Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 217 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája: Az én népem 1
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 01 csüt., 14:26 

Csatlakozott: 2011 szept. 01 csüt., 13:59
Hozzászólások: 1
Sziasztok!

Az én népem egy inkább mágikus útra tért elf csapat. Az alapot az elfek képezték ugyan, de szinte minden faj megtalálható a jellemükben, kinézetükben. Sárkányuk Sylath, a levegő sárkánya. Rengeteg új erős képességeik vannak, de kevés és meglehetősen gyengébb lényekkel rendelkeznek. De a lényeket képességeik erősítik. A lények drágák is. Fővárosuk Ashan közepén található, de a birodalom városai egész Ashanban jelen vannak, kivéve Sheogot. Ez a nép A Heroes V idejében keletkezett.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 25 vas., 10:05 
Avatar

Csatlakozott: 2011 szept. 12 hétf., 16:51
Hozzászólások: 6216
Tartózkodási hely: Szeged
Összeverbuváltam én is egy várat ; ) Vegyük alapul a H3,4,5 lényeit.
1.BANDITA ( mint a 4ben csak csatában is láthatatlanná tudjon válni mint az 5ben. Kevesebb jöjjön belőle hetente, és az értékei pedig az átlagnál jobb.
2.HÁRPIA a 3ból.
3.MINOTAURUSZ az 5ből.
4. MEDÚZA. A 3. rész medúzája jó ahogy kinéz. De legyen inkább kardja mint a naga-nak, közelharcnál meg x% esély kővédermesztésre.
5. LÁNGPAPNŐ, TŰZPAPNŐ ( sötét elf boszorkányok, a fejlesztése lőhetne tűzlabda szerűen, mivel a vár egyetlen lövész egysége. A sebzésük pedig tűz alapú lenne. 50% védelem tűz alapú sebzés ellen. Jó magas defendel, kicsit alacsony szaporulattal.
6.HIDRA az 5ből csak egy szinttel feljebb.
7. VÖRÖS SÁRKÁNY - FEKETE SÁRKÁNY. ( neki elég a szokásos :wink: : 100%os mágia ellenállás, brutális értékek, magas kezdeményezés-gyorsaság, sok HP )

A hősök szerintem jók ide az 5ből. Magas varázserő, pusztító avagy káosz mágia orientáltak főleg.

Alapjába véve egy Dungeon/Kazamata vár. A lényeknek az átlagnál magasabb értékek viszont alacsonyabb szaporulat. A várat én a föld alá gondoltam. Vannak gyors/repülő lények ( hárpia-sárkány ), lassabb de izmosak ( hidra ) és ugye a gyorsabb kaszaboló is megvan ( Medúza ). Meg ugye egy izmos lövész, amit érdemes mihamarabb felhúzni. Az épületek nem lennének túl drágák a lénytermelők pedig átlagos áron mozognának. Viszont a lények igen csak drágák lennének. Érdemes volna a hősöknek Védelem képességet és defendes artikat összeszedni, hogy az a kevés lény amit termelünk ne pusztuljon ki
.

_________________
Üdv, Zsee


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 29 csüt., 21:19 
Avatar

Csatlakozott: 2011 szept. 12 hétf., 16:51
Hozzászólások: 6216
Tartózkodási hely: Szeged
És ímé egy újabb vár :wink: :
TÜNDÉR: Nekem az 5. rész tündéje szimpatikus, főleg a szórt támadás miatt. Csatánként 1x valamelyik baráti egység szerencséjét 3 körig maximálisra növeli, a fejlesztés a teljes csata idejére.
FARKAS: Akárcsak a 4-ben. Dupla támadás.
ELF HARCI TÁNCOS: Ők elit elf harcosok, akik a kétkezes kard művészetével kaszabolják ellenségeiket. A mellette álló baráti egységek +1, az ellenséges egységek -1 attackot kapnak. A fejlesztésénél ez +,- 2-re módosul.
ELF ÍJÁSZ: Elit elf íjászok. Hosszú íjaikkal képesek egész csatamezőket átlőni anélkül, hogy távolsági hátrányt szenvednének. Fejlesztésük 2x lő.
ELF LOVAS: Ők az elfek lekiválóbb katonái. Meharákon lovagolnak, akik segítségével képesek lovas rohamot indítani ( mint a 4,5-ben a lovagok ). Fejlesztésük képes akárkivel végezni ( támadásonként legalább 1 lény meghal ).
UNIKORNIS: Az erdők ősi gyönyörű lakói az elfeket segítik a harcban. Támadáskor van rá esély hogy az ellenfél megvakul. Fejlesztése képes saját magát és a mellette állókat megvédeni az ellenséges mágiától ( +50% mágia ellenállás).
FÖLD SÁRKÁNY : A föld sárkányok egyenesen Slyana leszármazottjaik. Támadó mágia, és távolsági támadások ellen 50%os védelmet élveznek. Magas a védelmük, repülnek. Az erdei lények szívébe remény kötözik ha egy sárkány van a csatatéren, ilyenkor +1 morált és szerencsét kapnak. A mellette álló baráti egységek védelmét 10, fejlesztése 20%-al növeli.

Az egységek kicsit tápolják egymást, mivel a Druida már nem fért be ezért muszály is volt. Magic hőseik Druidák akik főként idéző és tápoló varázslatokat tanulnának. Might hősök maradnának íjászok,rangerek és az előző részekben megszokott képességekkel
Szeirntem ezt jobban ki lett találva mint az előbbi.

_________________
Üdv, Zsee


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 okt. 02 vas., 20:36 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jún. 04 vas., 12:31
Hozzászólások: 71
Látom, hogy amellett, hogy tartod magad a korábbi hagyományokhoz, kisebb-nagyobb módosításokkal próbáltad felfrissíteni a seregeket.

A Dungeon variánsod - ahogy említetted is - harcstílusban leginkább az 5. részre alapoznak, kevés, de erőteljes egységekkel valamint sebző mágiákra történő specializációval. Alapjában véve nem látok problémát a lénylistával sem.

A Rampart/Preserve/Sylvan várötletednél a legnagyobb problémának a három egymást követő elf egységet látom. A lovasnál az egyet mindig leölő képesség valahogy nem igazán illik véleményem szerint a vár stílusába. Esetleg a lovas kerülhetne unikornishátra, képességei ennek megfelelően módosítva. A kimaradt helyre kerülne mondjuk egy driád vagy hasonló egység esetleg.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 okt. 03 hétf., 6:26 
Avatar

Csatlakozott: 2011 szept. 12 hétf., 16:51
Hozzászólások: 6216
Tartózkodási hely: Szeged
A lovas valóban nem illik oda, hogy őszinte legyek. De nem akartam druidát vagy hasonló lényt odatenni. De mivel az unikornis és a sárkány igen erős és használható lények, lehet hogy egy tápoló egység lenne valóban odaillő, akinek esetleg sebző vagy átkozó varázslata is van ( pl. 3 áldás - 1 más )

_________________
Üdv, Zsee


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 júl. 16 hétf., 9:13 
Avatar

Csatlakozott: 2012 máj. 13 vas., 11:48
Hozzászólások: 3046
Tartózkodási hely: Winterfell, Gallifrey, meg mikor hol :D
Sziasztok!
Én is összefabrikáltam 1 várat, nemtudom jó lett-e. Majd kiderül :D

Abszurdia /a névvel nem vagyok maximálisan megelégedve, de ennél jobb nem jutott eszembe :? /
Abszurdia egy lehetetlen birodalom lenne, abszurd szörnyek, logikátlan varázslatok /persze nem irracionálisan erősek,inkább a kinézetük,jellemük lenne abszurd/
Lények:
1. Maszkos Gnóm - Maszkos Őrült
Kisméretü egységek, tűrhető alapstatokkal, a fejlett változat speciális képessége: van rá esély,hogy egy ellenséges 1. szintű lénycsapatot 1 körre megőrjít /pl.H3 berserk spell/

2. Szektatag - A Pusztulás Követője
Távolsági/mágikus egységek. Siralmas def, erős távolsági támadás.
A fejlesztett speciális képessége: képes feláldozni a saját 1. szintű egységeinket az ellenség megsebzéséért.

3. Vörös kísértet - Kárhozatharcos
Ezek a lények lennének a vár tartóoszlopai. Elég jó def, elég jó sebzés. Egyszóval a frontvonalra való katonák.

4.Beholder - Gonosz szem
Nemtudom, valahogy beleillenek ebbe a várba a lövész szemek. Ha már a Dungeon kidobta őket, miért ne lehetnének itt? :D
Képességeik olyanok lennének mint eddig / csak kicsit jobbak, mivel már nem 3. hanem 4. szinten vannak/

5. Irreális kreátura - A téboly szülötte
Hátborzongató, sunyi lények. Az ellenséges sereg morálját csökkenti, mivel ha meglátják ezeket a rémeket minden harci kedvük elszáll. Ezen kívül a támadásukkal elveszik az ellen szerencséjét is.

6.Manticore - Scorpicore
Milyen érdekes, a beholderhez hasonlóan őket is kitaszította a Dungeon és milyen szépen mutatnának a skorpíófarkú szárnyas oroszlánok az abszurd világban? :D

7. Elemi félelem - Rémálom /Nightmare - tiszta jól hangzik :D/
Gigantikus méretű repülő szörnyetegek. Az ellenségre félelem sugarakat lövelnek ki, akik nem mernek visszatámadni, és amikor támadnak, akkor is gyengébbet ütnek.

Összegezve: a lények a gyógyítás és önbuff helyett az ellenség szivatására specializálódtak. Csatákban az ellenség morálja a béka ülőgumója alatt van és a szerencséjük is könnyen elszáll.

Hősök: Might: Fanatikus
............. Magic: Őrült

_________________
“Chaos isn’t a pit. Chaos is a ladder. Many who try to climb it fail and never get to try again. The fall breaks them. And some are given a chance to climb, but they refuse...”


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 júl. 19 csüt., 15:19 
Avatar

Csatlakozott: 2012 máj. 13 vas., 11:48
Hozzászólások: 3046
Tartózkodási hely: Winterfell, Gallifrey, meg mikor hol :D
Fórumozás közben megszállt az ihlet, és megszületett a fejemben egy új csapat képe:
Mivel az Akadémia tagjai elhagyták a havas hegycsúcsok világát, más népek foglalták el a nyersanyagban gazdag hegyi városokat. Ők pedig a Hóharcosok. A birodalmuk neve pedig: Icefort.
Icefort hősei: Might: Jéglovag / Ice Knight / Magic: Fagymágus / Frost Mage /
Lények:
1.szint:
Szürkefarkas - Fehér farkas
A Hóharcosok megszelíditették a hegyekben kóborló farkasfalkákat, ezek a farkasok olyasmik lennének mint a H4 farkasai, kétszer sebeznek, elég sok jön belőlük hetente.

2.szint:
Veremlakó - Barlanglakó
A kitagadott, harcra képtelen Hóharcosok kénytelenek a maguk módjára megélni, vermekben,barlangokban laknak és kis idő elteltével megismerkednek az íjászat rejtelmeivel élelmük megszerzésének érdekében. A legjobb lövöket idővel visszafogajdák a Hóharcosok így jön létre köztük az íjász egység. Fejlett változatuk duplát lő.

3.szint:
Jégharcos - Hegyi Berserker
A Hóharcosok rengeteg időt fordítanak katonáik képzésére. Így jön létre a tökéletes közelharci katonák rétege. Sebzésük nem haladja meg az átlag katonákét, de fagyos páncéljaikon nehezen fog az ellenfél fegyvere. Csata után belőlük van a legkevesebb veszteség.

4.szint:
Hómester - Fagymester
A Hóharcosok odafigyelnek a mágia oktatására is. A Birodalom Csarnokaiban idős harcosok oktatják a jövő nemzedékét. Sok-sok évi gyakorlással létrejönnek a Hó és Fagymesterek akik kedvükre tudják manipulálni a hóviharokat és lavinákat.

5. szint
Jéggólem - Mithrilgólem
A Fagymágusok laboratóriumaiban rettentő kreátúrák készülnek. A hegyi patakok fagyott vizéből groteszk jéggólemeket készítenek, melyeket ha felruháznak a törpéktől hadizsákmányként szerzett törhetetlen mithrillel félelmetes szörnyeket készíthetnek.

6. Szint
Yeti - Ősyeti
A hegyek közt élő ősi faj sok háborút vívott a Hóharcosokkal, végül a Legnagyobb Vérfűrdő Éjszakáján a Hóharcosok lemészárolták a Yetik egyharmadát. A Yetik jobbnakláttták, ha csatlakoznak a Hóharcosokhoz. Nem bánták meg a dolgot. Kúltúrájukat megőrizhették, és szabadabbak lettek mint valaha. Harcosaik félelmet nem ismerve küzdenek a csatatéren, rettegjen ki ellenük harcol.

7. szint:
Hegyi Sárkány - Fagysárkány
A hegyi barlangok méllyén rengeteg kincs van feledésbe merüve. És ahol kincs van, ott sárkány is. A hideg sebzésektől csak erősödő Hegyi és Fagysárkányok láttán az ellenfélnek inába száll a bátorsága. Fagyos lehelletükkel pedik képesek még a Tűzelementálokat is megfagyasztani.


Rövden ennyi lenne a Hóharcosok birodalma. Mágiájuk alapja a jég. Áldások, Átkok és Támadó Spelek közel arányosan vannak elosztva.
Na, egy ilyen vár számomra talán még Fortress-t is űberelné :D

_________________
“Chaos isn’t a pit. Chaos is a ladder. Many who try to climb it fail and never get to try again. The fall breaks them. And some are given a chance to climb, but they refuse...”


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 júl. 19 csüt., 16:29 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Ha már sokunkat megszállt az ihlet :D

Robotika


Level 1:
Szervízdroid - Javítódroid

A szervízdroidok kis méretű lények, melyeket olyan helyekre küldenek, ahova mestereik nem képesek bejutni. A javítódroidokat bonyolultabb dolgok javítására használják.
Gyenge támadás jellemzi őket, átlagosnak mondható a sebességük. Egyedül a védelmük megfelelő, hála az acélnak.

Képességeik: Szervízdroid: Apró alkatrész: képes visszaadni a teljes életét egy mechanikus egységnek.
Javítódroid: Újjáépítés: Megjavítja a "meghalt" mechanikus társak egy részét.

Level 2:
Őrrobot - Védelmi robot

Ezen fajta robotokat őrzésre és védelemre használják. A védelmi robotok testőri feladatra is használhatóak.
Gyenge támadás, átlag sebesség és kitűnő védelem jellemző rájuk.

Képességeik: Őrrobot: Mechanikus pajzs - Képes megvédeni egyik társát egy teljes körig, továbbá a védett lény nem sebződik.
Védelmi robot:: Megelőző védelem - Ha megtámadják, akkor a védelmi robot üt előszőr, aztán a támadó

Level 3:
Harci robot - Robotkatona
Ezek a fajta robotok alkotják a hadsereg nagyját. Fegyverzetük többnyire egy kard és egy egylövetű puska. Közelharcban és távolsági harcban egyaránt helyt állnak.
Kiváló támadás, megfelelő sebesség, közepes védelem.

Képességek: Harci robot: Precíz lövés - A távolsági támadása kritikus sebzést okoz.
Robotkatona: Csapatjáték - Ha két Robotkatona egymás mellett áll, akkor megnő a támadásuk és a sebzésük.

Level 4:
Mérnök segéd - Mérnök
A mérnökök építik a robotokat. Nagyjából, ennyi a dolguk. Építés, tervezés, javítás. Nem harcra valóak.
Gyenge támadás, megfelelő sebesség, gyenge védelem

Képességek: Mérnök segéd: Piszkos munka - A képesség aktiválásakor a mellette lévő ellenséges egységeknek a védelme csökken.
Mérnök: Prototípus - 1-3 lvl-ig képes robotokat idézni. A robotok száma 5%-a a seregben lévőnek.

Level 5:
Orgyilkos robot - Merénylődroid
Piszkos munkákra találták ki ezeket. Amennyiben sikerül elkapni őket, megsemmísitik magukat.
Kiváló támadás, kiváló gyorsaság, gyenge védelem.

Képességek: Orgyilkos robot: Gyilkos lövés (aktív) - akárhányszor lő, egy ellenséges egység mindig meghal a megtámadott katonák közül.
Merénylődroid: Meghúzott ravasz (aktív) - akárhányszor lő, két ellenséges egység mindig meghal a megtámadott katonák közül.

Level 6:
Rexot - T-Rexot
Ezek a nagy sárkányokra emlékeztető robotok kiválóak várfalak ledöntésére vagy tornyok elpuszítására. Nagyok és kíméletlenek, de lassúak.
Kiváló támadás, lassú, közepes védelem.

Képességek: Rexot: Harapás - Egy bizonyos számú sereget elfogyaszt, amennyiben a Rexot-ot megölik, néhány katona kiszabadul a belsejéből.
T-Rexot: Gyilkos harapás - Egy bizonyos számú sereget elfogyaszt, amennyiben a Rexot-ot megölik, nem szabadul ki senki a belsejéből

Level 7:
Robot vezér - Droid vezér
Robotika-nak a vezérei a robotok. Ők irányítanak mindent és mindenkit. Az embereket csak rabszolgának használják.
Megfelelő támadás, megfelelő sebesség, megfelelő védelem

Képeeségeik: Robot vezér - Robotok írányítása - Az összes robot védelmi értékét növeli, ha mellette állnak
Droid vezér - Droidok írányítása - Az összes droid támadó értékét növeli.


Hősei: Robot hadúr (might)
Droid mágus (magic)


Robotika

Réges-régen, amikor a mágusok elhatározták azt, hogy tovább fejlesztetik a golemjeiket. Egy nagy hatalmú mágus létrehozott valamit, ami gyökeresen megváltoztatott mindent. A mágus megérintette az alkotását, mely beszippantotta a mágus lelkét. Hosszú évek teltek el, közben próbálkozott kitörni a gólemjének testéből. Eredménytelenül...
A bezártság megőrjítette, száműzte magát. Az embereket okolta mindenért. Ezért épített magának alattvalókat. Melyeket az ember fogjul ejtésére használt...
Robotika a tudományra alapoz. Legtöbb egységük fegyvere puskapor alapú, mely még elég kezdetleges.


:D

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 júl. 21 szomb., 19:35 
Avatar

Csatlakozott: 2011 szept. 12 hétf., 16:51
Hozzászólások: 6216
Tartózkodási hely: Szeged
Az "Icefort" tetszett, de szerintem az utóbbi három vár, kicsit elvont a Heroes-világához képest. De azért jókat mosolyogtam rajtuk, ötletesek :wink:

_________________
Üdv, Zsee


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 júl. 21 szomb., 20:13 
Avatar

Csatlakozott: 2012 márc. 31 szomb., 12:00
Hozzászólások: 43
Tartózkodási hely: Tápióbicske
A hóvár, nekem is bejött, bele tehetnék majd a VII-be.Bár nem sok beleszólásunk van, de azért jó lenne :D

_________________
"Ha minden kötél szakad, ne félj az akasztófától."


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 júl. 21 szomb., 20:34 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
A havasi vár nekem is tetszett nagyon :D
Kíváncsi lennék, hogy mit tud az Inferno ellen :twisted:

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 júl. 21 szomb., 20:56 
Avatar

Csatlakozott: 2012 máj. 13 vas., 11:48
Hozzászólások: 3046
Tartózkodási hely: Winterfell, Gallifrey, meg mikor hol :D
T-Rex írta:
A havasi vár nekem is tetszett nagyon :D
Kíváncsi lennék, hogy mit tud az Inferno ellen :twisted:


Olvadni? :lol:
Amm köszi a véleményeket :wink:

_________________
“Chaos isn’t a pit. Chaos is a ladder. Many who try to climb it fail and never get to try again. The fall breaks them. And some are given a chance to climb, but they refuse...”


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: várak
HozzászólásElküldve: 2012 júl. 22 vas., 14:46 
Avatar

Csatlakozott: 2009 jún. 22 hétf., 21:45
Hozzászólások: 69
Tartózkodási hely: Budapest
Az én véleményem, hogy át kéne alakítaniuk másképp a játékot: Space of Heroes, ahol űrhajókkal harcolsz, ugyanúgy van mozgásontjuk, várostromnál meg lehet fejleszteni űrbázist, nagyon jó lenne sztem :D
Sztetek megfog ez valósulni?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 júl. 22 vas., 14:56 
Avatar

Csatlakozott: 2011 szept. 12 hétf., 16:51
Hozzászólások: 6216
Tartózkodási hely: Szeged
Az én véleményem szerint meg ezt még mielőtt szóba hoznák kellene elfelejteni...
Arra ott az Imperium galactica és a Haegemoni stb. játékok. Ne romboljuk már le a lassan 2 évtizede és 6 rész óta felépített "középkori fantasy" hangulatot...
Lehet hogy csak én nézek erre az ötletre így ( lásd: :o :shock: :? :x :cry: :evil: :roll: :lojjetekle: ), de szerintem ezt nem a Heroes of might and Magic Magyarország fórumra akartad írni :D :P

Mindenfélerosszindulat nélkül, de erre most mit mondanék?

_________________
Üdv, Zsee


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 júl. 23 hétf., 2:36 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Nagyon én sem akarom átalakítani a játékot :wink:
Csak ugyebár, a heroes-ben is vannak különböző fajok, amik másképp gondolkodnak és éreznek.
Az ork harcol, a gnómok és a törpék feltalálnak.

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012 dec. 09 vas., 18:43 
Avatar

Csatlakozott: 2010 júl. 30 pén., 18:35
Hozzászólások: 220
Warius írta:
Fórumozás közben megszállt az ihlet, és megszületett a fejemben egy új csapat képe:
Mivel az Akadémia tagjai elhagyták a havas hegycsúcsok világát, más népek foglalták el a nyersanyagban gazdag hegyi városokat. Ők pedig a Hóharcosok. A birodalmuk neve pedig: Icefort.
Icefort hősei: Might: Jéglovag / Ice Knight / Magic: Fagymágus / Frost Mage /
Lények:
1.szint:
Szürkefarkas - Fehér farkas
A Hóharcosok megszelíditették a hegyekben kóborló farkasfalkákat, ezek a farkasok olyasmik lennének mint a H4 farkasai, kétszer sebeznek, elég sok jön belőlük hetente.

2.szint:
Veremlakó - Barlanglakó
A kitagadott, harcra képtelen Hóharcosok kénytelenek a maguk módjára megélni, vermekben,barlangokban laknak és kis idő elteltével megismerkednek az íjászat rejtelmeivel élelmük megszerzésének érdekében. A legjobb lövöket idővel visszafogajdák a Hóharcosok így jön létre köztük az íjász egység. Fejlett változatuk duplát lő.

3.szint:
Jégharcos - Hegyi Berserker
A Hóharcosok rengeteg időt fordítanak katonáik képzésére. Így jön létre a tökéletes közelharci katonák rétege. Sebzésük nem haladja meg az átlag katonákét, de fagyos páncéljaikon nehezen fog az ellenfél fegyvere. Csata után belőlük van a legkevesebb veszteség.

4.szint:
Hómester - Fagymester
A Hóharcosok odafigyelnek a mágia oktatására is. A Birodalom Csarnokaiban idős harcosok oktatják a jövő nemzedékét. Sok-sok évi gyakorlással létrejönnek a Hó és Fagymesterek akik kedvükre tudják manipulálni a hóviharokat és lavinákat.

5. szint
Jéggólem - Mithrilgólem
A Fagymágusok laboratóriumaiban rettentő kreátúrák készülnek. A hegyi patakok fagyott vizéből groteszk jéggólemeket készítenek, melyeket ha felruháznak a törpéktől hadizsákmányként szerzett törhetetlen mithrillel félelmetes szörnyeket készíthetnek.

6. Szint
Yeti - Ősyeti
A hegyek közt élő ősi faj sok háborút vívott a Hóharcosokkal, végül a Legnagyobb Vérfűrdő Éjszakáján a Hóharcosok lemészárolták a Yetik egyharmadát. A Yetik jobbnakláttták, ha csatlakoznak a Hóharcosokhoz. Nem bánták meg a dolgot. Kúltúrájukat megőrizhették, és szabadabbak lettek mint valaha. Harcosaik félelmet nem ismerve küzdenek a csatatéren, rettegjen ki ellenük harcol.

7. szint:
Hegyi Sárkány - Fagysárkány
A hegyi barlangok méllyén rengeteg kincs van feledésbe merüve. És ahol kincs van, ott sárkány is. A hideg sebzésektől csak erősödő Hegyi és Fagysárkányok láttán az ellenfélnek inába száll a bátorsága. Fagyos lehelletükkel pedik képesek még a Tűzelementálokat is megfagyasztani.


Rövden ennyi lenne a Hóharcosok birodalma. Mágiájuk alapja a jég. Áldások, Átkok és Támadó Spelek közel arányosan vannak elosztva.
Na, egy ilyen vár számomra talán még Fortress-t is űberelné :D


Nekem nagyon bejönne ez a vár! Ötletes és ad egy vérfrissítést az egésznek.

_________________
mokusfeszek.blog.hu - Saját zenéim és írásom a Dinka Villa lakhelye (valóságshow "paródia")


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 szept. 08 vas., 14:41 
Avatar

Csatlakozott: 2012 máj. 13 vas., 11:48
Hozzászólások: 3046
Tartózkodási hely: Winterfell, Gallifrey, meg mikor hol :D
Nemrég jutott eszembe a következő ötlet. Az esély a megvalósulására 0% alatt van, de én ellennék vele az biztos :D
Na szóval a várötlet:
Vár neve: Meteor
Történet: Asha népei évezredek óta élték életüket végtelen háborúikban. Arról viszont megfeledkeztek a nagy hadakozásban, hogy nincsenek egyedül. Minden egy átlagos reggelen történt. Napfelkelte közben vérvörösbe borult az ég és fekete felhők jelentek meg rajta, ekkor egy óriási, lángoló üstökös csapódott be Asha mezejébe. A becsapódás körzetében lángra kaptak az erdők és Sylvan tündéinek óriási veszélybe került az életük. Ekkor érkeztek hozzájuk segítségül az Ezüst Városok mágusai, akik meggyengültek a tündékkel vívott háborúkban és egy békeegyezmény fejében mágikus erejükkel eloltották az erdő lángjait.
100 év telt el a becsapódást követően.
Asha népei megszokták az óriási, idegen eredetű szikla jelenlétét és igaz a törpe klánok megpróbálták szétdarabolni a követ, de sok-sok sikertelen próbálkozást követően felhagytak vele. A meteor feledésbe merült, de most megrepedt az oldala. Apró árnyékszerű lények bújtak elő a belsejéből és megkezdték felderítői munkájukat. Bejárták az egész világot és információkat gyűjtöttek. Ezalatt azonban felkeltették a környező népek figyelmét. A Griff Birodalom nekromanta támadásra számítva hadba küldte lovagjait az Árnyak ellen, de azok különösebb gond nélkül végeztek velük. Hogy hogyan? Az feledésbe merült. Ezt követően a Meteor oldala teljesen összedőlt és Asha lakóinak szembe kellett néznie azzal, hogy egy teljesen új nép költözött be a földjükre és 100 éven keresztül kitanulták a taktikájukat és most háborúra éhesen hódításba kezdenek.
Lények:
1. szint: Árny - Árny Felderítő
Az Árnyak a Meteor őrszemei, különleges képességük, hogy képesek megbénítani, akár több körre is a náluk sokkalta erősebb egységeket is.
2. szint: Mutáns - Élőholt Mutáns
A Becsapódást követően sajnálatos módon a Meteor lakóinak nagy része megsebesült és ezáltal mutálódásnak indult. A mutánsok nagydarab erőteljes egységek, élőholt változataikra nem hatnak az elmére irányuló varázslatok.
3. szint: Vadkutya - Pokolfajzat
A kutya elnevezést igazából csak Asha népeitől kapta, de egyátalán nincs semmi köze a kutyákhoz. Szemnélküli, tarajos, félig hüllő-félig emlős lény, aki éhezik a vérre.
4. szint: Korongmester - Korongidéző
A Meteor lakói mesterei a koronggal való harcnak. A nagyméretű, pengékkel felszerelt lapított frizbi egyszerre több egységet is képes megsebezni és nagyeséllyel visszaszáll a tulajdonoshoz, így lőszerveszteség nélkül megúszva a támadást.
5. szint: Suttogó - Hangtalan
Még a Meteor lakói is rettegik őket. Csuklyás, szárnyas alakok, akik szó nélkül ölnek. Erős mágiahasználók és saját népüket is képesek felálldozni az ellenség legyőzésének érdekében.
6. szint: Szikla Lord - Szikla Báró
Nemesi származású idegenek, akik pusztító harci szekereikben veszik fel a harcot Asha népeivel szemben. Lovak helyett vadkutyák húzzák a szekeret és a jármű megsemmisülése után saját magukban is képesek harcolni a Meteor nemesei.
7. szint: Twyryxqn Óriás - Twyryxqn Ragadozó
A Meteor magjában gigantikus méretű megvadult lényeket éheztetnek az Árnyak. A megpróbáltatásokat túlélő óriásokat befogják katonának és a csatatérre kerülve felfoghatatlan pusztításra képesek.
Hősök:
A Meteor hősei a harcban jeleskedő Mutáns Lordok és a mágikus tudásukkal dicsekvő Árnymágusok.
Ez lenne hát a Meteor népe, remélem van olyan jó, mint az Icefort :D

_________________
“Chaos isn’t a pit. Chaos is a ladder. Many who try to climb it fail and never get to try again. The fall breaks them. And some are given a chance to climb, but they refuse...”


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 217 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 7, 8, 9, 10, 11

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség