Heroes Fanatikusok Fóruma (www.hommm.hu) http://hommm.hu/heroesforum/ |
|
VCMI projekt http://hommm.hu/heroesforum/viewtopic.php?f=1&t=1620 |
Oldal: 2 / 4 |
Szerző: | Fizban [ 2011 okt. 12 szer., 17:53 ] |
Hozzászólás témája: | |
Teki: köszi az ötletet, megnézem, hogy hogy működnek a template-k A projekt oldalán az egyik srác is mondta, hogy ezt megpróbálhatnánk, de azt is hozzátette, hogy lehet hogy túl sok meló lenne. Andris: Az egységek mozgathatósága az nem a mi feladatkörünk, azt esetleg a projektet író személyek tudják beletenni Egyébként jól haladunk, majdnem minden objektumot tudunk kezelni, a következő feladat a térképmezők megfelelő "összeillesztése" (pl. a partvonalak megjelenítése a víz szélén), ugyanis ezt a játék nme teszi meg automatikusan. De már dolgozunk a térképgeneráló algoritmuson is. Olyan ötletünk is van, hogy esetleg új "játékmódot" tegyünk bele, persze amit megfelelő térképpel meg lehet oldani: fix sereggel indulsz, csak korlátozott számú lény áll rendelkezésre, és kisebb csatákat kell megvívni, fejlődni, a végén meg legyőzni egy "bosst". Majd még jelentkezem, de eddig is kösz mindenkinek az ötletet! |
Szerző: | Teki1986 [ 2011 okt. 12 szer., 19:31 ] |
Hozzászólás témája: | |
Úgy működnek hogy a térképet úgy nevezett zónákra bontják és meg van adva hogy mi található abban a zónában. Valamint milyen erős blokkok védjék stb. tehát pl. hydra ereje 1000 a blokk pedig 10000-nek kell lennie, akkor hydra esetén 10-et tesz oda. Nem bonyolult, meg txt az egész, csak a mechanizmust kicsit nehéz megérteni. A másik tippem hogy http://www.heroeswt.net/ http://heroescommunity.com/viewthread.php3?TID=32861 az oroszok fejlesztettek anno kis kiegészítést a játékhoz. Szerintem érdemes tanulmányozni + megnézni a plusz feature-ket. Nagy része ebben a topicban: http://heroes.hardwired.hu/forum/viewtopic.php?t=1623 |
Szerző: | doom3d [ 2011 dec. 17 szomb., 19:04 ] |
Hozzászólás témája: | |
Kijött a 0.87-es verzió. Továbbra is csak tesztelésre. http://forum.vcmi.eu/viewtopic.php?t=453 |
Szerző: | barkvaros [ 2012 jan. 02 hétf., 21:08 ] |
Hozzászólás témája: | |
Nekem egy olyan ötletem lenne hogy lehessen léghajót készíttetni egy megadott buildingben és ezzel a teljesen minden felett ellehessen repülni(tudom hogy nem egy lehetetlen ötlet mivel van olyan kód amivel ez elérhető csak nem hogy létre léghajót ) továbbá egy olyat hogy lerakható tábor a lovagod lerak egy tábort akkor automatikusan elszáll minden energiája viszont ott azon a ponton hetente növelheti az egységei számát és ezzel egy olyan részleget hozhat létre ami kész arra hogy megvédje az egyes bányákat városfalakat várakat még mielőtt közvetlen harc lenne értük. |
Szerző: | scoundrel [ 2012 jún. 01 pén., 11:34 ] |
Hozzászólás témája: | ma új verzió |
sziasztok, eltelt újabb három hónap, ma lesz új verzió. (én óránként nyomom a refresh-t szerintem nagyobb mapok kellenek mert xl legnehezebb fokozaton kb 1.5 óra. úgy tudom korábban volt is szó erről. na minden jót! sco |
Szerző: | polo666 [ 2012 jún. 04 hétf., 16:33 ] |
Hozzászólás témája: | |
Na mi történt, április óta mindenki alszik? Igazán jöhetne valami. |
Szerző: | doom3d [ 2012 jún. 04 hétf., 19:49 ] |
Hozzászólás témája: | |
polo666 írta: Na mi történt, április óta mindenki alszik? Igazán jöhetne valami.
Elsején, mielőtt ezt írtad, kijött a 0.89-es verzió számos újdonsággal és hibajavítással. http://vcmi.eu |
Szerző: | scoundrel [ 2012 jún. 05 kedd, 12:08 ] |
Hozzászólás témája: | |
a fícsörök között nem látom a random mapot. sikerült Fizban-nak elkészíteni? |
Szerző: | Fizban [ 2012 jún. 05 kedd, 17:40 ] |
Hozzászólás témája: | |
Nem igazán, elkezdtük, de alább hagyott a társaság lelkesedése. Sajnos úgy tűnik, hogy nem lesz belőle semmi |
Szerző: | doom3d [ 2012 jún. 06 szer., 7:28 ] |
Hozzászólás témája: | |
Engem az érdekelne, hogy mikor lesz ERM támogatás benne. |
Szerző: | Fizban [ 2012 júl. 28 szomb., 12:28 ] |
Hozzászólás témája: | |
Sziasztok! Ha már a VCMI projektet abba is hagytam, de most belekezdtem egy másikba: http://www.youtube.com/watch?v=hZX0xnF0jUQ Minecrafthoz kezdtem el egy Heroes plugint készíteni, a videón lehet látni, hogy éppen hogy áll. Sajnos a csaták a szokásos Heroes-os módon nem kivitelezhetőek, csak a városépítés. Most épp elakadtam a készítésével, azon filózom, hogy milyen rangrendszer legyen a városokon belül, illetve a nyersanyagrendszert is át akarom alakítani. Ha valakinek van ötlete, vagy talált a neten keresgélve egy teljesen és szépen felépített Heroes-várat, akkor ne habozzon leírni Üdv: Ozsi ui.: Egy részletesebb leírást a videóról a szerverünk facebook oldalán lehet olvasni, egy tegnapi postnál: https://www.facebook.com/pages/Cuboid-S ... 295?ref=hl |
Szerző: | Turbo B. [ 2012 júl. 29 vas., 11:46 ] |
Hozzászólás témája: | |
hát ez elég lol |
Szerző: | K Andris [ 2012 aug. 14 kedd, 15:18 ] |
Hozzászólás témája: | |
Előreláthatólag szeptember 1-én jön ki a VCMI 0.9. Ha a srácok tartják az eddigi ütemet, akkor az 1.0 30 hónap múlva készül el. (mindig 3 havonta jelenik meg újabb verzió). Reméljük azért ennyit nem kell várni. |
Szerző: | T-Rex [ 2012 aug. 14 kedd, 18:07 ] |
Hozzászólás témája: | |
És ez mit fog takarni? |
Szerző: | K Andris [ 2012 aug. 30 csüt., 1:03 ] |
Hozzászólás témája: | |
Arra én vagyok a legkíváncsibb. Szerintem az lesz az első stabil, összes WoG 3.58f funkciót, tulajdonságot magába foglaló release. Onnan jönnek az új várak, fajok, stb. De ez csak egy tipp, (sajnos) nem vagyok csapattag. |
Szerző: | doom3d [ 2012 aug. 30 csüt., 17:28 ] |
Hozzászólás témája: | |
VCMI: nyílt forráskódú Heroes3 klónnak készül, a tervek szerint ERM és LUA támogatással, megújított grafikával (felbontások full HD-ig). A WoG az ERM nyelvet használja. Mivel nyílt forráskódú, semmi akadálya nincs annak, hogy korlátlan számú vár és lény legyen benne, meg új varázstárgyak. A 0.89-ben még a szkriptek hiányoznak, és a csatákban is gyengén teljesít a gép, de parancsnok(WoG commander) már van. Új vár/lény/arti egyelőre nincs hozzá. Az 1.0-ás verzió néhány éven belül remélhetőleg elkészül. |
Szerző: | Kmettil [ 2013 jún. 28 pén., 19:01 ] |
Hozzászólás témája: | |
Sziasztok, Pár éve figyelem már ezt a projektet és várom hogy kész legyen. Lassan lassan haladnak. Kijött a 0.93-as verzió is 2013-06-01-án. Lassan elérik az 1-es számozást, de azután még mindig rengeteg dolog lenne. Új várak, lények létrahozása....stb. Bárcsak kész lenne már és bárcsak sokasodnának a várak Üdv: LacUS |
Szerző: | doom3d [ 2013 jún. 28 pén., 20:20 ] |
Hozzászólás témája: | |
Három új vár már van hozzá. Többek között. http://wiki.vcmi.eu/index.php?title=Mod_list |
Szerző: | Kmettil [ 2013 jún. 28 pén., 20:53 ] |
Hozzászólás témája: | |
doom3d írta: Három új vár már van hozzá. Többek között.
http://wiki.vcmi.eu/index.php?title=Mod_list Csak sajnos ebből 2 nem tölthető le onnan ahova a link mutat, mert fizetős tartalom. |
Szerző: | doom3d [ 2013 jún. 28 pén., 21:14 ] |
Hozzászólás témája: | |
A Forge 0.5 bétát most töltöttem le. (fent jobb gomb, mentés másként) Tehát jelenleg már két új vár letölthető a háromból. Valószínűleg a feltöltött fájlok x ideig csak prémium tagsággal elérhetők, majd később regisztráció nélkül is. Ha nem, akkor meg lehet panaszkodni a VCMI fórumon. |
Oldal: 2 / 4 | Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |