Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 119 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5, 6  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája: HoMM VI - Magyar vár
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 29 szer., 18:10 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 19 csüt., 13:56
Hozzászólások: 3257
Üdv!

Silver vetette fel az ötletet, miután az esetleges magyar vár lényeit ecsetelgettük, hogy létrehozhatnánk egy külön topicot erre a célra. Ha nem probléma a moderátoroknak, én már meg is tettem ezt a lépést. :P Ide jöhet bármilyen ötlet ezzel kapcsolatban, ha már úgyis érdekel többeket is a dolog.

Ha pl. a japán stílusú vár mellett ezekből is külön várat lehetne kreálni a kiegészítőbe, akkor viszont nem árt nem csak Bossokban gondolkozni, mint a Turulmadár, a Mhyori és a Csodaszarvas. Az én első ötleteim pl.:

Reflexíjász (4. szint)
Fejlesztése: Lovas Reflexíjász
A reflexíjász íja egyedi hun-magyar találmány. Teljesítménye és lőtávja messze felülmúlja a hagyományos íjakét, így a reflexíjász a legtávolabbról is maximális sebzést okoz. Sajnos életereje viszont kevesebb, mint az átlagos négyes szintű lényeké, így nem árt, ha nem engedjük közel magunkhoz az ellenfelet.
Képességek:
Távolsági visszatámadás.
Mindig maximális sebzés távolról.
+Lovas reflexíjásznak nincs közelharci büntetése lovas fegyverzetének köszönhetően.

Huszár (5. szint)
Fejlődése: Dicsőséges Huszár
A huszárok kiválóan képzett lovas katonák. Szélvészgyors lovaikkal hamar elérik az ellenfelet, lovasrohammal pedig távolról nekifutva többet sebeznek. Életerejük is viszonylag nagy - az ötös szintű lények között, így mindig megállják a helyüket a harcban.
Képességek:
Lovasroham
Harci bátorság - moráljuk mindig pozitív.
+Dicsőséges huszár minden támadáskor kétszer sebez (mint a H3 Crusader).

Kíváncsian várom a többiek ötletét is. :wink:

_________________
HL


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 29 szer., 18:17 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Majd meglátjuk, hogy marad-e a téma :D

Útonálló/Betyár

-Rajtaütés: amennyiben a lény megöl 1 darab lényt a csatában, kap még egy támadást, ami elkábítja az ellenséget 1 körre.
-Túlélő technika: a lény képes túlélni a csatákban, ez 15%+1%/hős szintje védekezést jelent a számára. Távolsági védelemnél nem számít a bonúsz.
-Betyárdal (Betyár képsesség): a lény aktivizálja eme képességet, akkor a társai +2 morált és +1 szerencsét kapnak, továbbá minden a hős seregében szolgáló lény +10%-ot kap védekezésre.



Mhyori/Ősmhyori

-Elkerülés: a lény 50% eséllyel kikerüli a csapást, mivel gáz alapú szörny, ala H5 szellem.
-Élet lecsapolás: Ha a lényt pozitív életerejű lény csapja meg, a lény gyógyul. Ha, az életerő negatív tartományba esik, a lény sérül.
-Elme kontroll (ősmhyor képesség): Ha a lény támad, mindig berserker varázslatot alkalmaz a védekezőn, a berserkerezett lény nem támadhatja meg a mhyorit.
-Tomboló természet (ősmhyor képesség): lény támadásával szét tépi az ellenséget. Például 10 mhyori 1 lényt tép szét.
-Nincs akadály: a lény természetének köszönhetően átrepül a falakon és az akadályokon. Lövedék típusú támadások drasztikusan kevesebbet sebeznek rajta, kivétel lehetne a succubus és a lich.
-Nem lehet toborozni!!!

Legyőzési módjai: élőholt seregek, elementálok, hullamágia, védelem az elme típusú varázslatok ellen és az armageddon, lehetőleg elkerülni a mhyori támadásait.

Akkor a Turulhoz is írnék egyet...

Turul/Fenséges Turul

-Repül: a lény képes átrepülni az akadályokon
-Visszatérő támadás: a lény támadás után visszatér oda, ahonnan a támadást indította.
-Féktelen étvágy: a lény képes visszanyerni az életerejét (esetleg az elesett lényeket is) a csatatéren található halottakból. Legyen az ellenség vagy barát, a megevett lény már nem támasztható fel.
-Árpád haragja (Fenséges Turul képesség): a lény támadásával villámcsapást idéz elő, ami a következőképp sebez... Lény darabszám/+10 damage + 0.1% kábítás

Vagy
-Lecsapodó támadás: a lény két kör erejéig elrepül a csatából és megtámadja a kiszemelt áldozatát, itt már nem elég az elfutás a támadás elől. Nem lehet kikerülni.
-Árpád haragja (Fenséges Turul képesség): a lény támadásával villámcsapást idéz elő, ami a következőképp sebez... Lény darabszám/+50 damage + 0.1% kábítás


Legyen, akkor egy csodaszarvas is...

Csodaszarvas/ Ezüst csoda

-Gyógyító hatalom: a lény képes felgyógyítani a megsérült lényeket, mint a H5 paladinja.
-Misztikus aura: a lény erősíti a hős varázslatait, továbbá a lény immunissá válik a halál mágiára.
-Újjászületés: a lény halála esetén újjászületik, mint a főnix.
-Ezüst csoda (Ezüst csoda képesség): a lény képes két lényt teleportálni a csatatéren bárhova, de ennek ára van. A lény 2 körre elfárad.

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára T-Rex 2011 jún. 30 csüt., 9:42-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 29 szer., 18:23 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 19 csüt., 13:56
Hozzászólások: 3257
Reméljük marad. 8)

Ha a lecsapás meg a morál bónusz csappattagoknak - képességeket jónak találtad akkor még azokat is írd be pls a madárhoz. :wink:

A betyár tetszik, de az inkább lehetne gyalogos, mert fejlesztésekkel akkor már túl sokan lennének (lovas reflexíjász, huszár, + ez). Gyalogosként viszont pont megfelelne 3-as szintű egységnek. :wink:

_________________
HL


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 29 szer., 18:27 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2008 szept. 29 hétf., 22:04
Hozzászólások: 5496
Tartózkodási hely: Budapest
OFF: Minden topic marad, ami értelmes :wink:

_________________
Trunks, the Hero of HoMM


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 29 szer., 18:27 
Avatar

Csatlakozott: 2010 okt. 11 hétf., 10:57
Hozzászólások: 67
Tartózkodási hely: Szolnok
Ez mind szép és jó csak nem hiszem, hogy akárhova ez beférne. Kevés a magyarok aránya az egész heroes táborhoz képest. Ezt a japán kultúrát is azért pakolták bele, mert egész Ázsiában több mint másfél milliárd ember van. Ehez képest nálunk 10 millió. Meg ha esetleg mégis bekerülhetne, további alapfrakciók kerülnének ki a játékból. De ha valaki 1 mod-ban a jövőben megcsinálná, az előtt megemelném a kalapom :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 29 szer., 18:33 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 19 csüt., 13:56
Hozzászólások: 3257
Persze, nyilván nem úgy neveznénk el nyíltan a várat hogy magyarok, mert akkor a többi külföldi tábor úgyis azt mondaná, hogy nem fair hogy nekünk van és nekik meg nincs. :lol: De ha azt a nevet adjuk neki hogy pl. Árpád népe, az gyakorlatilag ugyanazt jelenti, mégis el lehet kerülni az esetleges afférokat, sőt, így Árpád maga még lehetne kampányhős is a kiegben. :wink:

_________________
HL


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 29 szer., 19:16 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
HUNLorcs reagjára: az a gond, hogy a betyárok alapjáraton lovasok voltak, ha gyalogost csinálunk belőle, akkor a lovasrohamot ki kell venni.
Továbbá nem úgy hívnánk őket, hogy magyar nép, hanem inkább Árpád népe (ezzel egyetértek :wink: )

Barbar reagjára: Szerintem nem azért kerültek bele a naga-k, mert japán mitológia és sokan vannak, hanem ez egy teljesen új vár lenne, új taktikával és új lényekkel.


Vaddisznó/ Veszett vaddisznó
-Túlburjánzott szőr: a lény 75%-ban védett a hideg alapú varázslatok ellen.
-Fellökő támadás: a lény fellöki az ellenséget, mely egy körig 0-ás védelmet élvez, továbbá nem támadhat vissza a vaddisznóra. Ez 25%-os eséllyel jön be.
-Vaddisznó veszedelem (Veszett vaddisznó képesség): ha a lény darabszáma az eredeti 25%-a alá esik, akkor megnövekszik a támadása, kap egy bónusz támadást. Ez mellett berserkerré változtatja azt, akit megtámad.

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 29 szer., 19:46 
Avatar

Csatlakozott: 2010 okt. 11 hétf., 10:57
Hozzászólások: 67
Tartózkodási hely: Szolnok
T-rex akkor te nem tudod mi az a kapitalizmus. A nagák azért kerültek bele, hogy az ázsiai piacot meghódítsák :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 29 szer., 19:58 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Nem direkt csinálom így (vagyis direkt) :D Van egy magyar szörnyem és egy varázshasználó lényem. :D, ez biztos megérné, hogy bekerüljön a H6-ba :D .


Sámán/Táltos

-Írányítsd az állatot!: a sámán/táltos képes szokványos állatokat (farkas, medve, stb...) írányítani.
-Burjánzó növényzet: a sámán/táltos lebénítja a növények segítségével az ellenséget, mint a druida ő is parancsol a természetnek, de nem olyan erőteljesen, mint egy druida. A képesség olyan, mint a Dendroid képessége, csak ez távolról történik.
-Őseink emlékére! (Táltos képesség): a lény visszatölti a hős eredeti manájának 10%-át.
-Sárkányharc-történetek (Táltos képesség): ez egy dupla képesség.
Egyrészt a szövetséges lények 15%-al több sebzést okoznak, nem hatnak rájuk a félelem varázslatok.
Másrészt a következő lénynek (lásd lentebb) sebzést okoznak, mind közelharcban, mind varázslatok terén. Erősebben sebeznek.


Betegség démon/Időjárás démon

-Terjedjen a betegség! (betegség démon képesség): a lény képes betegség varázslatot varázsolni, illetve támadás esetén okozni. A betegség varázslat az ellenséges lény minden értékét felezi.
-Terjedjen a pestis! (betegség démon képesség): a lény 5% eséllyel pestist varázsol vagy okoz. Ez minden körben 1 lény/80 sebzést okoz.
-Jégeső (Időjárás démon képesség): 4x4-es mezőn megjelenik egy jéggel teli felhő, ami körönte 1 mezőt elmozdul abba az irányba, ahol a legtöbb ellenség áll. 6 körig él a képesség.
-Aszály (időjárás démon képesség): Tűz sebzést szenved el minden(!) lény csatatéren, akik az időjárás démon vagy a táltos mellett állnak (legyen ellenség vagy barát) immunisak lesznek a képességre.


Lúdvérc/ Lüdérc ---> nem írtam félre, nem lidérc ez...

-Csábítás: Tekintettel arra, hogy többnyire hím lények lesznek a játékban, ezért ez a lény női alakot vesz fel (alapjáraton egy gonosz szellem ez a lény). Az elcsábított lény hipnózis hatása alá kerül. Védettek ellene az állatok, a fél-vérek, elme védettek és a halottak.
-Mint halottnak a csók (Lüdérc képesség): a lény az elesett lényeket feltámasztja, legyen az ellenség vagy barát. Feltámasztás után 2 körre.
-Vérszívás (Lúdvérc képesség): Vért szív, feltámasztja a saját lényeit, mint a vámpír.
-Alak változtatás (Lúdvérc képesség): a lény képes alakot változtatni, ilyenkor átváltozik egy tyúkká (nem nevet, ez így van :P ), ilyenkor
sem megtámadni, sem varázsolni rá nem lehet 3 körig, ő támadhat, ilyenkor nincs visszatámadás képességet kap és csak 1 lény/1 damage sebzést okoz.

A végén csak három lett :D , remélem tetszeni fog és ismétlem nem írtam el, az Lüdérc és Lúdvérc :wink:

Mindegy. Én örülök nekik, mert mindig is akartam egy ilyen várral játszani :D

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 29 szer., 22:58 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 14 szer., 18:59
Hozzászólások: 266
Tartózkodási hely: Budapest XIII.
ez mind nagyon jó! nehogy már valaki kitörölje a topcot :D
a népet nyilván nem lehetne magyaroknak hívni, de még árpád népének sem, faction név kell... mint pl Szkíta(Szkíták) (ebbe még kevésbé lehet belekötni)
a fent említett lények között van fehér és fekete, értsd jó és rossz, lidércek mellé nem nagyon férne szerintem csodaszarvas... bár ki tudja, a lényeg, hogy legyen kohézió... szerintem írjunk össze párat, és valahonnan kéne szerezni egy jó artwörköst, aki esetleg grátisz csinálna egy-két skiccet...
vagy túl sokat álmodozom? lehet tényleg nem is akarnának hallani róla, de talán Vologya mester egyszer megpedzegeti, ha szépen kérjük :roll:

http://hu.wikipedia.org/wiki/%C5%90smagyar_vall%C3%A1s
aki még inspirációra vágyik :) bár jópár már szerepel
http://hu.wikipedia.org/wiki/Szk%C3%ADt%C3%A1k

nekem hirtelen annyi jut eszembe, hogy valamilyen szinten mobilis a nép... akár pl "mozgathatná" a várat az adventure mapon, hiszen nomád nép
mostanában úgyis szeretik a nagy változásokat, lehet merészen gondolkodni :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 30 csüt., 0:06 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Alapjáraton a csodaszarvast bossnak képzeltem el, nem várban toborozható lénynek :wink:

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 30 csüt., 1:38 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 19 csüt., 13:56
Hozzászólások: 3257
silver írta:
ez mind nagyon jó! nehogy már valaki kitörölje a topcot :D
a népet nyilván nem lehetne magyaroknak hívni, de még árpád népének sem, faction név kell... mint pl Szkíta(Szkíták) (ebbe még kevésbé lehet belekötni)
a fent említett lények között van fehér és fekete, értsd jó és rossz, lidércek mellé nem nagyon férne szerintem csodaszarvas... bár ki tudja, a lényeg, hogy legyen kohézió... szerintem írjunk össze párat, és valahonnan kéne szerezni egy jó artwörköst, aki esetleg grátisz csinálna egy-két skiccet...
vagy túl sokat álmodozom? lehet tényleg nem is akarnának hallani róla, de talán Vologya mester egyszer megpedzegeti, ha szépen kérjük :roll:

http://hu.wikipedia.org/wiki/%C5%90smagyar_vall%C3%A1s
aki még inspirációra vágyik :) bár jópár már szerepel
http://hu.wikipedia.org/wiki/Szk%C3%ADt%C3%A1k

nekem hirtelen annyi jut eszembe, hogy valamilyen szinten mobilis a nép... akár pl "mozgathatná" a várat az adventure mapon, hiszen nomád nép
mostanában úgyis szeretik a nagy változásokat, lehet merészen gondolkodni :)


A "szkíták" elnevezéssel az lenne a probléma, hogy az már túlzottan elkanyarodik a vár létrehozásának eredeti céljáról, a szkíta ugyebár alapvetően egy másik történelmi nép, függetlenül attól, hogy van-e köztünk rokonság vagy sem. Jó lesz az Árpád népe faction-névnek, úgysem ismeri olyan sok külföldi a történelmünket (sajnos). Ez meg úgyis a legjobb mód, hogy megismerkedjenek vele! :) Árpád lehetne a kiegészítő campaign-jának főhőse, ahol is vele kell elvezetni a csapatainkat oda, ahol a gonosz erőket eltakarítva hazára lelhetnek.

A fehér-fekete dologban viszont szerintem is van valami, így nemigazán illenének össze, de végső soron azért ez összehangolható, csak az ábrázolásukat kell megfelelően hasonló stílusban csinálni, vagyis a magyar mitológiában alapvetően gonosz lényeket sem mindenféle vörös ruházattal meg egyéb elvetemült kinézettel ábrázolnánk, legyen felfedezhető a lényekben a közös.

Egyébként a fentebb linkelt oldalt én is épp most néztem, de láttam hogy T-Rex már gyorsabb volt a lények javával. :P Jók lettek. :wink:
T-Rex reagjára: Nem kötekedni akarok, de a betyár ha lovas egység lenne, túl sokan lennének már a lovasok, és elvégre azok mégiscsak útonállók, így ők azok, akik még a legjobban elvannak ló nélkül a három lovas egység közül. Lovasrohammal meg a Huszár már amúgy is rendelkezik. :wink:

De ha már várban gondolkozunk, azért az alapegységekre is kéne figyelmet fordítani, nemcsak a legerősebbekre. :wink:

Íme az én ötleteim az alapegységekre:

1. szint:
Harci kutya
Fejlesztése: Kardfogú Harci kutya
Tulajdonságaik a farkashoz hasonlítanak.
Képesség:
Érzéketlenek az elmét befolyásoló varázslatokra (pl. félelem, hipnózis stb.)
Harci mámor (csak Kardfogú Harci kutya képesség): Ha a lény támadásával legalább 5 db. 1.-4. szintű, vagy 2db. 5.-7-es (esetleg Boss) szintű egységet megöl, még egyszer támadhat.

2. szint:
Mumus
Fejlesztése: Mókár
A magyar mitológiában a felnőttek a gyermekeket ijesztegették azzal, hogy ha nem vigyáznak, elviszi őket a Mumus (vagy a Mókár). Ezek a kis alattomos lények képesek láthatatlanná válni, majd észrevétlenül lecsapni ellenfeleikre, akik eközben észre sem veszik őket, így visszatámadni sem lehet nekik.
Képességek:
Nincs visszatámadás
Láthatatlanság - A lény a láthatatlanná válásától addig van ebben az állapotban, amíg meg nem támad valakit. Csak egy alkalommal használható a csatában. (Mókárnak 2 alkalommal)
+ (Csak Mókár képesség): Láthatatlan állapotban képes bármilyen akadályon, várfalon átmenni.

Haladunk, már most többet összegyűjtöttünk, mint azt elsőre gondoltuk volna. :wink:

_________________
HL


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 30 csüt., 6:19 
Avatar

Csatlakozott: 2006 szept. 09 szomb., 22:13
Hozzászólások: 269
Tartózkodási hely: Győr
A Betyárdal és Betyár képsesség után azt hittem a Betyárkörte következik mint speckó dolog :) :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 30 csüt., 9:41 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Betyárkörte :shock: Erre nem is gondoltam :D

Igazad van HunLorcs, legyen gyalogos, képessége frissítve :wink:

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 30 csüt., 14:04 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 19 csüt., 13:56
Hozzászólások: 3257
T-Rex: Thx. :)

Psycopathic írta:
A Betyárdal és Betyár képsesség után azt hittem a Betyárkörte következik mint speckó dolog :) :)


Betyárkörte...lol :lol:

_________________
HL


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 30 csüt., 14:45 

Csatlakozott: 2011 ápr. 14 csüt., 14:03
Hozzászólások: 6
Ajánlanék egy sárkánykígyót .Vagy már rögtön egy sokfejű sárkányt esetleg süsüt :)

7 fejű sárkány
Repül
A fejeivel akár 3 felé is lőhet A csapásnál kell eldönteni hogy oszlik meg a csapások száma . Visszacsapásnál 1 fej csap vissza .
Nincs visszaütés .

Fejvesztés
(Lények helyett a fejek sérülnek így csak akkor hal meg egy lény ha a teljes sereg elvesztette a felesleges fejeit . Tehát első halál azután jön ha a sereg elvesztette életének 6/7-ét .)
egy kicsit durva


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 30 csüt., 17:12 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 19 csüt., 13:56
Hozzászólások: 3257
Ez jó ötlet, amúgy is volt sárkány a magyar mitológiában, és úgyis hiányolják az emberek a sárkányokat a H6-ból. :wink: Bár ez a fejvesztés kicsit durva, de sztem várban toborozható hetes szintű lénynek mindenképp remek. Én egy kicsit máshogy képzelném el, valahogy így:

7. szint
Három fejű sárkány
Fejlesztése: Hét fejű sárkány (v. Magyar Mennydörgő)
Képességek:
Repül.
Három irányba támadás. (Háromfejű képesség)
Minden irányba támadás. (Hétfejű képesség).
Tűzlehellet (Ezzel a két képességgel igen sok egységet tudnak megtámadni egyszerre, nem érdemes a közelükben lenni :wink: )
Mágiaimmunitás (Háromfejű 1.-3. szintűekre, Mennydörgő mindre)

Szerintem ennyi képesség elég is lesz 7-es szintű lénynek. :D

_________________
HL


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára HUNLorcs 2011 júl. 07 csüt., 2:44-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 júl. 01 pén., 17:49 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 19 csüt., 13:56
Hozzászólások: 3257
Na, a lényeket asszem már szépen felsoroltuk. :) Most elkezdhetnénk gondolkozni a többin is, pl. hogy hogy nézne ki belülről a vár, milyen zene lenne benne stb. Várzenének én pl. valami ilyesmire gondoltam, persze heroesos átdolgozásban. :wink:

http://www.youtube.com/watch?v=lq3MsmHN9H8

Vélemények/ötletek? :)

_________________
HL


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 júl. 01 pén., 17:55 
Avatar

Csatlakozott: 2010 okt. 11 hétf., 10:57
Hozzászólások: 67
Tartózkodási hely: Szolnok
A várat belülről kb. úgy tudnám elképzelni, mint a Stronghold várat a H5 ben. A sok sátor nagyon illik a szkítákhoz. A zene is egész jó amit belinkeltél :)

_________________
www.magic11.com Magyar Fantasy Football


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 júl. 01 pén., 17:59 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 19 csüt., 13:56
Hozzászólások: 3257
Igen, nekem is pont ez jutott az eszembe miközben hallgattam. :D Na persze az egységek képét azért nem olyan nulla IQ-sakra kéne megcsinálni, mint ami a barbároknak van a H5-ben. :P

_________________
HL


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 119 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5, 6  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség