodaszarvas

AK: 38
DF: 45
Sebesség: 7
Sebzés: 50-80
ÉP: 550
Kezdeményezés: 10
Képességek: Gyógyító hatalom (Kézrátétel). Misztikus aura. Újjászületés. Nagy méretű lény.

Ezüst csoda
AK: 48
DF: 55
Sebesség: 8
Sebzés: 70-85
ÉP: 750
Kezdeményezés: 11
Képességek: Gyógyító hatalom. Misztikus aura. Újjászületés. Nagy méretű lény. Lények teleportálása (Nem kell elfáradnia :) )

Megjegyzés: Ez csak a saját elképzelésem, ha valaki más lényeket látna szívesen a várban, kíváncsi vagyok arra is. :wink: Továbbá előre is elnézést kérek T-Rex-től hogy a Mhyori értékei kicsit kisebbek lettek általában mint a másik két Bossé, de szerintem a képességeivel ezt a kis hátrányt így is bőven felhozza. :wink:

_________________
HL


A hozzászólást 9 alkalommal szerkesztették, utoljára HUNLorcs 2011 júl. 26 kedd, 1:08-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 júl. 19 kedd, 10:17 
Avatar

Csatlakozott: 2010 márc. 11 csüt., 12:51
Hozzászólások: 188
Nagyon jó ötletek, de a reflexíjásznak adnék olyan képeséget, hogy kétszer lő, olyan okokból, mert a hunok, és a magyarok is, arról voltak híresek, hogy ha kilőttek egy nyilat amíg az leért a földre adig még hatot tudtak kilőni.

_________________
Ide azért kell alá írás mert azt is tudok.
Jók a nekrók de én jobb vagyok náluk.
WoG 4ever


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 júl. 19 kedd, 14:17 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 19 csüt., 13:56
Hozzászólások: 3257
polo666: Igen, erre én is gondoltam, csak végül azért nem raktam bele mert akkor már kicsit túl durva egység válna belőle. :lol: Ugyebár ha mindig egyenes nyíllal lő és kettőt ráadásul az nem semmi (nem beszélve arról hogy a fejlettnek közelharci levonása sincs). :lol:

Tehát akkor a lények kinézete:

Először is a H5-ben (meg H6-ban is), szinte minden várban volt egy jellegzetes szín, ami mindegyik lény fejlesztésében megtalálható volt az adott várban (pl. harmadik számúaknál H5 necronál rózsaszín, dungeonnál sötétkékes árnyalat, sylvannál kék, heavennél piros stb.) az összehangolás végett. Ezért szerintem ebben a várban lehetne ez a szín a lila (elsősorban a mitológiai lények miatt). A fejletlen lényeknél nincs ez a kötöttség.

Vagyis:

Harci kutya: Barna színű, nagy fogakkal vicsorog, lábán karmokkal stb.

Kardfogú harci kutya: Színe barnáslila (elvégre fantasy játék, ez szerintem belefér :) ) : szeme vörösen világít, háta tüskés, vicsorgó fogai között kettő igencsak megnyúlt. 8)

Mumus: Viszonylag alacsony, szürkéslila színű, kezében egy cafatos fejszét tart, sunyin vigyorog, és egy idióta, végén lekonyuló kis csúcsos sapka van a fején. :D

Mókár: Élénkebb lila színű, szeme zöld, (mégsunyibban vigyorog :) ), fejsze helyett egy rozsdás szablyával a kezében. Sapkája jobban az ég felé áll.

Sámán: (Még nem tudom férfi legyen-e vagy nő) Mindenféle díszes cuccban, nagy varázsbottal. :) Nagy köpennyel a hátán. Közelharcnál ezzel a bottal törli képen ellenfelét. :D Másik kezében egy varázsgömböt tart.

Táltos: Köpenye lila, varázsgömbje vörösen fénylik, varázsbotja nagyobb, és a bot vége úgyszintén lila.

Reflexíjász: Kb. úgy ahogy reflexíjászaink kinéztek a IX-X. században. :)

Lovas reflexíjász: A ló szürke, szeme lilán fénylik, az íjász ruhájában szintén találhatók lila részek. Az íj és a tegez piros.

Lúdvérc: Lúdlába a lábszárnál megy át emberivé, felfele a kinézete hasonlítana a succubushoz, csak nem lenne szarva, helyette inkább haja. :) Két keze zölden fénylik a mágiától. Bőre szürkéslila. Itt ott néhány madártoll van a bőrén.

Lüdérc: Szeme zölden fénylik, bőre élénkebb lila, keze zöld helyett pirosan fénylik, testén néhol tűz ég. A madártollak kékek.

Huszár: Úgy ahogy egy huszár általában kinéz. :) Lova barna.

Dicsőséges huszár: Ruházata élénkpiros helyett liláspiros, kardjának markolata arany. Lova fehér, díszítettebb, jobban páncélozott. A ló patkói pirosak.

Háromfejű sárkány: Zöld színű, három fejének fülei hegyesek, háta tüskés, a tüskék és a farka vége kék. Hasa világosabb, szárnyaiból egy-egy nagy karom nő ki oldalt. Klasszikus sárkánykinézet. :)

Magyar Mennydörgő: Természetesen hasonlóan néz ki mint a Harry Potterben megismert Magyar Mennydörgő, hét fejjel. 8) Fejei vadabbak.

Mhyori: Óriás gázlény ugyebár, teste fénylik, a többit meg mindenki el tudja képzelni. :wink:

Ősmhyori: Természetesen lilásabb, néhol tűzzel tarkítva.

Turulmadár: Barna test, nagy csőr és lábak, szárnya és farka néhány helyen fehér... nem is kell tovább részletezni ezt sem. :wink:

Fenséges Turulmadár: Tollai néhol természetesen lilák, karmai nagyobbak, szeme piros (ahogy azt megszokhattuk :) ), testén villámcsíkok futnak végig.

Csodaszarvas: Szarvas, díszes agancsokkal, jóval nagyobb, mint a lovasok. Színe fehér.

Ezüst csoda: Természetesen ezüst színű, agancsa nagyobb, és aranyból van. Ennek csak a szeme lila. :)

Egyelőre ennyi. :wink: Ha valaki másképp képzelte el őket, vagy esetleg nem tetszik neki a lila csapatszín, várom hogy szerinte melyik lenne jobb (a lilát elsősorban a mókárok és a lüdércek miatt választottam, no meg mert jól tud alkalmazkodni szvsz.). :wink:

_________________
HL


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára HUNLorcs 2011 júl. 22 pén., 18:29-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 júl. 19 kedd, 22:25 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 19 csüt., 13:56
Hozzászólások: 3257
Ma formában vagyok. :D

Közben eszembe jutott még pár dolog. Például, ha már úgyis tud a Sámán meg a Lúdvérc mindenféle egyedi varázslatot, lehetne egy ilyen plusz varázslat részleg a többi mellett, mint a törpéknél a rúnamágia, amiket pluszban tudnak használni a hősök a csatákban. Ilyenek a lények varázslatai közül:

Burjánzó növényzet (2-es szint)
Szellemek megregulázása (2-es szint)
Irányítsd az állatot! (2-es szint)
Az Öregisten akarata (3-as szint)
Sárkányharc történetek (3-as szint)

További ötletek hősökhöz (Úgy egészítettem ki hogy mindegyik szintből négy-négy legyen):
Ősi erő (Megnőveli egy kiválasztott lény támadását - 1. szint)
Ősi reflex (Megnöveli egy kiválasztott lény védelmét - 1. szint)
A Vezér szava (Minden nem Árpád frakciójú lény egy kisebb sebzést szenved el - 1. szint)
Bátorító parancs (A kijelölt lényünk kap +1 morált - 1. szint)

Kicselezés (Kaland varázslat. Hamis információkat ad meg az ellenfélnek a csapatunkról - 2. szint)

Savcsapás (Masszív csapást mér a kiválasztott ellenséges egységre és a hős varázserejének megfelelően csökkenti a védelmét - 3.szint)
Harci ügyesség (A kiválasztott baráti lény megkapja a csata végéig a végtelen visszatámadás képességet. 3 - szint.)

Az Ősök vére (Megnöveli minden baráti lény támadását és védelmét a hős varázserejének megfelelően - 4. szint.)
Ítélet (Felezi a kijelölt ellenséges egység életpontját, mozgását és támadóértékét - 4. szint)
Dupla sebzés (polo666 javaslatára varázslatként el tudnám képzelni :wink: A kijelölt baráti sereg, legyen az távolsági vagy közelharcos, dupla támadást hajt végre. Dicsőséges huszár ilyenkor négyet támad (nem semmi :D ) - 4. szint )
Mágia blokkolás (Letiltja minden varázslat használatát a csata végéig, az ellenséget és magadat is beleértve - 4. szint)

Árpád haragja (Hihetetlenül erős csapást mér a kiválasztott ellenséges egységre, valamint 50%-os eséllyel elkábítja (olyan mint a Turulmadár képessége, csak erősebb, ezért írtam ki részletesebben - 5. szint)
Savbomba (Nagy erejű csapást mér a kijelölt terület lényeire, valamint támadásukat és védelmüket csökkenti a hős szintjének megfelelően - 5. szint)
Sebezhetetlenség (A kijelölt baráti egységet 2 körre 100%-os anyagtalansággal ruházza fel - 5. szint)
A Vándorok útja (Kalandvarázslat. Seregünk a nap hátralevő részében repülve haladhat - 5. szint)


A hősöknek ilyen neveik lehetnének szerintem, mint pl.:

Árpád - campaign hős
Tas, Huba, Töhötöm stb. (hét vezér nevei)
László - ugyanaz, aki a H5-ben szerepel, az ő speckója ezért eleve meghatározottan lehetne a Huszár és a Dicső Huszár.
Zoltán - őt is a H5-ben láthattuk, az ő speckója ezért a Mumus és a Mókár.
Fajsz
Solt
Taksony
András
Karolt
Kálmán
stb.

Női nevek:
Emese
Hajnal
Gyöngyvér
Rózsa
Viola
Margit
Sarolt
Johanna
Terézia
Hedvig
Erzsébet
stb.

A hősök besorolása lehetne mondjuk "Honfoglaló" (illetve nem tudom, a H6-ban is csak egyféle besorolás van-e egy várban, vagy újra kettő?).
További speckók:
Harci kutya, Sámán, Reflexíjász, Lúdvérc, Sari, Logisztika, Mágiacsoportok, Vándormágia, Ügyesség, Cselezés, Kitartás, Intelligencia stb. :)

Aztán ötletelgessen már más is, ne csak én. :D Másokéra is kíváncsi lennék. :)

Ha nem probléma, megkérném a moderátorokat hogy ezt a hozzászólásomat ne egyesítsék az előzővel. :roll: Köszönöm. :wink:

_________________
HL


A hozzászólást 4 alkalommal szerkesztették, utoljára HUNLorcs 2011 júl. 23 szomb., 19:37-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 júl. 20 szer., 7:37 
Avatar

Csatlakozott: 2006 szept. 09 szomb., 22:13
Hozzászólások: 269
Tartózkodási hely: Győr
Ne haragudjatok, de ez annyira magaslabda...

Csodaszarvasnál KÉZrátétel ? :lol: :D :D

Bocs, kihagyhatatlan ;)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 júl. 20 szer., 13:51 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 19 csüt., 13:56
Hozzászólások: 3257
A Kézárététel csak zárójelben van, hogy ugyanazt jelenti. :) Természetesen nem az. "Gyógyító hatalom" a neve a képességnek.

_________________
HL


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 júl. 20 szer., 19:25 

Csatlakozott: 2004 ápr. 17 szomb., 21:14
Hozzászólások: 87
HUNLorcs: ha varázsló lényt akarsz lehet hogy jobb lenne a boszorkány/Szépaszony felálás. A Szépaszony a hasonló csak éppen démonizált entitás mint a boszorkány aki villámokkal dobálozik gyerekeket cserél el jégesőben táncól stb..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 júl. 20 szer., 21:04 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 19 csüt., 13:56
Hozzászólások: 3257
Garvey: Én a boszorkányt is szívesen látnám akár 3-as szintűnek, igazából ez nem oszt, nem szoroz. :wink: Csak végül azért a Sámánt írtam bele mert azt T-Rex már bővebben kidolgozta anno. De ezek csak az én összeállításaim. :)

_________________
HL


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 júl. 21 csüt., 0:45 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
HUNLorcs: Szépen kidolgoztad :D Nekem tetszik ez a felállás :wink:

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 júl. 21 csüt., 1:29 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 19 csüt., 13:56
Hozzászólások: 3257
Thx. :)

_________________
HL


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 júl. 22 pén., 17:41 

Csatlakozott: 2004 ápr. 17 szomb., 21:14
Hozzászólások: 87
Egy két érdekes felvetésem lenne még amit talán érdemes lenne figyelembe venni:
1; ha hinni lehet a régi feljegyzéseknek nekünk nem voltak sámánjaink csak táltosaink.
2; hiresek voltunk arról hogy éfszel virtussal és marha nagy bátorsággal veszünk részt a csatákban.
3; a vezéreink hiresen leghetségtelenebbek voltak kivéve 1-2 öt.
4, a régi nö nevek inkább virágnevek voltak


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 119 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség