Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 217 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 30 pén., 20:34 
Avatar

Csatlakozott: 2010 júl. 30 pén., 18:35
Hozzászólások: 220
Sziasztok!
Anno volt itt ilyen téma(legalábbis hasonló), mikor még egy másik néven voltam fönt. Gondoltam jövök nosztalgiázni, olvasgatni milyen várakat találtunk ki, de most a tématemetőben sem találom. Ezért indítottam ezt a témát, hátha valakiből előjönnek az emlékek vagy egy új arc új ötletekkel áll elő.
Arra emlékszem, hogy volt itt minden, magyar vár, amazon vár, sötét elf vár és a többség a heroes 3 alapján képzelte el a lényeket és a hősöket.
Szóval a nagy kérdés: nektek mi az álom váratok? Mi az amit még beleraknátok/visszaraknátok? Várom az ötleteket.
Ui: ha mégis megvan még ez a topik csak én voltam vaksi elnézést kérek minden fórumozótól és moderátortól.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 30 pén., 21:56 
Avatar

Csatlakozott: 2009 dec. 18 pén., 1:47
Hozzászólások: 42
Jó kis poszt - lássuk csak!

Amit visszahoznék az új Heroesokba, az egyrészt a mocsaras vár a Heroes 3-ból, illetve a meg sem született hi-tech vár az eredeti Armageddon's Balde-ből - a M&M világához hozzátartozik ez is, szerintem nagy csavar lenne, ha végül tényleg betennék.

Hogy milyen új vár koncepciót tudnék kitalálni? Esetleg lehetne egy gnómtanya vagy halfling féle vár, ahol különböző szerkezetekből állnának az egységek. Én úgy képzelném el, hogy maguk az egységek nem lennének túl erősek, hamar elesnének, de rengeteg speciális képességük lenne, amivel - jó játékos esetén - irányítani tudnák a csatateret.
Vagy esetleg lehetne egy alkímiás-szörnyszülöttes vár is - lehetne olyan története például, hogy Eldrich kísérleteit állítják elő laboratórium komplexusok, és a egyedi képességük az lenne, hogy csaták között bármikor lehetne váltogatni a lények többféle speciális képességéből (olyan lényeket képzelek el, mint például a H4-ből a venomspawn - és be lehetne állítani, hogy mérget köpjön, vagy közelharci legyen azzal az előnnyel, hogy csatánként egyszer megidézhet méregesőt, ami több lényt is ér)

Ja, és természetesen visszaraknám a "zsinekhez" :D a H3 egységeit. Sicc turbánosok!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 30 pén., 22:40 
Avatar

Csatlakozott: 2010 júl. 30 pén., 18:35
Hozzászólások: 220
Egy techno vár tényleg jó lenne, a mocsarat én is támogatom.
lizardman for pesident!
De viccet félretéve én remélem, hogy a H6 beleadja ezt a két várat, plusz ott már nem fajokra lesznek bontva a népek.

Ami jó lenne még egy magyaros vár, de ezt írtuk a régiben is :)
Lenne benne puli, betyár, huszár, régi lovas íjász, turul madár, szürke marha, éjlidérc mint a régi magyar hitvilágban.
A might hero lehetne szintén a betyár, a magic hero pedig lehetne a táltos. Bár az biztos a többieknél shaman lenne.
Amit meg még nagyon szeretnék az egy kalózos vár, de abban még csak ötleteim vannak milyen lények kellenének.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 30 pén., 23:06 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Jöjjenek a Ssrathi-k (ejtsd: szeráti) :D Hasonlítanak a fortress gyíkembereire, de nem azok, többségük dinoszaurusz.

Főszörnyük lehetne a Tyrannosaurus és annak a fejlődése a Tyrannosaurus Rex :D
De, ez csak egy ötlet :D

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 30 pén., 23:15 
Avatar

Csatlakozott: 2010 júl. 30 pén., 18:35
Hozzászólások: 220
Nekem tetszik az ötlet, legalábbis valami dínós-ősemberes. Lehetnének olyan egységeik mint a Terodactyl, vagy kardfogú tigris, az abszolút nyerő lényük pedig a T-rex lenne.
Te pontosan milyen lényeket raknál bele és melyik rész sémájára tudnád elképzelni?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 31 szomb., 9:13 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
1. szint: gyíkember paraszt --> gyíkember harcos
2. szint: gyíkember parittyás --> gyíkember íjász
3. szint: pterodactylus ---> pteranodon
4. szint: protoceratops ---> Triceratops
5. szint: Deinonchus lovas ---> Veloci lovas
6. Szint: Anklyosaurus ---> Euoplocephalus
7. szint: Tyrannosaurus ---> Tyrannosaurus Rex

Én is inkább vagy a Heroes 3 vagy Heroes 4, esetleg a Heroes5 szerint képzelném el. Természetesen most el tekintettem attól, hogy ezek nem fejlődések a valóságban, hanem inkább rokonok :D

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 31 szomb., 9:41 
Avatar

Csatlakozott: 2010 júl. 30 pén., 18:35
Hozzászólások: 220
Tetszik a lista.
A might hős lehetne a gyíkszelídítő vagy a régész, a magic hős meg lehetne a…hm jó kérdés, egy ilyen várnak milyen magic hero-t kéne adni… Én bírnám egyébként ha lenne egy ilyen őslény város.
Amúgy én annak örülnék, ha a várak újra valami elv rendszer alapján lennének beosztva (első, második- kaszt, harmadik-téma, negyedik-mágia) és nem úgy mint az ötben fajokra. Nem tudtom hogy vagytok vele, de engem idegesített, hogy kényelmesen oldották meg a lényeket ilyen elf, olyan elf, stb. Na mindegy.
Az én várbeosztásom úgy nézne ki mint a 4. De nem csak az öt mágia és erő, hanem minden elsődleges képességnek lenne egy vára és egy saját hőse, amely azzal a képességgel indul. Benne lenne az összes régi heroes 4 képesség, és pluszban lennének újak is (az egyik biztos a tudomány lenne, ami a robotok gyártását foglalja magába a másik kettőt még nem tudom) A taktikában pl. olyan lények lennének, akik nem nagy sebzéssel rendelkeznek és nem is gyorsak annyira, ellenben mind a legjobb képességekkel rendelkeznek (pl. nem ütnek vissza plusz kétszer támad, vagy végtelen visszatámadás)És visszaraknám a gyíkokat és gnollokat de még nem tudom melyik várba.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 31 szomb., 10:41 
Avatar

Csatlakozott: 2009 dec. 18 pén., 1:47
Hozzászólások: 42
A Heroes IV felépítése nekem is bejött, csak az nem, hogy egybe rakták a necrot és infernot. Az *nagyon* rossz lépés volt szerintem.

Egyébként meg... csak én röhögök ezen? Gyíkember paraszt :lol: abszurd :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 31 szomb., 11:12 
Avatar

Csatlakozott: 2010 júl. 30 pén., 18:35
Hozzászólások: 220
Nekem annyira nem abszurd, azért nem, mert ha van egy fejlett kultúrájú faj van mezőgazdaság, ergo van paraszt is. Az megint egy más kérdés, hogy a mi nyelvünkben a paraszt egyben egy bizonyos emberi típus is jelöl, ergo a bunkókat :D
Eleinte nekem se tetszett, aztán megszoktam. Meg ha belegondolsz voltak démonok a káoszban is, szóval én inkább azt mondanám, hogy az Inferno feloszlatta magát és valaki ide, valaki odament :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 31 szomb., 12:12 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Paraszt helyet lehetne a földművelő megnevezés is :D
Én viszont hősüknek ezekre gondoltam:
might hősük: Gyíkszelídítő
magic hősük: totemimádó

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 31 szomb., 12:38 
Avatar

Csatlakozott: 2010 júl. 30 pén., 18:35
Hozzászólások: 220
Jó kis hős lenne a totemimádó. Nem írunk az Ubinak, hogy inkább ide jöjjenek ötetet lopni és ne a HOMM online-nal foglalkozzanak? :)
Off:
Amúgy gőzöm sincs hova lett a régi topik, megnéztem még egyszer és a temetőből is eltűnt, bezzeg a többi téma amibe írtam anno él és virul. Fura. Na mindegy.
On
Ez az őslény vár lehetne mondjuk egy újabb unikum a Heroes-ban. Remélem ha lesz 6 azért lesznek ilyen kreatív várak.
Szerk.:
Amúgy a gép várral és az egyiptomi várral most mivan? Évekkel ezelőtt olvastam róluk, hogy Wog-os srácok csinálnak két ilyen játékot, tök jó ötletek voltak benne. Most meg sehol semmi hír róluk vagy egy link ahonnét letölthetem. Elkészültek végül?


Szerkesztés:
FIGYELEM, ez egy jó hosszú poszt lett végül, ha nem vagy kiváncsi nem kell elolvasnod természetesen.

No azt hiszem, megvan az új koncepció a fejemben, milyennek is képzelem el a hatot (és egyben várait).
A negyedik rész skill rendszere alapján a következők lennének benne:
Taktika, harc, felderítés, nemesség, élet mágia, rend mágia, káosz mágia, halál mágia és természet mágia. Csatlakozna pár új skill: tudomány -> ez volna a mechanikus lények javítására, az álkémikus cuccok előállítására szánt might típusú ág. Vadászat-> ez is might lenne, célja, hogy bizonyos típusú szörnyek ellen jobban védekezzünk, kapjunk ellenük extrákat, illetve csapdát állítsunk más hősöknek. Rituálé-> ez egy olyan magic skill lenne mely tárgyak bűvölését tenné lehetővé, illetve totemek használatát, melyeket a hős harc közben használhat, amely minden körben kifejti hatását míg el nem pusztítják. Illetve minimális hatást gyakorolna mindegyik mágia ágra.
Így 6 might és 6 magic ág lenne, mindegyikhez 1-1 vár. Természetesen minden vár alaphősei azt képviselik amit a vár, de mivel a 4 skill rendszerét veszem alapul ezért természetesen a hősök (majdnem) bármit megtanulhatnak.
A várakban 10-10 lény lenne, de nem lenne lényfejlesztés mint a háromban, sem pedig mint a négyben lény választás, natúr 10 lény. Illetve nem lennének semleges lények sem, maximum elementálok ha sehova se tudja az ember besuvasztani. 12x10 lény ergo 120 plusz aktívak lennének újra a hősök, szóval, akinek nem tetszik… annak nem tetszik, na :D
Na akkor nézzük sorba milyen várak is lennének ezek:

1, Taktika:
Mint föntebb említettem valahol ez lenne az a vár, ahol védekezésekre és hasznos képességekre koncentrálnának az egységek. Itt olyan egységek lennének, mint pl. a lándzsás, vagy a bajnok aki lovon üget, mint mindig. Olyan új egységeik lennének, mint az udvari bolond, aki mindig max morált ad egy-egy lénynek. Vagy ott lenne az oroszlán, aki kétszer támad vissza. Sőt, ha nem sokakat zavarna, ide kerülne a minotaurusz is (hogy miért ide, azt a káosznál kifejtem) A griff vagy itt lenne vagy az életnél, nem tudom biztosan melyik lenne neki ideálisabb, mondjuk lehet ez.
A kezdő hősük a katona lenne.

2, Támadás
Naná, hogy ők lennének a barbárok. Itt lenne pl. a goblin az ork és a szokásos társaik. Igazából ideális lenne a stronghold felállás, visszaraknám a trollt és bent hagynám a nomádot. A kentaur repülne, menne vissza elfékhez. Lehet, hogy az orkot lefokoznám, nem lenne farkas lovas, vagy a goblin alapból farkas háton lovagolna. Illetve beraknám ide a múmiát, mert ezek ugye harcos népek. Be lehet tehát magyarázni, hogy néhányan belegyeznek, hogy a szükség óráján, holtukban is harcolnak a klánjukért. Hogy a sima keselyű vagy a viharmadár maradna azt még nem tudom.
Hősük vagy simán harcos lenne vagy barbár (bár lehet, hogy a barbár egy továbbfejlesztett kaszt lenne).

3, felderítés
No ez egy nagyon fincsi vár lenne. Ide kerülne, pl. a hárpia a régi egységek közül, illetve a négyben felbukkant hableány. Alapjáraton ez a vár kalózokból állna (hehe, fönt) lenne kapitány, lenne papagáj, lenne robbanó hordót cipelő egység, lenne óriás polip. Én sok olyan lényt képzelek ide aki repül, vagy távolsági, illetve olyan egységeket akik jobban küzdenek hajók csatájánál mint egyébként.
Hősük lehetne a tolvaj.


4, nemesség
Ez egy leginkább indiai-török-egyiptomi keverék lenne. Nos, olyan egységei lennének mint a janicsár, a szkarabeusz bogár, a harci elefánt és az ágyú mondjuk. Illetve anubis szerű harcosaik is lennének, a fehértigris is inkább idekerülne. Ha a nomád és a múmia szerintetek nem illik a Harcba akkor még ide lehetne őket betenni szerintem. Látványos és szép remix világ lenne. És ami a legfontosabb: majdnem mindegyik lény adózna (persze egy elefánt, vagy egy szkarabeusz nem, de egy janicsár vagy egy anubis harcos már igen), ami nem mindig arany lenne, hanem egyéb értékes és hasznos dolog (kén, fa, kő vagy gyémánt).
Kezdő hősük pedig a báró vagy a gróf lenne. (a lord inkább egy fejlettebb hős típus közé tartozna)

5, Élet mágia
Na ez lenne a régi life megfelelője természetesen. De sokkal inkább zelóták, paplovagok, angyalok és apácák laknák mint íjászok vagy lándzsások (ők inkább taktika karakterek). A griff vagy itt lenne vagy a taktikában. De hogy ne legyen teljesen egyszínű beleraknám a pegazust is, tudom elütne a többi „keresztény karaktertől” (mondjuk a griff is) csak azért, hogy legyenek benne érdekes egységek is. Leginkább gyógyítással, feltámasztással és élőholt/démon írtással foglalkoznának természetesen.
Hősük a pap lenne.

6, rend mágia
Ez nyilvánvalóan a jó öreg tower vagy a 4 belli rend szakállára épülne. Itt lenne a törpe, a hobbit, a naga, a mágus, a gólem, a dzsinn és a titán mindenkép. De a vízköpőt és a sárkánygólemet nem ide raknám. Új egységként beleraknám a farkasembert, a óriáshóbaglyot (akkora lenne mint egy griff) és vagy megtartanám az ötből azt a sok karú óriást (nem tudom a nevét) vagy azt átküldeném a nemességbe és inkább egy új lényt mondjuk a Yetit vagy a jegesmedvét tenném be.
Hősük a varázsló lenne.

7, Halál mágia.
No ez vagy natúr 10 élőholtat fog tartalmazni (nekem ez lenne ideális) ami sok-sok fejtörést tudna okozni. Vagy pedig, élőholtak, plusz, ha valaki nagyon megkedvelte az ötben a sötételfek csapatát, akkor lenne itt mondjuk sötét elf íjász és ninja, illetve lennének olyan lények mint pl. feketeözvegy, árnyékfaló vagy trágyagólem, jó kis gusztustalan lények. Bár nekem inkább az első alternatíva tetszik, sötételfek nem az én játszópajtásaim. Még valami: akár az első akár a második variáns lenne a vízköpő ide kéne, nekem ide passzolna leginkább.
Hősük eretnek lenne (azért mert a nekromanta vagy a lich, mert azok inkább fejlettebb kasztban elképzelhetőek számomra).

8, káosz mágia
na ha eddig sokat röhögtél az ötleteimen vagy meg akartál verni, akkor most biztos el fog nálad szakadni egy cérna. Ez a vár ugyanis hasonló lenne a IV halál várához. Ez az Inferno és a Dungeon keresztmetszete lenne. Az Inferno lakók közül az imp a góg/vagy a succubus, a cerberus, a démon/vagy pit lord és az ördög köszönne vissza. A dun-ból pedig a troglodyte, a beholder, a medúza, a manticore és vagy a vörös vagy a fekete sárkány. Teljesen új egység nem lenne benne. Efritte nem lenne mert nem látom sok értelmét, a minotaurusz inkább erő vagy taktika egység lenne, nem tudnám elképzelni azt, hogy démonokkal együtt ügessen, a többieknél ez nem jelent gondott nálam. A hárpia pedig szerintem az idegesítő képessége miatt mindenképp felderítő.
Hősük a mágus lenne ( vagy pedig ha lenne rendes magyar megfelelője a sorceress)

9, természet mágia
ez leginkább a rampart csapatra emlékeztetné az embert. Itt lenne mindenki a törpe és a pegazus kivételével (mert ők most másik csapatban játszanak). A kentaur fellenne turbózva első színtűről másodikra. Visszakerülne a tündér. Bejönne ide a négyben tiszteletét tevő szatír is. Lenne benne egy sárkány, de nem tudom, hogy zöld, arany vagy tündér sárkány legyen. Új egység lenne a szamuráj, ami egy félelf közelharcos lenne (a lényszerkesztő tutorialja is azzal van) új egység még vagy az afrikai ezüsthátú gorilla lenne vagy pedig a kínai óriáspanda. Esetleg mind kettő és a szamuráj nem lenne :) a vár különlegessége lenne, hogy pluszban itt lehetne elemntálokat is gyártani (vagy legalábbis a négy-öt közül az egyiket, akit kiválasztunk, váranként 1)
Hősük a druida lenne vagy a kósza.

10, Tudomány.
Ez lenne a forge féle hi-tech vár. Igazából gnómok laknák ezt a várat többnyire. Ide kerülne a sárkánygólem, lennének itt robotok, helikopterek, rakéták. Lenne itt mérnök aki a gépeket javítja és mechanikus zombi, láncfűrészekkel. És lenne egy kicsi gnóm, aki ha egységeinek 50-nél nagyobb százalékát veszti el, akkor bumm, felrobbanthatja magát és környezetét (közvetlen sebzés minden körülötte lévő egységre).
Hősük a tudós vagy a mérnök lenne.

11, Vadász
Hát nem teljesen saját az ötlet, ez egy tipikus „sosem készült el mód” volt a háromhoz. Ez egy fanatistákból álló vár lenne, akik annyira belemerültek az idegenfajok gyűlöletében, hogy a szemükben az elf és az élőholt között nincs különbség. Ebbe a várban lenne a hóhér, a boszorkányvadász vagy az inkviziktor. Színesítésnek néhány olyan szörny amelyet más szörnyek felkutatására és megölésére használnak. Pl. kiméra, vagy kobold. Ők az olyan lények ellen kapnának bónuszt mint a sárkányok, élőholtak, elfek, de minden „normális” egység duplán sebezné őket (kő-papír-olló) természetesen azért most egy kicsit leegyszerűsítettem a dolgot, egy kicsit bonyolultabb és összetettebb lenne ez a vár.
Hősük a fejvadász lenne.

12, Rituálé
Igen-igen ők lennének az ex fortess lakók, akiknek a békés mocsarait tönkretették a vadászok és a démonok. Ezért összefognak újra a gnollok és a gyíkemberek egymással (és más mocsári/szavannai lényekkel) hogy megállítsák a pusztulást.
Visszatérne a gnoll, a gyíkember, a baziliszkus, a gorgon és a hidra. A szitakötő eltűnne a képből és szerepkörét (a gyors íjászblokkolást) másik karakter töltené be. A Wyvern vagy maradna vagy a terodactyll venné át a helyét. Új szereplők lennének a T-rex és az amazon aki a szitakötő szerepét venné át. Továbbá itt lenne vagy egy mérgekkel teli béka harcos aki mérgez mindenkit vagy pedig egy hatalmas védelemmel ellátott teknős. Vagy ha egyik se jönne be akkor egy gepárd, de akkor az amazonnak más szerepkör kell, mivel az elég gyors lenne szörny blokkolásra. Az utolsó újonc egy vodoo varázsló lenne aki természetesen vagy ember vagy gyíkember vagy gnoll alakban mutatkozna. Ő minden ellenséget megtudna átkozni és tudna gyógyítani saját egységet. És lenne egy idegesítő vodoo támadása, amellyel egy kiválasztott ellenfelén osztoznak minden bajon (ha egyikőjük áldást kap, a másik is, ha egyikőjüket megsebzik a másik is sebződik). Persze ha ez erőltetett, akkor lehet a három állatka plusz az amazon az újonc (meg ugye a T-rex)
Kezdő Hősük pedig vagy sámán lenne vagy a T-rex (fórumozó társunk) említette totemimádó esetleg.

Na ez egy jó hosszú poszt lett, remélem ha elolvassa valaki akkor talált benne valami érdekeset. Én szívesen játszanék egy ilyen játékkal, de az én ízlésem elégé elkorcsosult. Ti láttok ebben valami használhatót?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 01 vas., 11:54 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jún. 05 hétf., 12:47
Hozzászólások: 50
Én a robotokkal nem vagyok megbékélve, hogy hogy kerülne ide... na mind1 :roll:
Hát elég sok ötleted van és volt amiken jókat röhögtem :) például a lények nevén, de ezek mind jó ötletek szerintem.

_________________
say_world pf!
say_team pipulj!
tell_attacker ktb!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 01 vas., 18:29 
Avatar

Csatlakozott: 2010 júl. 30 pén., 18:35
Hozzászólások: 220
Hát a lények nevén még van mit csiszolnom, de mint mondtam ez csak ötletelés fantáziálás. :D
A robotok alatt nem feltétlen hi-tech terminátorokat kell érteni, bármint azokat de a heroes technikai világának megfelelően. Szóval inkább bádogemberek és mechanikus gólemek lennének.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 03 kedd, 9:20 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jún. 04 vas., 12:31
Hozzászólások: 71
Impresszív, nagyon impresszív. Tetszik, hogy tovább mertél lépni és olyan irányban fejleszteni az alapkoncepciót, ami első látásra elüt a megszokottól, de mégis összeszedett, emellett számos lehetőséget biztosít.
Néhány megjegyzés:
- A minotaurusz bevezetése a taktika-várba kicsit sajátos. Bár értem, hogy mi volt vele a célod, kicsit elüt a többi - főleg emberi és néhány állati - egységtől, amit ide szántál.
- A múmiát inkább az egyiptomi stílusú várba tenném, az annyira nem tipikusan "harcos" stílusú fajta szerintem.
- Tekintve, hogy a kalózos vár valószínűleg elsődlegesen a tengeres pályákon érzi "otthon magát", mennyire kerülne hátrányba nagyobb vízfelületeket nélkülöző területeken.
- A halál vár esetében inkább a klasszikus, élőhalottas variációt preferálnám. Valahogy a sötételfek kombinálást erőltetettnek érzem a nekromantákkal.
- A tudomány vár esetében egyértelműen a technológiai szint kérdése a döntő. Hogy őszinte legyek, a Forge-szerű hi-tech dolgokat kicsit erősnek érzem. Én inkább gőzgépekre, óraműves szerkezetekre, korai muskétákra és hasonlókra gondoltam.
- A vadász koncepcióval megint egyensúlybeli kérdés merült fel. A kő-papír-olló koncepció érdekes, de ez egyes szituációkban túl erősse, másokban túl gyengévé tehetné őket. Persze lehet, hogy ezt én látom rosszul.
Összességében elmondhatom, hogy kiválónak találom az ötleted. Némi csiszolással rendkívüli alkotást lehetne erre építeni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 03 kedd, 10:00 
Avatar

Csatlakozott: 2010 júl. 30 pén., 18:35
Hozzászólások: 220
Köszönöm, hogy értékelted ötleteim.
Hát, a mino-t azért gondoltam oda, mert a koncepcióm alapján a „görög” démonok is a „keresztény démonokkal” játszanának együtt, így nem találtam oda illőnek. Viszont abban igazad van, hogy elüt.
Az egyensúly a koncepciómban több helyen is kérdéses, de azt hiszem megoldható. A kalózoknál lesz egy-két olyan lény, akik tudnak repülni, vagy lőni, elsődlegesen tényleg a vízen éreznék jól magukat, de lennének olyan egységeik is akik a szárazföldön is jól harcolnak.
A halál várat én is jobban szeretném csupa élőholtból összetákolni, a sötét elf csak egy alternatíva volt. Bár én magát a sötét elfet nem szeretem, szerintem ezek a „gonosz ikertestvér” fajok és a félelf, félork szerű „félezmegaz” fajok a kényelmes megoldás tartozékai. Az V-ben is irritáltak a sötét elfek.
Nos igen a forge talán rossz példa volt. Inkább az általad leírt dolgokra gondoltam technológia alatt.
A vadászban viszont maximálisan igazad van. Én erre azt találtam ki, hogy nem egységes lenne az egységeknél, hogy mi a kő és mi a papír, hanem változna az egységeknél. A boszorkányvadász pl. minden varázslényt és varázsolni tudó hőst le vadász. Viszont az „ütlekborulsz” lények kivégzik simán. Az inkviziktor ennek ellentétje lenne, ő a harcosokat intézi el, „a pogány barbárokat” mágia viszont könnyen kiteríti. Magyarán szitufüggő, hogy melyik esetben melyik harcos a legideálisabb.
Egyébként csináltam egy „alternatív lény listát” Hozzá teszem, hogy ezt még írásod előtt csináltam így a mino még a taktika és a múmia még a barbár vár katonája. De ez úgyis csak játék a játékban:

Taktika:
Csatlós
Lándzsás
Számszeríjas
Udvari bolond
Testőr (A három testőr nyomán)
Oroszlán
Balliszta
Minotaurusz
Griff
Bajnok

Harc:
Goblin
Farkas lovas
Ork
Múmia
Nomád
Ogre lord
Troll harcos
Küklopsz
Viharmadár ( vagy keselyű)
Behemót (vagy a változatosság kedvéért a IV beli Gigász)

Taktika: SZERK: elnézést ez a felderítés akart lenni, véletlen írtam taktikát
Papagáj
Zsivány
Hárpia
Perzsa vitéz (dárdákat hajigálna)
Sellő
Őrült matróz (ő cipelne robbanó hordókat)
Kapitány
Katapult
Efreet (igen, megkegyelmeztem neki és beraktam ide)
Kraken


Nemesség:
Szkarabeusz
Janicsár
Fehér/bengáli tigris
Ágyú
Sekhmet papnő (macskaszerű lény)
Amt (egyiptomi szörnyecske, ha jól emlékszem a Bastionba is bele akarták rakni)
Aranygólem (ez az egyetlen olyan civilizáció, ahol elképzelhető nálam az aranygólem mint egység)
Anúbisz harcosa
Ráksasza
Harci elefánt

Élet mágia:
Kobold avagy Gremlin (a mágusok száműzték őket, de az élet szerzetesei befogadták őket)
Apáca (minimális gyógyítás a csapattársaknak)
A hármas színtű lény vagy az Apród lenne- lovag tanoncok, akik keresztes lovagok vagy paplovagok szeretnének lenni. Vagy pedig a Cupido aki távolsági egység és harc előtt kiválaszthat egy ellenséges és egy baráti egységet. A kiválasztott ellenség nem támadhatja a kiválasztott seregünket/hősünket.
Szerzetes- távolsági egység nyilván. Bonusz élőholtak ellen.
Keresztes- bonusz démonok ellen
Pegazus
Paplovag- bonusz élőholtak és démonok ellen.
Angyal
Főnix (nekem inkább életet jelképezi a főnix, mint a természetet)
Arkangyal (mivel nem lenne fejlesztés ezért lehetne külön lény)

Rend mágia:
Hobbit
Törpe
Acélgólem
Medve lovas (mint az V-ben de inkább jegesmedvén)
Óriás hóbagoly
Farkasember
Mágus
Dzsinn
Magma sárkány (Heroes V, végül a nagát másikba tettem)
Titán

Halál:
Csontváz
Zombi
Vízköpő
Szellem (a III féle Wraith)
Vámpír
Húsgólem (igazából nem húsgólem csak nem tudtam rá jó nevet kitalálni. Ez olyan lenne, mint a Frankenstein féle szörny, összetákolva különböző lényekből pl. elf lábak, ogre karok stb.)
Lich
Halállovag
Lidérc (az V féle Waith)
Csontsárkány
Akinek van kedve az csinálja meg a sötételfes változatot.

Káosz:
Troglodyte
Imp
Succubus (vagy góg- a lényeg egy távolsági egység)
Cerberus
Beholder
Medúza
Démon
Manticore
Ördög
Fekete (vagy vörös) sárkány

Természet:
Tündér
Kentaur
Elf
Szatír
Szamuráj (vagy Druida, hogy legyen, aki varázsol)
Panda vagy gorilla
Dendroid
Unikornis
Avatár (ez egy zöld teleportáló farkas lenne szarvas agancsokkal, aki képes gyógyítani társait puszta jelenlétével)
Sárkány

Vadászok:
Hóhér
Vadászlány (csapdákat tudna elhelyezni a pályán. A többiek nem látják, hogy hova és milyen csapdát helyez el)
Boszorkányvadász (bonusz minden olyan lény ellen, amely valamelyik mágia várból van és az olyan hősök ellen akik mágiát használnak)
Kiméra (kistermetű sárkány, mely a nagytermetű sárkányok levadászására képeztek ki)
Hippogriff lovas
Inkviziktor
Alakváltó (ez nem tényleges lény lenne, hanem egy olyan lény, amely véletlenszerűen a másik 11 vár egyik 7-es szintű lényét másolja le csata előtt, tehát egy random 7-es lényt kapunk)
Boszorkány- ez egy kicsit ellentmondásos egység, de lennének olyan boszorkányok akik úgy ússzák meg a bírósági ítéletet, hogy más boszorkányokat és varázslókat kutatnának és vadásznának le.
Naga- Hát őszinte leszek, nem tudok jó indokot adni, hogy miért de ide tenném a nagát :)
Bukott angyal- Utálja a káosz lényeket, az élet lényeket és nem normálisan támaszt föl, mint az arkangyal, hanem szintnek megfelelő élőholtként. És ha ez nem lenne elég leprát is terjeszt.

Technika
Cyber élőholt (a két karja helyett két fűrész)
Mesterlövész (törpe vagy gnóm puskával)
Kis mechanikus gólem (avagy gőzrobot)
Gnóm mérnök (ő a gépek javításáért felelne)
Lánctalpas faltörő kos (megjegyzem lenne vízágyúja is, ami nem arra szolgál, hogy nagy sebzést okozzon, hanem arra, hogy arrébb taszigálja az ellent)
Gnóm merénylő
Kolosszus (nem az V féle, ez egy gőzmozdony stílusú óriás lesz)
Méreg ivadék
Gőzhelikopter
Gólem sárkány

Ritualisták:
Gnoll
Gyíkember
Amazon (rájöttem, nem kell külön gepárd és amazon, az amazon fog gepárd háton lovagolni)
Páncélos teknős vagy mérges varangy (nem tudom melyik lenne a jobb, szerintetek?)
Baziliszkus
Gorgon
Wyvern vagy Terodactylus
Vodoo mester
T-rex
Hidra

Utólag végig olvasva, az Életnél az apród és cupido kérdésben nálam cupido nyer mivel úgyis van két kard forgató, cupido egyedibb. A ritualistáknál pedig a teknős helyett lehetne a béka, mivel a gorgon úgyis egy jól páncélozott lény lenne. Viszont, hogy Wywern vagy Tero legyen illetve a természetnél gorilla vagy panda lenne a jobb azt még mindig nem tudom. Ti mit gondoltok?


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Cervantes 2010 aug. 03 kedd, 21:47-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 03 kedd, 13:21 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Ezzel a leírással nem akarom megváltoztatni, amit Cervantes ide írtál, én csupán a saját elképzelésemet írom le, remekül összehoztad a listát, de az hogy, nincs fejlődés engem zavar, nekem jobban tetszett az, hogy a lényeimet tovább fejleszthettem, ezáltal jobb és nehezebb csatákat vívhattam az ellenségeimmel. Visszatérvén, a listát nem akarom megváltoztatni. Csak a véleményemet fejtettem ki. :wink:


Taktika: az összeállítás jónak tűnik, csak a minotaurusz nem való oda, őt inkább vissza tenném a káoszhoz, mert az elmúlt 5 heroes részben a minotaurusz és a sárkány maradt a leghűebb a saját várához.

Harc: A múmia nem való oda, mert hát, az orkok inkább megidéznek, mint feltámasztanak, inkább kerüljön vissza a halálhoz. De, az összeállítás tetszik :D

Másik taktika: nem látok kivetni való lényt, talán annyit, hogy a kapitány a katapult mögé kerülhetne, mint magasabb szintű lény.

Nemesség: nincs vele semmi baj, így ránézésre

Élet: A gremlin egyszerűen nem hiányozhat a rend és a mágusok oldaláról, mert ők össze tartoznak, igaz, hogy szolgaként tartják őket, de akkor is összetartoznak. Helyettük lehetne inkább újonc, esetleg a paraszt.

Rend: Viszont a nemesség arany gólemjeit inkább ide raknám vissza őket, mert egy mágus ad neki életet, ígyhát a farkasember helyére jöhetne a gólem, farkasember mehetne a káosz oldalára.

Halál: A húsgólem elnevezés jó és az ötlet is, a halálnál nincs semmi olyan, amit el lehetne távolítani.

Káosz: az imp és az ördög kivételével, tökéletes a lista, őket lecserélnék az általam kiválasztott lények és ők mehetnének egy másik új várba.

Természet: a lista megfelel, esetleg maradhatna a gorilla

Vadászok: megfelelnek

Technika: ez a vár elég kérdéses, hogy belekerülhetne a H6 világába, mert csak megosztaná a közönséget, de legalább a gnómok felemelkednének a technikai tudásokkal, és például a gnóm merénylő helyére mehetne a technokrata pap.

Ritualisták: megfelelnek, a Terodactylus helyett maradjon meg a Wyvern a mérgező képessége miatt.

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 03 kedd, 14:41 
Avatar

Csatlakozott: 2010 júl. 30 pén., 18:35
Hozzászólások: 220
Mino a taktikában- Nos, van benne realitás (bármint amit írsz a minotauruszról, tényleg mindig ott volt). Csak akkor ki kéne a helyére találni egy lényt, de így hirtelen nem tudok jó megfelelőt. Ötlet?

Múmia kérdése- Nos, én inkább a nemességbe tenném, mivel egyiptomi kultúra. A halálban bukkant föl először és egyik kedvenc lényem volt (ezért szeretném, ha újra várban toborozható lény lenne belőle), de mint te is írtad az a lista megtelt. Az egyetlen akit lemernék venni a jelenlegi halál listámról az a vízköpő, csak ugye akkor ő hova megy, mert szerintem nem egy kifejezett varázsló alkat. Bár biztos találnánk neki helyet.

Gremlin: Ez is igaz, akkor mondjuk hobbit helyett, lehet nyugodtan a gremlin. A helyére pedig mehetne az újonc/apród tehát egy fiatal harcos, és akkor a cupido is maradhat, mint hármas színtű egység.

Káosz: Na akkor ide jöhet a farkasember és a minotaurusz. De nem az ördög inkább a démon helyére menne a mino. Az imp manacsenés képességét pedig nyugodtan átveheti valaki. Mondjuk a beholder, vagy az ördög.

Aranygólem: Hát biztos nem te leszel az egyetlen aki hiányolja majd a fejlesztést listámból, viszont ha így lesz akkor fölösleges két gólem, elég lenne mondjuk a kő gólem és annak a fejlesztése lenne az aranygólem. Viszont akkor megint ott lenne egy rés, amire nincs most ötletem.

Wyvern: Jó érv a wyvern mellett, akkor ő is átjönne a klasszikusok közül.

Mondjuk ha lenne fejlesztés a hatban, akkor megoldható lenne a múmia kérdése, mert lehetne esetleg a zombi fejlesztése.
A harcba pedig bekerülhetne a shokan (négy karú óriás) ami már sokkal harciasabb.
Viszont annyi fejtörést okoz ez a fejlesztés, hogy ugye akkor nem lehet két gólem, meg két angyal (sima és ark) mert akkor logikusan egyik a másik fejlesztése lenne. Viszont ezeket a lyukakat kikéne tölteni valami frappáns lénnyel. Ötletek?

Off:
Egyébként köszi, hogy értékelitek, véleményezitek az ötleteket. Tudjátok, egyik tervem, hogy elhelyezkedek ebben a szakmában ha a művészkedés nem jönne össze, és jó, hogy a terveimet páran véleményezik. Szóval jól esik, na :) (és mielőtt valaki félreértené tényleg így gondolom, ez nem cinizmus)
On


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 03 kedd, 18:35 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jún. 04 vas., 12:31
Hozzászólások: 71
Na, sikerült egy kis időt szánnom arra, hogy végigolvassam az egységlistákat. Bár volt egy-két ingatag elképzelés, de ezek nagyobb részét már az előttem írók kifejtették. Néhány további észrevétel:
- Ami az angyal-arkangyal kérdést illeti - a magasabb szinten lévő verzió lehetne például Szeráf, a változatosság kedvéért.
- A Góg és a Succubus közül én inkább az utóbbit választanám. Bár tény, hogy a Góg a régebb óta szereplő lény, de a Succubus alapjában véve egy emblematikusabb figura, szerintem.
- A Cupid egy érdekes ötlet, kicsit a Song of Peace-re emlékeztet az effektje. Látok benne taktikai lehetőségeket.
- A technika vár faltörő kosa is ötletes - vízágyúval meg pláne - de ha már amúgy is ilyen kombinált gép, én inkább Ostromtorony vagy hasonló névvel illetném.
Hogy őszinte legyek, engem annyira nem zavar a fejlesztések hiánya. Kétségtelen, hogy a fejlesztések is hozzáadnak a taktikai mélységhez, viszont ha a fejlesztéseknek szánt effekteket odaadjuk az alap egységeknek, meggyorsíthatjuk a játék menetét, anélkül, hogy jelentősen veszítenénk a lehetőségekből. És 10 különféle egység fejlesztése váranként amúgy is valószínűsíthetően nyersanyag-gondokhoz vezetne.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 03 kedd, 18:43 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Legalább nem lenne az, hogy a harmadik hónapra összegyűlik 250K arany, ami a lények vásárlása mellett növekszik :twisted:

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 03 kedd, 19:14 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jún. 04 vas., 12:31
Hozzászólások: 71
Hogy őszinte legyek, én nem tartok attól, hogy ilyesmi bekövetkezne. Az alaplények számának növekedése eleve megdobná a költségeket, nem is beszélve arról, hogy ki lehetne egyensúlyozni a befolyó összeget is. A fejlesztések kihagyásának lenne még egy előnye - megkönnyítené a Diplomácia képesség használatát, ami bár esetleges, mégsem egy utolsó dolog.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 217 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség