Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 217 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 dec. 21 kedd, 15:21 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
És mi lenne, ha a varázslók hoztak létre új "idegen " fajokat? Mármint, megakartak teremteni egy isteni erejű lényt és ezek a lények a "selejtek"

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 dec. 21 kedd, 16:09 
Avatar

Csatlakozott: 2010 júl. 30 pén., 18:35
Hozzászólások: 220
Ez az ötlet nekem nagyon tetszik. Lehetnének Ők a "mutánsok" vagy a "korcsok"

Erre lehetne kitalálni dolgokat, majd csinálok koncepciót. meg indokot, hogy kitől mért szabadultak meg.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 dec. 21 kedd, 19:05 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
1. Piktordémon (limner demon) - repül/nem lehet visszatámadni rá/ gólemek szétszedése
[a varázslók a Glazeruu-t akartak megidézni szolgálatukra, ám a kapun túlról pár centis gonosz repülő démonok jöttek át, melyek gyorsak voltak. Előszeretettel szedik szét a gólemeket.]

2.Kroanti (Chroanti) - Gyengítő csapás/véletlenszerű sötét varázslatok/savas csapás
[a Kroanti-k egy kísérletképp jöttek létre, még akkor amikor az orkokat teremtették az istenek. Púpos hátúak, hiányzik a fél fejük, egyik karjuk helyén egy második test található, melyből erős savat képesek az ellenségre kiokádni. Ezek annyira rondák voltak, hogy az istenek örök álomra ítélték őket. Egy sámán szertartása közben éledtek fel)

3. Fémfarkas (metalwolf) - dupla csapás/ immunitás az elme varázslatokra/ 15% mágia védelem
[Gremlinek építették eme lényeket a saját lakhelyük védelmére, különleges varázskövek tartják életben őket, ezeknek a varázsköveknek köszönhetően önállótudatra keltek]


4. Fém solyóm (metal hawk) - mágia immunitás/repül/ robbanás [területi támadás]
[A gremlinek szárnyas lényeket is lemintáztak. Ezeknek a lényeknek a belsejébe nagy mennyiségű tűzlabdát tápláltak varázsrúnák segítségével. Ha elpusztulnak, a környékükőn megsebeznek mindenkit.
A varázskövek önálló tudatot kölcsönöznek a lénynek]

5. A rémség (horror) - Félelem palástja (beijed az ellenség)/ megtámadása esetén az ellenség megvakul (20% esély van rá)
[a rémség egy megfoghatatlan entitás, amikor Erathia megsemmisült és a portálokon keresztül mentek az emberek, még csak nem is sejtették, hogy egy világon keresztül utaztak. Az ember ezeknek a lényeknek csemege. Sőt azóta is vadásznak az emberekre, nem sokan látták ezeket a lényeket, sőt aki látta is már nem mesélhette el senkinek...]

6. TorMyr (TorMyr) - Regeneráció +45 Hp/ teleportáció
[A TorMyr egy tojásból kel ki. A tojás egyszerre 4-5 ilyen lénynek ad ideiglenes otthont , a tojás akkora, mint egy sárkányé. Kb. 2 nap alatt 2-2,5 méter magasra is megnőnek. Az ősördögök tartották kedvenceknek, mert elég brutális teremtmények, az örödögök megtanították a teleportáció képességét nekik]

7. Kentagriff (Centagriphon) - repül, végtelen visszatámadás, képes lőni
[A kentagriff nem más, mint egy griff és egy kentaur kereszteződése. Oroszlán testű, de a griff fejétől egy kicsit lejjebb, már emberi felső test található. Az oroszlán hátán van a szárnya. 4 lába van, melyek karmokba végződnek, továbbá az emberi testén van két kar, mellyel képes lándzsákat megfogni.]

8.Wyrpia (Wyrpia) - Repül/ nincs visszatámadás/ mérgezés/átkozás/ balszerencse
[ A wyrpia egy Wyvern és egy hárpia keresztezéséből jött létre. A varázslók mágikusan megerősítették eme lényt, hogy az ellenségük erejét legyengítség, szerencséjüket elvegyék.

9. Mhyori (Mhyori) - 50% esélyrá, hogy nem találják el/ hipnózist használ a megtámadottra/ pozítiv energiákból életerő regenerálás/ Negatív energiákból (élőholt) életereje csökken
[A Mhyori. Régi legendák szerint a világokat gázlények uralták, amíg meg nem jelentek az első istenek. Véres csatában száműzték őket egy neves varázstárgyba. A gázlény képes az ellenségét a barátjává tenni és akit megtámad, legyen élő, attól elszívja az életenergiát és magát táplálja, ám az élőholtak képesek elpusztítani. Legalábbis a régi legendák szerint...]


10. Hidragon (Hidragon) - Nem veszi figyelembe az ellen védelmét (-75%)/mérges tüske/ sárkányláng/ 50% mágia védelem
[Mintha a sárkányt keresztezték volna a hidrával. 4 feje van, négy lába; szárnya van, de nem bír repülni; képes tüzet okádni (2 hexa távol), fejükön egy tüske van és hála a varázslóknak némileg védett a mágiával szemben.


Remélem jó lesz :P

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 dec. 21 kedd, 19:21 
Avatar

Csatlakozott: 2010 júl. 30 pén., 18:35
Hozzászólások: 220
Jó kis lények ezek :o
Látom kreatív vagy, nekem tetszik ez a lény lista. Aranyos kis társaság. Bár lenne ilyen nép. Meg az általunk leírtak bármelyike.

Tényleg, most hogy magyarok csinálják a heroest, talán létrejön régi álmom a Magyar vár, Szépasszonnyal, huszártiszttel :lol: na jó ez csak álom marad, ébredj föl Cervi, bilibe lóg a kezed :roll:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 dec. 21 kedd, 22:38 

Csatlakozott: 2009 aug. 01 szomb., 13:35
Hozzászólások: 271
Elven vár:

1. Csapdakészítő (Trapmaster) - Aknarakó(körönként 1 aknát vhova)
2. Felderítő (Scout) - Íjász/Kémlelés(ellenfélről infok kiszivárogtatása)
3. Védelmező (Defender) - Hárítás(50% esély nyíl kivédésére)/Védd a társad!(hasonlóan működik mint a Heroes4-es vértanúság mágia)
4. Allúr (Allurian) - Szelidítő(ha az ellenfél csapatában "állat" lény van, 50% esél,y hogy egy részét átállítja a te oldaladra)/Isteni hatalom(reinkarnáció)
5. Éjjeljáró (Nightwalker) - Gyorstámadó(mindig ő kezdi a csatát)/Duplalépés(1 lépése két hexát léptet)/Éj köpenye(40% esély, hogy védekezésnél nem találják el)
6. Bérgyilkos (Assassin) - Rejtett(csak harc közben látod, még skillel sem)/Teleportáló
7. Nemestünde (Elf lord) - Íjász/Mesterlövész(nincs távolsági vagy akadály büntetés)/Közelharcos(nincs közelharci büntetés)/Dupla lövés
8. Druida (Druid) - Mágiahasználó(idézések és áldások)
9. Démon vadász (Demon Hunter) - Telihold bónusz(minden hónap 8., 16., és 24. napján dupla speedet kap)/Démonok ellensége(minden démon típusú lénynek 200% DMG-t okoz)
10. Sárkány lovag (Dragon Knight) - Áldott harcos(a csata első sebzését semmibe veszi)/Sárkány erő(Ha életereje 50% alatt van, a védelme megduplázódik)/Sárkány támadás(2 hexa sebzés)

_________________
A nekrók a legjobbak,
élőkön taposnak.
Ember, ki ellen állsz,
csak magaddal kibabrálsz!
Add fel, s halálod,
lesz a legszebb rémálmod!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 dec. 22 szer., 18:20 
Avatar

Csatlakozott: 2010 júl. 30 pén., 18:35
Hozzászólások: 220
Közben kitaláltam a fejemben egy saját mutáns várat. Ezt most kivételesen nem az általam kitalált 10-es rendszerbe teszem, hanem az új epizód rendszerébe:

Történetük: A varázslók különböző korcsokat és gépeket gyártottak mindig is. De előfordul, hogy egy faj félresikerül, vagy beteljesítette végzetét. Ekkor a szegény teremtményeknek hátat fordítanak teremtőik, és elkezdődik a vadászat. Ám Lord Zeno meglátta bennük a lehetőséget és létrehozott egy olyan tartományt, ahol ezek a teremtmények biztonságban vannak.
Persze ez közel sem Zeno jóindulatának köszönhető. A mutánsokkal egy célja van: kiírtani azoknak teremtőit, a varázslókat!

Alap:
Púpos (Hunchback)- A tudósok olyan vegyszereket akartak kifejleszteni, melyek a katonák erőnlétét növelték volna, de ezek a szerek sajnos állandó külső torzulást okoznak és fokozatos elbutulást. De a torzszülöttek körében igen csak fontos katonákat képviselnek, mióta elűzték őket a teremtők.
Erősségük a sebzésben és támadásban rejlik, gyengéjük pedig a lassúságuk lenne. Különleges képességük a kábítás lenne, amitől egy-két körig ellenfelük nem tud mozogni.

Kríták(ala Rémecskék című film)- vörös szemű, fekete szőrgombócok. A cél az volt, hogy egy olyan házi kedvencet fejlesszenek ki a bérgyilkosoknak, melyekről elsőre nem tudni milyen veszélyesek. Ám a Kríták étvágya felér egy behemótéval, lassacskán mindent megtámadtak beleértve a varázslókat is. Képesek testükből méregnyilakat lőni, szóval lövő egység, aki mérgez is pluszban és még jó gyors is.

Tarkatan (ala Mortal Kombat)- a Tarkatan eredetileg egy nomád nép volt, kiket a varázslók leigáztak. A megmarad nomádokat, átalakították: fogukat éles medvecsapdára cserélték ki, alkarjukban pedig beépített pengék rejtőznek, amiket eredetileg nem látni, csak ha használni akarja a tarkatan. Ezeket a lényeket hipnózisban tartották fogva, amíg egy démon fel nem oldozta őket. A Tarkatanok föllázadtak és pusztítani kezdtek. A démon arra számított, hogy majd csatlakoznak hozzá a Tarkatanok, de nem így történt. A démont is varázslónak tekintették és elpusztították. Újra nomádként éltek míg meg nem ismerték Lord Zenot. Kétszer támadna, gyors lenne és nagy a sebzése, viszont cserébe drága lenne mint anno a Dungeon lények.

Elit:
Pacsni- Ezt a gúnynevet kapták ezek a furcsa rágcsálók. Ugyanannak a célnak köszönhetően alkották meg őket, mint a krítákat. Ez az aranyszőrű nyúl, elsőre nem látszik veszélyesnek, de valójában hosszú pikkelyes farkát angolnáktól kapta és képes elektromos csapásokkal bárkit kivégezni.
Az aranyos külső és a megtévesztően bugyuta név először bevált, de idővel később már közismerté váltak és alkalmatlanná váltak eredeti céljukra. Ma már zénó seregeit szolgálják.
Apró lény lenne, ugyanakkor nagyon fürge és elektromos csapása úgy működne, mint anno a viharmadár villáma (valami hasonló lenne a hatása)

Xenomorph (aka Alien)- Tökéletes gyilkoló gépek, melyeket akkor fejlesztettek ki, mikor a Trogolitákat próbálták újrateremteni. Éles karmok, savas vér, kettős álkapocs maga a lény egy egész fegyver. Nem lehet vakítani, tud falakon mászni. Tökéletesnek bizonyult mind addig amíg a varázslók egymás ellen is próbálták használni. Kiderült, hogy a mágiára érzékenyebbek, mint más lények, így hasztalannak bizonyultak. Lord Zeno azonban folytatta a kutatásokat.
Az lenne benne a csel, hogy közelharcban a sav megmarja az ellent, így gyakorlatilag kétszer támad vissza.

Fenevad- a fenevad egy gorilla testével rendelkezik, egy fehércápa fejével és hatalmas sólyom szárnyai vannak. Eme keverék teremtmények sokáig használhatóak voltak. De idővel később már rájuk is találtak ellenszert.
Hatalmas lény, repül és képes csapatait feltámasztani azzal, hogy tetemeket fogyaszt.

Bajnok:
Xeno királynő: Hatalmas lény, plusz minden tulajdonsággal rendelkezik mint a kisebb változat. Ami a plusz veszély: képes tojásokat rakni, melyek x kör múlva kikelnek (az ebből kikelt Xeno persze csata után eltűnik).

Hát ennyit így elsőre, remélem tetszett a lista.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 dec. 22 szer., 18:42 
Avatar

Csatlakozott: 2006 aug. 25 pén., 16:52
Hozzászólások: 2535
Tartózkodási hely: BP XIV.ker. Zugló
A DooM vár 7+1 lénye:
1.Zombieman
Lassú és gyenge,de tud lőni,így némileg a master gremlin szerepét látja el.
2.Imp
Gyors,de gyenge lények,tudnak lőni,de kevés tölténnyel,nincs közelharci büntetés
3.Lost Soul
Nagyon gyors,tud repülni,nagyot sebez,és a championhoz hasonlóan ahány hexát repül támadás előtt annyiszor 5%sebzésbónuszt kap,nincs visszaütés
4.Demon
Közepes sebességű gyalogos lény nagyon sok hpval,elég nagy sebzéssel
5.Cacodemon
Közepes sebességű repülő lény,melynek különlegessége hogy tud lőni,és nincs közelharcban 1,5x-es sebzést okoz
6.Hell Baron
Nagyon nagy hp,hatalmas sebzés,viszont lassú.
7.Arch Vile
7.szintű lényhez képest kevés hp,viszont tüzes támadásával bármely,akár üres hexát is tud támadni,és a támadott hexa körül álló lények 50%sebzést kapnak
8.Cyberdemon
Sok hp,nagy sebzés,területsebzés(eltalált lény körül álló(saját is) lények 25%ot sebződnek),ha előtte állnak ellenséges lények akkor is tud lőni,nem hatnak rá az elme varázslatok,death stare(támadása után legalább 1 lény meghal)

Egy doom-fan lénylistája :) (nem eresztettem bő lére,és nem is túl fantáziadús,mivel a doomban is kb ilyenek :) )

_________________
Dave


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 dec. 22 szer., 23:35 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Jó lenne, ha Cervantes vára bekerülne a H6-ba :D
Dave a te ötleted is tetszik :D

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 dec. 23 csüt., 1:31 
Avatar

Csatlakozott: 2006 aug. 25 pén., 16:52
Hozzászólások: 2535
Tartózkodási hely: BP XIV.ker. Zugló
Köszi :wink:

_________________
Dave


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 dec. 23 csüt., 11:23 
Avatar

Csatlakozott: 2010 júl. 30 pén., 18:35
Hozzászólások: 220
Köszönöm T-rex a dicséretet.

Dave tetszik az ötlet, sajnos én nem igazán ismerem a Doom világát. De az elképzelés nem rossz. :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 dec. 23 csüt., 16:26 

Csatlakozott: 2009 aug. 01 szomb., 13:35
Hozzászólások: 271
Cervantes ötlete tetszik, csak az Alien nekem vhogy nem illik bele a Heroesba.

amúgy itt egy Dark vár:

Alap:

Csontváz(Skeleton):

A csontvázakat talán nem kell részleteznem. Képességek: 100%-os nyíl védelem, sötét aura(ha megüt valakit annak csökkenti a sebzését és védelmét 25%al)

Lélek(wright):

Képességek: Jó öreg manaszívás körönként, Repül, Sötét aura(akit megüt az elfut előle 1 hexát)

Feltámasztott(Resurrected):

A feltámasztottak olyan elesett harcosok foszlásnak indult testei akiket a nekromanták keltettek életre. Lassú, robosztus lények.
Képességek: Betegség(a megütött ellenfél Hp-ját és SPD-jét 75%al csökkenti a csata végéig)

Elit:

Vámpír(Vampire):

Ismert a sztori... Képességek: Nem ütnek neki vissza, Repül, Életerő elszívás, Sötét kisugárzás (a megütött ellenfél maximum életét, sebzését és defensét 25%al csökkenti)

Pókasszony:

echte Heroes6, változtatás nincs


Lich(Lich):

Méregfelhő lövés (3x3-as területen minden eltalált élő[nem elementál, mechanikus és holt] megmérgeződik)


Champion:

Bukott angyal(Fallen angel):

A bukott angyalok régen az életet szolgálták, ám sötétmágia hatására más utakat választottak. Hajuk hosszú és fekete, akárcsak a szárnyuk. Pengéjük sötét színű páncéljuk szürke.
Képességek: Repül, Lélekvágás(a megölt ellenfelekből szellemet támaszt fel. Minden sebzés 10 százalékát), Mágiavédelem (25%), Óriás erő(minél több van a csapatodban annál több a Hp-juk. 1nél nincs bónusz. és utána db*5 Hp-t kapnak)

Boss:

Suttogó(Whisperer):

A suttogók olyan emberek, angyalok vagy egyéb teremtmények, akik Isteni erők szolgálatában álltak, majd a sötétmágia felé fordultak. Fekete csuklyát viselnek, ami mögül csak fehér szárnyuk látszik. Fegyverük az angyalok kardja.
Képességek: Repülés, Sötét portál(a harc közben Elite és Alap szintű lényeket idéz véletlenszerűen 500 Hp. értékben), Sötét fény (a megütött lényt és a mögötte állót is sebzi, nincs veszteség, mindkettő 100%os sebzést szenved el), Első ütés(minden elsőre megütött lény teljes(100%) armorját a semmibe veszi)

_________________
A nekrók a legjobbak,
élőkön taposnak.
Ember, ki ellen állsz,
csak magaddal kibabrálsz!
Add fel, s halálod,
lesz a legszebb rémálmod!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 dec. 23 csüt., 19:02 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
"Xenomorph (aka Alien)- Tökéletes gyilkoló gépek, melyeket akkor fejlesztettek ki, mikor a Trogolitákat próbálták újrateremteni. Éles karmok, savas vér, kettős álkapocs maga a lény egy egész fegyver. Nem lehet vakítani, tud falakon mászni. Tökéletesnek bizonyult mind addig amíg a varázslók egymás ellen is próbálták használni. Kiderült, hogy a mágiára érzékenyebbek, mint más lények, így hasztalannak bizonyultak. Lord Zeno azonban folytatta a kutatásokat.
Az lenne benne a csel, hogy közelharcban a sav megmarja az ellent, így gyakorlatilag kétszer támad vissza."

Ezzel nem is lenne baj. A varázslók beleláttak a jővőbe :D .
Komolyra fordítva, a trogloditákból tényleg ki lehetne fejleszteni ezt a lényt.

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 10 hétf., 18:30 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
2011 első vár ötlete egy beteges, csendes és túlságosan nyugalmas napon született, ím legyen a rakshasa-k vára.

Vannak új képességek és új lények is:


Raksasa Castle
(Raksasa vár)

Leírás: A varázslók sokat kísérleteztek azzal, hogy különféle állatokat még erősebbé tegyenek. Ez különösen igaz, volt a macskák népére. Ashan nagyhatalmú varázslói sorra idézték meg a Raksasa fajt. Ezek többnyire macska félék. Ám a varázslók nem sejtették, hogy ezeknek a lényeknek is van egy csoportja, aki ellenáll az ő világukban. Ők a rebellisek, kik a varázslók hívására sem jöttek át a világukból.

Alap:

1. Janicsár macska
Képességek: Első ütés (mindig ővé az első ütés, akár védekezésről, akár támadásról van szó)
Tulajdonságai: közepes támadás/ közepes védekezés/ közepes életerő/ gyors
Leírás: A vár alap egységei, nem nagyobbak egy törpénél, nem erősebbek, mint egy gnoll, de egy elf sebességével rendelkeznek. Erejük a számbeli fölényükben rejlik. Hála a macska reflexeiknek, mindig megelőzik a támadásban az ellenségeiket.

2. Macska ninja
Képességek: lővész (egyetlen lőszer + mérgezés [1 életpont veszteség/db]), orvtámadás, láthatatlanság (nem hatnak rá a területi varázslatok sem)/ közelharci/ távolsági büntetés
Tulajdonságai: Jó támadás/ közepes védekezés/ közepes életerő/ gyors
Leírás: A veterán macskák tovább képződtek, ezáltal ügyesebbek lettek. Lopakodó képességüknek köszönhetően, orvul megtámadják áldozataikat, akik nem is tudják, honnan érkezett a támadás.

3. Szirti macska harcos
Képességek: dupla támadás/ erős ütés
Tulajdonságai: Jó támadás/ közepes védekezés/ hatalmas életerő/ gyors
Leírás: A szirti macska harcos egy ragadozó, szeret a prédájával játszadozni. A csata tér neki a játszótér... Kitűnően álcázza magát és mindig megtudja lepni az áldozatait kitűnő taktikai érzékével.

Elit:

4. Párduc sámán
Képességek: varázshasználó (láthatatlanság/mágikus lövedék/ Óriás patkány idézés)/ lővész/ távolsági büntetés/közelharci büntetés
Tulajdonságai: gyenge támadás/ közepes védekezés/ közepes életerő/ közepes sebesség/ közepes manapont
Leírás: A párduc sámánok alkotják a raksasa sereg varázselitjét. Mágikus lövedékeik segítségével megtudják tizedelni az ellenség létszámát, míg óriás patkányaik védelmezik őket.

5. Tigris hadúr
Képességek: taktika (+1 sebesség a macskaféléknek)/ jó morál/ mancs csapás (kábítás 1-6 körig)
Tulajdonságai: jó támadás/ jó védekezés/ nagy életerő/ gyors
Leírás: A tigrisek tapasztalatuk és hűségük miatt, lettek hadúrak. Kitűnően írányitják csapataikat a csatában. Ezáltal válva hatékonyabbá.

6. Oroszlán vezér
Képességek: Mancs csapás/ Jó morál (3x3-mas körben mindenki +1 morál)/ félelmetes ordítás (a kiválasztott lény morálját és sebességét csökkenti 1-5 ponttal)/ khenta éhes (ha, 3-4 körön belül nem eszik meg egy ellenséges lényt vagy valami elpusztult lényt, a saját serege ellenfordul és belőlük táplálkozik a khenta. Vagyis a lény berzerkerré változik és bárkit megtámad)/ védett az elmére ható varázslatoktól
Tulajdonságok: Jó támadás/ Jó védekezés/ hatalmas életerő/ gyors
Leírás: Az oroszlán vezérek khentákon ülve vetik csatába magukat. A félelem szállja meg azokat a lényeket, akik nem láttak még khentát vagy még nem halloták a rikoltását. A khentáról egy pár szót. Minden élőlény fél tőle, mert ha nem kap enni, könnyen elvesztheti a gazdája az uralmat fölötte és akkor nem kegyelmez a khenta senkinek. A khenta egy ősmadárszerű lény, nem tud repülni. Vörösen izzó szempárral, ami valami ördögies megjelenést biztosít a számára.

Boss
7. Rakshasa Rani
Képességek: lendületes támadás/ nincs visszatámadás rá/
Tulajdonságai: Elsöprő támadás/ nagy védelem/ hatalmas életerő/ gyors
Leírás: A raksasa-k már feltűntek Ashan világában a varázslókat segítvén, ám akadt egy Raksasa istenség, aki nem nézte jó szemmel bajtársai halálát és ezért, hadat üzent a varázslóknak. Ezüstös sörényű, 4 karú, macskaszerű lény, hatalmas handzsárokkal a kezében. Képes az ellenségeit elsöpörni az útjából...

Fejlesztések:
Janicsár macska - Zsoldos macska
Macska ninja - Macska ninja mester
Szirti macska harcos - Szirti macska barbár
Párduc sámán - Párduc szellemidéző
Tigris hadúr - Tigris védelmező
Oroszlán vezér - Oroszlán fővezér
Rakshasa Rahni - Rakshasa Raja

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 10 hétf., 18:40 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jún. 06 kedd, 19:55
Hozzászólások: 486
Tartózkodási hely: Diósd
Az elnevezésektől eltenkintve király ötlet ez a külön rákszasás nép! :) Azaz "Oroszlán Vezér" meg pöppet imbáúl hangzik, de kipróbálnám mit tudna a csatatéren. :)

_________________
GL HF! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 14 pén., 12:08 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jún. 04 vas., 12:31
Hozzászólások: 71
Érdekes alapötlet. Nem gondoltam volna, hogy valaki egy egységet alapul véve képes egy teljes népet létrehozni ily módon. A sok gyors egység ellensúlyozza a kevés lövész/varázsló egységet, főleg, hogy inkább támadásban jeleskednek, mint védekezésben. Az Oroszlán Vezér "éhség" képessége szintén hangsúlyozza ezt - nem szabad "begubózni", hanem bizony támadni kell!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 14 pén., 12:14 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Voltaképp az éhség a khentára (nem kentaur) vonatkozik :wink:

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 14 pén., 12:15 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jún. 04 vas., 12:31
Hozzászólások: 71
Igen, erre én is rájöttem, de mivel a khenta is a lény része, az egyszerűség kedvéért fogalmaztam így :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 14 pén., 13:17 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Bocsi, akkor csak félre értelmeztem :wink:
Majd, próbálok még hasonló vára(ka)t kitalálni.

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 30 szer., 5:33 

Csatlakozott: 2011 jan. 10 hétf., 19:09
Hozzászólások: 12
Tartózkodási hely: Budapest
Körülbelül két órámba telt, mire végigolvastam a topicot, de megérte, még hajnali 5kor is ezt mondom:)
Íme, álljon itt a saját konklúzióm, várkoncepció nélkül, csak lehetőségekkel egy új heroeshez:

A 10 lehetséges kreautúra egy várban király, s a ehhez Farkas Péter 12 váras verziója tetszett viszont a legjobban, bár eszméletlen sok jó várötletet dobtatok.
Szerintem az egységfejlesztés a következő képp kellene alakuljon:
Minden lénynek két fejlesztése van alapjáraton, emellett:
a harcos várak fejlesztésénél képzeljétek el, hogy minden egységtermelő épület 4-5 szintig húzható (de csak 2 különböző szintű egységet ad, 1 fejletlent, 2 féle fejlettet). Az adott épület 3. szintje két lehetséges attribútum/képességbúnuszt ad, ebből egyet lehet választani. a 4. 4-et, de ebből is csak egyet, mégpedig azon kettő közül a négyből, amelyek fa struktúrában a 3. szinten választott alatt helyezkedik el, és így az 5. szint is.
Remélem nem volt túl bonyolult, ehhez még azt érdemes lenne hozzátenni, hogy az épület összes szintje mindenképp változtatna az épület, és minimálisan a kreautúra kinézetén is.
A varázsló beállítottságú várak ezzel szemben egy (elnézést az ide nem vágó hasonlatért) Imperium Galactica-ban használt technológiai hálón vehetnének maguknak fejlesztéseket, mind az egységekkel, mind a mágiákkal kapcsolatban, nyersanyagért. itt is elképzelhetőnek találnám, hogy legyenek olyan fejlesztések, amelyek kizárják egymást, és ami nagyon fontos, ezek a fejlesztések is megváltoztatnák a vár, és esetenként az egységek kinézetét is (itt arra gondolok, hogy például az égen a gonosz varázslós várnak egymás után tűnnek fel a más és más színű csillagképek/égitestek az égbolton, vagy egy földalatti, mondjuk Maze koncepciós várnak rúnák, egész várat átszövő mágikus rajzolatok jelennek meg a fejlesztéseknél..

Tudom hogy ez eléggé elüt a Heroestől, de e kiegészítésekkel mégis azt szeretném, ha olyan játékot hoznának létre, amely harcrendszer és kalandtérkép tekintetében annyira nem térne el a Heroes világtól..
Ya, és szerintem jó lenne, ha lennének fajspecifikus spellek..
De ez majd a Heroes 7 esetére lesz aktuális:)
Na, hogy ezt mind leírtam, jön a kóma, jó éjt:)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 01 pén., 23:32 
Avatar

Csatlakozott: 2010 júl. 30 pén., 18:35
Hozzászólások: 220
Nekem tetszenek az ötleteid, ha lenne ilyen H7-nél, annak én is örülnék :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 217 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség