Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 46 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 18 vas., 23:38 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
A fal fejlesztése is jó lenne. Mondjuk azt is egy bizonyos szintig lehetne felfejleszteni (pl: 15 szintig). Minnél magasabb szinten van annál nehezebb lerombolni a falat és minnél jobban fejlesztjük, annál több pénzbe kerül az építése. Ezzel csak annyi lenne a gond,hogy várostromnál a támadónak többszörös túlerőben kell lennie, hogy kompenzálja a tornyok és az íjászok által okozott veszteségeket. De, a fal hatástalanítására lehetne a katapultnak is fejlődése. Viszont, ha megnézzük a H5-ben a törpék falerősítő épületét, azzal sem megyünk sokra, mert a kata ugyanúgy képes elsőre betörni a falat.

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 19 hétf., 8:34 
Avatar

Csatlakozott: 2009 dec. 18 pén., 1:47
Hozzászólások: 42
Hát nem is tudom, szerintem annyira nem rosszak azok a falak, de mint minden ebben a játékban, ez is helyzetfüggő. Alapvetően egy falnak sok hp-ja van (törpéknél még több, és náluk legrosszabb esetben egy absolute protection is befigyel) és ha egy hősnek nincs war machines képessége, akkor sokáig fent maradnak, hiszen 2-3 lövés kell a ledöntésükhöz, és a katapult alapból vaktába lő, tehát eloszlik. És legyünk őszinték, a war machines skill nem a legfényesebb ékszer a dobozban, én igazából talán csak ranger-nek tudnám elképzelni, mint igazán hatékony skill, az imbue és triple ballista miatt. Na meg ebben az esetben megint kimarad a katapult skill.
Szóval ízlések és pofonok, ha valaki rááldoz erre pontokat, hogy fejlessze a katapult skillt, akkor tényleg illik is, hogy gyorsan lemenjenek a falak. Egyébként meg szerintem erősek. Már amíg nem kezd goblin potyogni az égből :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 19 hétf., 12:10 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Igazából a legtöbb játék fejlesztéséhez sok idő kell. Tehát, ha a fejlesztők kapnának 2-3 évet, akkor egész ütös játék lenne a 6-os rész :)

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 22 csüt., 18:51 
Avatar

Csatlakozott: 2007 júl. 30 hétf., 10:54
Hozzászólások: 98
Tartózkodási hely: nem város, falu
A fal fejlesztésénél mondjuk olyan lenne hogy minden szintnél építhetnénk tornyot amibe rakhatnánk be íjászokat amik úgy lőnének mint a hármasban csak figyelembe vennék a lény képességeit és az utolsóba több lényt lehetne rakni és nagyobb lehetne a csata tér és mondjuk a vár középen lenne és mi mondanánk meg hol legyen a katapultunk és több katapultunk lehetne amibe lényeket kell berakni amik irányítják.

_________________
Ide elsősorban azért kell aláírás, mert azt is tudok.
Jók a nekrók, de én jobb vagyok náluk. a cristal dragonokat pedig rakd bányába!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 22 csüt., 22:01 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Ezzel két probléma van csak. Ugyebár tegyük fel, hogy egy ilyen katába 6 ember fér el, ez persze azt jelenti, hogy sárkány,angyal, csontisari, titán,stb.., kiesik. Viszont a várat védő a katapultok írányítóit fogja lelőni, ami nekünk is kárt okoz, mert egyrészt nem tudunk bemenni a várba kata nélkül, másrészt folyamatosan táplálnunk kell a katában lévő katonáink létszámát, hogy tudjanak lőni vagy mozogni, ami a seregünk további fogyatkozását segíti elő, ehhez meg kell egy olyan újítás, ami a H3 WoG-ban található. A sereg szétosztás. Ezt úgy kell akkor megcsinálni, az adott csapatból (pl: 130 íjász) csak 6 karakter váljon ki, amik elmennek a katapulthoz, igen ám, de mivel hatan vannak könnyen célponttá válnak és így könnyen rajta veszhetünk a várcsatán. Szerintem a Heroes sorozatban a katapult és a torony tulajdonságain kéne változtatni, mint újítást bevezetni. Inkább erősődjenek 8)

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 23 pén., 7:19 
Avatar

Csatlakozott: 2009 okt. 18 vas., 20:51
Hozzászólások: 112
Tartózkodási hely: necropolis:)
T-Rex írta:
Ezzel két probléma van csak. Ugyebár tegyük fel, hogy egy ilyen katába 6 ember fér el, ez persze azt jelenti, hogy sárkány,angyal, csontisari, titán,stb.., kiesik. Viszont a várat védő a katapultok írányítóit fogja lelőni, ami nekünk is kárt okoz, mert egyrészt nem tudunk bemenni a várba kata nélkül, másrészt folyamatosan táplálnunk kell a katában lévő katonáink létszámát, hogy tudjanak lőni vagy mozogni, ami a seregünk további fogyatkozását segíti elő, ehhez meg kell egy olyan újítás, ami a H3 WoG-ban található. A sereg szétosztás. Ezt úgy kell akkor megcsinálni, az adott csapatból (pl: 130 íjász) csak 6 karakter váljon ki, amik elmennek a katapulthoz, igen ám, de mivel hatan vannak könnyen célponttá válnak és így könnyen rajta veszhetünk a várcsatán. Szerintem a Heroes sorozatban a katapult és a torony tulajdonságain kéne változtatni, mint újítást bevezetni. Inkább erősődjenek 8)


szerintem itt a katapultos problémát úgy lehetne megoldani hogy amikor belerakjuk a 6 embert akkor nem őket sebzik a védők hanem a katapultot és ha a katapult megsemmisül akkor ők még tovább élnek csak mondjuk 1 körig nem mozoghatnak mert összezavarodtak példul
ill. a katapultot úgy lehetne fejleszteni hogy egyre kevesebb ember kell az irányításához és ha lehetne őt lőni a védők részéröl akkor minden fejlesztés után a katapult egyre jobban felfogná a sebzést

_________________
Nekro a király, nem hat
Rá az, ami másra hat,
Nem zavarja a morál
Nem úgy, mint mindenki mást,
A földgolyó átfordul,
Ha a nekró elindul.

(:a necrok nem viccelődnek kivéve én, ezért én még veszélyesbb vagyok:)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 23 pén., 12:53 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Ezzel a megoldással egy probléma van. Ha megnézzük a mi történelmünket (mármint a valóságot), akkor egy katapultot 10-12 ember írányitott. Hat ember mozgatta, három lövedékekkel foglalkozott, kettő célzott és egy írányított. Visszatérve a játékhoz, hat ember nem lenne képes rá, ha igen, akkor a katapult sebességét kell csökkenteni, mert csak hatan írányitják.

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 27 kedd, 18:35 

Csatlakozott: 2010 júl. 02 pén., 11:37
Hozzászólások: 26
szerintem a legnagyob hülyeség a várnál hogy a haven hös a heroes V ben átfut a várfalon és megtámadja akin a falon túl van


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 27 kedd, 20:42 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Ezt a H6-ban úgy lehetne kompenzálni, hogy zárt és ép falaknál a hős íjjat használ (persze ugyanúgy, mint a többi íjász), ha betörik a falat, akkor választhat, hogy közelharcba bocsátkozik vagy távolról gyilkolja ellenfeleit.

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 07 szomb., 10:12 
Avatar

Csatlakozott: 2007 júl. 30 hétf., 10:54
Hozzászólások: 98
Tartózkodási hely: nem város, falu
Én speciel úgy gondoltam, hogy akatapultba a csata előtt elhejezhetünk pár embert amik nem tartoznak a többi közé. :wink:

_________________
Ide elsősorban azért kell aláírás, mert azt is tudok.
Jók a nekrók, de én jobb vagyok náluk. a cristal dragonokat pedig rakd bányába!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 07 szomb., 11:37 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Ez is egy megoldás :D

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 11 szer., 23:26 
Avatar

Csatlakozott: 2009 jún. 22 hétf., 21:45
Hozzászólások: 69
Tartózkodási hely: Budapest
Az nem lenne jó ötlet, ha lehetne az egységek felszereléseit fejleszteni az egész birodalomra kitérően, és egy úgy ublak a h6-nál így szólna: egységek felszerelésének fejlesztése, de nem lézer fegyverig, csak a saját fegyója jobbnak látszódjon azonoz korszakon belül. Ebből lehetne 10 szint.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 11 szer., 23:56 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Vagy esetleg (egy elképzelés szerint) lehetne olyat, hogy csak a lényt készítik(jük) el és megadjuk a lehetőséget, hogy egy új épülettel (fegyverkovácssal/páncélkováccsal) a lényeket saját magunk vértezzük fel, ami jelentkezne a lény animációján. TEhát a minotaurusznak adhatnánk egy kardot és egy pajzsot, amit 10. szintig fel lehetne fejleszteni és ha olyan, akkor bármikor vehetnénk neki egy baltát (persze lény számmal megegyező aranyért (PL: 100 minotaurusz baltája 2500 arany, míg egy kard és pajzs 3000 arany). Persze csak az egyik jártasságban lenne 10. szintű, míg a másikat felfejleszteni csak 5. szintig lehetne. Pl: van egy minotaurusz (most csak ő van és sok csatát nyert baltával, ami most adna +5-10 damage-t és +8 attack/-3 defense skillt) ezt felfejleszti 10. szintre, később előveszi a kardot és a pajzsot (kard +4 attack skill/+4-9damage és a pajzs ad +5 defense/+1 hp-t), ezt felfejleszti 5. szintre. Minnél magasabban van a fegyver ismerete, annál több pontot kap a fegyvereihez. Igaz, egy idő után az 1 mino bedarálna egy feketét, aki nem rendelkezik semmi fegyver ismerettel (neutrál lény) ezért az újonc minotauruszok (mint a WoG-ban), rontanák a fegyver ismeretet, persze, ha egy csapat minot pajzsal és karddal fegyvereznénk fel, akkor nem lehetne egy olyan csapat minoba tenni, akik baltát használnának. Ezáltal egy gazdasági problémát okoznánk a játékosoknak, akiknek igazán taktikázniuk kellene, hogy tudjanak fejlődni és talán pörgőssé tehetnénk a csata menetet is. Persze minden várnak és lénynek más fegyverei és páncéljai lennének és persze olyanok amiket tudnak a lények, nehogy az ősmágus pajzsal és lándzsával hadonásszon. Igaz, hogy ez sok idő lenne, de meglehetne oldani és persze ez a kiadótól is függene, hogy mennyi időt szán a játékra, mert egy jó játék elkészítése éveket is igénybe vehet, meg sok pénzt is.

De ez csak egy ötlet :wink:

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 12 csüt., 9:49 
Avatar

Csatlakozott: 2010 márc. 11 csüt., 12:51
Hozzászólások: 188
T-REX te >elefánt< nagy ötleteket találsz ki.

_________________
Ide azért kell alá írás mert azt is tudok.
Jók a nekrók de én jobb vagyok náluk.
WoG 4ever


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 12 csüt., 10:02 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
az >elefánt< szó mit akar jelenteni? :D

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 12 csüt., 10:30 
Avatar

Csatlakozott: 2009 jún. 22 hétf., 21:45
Hozzászólások: 69
Tartózkodási hely: Budapest
T-Rex írta:
Vagy esetleg (egy elképzelés szerint) lehetne olyat, hogy csak a lényt készítik(jük) el és megadjuk a lehetőséget, hogy egy új épülettel (fegyverkovácssal/páncélkováccsal) a lényeket saját magunk vértezzük fel, ami jelentkezne a lény animációján. TEhát a minotaurusznak adhatnánk egy kardot és egy pajzsot, amit 10. szintig fel lehetne fejleszteni és ha olyan, akkor bármikor vehetnénk neki egy baltát (persze lény számmal megegyező aranyért (PL: 100 minotaurusz baltája 2500 arany, míg egy kard és pajzs 3000 arany). Persze csak az egyik jártasságban lenne 10. szintű, míg a másikat felfejleszteni csak 5. szintig lehetne. Pl: van egy minotaurusz (most csak ő van és sok csatát nyert baltával, ami most adna +5-10 damage-t és +8 attack/-3 defense skillt) ezt felfejleszti 10. szintre, később előveszi a kardot és a pajzsot (kard +4 attack skill/+4-9damage és a pajzs ad +5 defense/+1 hp-t), ezt felfejleszti 5. szintre. Minnél magasabban van a fegyver ismerete, annál több pontot kap a fegyvereihez. Igaz, egy idő után az 1 mino bedarálna egy feketét, aki nem rendelkezik semmi fegyver ismerettel (neutrál lény) ezért az újonc minotauruszok (mint a WoG-ban), rontanák a fegyver ismeretet, persze, ha egy csapat minot pajzsal és karddal fegyvereznénk fel, akkor nem lehetne egy olyan csapat minoba tenni, akik baltát használnának. Ezáltal egy gazdasági problémát okoznánk a játékosoknak, akiknek igazán taktikázniuk kellene, hogy tudjanak fejlődni és talán pörgőssé tehetnénk a csata menetet is. Persze minden várnak és lénynek más fegyverei és páncéljai lennének és persze olyanok amiket tudnak a lények, nehogy az ősmágus pajzsal és lándzsával hadonásszon. Igaz, hogy ez sok idő lenne, de meglehetne oldani és persze ez a kiadótól is függene, hogy mennyi időt szán a játékra, mert egy jó játék elkészítése éveket is igénybe vehet, meg sok pénzt is.

De ez csak egy ötlet :wink:


Szrintem így nem túl jó ötlet, mert ha a seregedbe raksz még egy minotauruszt, akkor az a fegyó elveszík? Én akkor úgy játszanám ki, hogy vennék egy minotauruszt és azt felfejlesztem és rakom a többi minotauruszt hogy sokkal erősebb legyen olcsóbban. Szerintem egységes birodalomnál lenne jó vagy lehetne 10 szintig fejlszteni. A szörnyek a képzetségét is lehetne fejleszteni, az nagyon jó lenne egységes birodalmi ablakon keresztül. Képzeljük el azt, hogy a kovácsnak fizetünk egy nagyobb összeget és ő aaz adott szörnyön elkészíti a jobb kardot, pajzsott, stb. A hősök varázstárgyát is lehessen fejleszteni. Ez csak egy ötlet.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 12 csüt., 11:03 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Ez is remek ötlet :D

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 12 csüt., 11:15 
Avatar

Csatlakozott: 2009 jún. 22 hétf., 21:45
Hozzászólások: 69
Tartózkodási hely: Budapest
Az jó ötlet lenne, ha a bányákat is lehessen fejleszteni és a várakban is jobban lehessen az épületeket fejleszteni? Meg az ,hogy ne csak a lv. 7-es szörnyekhez kelljen nyersanyag, hanem akár az lv. 1-esnek is kelljen nyersanyag.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 17 kedd, 23:01 
Avatar

Csatlakozott: 2010 márc. 11 csüt., 12:51
Hozzászólások: 188
Jó ötletek, de mondjuk mi lenne ha lennének olyan lények amiknek több nyersanyag kéne, mondjuk 5 kristály és 3-mas termelődés az 15 kristály
ami azért elég sok az elelyén. Nem bírnánk fizetni és ha akkor a termelődést nyomnánk föl akkor a nyersanyagok értéke zuhanna egy csomót.

_________________
Ide azért kell alá írás mert azt is tudok.
Jók a nekrók de én jobb vagyok náluk.
WoG 4ever


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 18 szer., 0:06 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Inkább nézzen úgy ki a gazdaság, mint a H3-ban. Pl: 1 arkangyal: 5000 arany és 3 gyémánt.
Ugyebár kastéllyal+grál+alap=3 arkangyal, ami 15000 arany és 9 gyémánt.
Így is elég sokat fizetünk :D

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 46 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség