Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 217 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 szept. 04 szomb., 23:50 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jún. 04 vas., 12:31
Hozzászólások: 71
Rendben van. Szívem szerint továbbfejleszteném a te ötleted alapjait - néhány helyen kiegészítve a saját lényeimmel, mint a Slime, a Maidservant, stb., de az engedélyed nélkül nem akartam kicserélni dolgokat. Mit gondolsz?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 szept. 07 kedd, 21:33 
Avatar

Csatlakozott: 2010 júl. 30 pén., 18:35
Hozzászólások: 220
Nyugodtan, ha van rá egy ötleted, írd le és majd elolvasom ha leszek. Nem védettem le, úgyhogy nyugodtan beleírhatsz :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 szept. 07 kedd, 22:02 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jún. 04 vas., 12:31
Hozzászólások: 71
Ebben az esetben prezentálnám a Taktika vár általam elgondolt verzióját, a korábbi effekteket újra leírom a biztonság kedvéért:

1. Városőr (Town Guard) - Várvédelemben az erőd szinjtétől függő bónuszt kap.
2. Cselédány (Maidservant) - Pozitív morál, távolsági támadás
3. Számszeríjász (Crossbowman) - Távolsági támadás, kétszer lő
4. Alabárdos (Halberdier) - Hosszú fegyver (mint a Heroes 4 lándzsása), nem hat rá a roham bónusz
5. Toborzó (Recruiter) - 1-2. szintű emberi egységek száma gyarapodik a seregben minden hét elején, +1 morál
6. Griff (Griffin) - Nagy lény, repül, végtelen visszaütés
7. Stratéga (Strategist) - Várostromban irányítható katapult (vagy erősebb, ha már a hős amúgy is képes lenne rá), várvédelemben irányítható lövegtornyok (vagy erősebbek, ha a hős képes lenne rá)
8. Balliszta (Ballista) - Nagy lény, mechanikus, lő, nincs távolsági büntető
9. Kardmester (Swordmaster) - Nem támadnak neki vissza, 20% eséllyel elkerül egy fizikai támadást
10. Bajnok (Champion) - Nagy lény, roham bónusz


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 szept. 08 szer., 18:39 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 19 csüt., 0:07
Hozzászólások: 73
Sasukexec írta:
Ebben az esetben prezentálnám a Taktika vár általam elgondolt verzióját, a korábbi effekteket újra leírom a biztonság kedvéért:

1. Városőr (Town Guard) - Várvédelemben az erőd szinjtétől függő bónuszt kap.
2. Cselédány (Maidservant) - Pozitív morál, távolsági támadás
3. Számszeríjász (Crossbowman) - Távolsági támadás, kétszer lő
4. Alabárdos (Halberdier) - Hosszú fegyver (mint a Heroes 4 lándzsása), nem hat rá a roham bónusz
5. Toborzó (Recruiter) - 1-2. szintű emberi egységek száma gyarapodik a seregben minden hét elején, +1 morál
6. Griff (Griffin) - Nagy lény, repül, végtelen visszaütés
7. Stratéga (Strategist) - Várostromban irányítható katapult (vagy erősebb, ha már a hős amúgy is képes lenne rá), várvédelemben irányítható lövegtornyok (vagy erősebbek, ha a hős képes lenne rá)
8. Balliszta (Ballista) - Nagy lény, mechanikus, lő, nincs távolsági büntető
9. Kardmester (Swordmaster) - Nem támadnak neki vissza, 20% eséllyel elkerül egy fizikai támadást
10. Bajnok (Champion) - Nagy lény, roham bónusz


Ezek közül rengeteg lény a Havenből lett kiszedve mi lesz így a drága Havenünkkel?
Lehetne csak mechanikus gépeket belepakolni persze ez a te ötleted te mond meg milyen legyen.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 szept. 08 szer., 21:20 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jún. 04 vas., 12:31
Hozzászólások: 71
A kérdés jogos, mindazonáltal megemlíteném, hogy az én listám a Cervantes-féle listának az ő engedélyével történő átdolgozása, így az "Élet" várba fog bekerülni a Haven lényeinek maradéka (mint a Szerzetes, a Kereszteslovag, az Angyal, stb.). Mechanikus szerkezetekre inkább az "Alkímia" vár fog építeni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 szept. 08 szer., 21:49 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 19 csüt., 0:07
Hozzászólások: 73
És ezt tényleg megcsináljátok vagy csak így leírjátok egyszer hátha valaki megcsinálja helyettetek :?: :wink:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 szept. 08 szer., 22:15 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jún. 04 vas., 12:31
Hozzászólások: 71
Nos, el kell ismerni, ez egyenlőre inkább csak egy ötletbörze, tekintve, hogy egy ilyen kaliberű terv megvalósításához egy nagy csapat lenne szükséges, ami jelenleg nem áll rendelkezésünkre. Hogy később mi lesz belőle, majd meglátjuk.

Második lénylistám a Természet lényeit tartlamazzák, jónéhány változtatással:

1. Tündér (Fairy) - Repül, nincs visszatámadás, az ellenfél szintjétől függő eséllyel dispel-t használ támadás után
2. Kentaur (Centaur) - Lő , távolsági büntető, nincs közelharci büntető
3. Elf (Elf) - Kétszer lő
4. Nimfa (Nymph) - Gyógyítás varázslat, a csata elején Tündéreket idéz (csata után az idézett lények eltűnnek)
5. Szatír (Satyr) - Mirth (morálnövelő) varázslat
6. Alraune (Alraune) - Ha élő célpontot megüt, 20% eséllyel elbűvöli azt 3 körre. Az elbűvölt célpont nem támadhatja az Alraunét és nem is támadhat neki vissza.
7. Druida (Druid) - Lő, varázsol (kőbőr, villámcsapás, darázsraj)
8. Unikornis (Unicorn) - Nagy lény, mágiaellenállás aurája, vakítás
9. Driád (Dryad) - Nagy lény, ha védekezik, regenerálódik, legyökerezés, csatánként egyszer álomspóra (minden körülötte álló élő egység 3 körre elalszik, ha egy elaltatott egységet megtámadnak, felébred)
10. Természet Hírnöke (Herald of Nature) - Nagy lény, minden Természet lény - kivéve saját magát - szintjétől függő bónuszt kap, amikor sorra kerül, a csatatér két oszlopa (bal oldalt, ha támadó csapat tagja, jobb oldalt, ha védő csapat tagja) speciális, indás tereppé változik. Ha egy ellenséges egység ezen áll, sebződik, és ha élő egység sebződik ezen az úton, a sebzés felét a Természet Hírnöke megkapja életerőben.

Harmadik listám pedig az Élet várra vonatkozik:

1. Fegyvernök (Squire) - Ha szövetséges közelharci egység támad mellette, ő is támad, ha távolságon belül van (25% erővel)
2. Lélekgömb (Spirit Orb) - Repül, immunis az elmére ható varázslatokra
3. Papnő (Priestess) - Gyógyítás, védelem a démoni és élőholt egységek ellen
4. Pegazuslovas (Pegasus Rider) - Nagy egység, repül, első csapás
5. Kereszteslovag (Crusader) - Két ütés, sebzésbónusz élőholtak és démonok ellen
6. Szerzetes (Monk) - Lő, halálvarázslatok ereje csökken
7. Fényszárnyú (Lightwing) - Repül, Regenerálódás aurája
8. Paplovag (Paladin) - Nagy egység, Elűzés (mint a Death Stare, de csak élőhalott vagy démoni egységek ellen hat)
9. Védelmező (Guardian) - Élőhalott és démon egységek harcértékei csökkenek, nagy pajzs
10. Angyal (Angel) - Nagy lény, repül, +1 morál, varázsol (áldás, feltámasztás, fény szava)

Negyedik listám a Ritualistákra (mocsári vár) tér ki:
1. Nyálka (Slime) - Félfolyékony (fizikai támadások 25%-kal kevesebbet sebeznek), +1 ATK minden 100 Nyálka után a csapatban
2. Gnoll (Gnoll) - Vadság (Ha egy csapatot teljesen elpusztít, újra léphet)
3. Gyíkember (Lizardman) - Lő, gyengítő nyilak
4. Amazon (Amazon) - Első csapás
5. Baziliszkusz (Basilisk) - Kővéváltoztatás
6. Kuruzsló (Charlatan) - Totemidézés (háromfajta - védelmet erősítő, támadást erősítő, ellenfelet gyengítő. Mindegyik egy adott hatóterületen belül működik, és bizonyos mennyiségű életereje van)
7. Gorgon (Gorgon) - Death Stare, nagy lény
8. Wyvern (Wyvern) - Repül, mérgez, nagy lény
9. Naga (Naga) - Nagy lény, Szorítás (támadás után 20% (kisebb lények ellen 30%) eséllyel lefogja a célpontot. A célpont 3 körig nem mozoghat és támadhat, valamint életerőt is veszít. Ha a Naga elmozdul, a hatás semlegesítődik.)
10. Hidra (Hydra) - Nagy lény, nincs visszatámadás, minden körülötte álló ellenséges lényre támad, regenerálódik.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Sasukexec 2010 okt. 18 hétf., 12:12-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 01 pén., 12:18 
Avatar

Csatlakozott: 2010 júl. 30 pén., 18:35
Hozzászólások: 220
Jó kis ötletek ezek, bár más mint az enyém, de ízlések és pofonok ugye 8) kicasit szomorú vagyok, hogy amióta nem voltam aktív nem jöttek új ötletek, kár érte.
Majd a többi várról is csinálsz hasonlót?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 05 kedd, 16:46 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jún. 04 vas., 12:31
Hozzászólások: 71
Igen, vannak terveim a többi várra is , bár még nem teljesen kidolgozott az összes. Tény, hogy stílusra kicsit eltértem az eredeti ötletektől - és lesz is még egy-két drasztikus változás. Mostanában nem leszek olyan gyakran fent, szóval az ötleteim kicsit lassabban jönnek.

Következő vár a Vadászoké.

1. Solymász (Falconer) - 4 mezőn belül támadhat
2. Vadászlány (Huntress) - lő, mérgező nyilak
3. Sötét Tanonc (Dark Apprentice) - Lő, minden alkalommal, amikor távolsági támadással talál, 20% eséllyel elvesz egy ellenséges varázslatot (mint a Heroes 4-es Steal Enchantment)
4. Szörnyszelidítő (Beast Tamer) - Semleges "szörny" típusú lények ellenében Basic Diplomacyt ad (ha már van, bónuszt ad a képzettésgre)
5. Hóhér (Executioner) - 20% eséllyel dupla sebzés
6. Boszorkányvadász (Witch Hunter) - 25% mágiaellenállás, bónusz mágiahasználó lények ellen
7. Inkivzítor (Inquisitor) - Védelem démoni és élőhalott lények ellen, elűzés (idézett démon/élőhalott lényeket azonnal elpusztít)
8. Alakváltó (Metamorph) - Felveheti egy ellenséges lény alakját és képességeit (max. 8. szintűét)
9. Bosszúálló (Avenger) - Kétszer támad. Ha egy élő egység öli meg, az egység 3 kör múlva elveszít a Bosszúállók eredeti száma / 5 lényt (hasonlóan a Death Stare képességhez).
10. Bukott Angyal (Fallen Angel) - Nagy lény, repül, reménytelenség aurája (minden körben csökkenti a támadó és védelmi értékét a körülötte álló ellenséges egységeknek)

És itt van a Káosz vára is - némiképp nagyobb hangsúllyal a földhöz és a barlangokhoz kötöttséghez, valamint a matriarchális társadalmukhoz - ezért a legtöbb egység itt női.

1. Démonleány (Demonic Daughter) - Démon, manát szív
2. Hárpia (Harpy) - Repül, nem támadnak neki vissza, támadás után visszamegy a kezdőpozícióba
3. Sziklaivadék (Rock Spawn) - Ha védekezik, extra védelem bónuszt kap, nincs morálja
4. Medúza (Medusa) - Nagy lény, kővéváltoztatás
5. Árnypapnő (Shadow Priestess) - Ködöt hagy maga után (mint a Cover of Darkness), lő, varázsol (átok, lassítás, gyengítés)
6. Barlangi Arachne (Cave Arachne) - nagy lény, pókidézés, pókháló teremtés harconként 3-szor (3x3-os területen lassítja a mozgást, kivéve repülő egységeknek)
7. Succubus (Succubus) - Démon, Repül, Elbűvölés (mint a korábbi posztomban az Alraune-nél)
8. Kiméra (Chimera) - Nagy lény, háromirányú támadás, 10% eséllyel bénít
9. Hegyi Kolosszus (Mountain Colossus) - Nagy lény , varázsol (kőbőr, földrengés, védelem a földmágiától), minden ütésnél csökkenti az ellenség védelmét 3 ponttal
10. Fekete Sárkány (Black Dragon) - Nagy lény, repül, immunis a mágiára, sárkánylehellet

És itt a Technika/Alkímia vár is:

1. Gremlin (Gremlin) - Lő, Szabotázs (lásd még Gremlin Saboteur)
2. Homunkulusz (Homunculus) - Nincs morálja
3. Marionett (Marionette) - Mechanikus, 20% Mágiaellenállás
4. Muskétás (Musketeer) - Lő, precíz lövés
5. Óramű Mérnök (Clockwork Engineer) - Mechanikus egységek javítása 3-szor egy csatában
6. Ostromtorony (Siege Tower) - Nagy lény, Mechanikus, lő, falakat/tornyokat támadhat
7. Alkimista (Alchemist) - Varázsol (véletlenszerű segítő varázslat), Homunkuluszok feláldozása árán manát tölt vissza a hősnek
8. Méregivadék (Venom Spawn) - Nagy lény, Félfolyékony, Mérgező támadás, Méregfelhő 1-szer egy csatában
9. Sárkánygólem (Dragon Golem) - Nagy lény, Mechanikus, Repül, Első csapás
10. Gőzóriás (Steam Giant) - Nagy lény, Mechanikus, Taposás (sebzésbónusz kisebb lények ellen), 30% mágiaellenállás


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 16 szomb., 14:08 
Avatar

Csatlakozott: 2010 márc. 11 csüt., 12:51
Hozzászólások: 188
nem tud valaki valami jó lényt :?:
Mert nincs mit csináljak mert nincs ötletem, azon oknál fogva, hogy a hármashoz rajzolgatok, de amit kitalálok azt mindet már befejeztem, legalábis a képeket.

_________________
Ide azért kell alá írás mert azt is tudok.
Jók a nekrók de én jobb vagyok náluk.
WoG 4ever


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 18 hétf., 12:22 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jún. 04 vas., 12:31
Hozzászólások: 71
Némi kihagyás után itt van a következő adag is!

Rend:
Itt van talán a legnagyobb változás az eddigiek között. A koncepcióban erősebb hangsúlyt kap a jeges környezet, így a különböző mágiahasználók és az általuk alkotott kísérletek mellett több olyan lénnyel is találkozunk, melyek a havas vidékekre jellemzőek.

1. Örökifjú (Youthful) - Lelkesedés (+2 ATK minden alkalommal, amikor morált kap a harc végéig)
2. Télfarkas (Winter Wolf) - Harapás (mellette közelharcban megütött ellenfélre 50%-os sebzéssel üt)
3. Hegyivadász (Mountaineer) - Lő, hőmezőn bónusz ATK-ra és DEF-re
4. Tudásmester (Loremaster) - Lő, irányítója varázslatai 2 MP-vel kevesebbe kerülnek
5. Élő vért (Living Armor) - Mechanikus, 25% mágiaellenállás
6. Hóhölgy (Snowmaiden) - Immunis a jégmágiára, varázsol (jégcsapás, télkör, jégvihar)
7. Gleccserbestia (Glacier Beast) - Nagy lény, hátralökő ütés, fagylehellet egyszer egy harcban)
8. Fagykígyó (Frost Serpent) - Nagy lény, repül, ha közelharcban megütik, az ellenfél 10% eséllyel megfagy 3 körre
9. Kristálygólem (Crystal Golem) - Nagy lény, mechanikus, 50% mágiaellenállás, minden a csatatéren használt varázslat után gyógyul
10. Titán (Titan) - Nagy lény, lő, nincs közelharci büntető, elmevarázslatokra immunis

Harc:
A barbár vár korábbi egységeinek nagy része visszatér, némi újdonság mellett.

1. Goblin (Goblin) - Fosztogatás (minden nyertes csata után goblinok száma x 1 arany)
2. Farkaslovas (Wolf Rider) - Nagy lény, kétszer üt
3. Ork (Orc) - Lő, nincs közelharci büntető, dupla távolsági büntető
4. Ogre (Ogre) - Hátralökő ütés, vadság
5. Sámán (Shaman) - Varázsol (vérszomj, kőbőr, mirth)
6. Troll (Troll) - Savas vér, regenerálódik
7. Küklopsz (Cyclops) - Nagy lény, lő, falakat támadhat
8. Viharmadár (Thunderbird) - Nagy lény, repül, villámtámadás
9. Ősök szelleme (Spirit of the Ancients) - +1 morál , +2 ATK és +2 DEF csapattársaknak, félelem
10. Behemót (Behemoth) - Nagy lény, ellenfél védelménel 40%-át figyelmen kívül hagyja

Halál:
Itt is maradt a felállás nagy része, nagy hangsúllyal az ellenséget gyengítő effekteken.

1. Csontváz (Skeleton) - Élőhalott, védelem a távolsági támadásoktól
2. Zombi (Zombie) - Élőhalott, fertőzés találatkor
3. Szellem (Ghost) - Élőhalott, repül, bánat varázslat találatkor
4. Múmia (Mummy) - Élőhalott, átok varázslat találatkor
5. Lélekhívó (Soul Caller) - Élőhalott egységekre nincs morálbüntető, harc végéig egyszer szellemeket hív egy elesett (élő) egységből
6. Vámpír (Vampire) - Élőhalott, repül, ellenfél nem támad vissza, életerőszívás
7. Lich (Lich) - Élőhalott, lő, területre üt (kivéve élőholtakon), varázsol (méreg, holtak feltámasztása, gyengítés)
8. Lidérc (Wraith) - Élőhalott, nagy lény, harcban egyszer Halál Keze varázslat, pozitív varázslatok semlegesítése találatkor
9. Rémlovag (Dread Knight) - Élőhalott, nagy lény, 20% esély dupla sebzésre, immunis a harcérték csökkentő effektekre
10. Kísértetsárkány (Spectral Dragon) - Élőhalott, nagy lény, repül, általa elpuszított lények nem támaszthatók fel


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 18 hétf., 14:07 
Avatar

Csatlakozott: 2010 márc. 11 csüt., 12:51
Hozzászólások: 188
Nekem bejön. :)

_________________
Ide azért kell alá írás mert azt is tudok.
Jók a nekrók de én jobb vagyok náluk.
WoG 4ever


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 18 hétf., 15:18 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jún. 04 vas., 12:31
Hozzászólások: 71
Örülök, hogy tetszik. Igyekeztem némi új ízt belevinni a várakba - ezért van néhány esetben drasztikusan eltérő lénylista. Aggódni persze nem kell, a klasszikus lények azért nagy részt szerepelni fognak ilyen vagy olyan formában.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 18 hétf., 19:36 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
"4. Tudásmester (Loremaster) - Lő, irányítója"

Irányítója: mit jelent ez?

Amúgy tetszik az ötlet :D

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 19 kedd, 10:32 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jún. 04 vas., 12:31
Hozzászólások: 71
Irányítója (vagyis a hős) varázslatai 2 MP-vel kevesebbe kerülnek - vagyis ugyanaz, mint a Mage képessége a Heroes 3-ban.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 19 kedd, 13:23 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Félre értettem, csak azért kérdeztem :wink:

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 20 szer., 8:48 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jún. 04 vas., 12:31
Hozzászólások: 71
A lényeg, hogy rendeződött a félreértés. A helyzet viszont az, hogy a hátralévő váraknál (Felderítés, Nemesség, Művészet, Spiritualizmus) kicsit gondban vagyok az ötletekkel - különösen a Felderítés és a Művészet várak esetén, a másik kettőnél elsősorban finomításokra lesz majd szükségem, úgyhogy azok hamarabb el fognak készülni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 dec. 20 hétf., 20:09 
Avatar

Csatlakozott: 2010 júl. 30 pén., 18:35
Hozzászólások: 220
Ej-ej látom sok minden történt itt távollétemben, de ahogy nézem október előtt történt minden utánna sajna elhallgatott a fórum.

Egyébként azon gondolkoztam, hogy mivel "non profit fantáziálásról" beszélünk, bele lehet-e vinni "kortárs mitológiát" (ergo sci-fi lényeket, gyerekeknek szánt mesék lényeit és horror filmek lényeit). Mert 1000 év mondjuk és nem lesz mondjuk az Aliennek jogtulajdonosa és olyanok lesznek ezek a lények mint manapság az orkok vagy az elfek.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 dec. 21 kedd, 13:04 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jún. 04 vas., 12:31
Hozzászólások: 71
A helyzet az, hogy volt egy időszak, amikor viszonylag ritkábban tudtam a fórumon tartózkodni. A másik probléma pedig az, hogy teljesen kifogytam az ötletekből...

Ami a kortárs mitológiát illeti, attól tartok, hogy alienek és egyéb sci-fi elemek alkalmazása a Forge mechanikus egységeinél is nagyobb ellenvetésbe ütközne. Ami az egyéb világokból, horrorból, stb. származó lényeket illeti, itt talán kevésbé okozna ez gondot, legalábbis én így gondolom.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 dec. 21 kedd, 13:55 
Avatar

Csatlakozott: 2010 júl. 30 pén., 18:35
Hozzászólások: 220
lehet, nem tudom, csak egy ötlet volt.

Mondjuk most nekem sincsenek vadonat új ötleteim. De majd agyalok rajta, hátha eszembe jut valami.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 217 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség