Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 64 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája: VCMI projekt
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 25 hétf., 8:22 
Avatar

Csatlakozott: 2003 júl. 13 vas., 16:10
Hozzászólások: 260
Tartózkodási hely: Szeged
Sziasztok!
Mostanában ritkán szoktam írni ebbe a fórumba, de azt hiszem ez a tárgy megér egy új témát is.
Egy lengyelekből álló csapat néhány éve létrehozott egy VCMI nevű projektet, amiben a Heroes 3 motorját kísérlik megírni (WoG-gal együtt)!
Aki nem tudja hogy ez mire jó, annak annyit mondanék, hogy ha kész lesz a motor, akkor a játékot bárki a kedve szerint átírhatja, legyen szó új várról, 2-nél több résztvevős csatákról, vagy esetleg olyan térképekről, amiken körbe lehet menni.
Tesztereket keresnek, és olyanokat, akiknek van tapasztalatuk C/C++-ban, ha a LUA-t vagy az ERM-et ismeritek, az még jobb.
Tehát itt lehet elérni a projektet:
http://forum.vcmi.eu/portal.php
Aki regisztrálni akar, annak annyi segítség hogy az első mezőbe azt írja be hogy VCMI.
Egyelőre ennyi, remélem felkeltettem pár embernek az érdeklődését.


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára Fizban 2012 júl. 28 szomb., 12:33-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 25 hétf., 10:00 
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 20:57
Hozzászólások: 2058
Tartózkodási hely: Gyömrő
Fizban, Te élsz? :D
Köszi az INFOT!!! 8)

_________________
*HAVE FUN!*

Nimbus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 25 hétf., 17:21 
Avatar

Csatlakozott: 2010 márc. 11 csüt., 12:51
Hozzászólások: 188
Jól hangzik. Én letöltöttem a 0.82-es verziót amelyik kint van a elején megy is csak azt nem tudom, mire tudom használni, nics valami ami ez elmondja?
Mert anélkül sima heroes.

_________________
Ide azért kell alá írás mert azt is tudok.
Jók a nekrók de én jobb vagyok náluk.
WoG 4ever


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 25 hétf., 18:19 
Avatar

Csatlakozott: 2003 júl. 13 vas., 16:10
Hozzászólások: 260
Tartózkodási hely: Szeged
Igen, élek és virulok, köszönöm a kérdést :D Csak mostanában sok dolgom van a sulival.

polo: Ez még csak egy próbaverzió, elsősorban azért teszik fel, hogy az emberek tudják tesztelni a programot, és megtalálni benne a hibákat. Az persze nem hiba, hogy a random map generátor nem működik, mert azt még nem csinálták meg :)

Majd még pár év múlva lesz ez igazán nagy szó, amikor teljesen kész lesz a motor, és akkor áttérnek a lényegre, azaz a moddingra.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 26 kedd, 16:08 
Avatar

Csatlakozott: 2006 aug. 25 pén., 16:52
Hozzászólások: 2535
Tartózkodási hely: BP XIV.ker. Zugló
Ez tetszik :)
Remélem ki tudnak hozni belőle valamit.

_________________
Dave


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 30 szomb., 16:13 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 19 csüt., 13:56
Hozzászólások: 3257
Ez jól hangzik. :) Be lehetne rakni a saját várainkat is. :D

_________________
HL


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 dec. 27 hétf., 13:47 
Avatar

Csatlakozott: 2010 márc. 11 csüt., 12:51
Hozzászólások: 188
Hogy halad a project? Úgy látom lassan, bár ha így folytasák egy-két év és kész.

_________________
Ide azért kell alá írás mert azt is tudok.
Jók a nekrók de én jobb vagyok náluk.
WoG 4ever


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 04 kedd, 17:20 

Csatlakozott: 2009 aug. 01 szomb., 13:35
Hozzászólások: 271
Ha ebbe bele lehet rakni a saját várainkat, így a WoG Forge/Bastion/Grove projektek is előrébb jutnának. Jól gondolom? Vagy ez szintén csak átírná a várakat?

_________________
A nekrók a legjobbak,
élőkön taposnak.
Ember, ki ellen állsz,
csak magaddal kibabrálsz!
Add fel, s halálod,
lesz a legszebb rémálmod!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 06 csüt., 20:16 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Azért kezdték a projektet, hogy a sod.exe visszafejtése helyett egy jól bővíthető, legális környezetünk legyen, amibe könnyű új várakat, lényeket, varázslatokat stb. pakolni, mert megvan hozzá a forráskód.

_________________
Tuning eredmények:
https://picasaweb.google.com/doom3do/La ... directlink


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 10 hétf., 17:36 
Avatar

Csatlakozott: 2010 márc. 11 csüt., 12:51
Hozzászólások: 188
Remélem jól haladnak, mert türelmetlen vagyok.

_________________
Ide azért kell alá írás mert azt is tudok.
Jók a nekrók de én jobb vagyok náluk.
WoG 4ever


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 30 szer., 3:06 

Csatlakozott: 2011 jan. 10 hétf., 19:09
Hozzászólások: 12
Tartózkodási hely: Budapest
Én is:(


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 01 vas., 22:59 

Csatlakozott: 2008 ápr. 12 szomb., 16:23
Hozzászólások: 50
Itt a VCMI honlapja:
http://wiki.vcmi.eu/index.php?title=VCMI
Most a 0.84-es verziónál tart, szerintem egy év max és kész...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 okt. 03 hétf., 8:43 
Avatar

Csatlakozott: 2003 júl. 13 vas., 16:10
Hozzászólások: 260
Tartózkodási hely: Szeged
Sziasztok újra!
A koliban, aminek a tagja vagyok, van egy informatika műhely, és ebben a félévben projektmunka keretében csatlakozunk egy kicsit a VCMI projekthez. Konkrétan egy random map generátort készítünk. Ezzel kapcsolatosan kérdeznélek benneteket, hogy milyen feature-t szeretnétek. Ígérni nem tudok semmit, hogy belekerül-e vagy sem (igazából attól függ, hogy lesz-e rá időnk), de valószínűleg sokatoknak van valami ötlete a témával kapcsolatban. A VCMI fórumon is fel fogom tenni ezt a kérdést, aztán szemezgetünk az ötletekből.

Ha valami apróságot szeretnétek, azt is írjátok le, azoknak nagyobb az esélye az implementálásra :) De ha kérdésetek volna, azt is szívesen vesszük!

Egyelőre a kísérletezgetésekkel addig jutottunk, hogy sikerült egy olyan térképet létrehozni, amin van 2 játékos, és mindkettőnek van 1-1 vára.

Eddigi ötletek, amik belekerülnek (reméljük bővülni fog):
-config file használata
-templatek


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Fizban 2011 okt. 12 szer., 17:53-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 okt. 03 hétf., 22:20 

Csatlakozott: 2008 ápr. 12 szomb., 16:23
Hozzászólások: 50
Jó látni, hogy ide is beépültek a magyarok! :) Hogy érted, hogy milyen feature-k? Nem vagyok otthon az angol játékos-kifejezésekben, de ahol tudok segítek. Nagyon várom már az 1.0-t. :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 okt. 06 csüt., 10:24 
Avatar

Csatlakozott: 2003 júl. 13 vas., 16:10
Hozzászólások: 260
Tartózkodási hely: Szeged
Azt értettem a mondat alatt, hogy ha van valami ötletetek, akkor ne habozzatok megosztani :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 okt. 06 csüt., 19:48 

Csatlakozott: 2008 ápr. 12 szomb., 16:23
Hozzászólások: 50
1)A várak konvertálhatósága! Ha Castle-el vagyok és elfoglalok egy Inferno-t, hadd csinálhassak belőle magamnak egy Castle-t! Ezt mindig szerettem volna, ha benne lenne.
2)Esetleg a bányák védhetőségét (telepakolod egységekkel) és az egységek önálló mozgathatóságát. De ezekben lehet, hogy lesz ellenvélemény. :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 okt. 06 csüt., 20:32 

Csatlakozott: 2008 márc. 28 pén., 20:16
Hozzászólások: 59
K Andris írta:
2)Esetleg a bányák védhetőségét (telepakolod egységekkel) és az egységek önálló mozgathatóságát. De ezekben lehet, hogy lesz ellenvélemény. :)

A bányákat most is telepakolhatod egységekkel. Ráállsz és nyomsz egy szóközt.

_________________
Adam


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 okt. 06 csüt., 20:34 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 19 csüt., 13:56
Hozzászólások: 3257
Az egységek önálló mozgatása nekem is tetszene. :)

_________________
HL


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 okt. 06 csüt., 22:26 

Csatlakozott: 2008 ápr. 12 szomb., 16:23
Hozzászólások: 50
adam771220 írta:
K Andris írta:
2)Esetleg a bányák védhetőségét (telepakolod egységekkel) és az egységek önálló mozgathatóságát. De ezekben lehet, hogy lesz ellenvélemény. :)

A bányákat most is telepakolhatod egységekkel. Ráállsz és nyomsz egy szóközt.


Jó hogy megtudom, nem is tudom hány év Heroes-ozás után. Ráadásul mindig is csak a 3-at nyomtam... :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 okt. 12 szer., 13:00 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 7:31
Hozzászólások: 1552
Tartózkodási hely: Szolnok
Fizban írta:
Egyelőre a kísérletezgetésekkel addig jutottunk, hogy sikerült egy olyan térképet létrehozni, amin van 2 játékos, és mindkettőnek van 1-1 vára.

Eddigi ötletek, amik belekerülnek (reméljük bővülni fog):
-config file használata


A meglévő templatek használata nem lenne rossz ötlet. Sőt a legtöbbet be is lehetne építeni.

_________________
FEEL THE SUNSHINE!
Music is my life!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 64 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség