Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 47 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája: Lényszerkesztő?
HozzászólásElküldve: 2009 aug. 31 hétf., 15:53 

Csatlakozott: 2009 aug. 01 szomb., 13:35
Hozzászólások: 271
A grove honlapján, amit innen lehet elérni találtam egy olyan lapot, ahol egy új lényt csinált, és egy meglévő pedig már fel volt téve, valami puskával lövöldöző ork. a másik egy szamuráj. erről tud valaki valamit, mert kéne ez a program. előre is köszi. a címem zozo112@citromail.hu ha valaki esetleg el tudná küldeni. várok hozzászólásokat.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 aug. 31 hétf., 15:58 
Avatar

Csatlakozott: 2009 aug. 17 hétf., 14:39
Hozzászólások: 178
Tartózkodási hely: Mezőberény
Hy!

Hol az a honlap?Amúgy én erről még nem hallottam.

_________________
Üdv.Terran


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 aug. 31 hétf., 16:11 

Csatlakozott: 2009 aug. 01 szomb., 13:35
Hozzászólások: 271
itt: http://www.heroesofmightandmagic.com/fo ... t=tutorial bocsi, nem grove, hanem forge


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 aug. 31 hétf., 16:23 
Avatar

Csatlakozott: 2009 aug. 06 csüt., 19:50
Hozzászólások: 225
Tartózkodási hely: Szeged
Ezen a lapon réggebben sokat lógtam de én akkor s etalálkoztam ezzel a cuccossal. Pedig ez állati. Am nem tudja valaki h értekeket,képességet stb. lehet-e a kreált lénynek adni. Mert ilyen jellegű szöveggel nem taálkoztam.

_________________
Játsz heroes-t a neten! Online! http://www.lordswm.com/reg.php

Üdv. Kiszse!
Sok szerencsét. és morált!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 aug. 31 hétf., 19:55 
Avatar

Csatlakozott: 2003 dec. 19 pén., 9:30
Hozzászólások: 2219
Tartózkodási hely: Wuhan, Kína
Lehet. Én már alakítottam át pikemant, supermanre. :D
Egy txt file az egész. Még a lények, épületek, cuccok nevét is át lehet írni.
Pl. egy xl maphoz, ami nem egy ratyi ****, egész jó egy ilyen kis saját átírt épületes, lényes txt, egyedi hangulatot adhat hozzá verbálisan.
WoGban pedig lehet hogy bele is lehet építeni a mapba script segítségével.

_________________
Rebooted bloodline.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Mi lenne,ha
HozzászólásElküldve: 2009 szept. 01 kedd, 6:19 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Én is megcsináltam a tutorialt és nagyon jó elf-démon-arkangyal-mágus keveréket kaptam :twisted: , végülis Erathia mágusai is így kezdték...
De mi lenne, ha...
Ha azok a játékosok, akik szeretnének új lényeket,de nem tudják, hogy mit csináljanak letölthetnék más játékosok lényeit, ezzel talán jobbá téve a Heroes játékmenetét...

De ez egy ötlet...

UI:találtam egy forge nevű várost, működik, az első Erathiai láncfűrészes zombi :wink: , de a Texasi már lenyúlta a film ötletet :o ...
UI:2 egy baja van, vmiért a confluxot keveri...

És elnézést kérek ezért, hogy ezt ide írtam...

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 szept. 02 szer., 9:04 

Csatlakozott: 2009 aug. 01 szomb., 13:35
Hozzászólások: 271
T-rex, a tutorialban, meg a progi letöltésében segítenél? nem tok angolul. köszi.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 szept. 02 szer., 18:58 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Zozo112 leírod mi az ami nem megy és segítek, de szombatra vagy még péntekre lefordítom neked a tutorialt, rendben?

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: A lényszerkesztő
HozzászólásElküldve: 2009 szept. 03 csüt., 5:23 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Kb. két nap és elkészül az eredeti leírás fordítása, továbbá írok egy részletes leírást, hogy hogyan kell használni... Lépésről lépésre mindent leírok és ez alapján meg tudja, majd csinálni mindenki a saját lényét:)

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 szept. 03 csüt., 21:22 

Csatlakozott: 2009 aug. 01 szomb., 13:35
Hozzászólások: 271
köszi szépen. egyenlőre ott elakadtam, hogy melyik program az. és még egyszer nagyon köszönöm, hogy segítesz. lehet, hogy megtaláltam, de nem biztos, hogy az-az, mer hiába keresem a képeket, csak skilleket találok...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Lény
HozzászólásElküldve: 2009 szept. 04 pén., 5:49 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Jó hír, kiraktam egy külön topikba (ezért elnézést, hogy egy külön topikot hoztam létre, de így aki kíváncsi rá, legalább nem kell majd lapozgatni az oldalak közt), hogyan kell használni, illetve az eredeti szöveg magyarosítását. Azért csináltam meg a saját leírásom, mert az eredeti nem tartalmaz minden infót, ami ehhez kell.
Remélem tudja mindenki használni, de egyszerűbb, ha lementitek a gépre a leírást:)

Üdvözlettel:
T-Rex

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 szept. 04 pén., 14:32 
Heroes Team

Csatlakozott: 2005 jún. 19 vas., 13:34
Hozzászólások: 1408
Tartózkodási hely: Budapest-Soroksár
Sziasztok!

T-Rex:

Az lehet, hogy Te létrehoztad és Neked jó hír, annak akit viszont egyáltalán nem érdekel a téma, abszolút felesleges az ugyanazon témával foglalkozó 2 topik!!!
Kérlek, legközelebb meggondoltabban nyitogass topikokat!

Üdv. Mugger



T-Rex



Belépett: 2008 Már 26
Hozzászólások: 27
Város: Felső Jura

Hozzászólás elküldve: 2009 Sze 04 P, 4:45:56
Hozzászólás tárgya: Lényszerkesztő használata (angol része magyarra fordítva)


Első kanyarban elnézést az új topikért, de jobbnak láttam így, mert innét akkor bárki elérheti és tudja használni. Szerintem egész hasznos leírást írtam, mert mindent leírtam, amit én csináltam és a végén müködött...
Az első része az angol tutorial lefordítása, a másik az általam elkészített mód... Remélem tudjátok, majd használni 8)

Üdv:
T-Rex

Hogyan készítsünk új lényt?

Mindig megakartad csinálni a saját egységed? De nem tudod hogyan kezd hozzá és nem találsz leírást? Jó az ötleted? Azt gondolod, megtudod
csinálni? Ez a része az oldalamnak csak neked van!

Kezdjük az elején. Először kell egy ötlet. De nincs olyan mint "Én egy
szamurájt akarok!" (a szamuráj lesz a példám a felkészítésben).
Először jellemezned kell: Öreg lesz-e vagy fiatal? Hogy fog kinézni?
Mely egységekből akarod elkészíteni? Vagy talán egy 3D-s modelt akarsz
készíteni és animálni? Szeretnél átjavítani valamit vagy használni a
elkészülteket?. Ezek a legfontosabb részei, amik meghatározzák azt,
hogy az egységed jobb lesz vagy rosszabb.
A példám - Egy japán szamurájt akarok csinálni!

Így néz ki, meztelen felső test, nagy kard és kigyúrt test. Arra
gondolok, miket fogok hozzá használni (Itt a 3DO egységeit fogom
használni, és talán lesz egy rész a 3D-s egységeknek is).
Amikor kész vagyok, kibontom a "def" fájlokat a "h3sprite.lod"-ból,
amit a "Resedit" programmal lehet megnyitni, (Minden másik program le
van írva a letöltési részben) azt amire szükségem van, a példához
ragaszkodva ezekre van szükségem:
-CRANGL.def
-COHDEM.def
-CELF.def
-CMAGE.def

(Minden egység "def" neve, a C betűtől kezdődik, ez könnyebbé teszi a
keresést.)Amikor megvan az ami kell nekem, Össze kell csomagolnom az animációs sémákat, ami szükséges arra, hogy egységet csináljak a "Defview"-val.

Tehát, Megvan minden animációs séma BMP formátumban - a formátumot gyakorlatilag az összes grafikus program olvassa, mi következik? Mit használ a program? Nos, a legjobb út a "Gimp" nevű program, kitűnő grafikai szerszámok "GPL szerződéssel" (ami azt jelenti, hogy a "GIMP" ingyenes!) de én paintet használok azért, mert ez kényelmesebb (természetesen, csak akkor, ha valamit be akarok illeszteni... a paint hasznavehetetlen a többi feladatra). Tehát eddig megvagyunk:

Egy fájlban benne van minden összetevő, ami az első sémája lesz az
álom szörnyemnek. Most szerkesztem ezt (kivágok valamit, beillesztem
valahova, tudod:)), ami így fog kinézni:

Ahogy látod, összeállítottam az összetevőket egy kicsit. Az elf feje
túl kicsi, a következő képen nagyobb lesz. Most, amikor megvan az, ami
így néz ki, Körültekintően össze kell illesztened mindent, hogy legyen
egy szép szörnyed:

Kész az első séma. Most meg kell csinálnom a maradék animációkat. A
következő részekre van szükségem:
- Gesztus (amit akkor tesz, amikor az egér rajta van)
- mozgás
- sérülés elszenvedése
- védelem
- támadás a felső hexába
- támadás a szemköztibe
- támadás az alsó hexába
- fordulás

Mindezek befejeztével, használva az eredeti egységek animációit készen
is vagyunk, de megpróbálhatsz csinálni saját kútfőből úgy, hogy nem
használod az eredeti animációs részeket:

T-Rex: Nos, ez az eredeti szöveg magyar megfelelője. Alább saját
részletes leírásban elolvashatjátok a lényeges infókat a lény
kreálásról... Bevallom nekem sincs meg rég óta ez a progi, de sikerült
a szamuráj:) (a testvéreim örültek is neki nagyon) A túl részletesért
elnézést kérek, de így láttam helyesebbnek! Még valami a játékot NEM
lehet vele elronani, ha valamit elszúrtunk véletlenül, akkor
próbálkozzunk újra, nekem sem ment elsőre:P

Én is ragaszkodok a szamurájhoz és lépésről lépésre leírom mit is kell

tenni...

1.lépés---> Ez nem olyan dolog amibe rögtön belelehet ugrani. Első
lépésként hozzunk létre valahol a gépen egy mappát. A mappának
célszerű olyan nevet adni, mint én. Én ez esetben így hívom: "HoMM3
saját lények".
Ez azért fontos, mert ide pakolunk minden fontos dolgot, amire
szükségünk lesz: animációk, def fájlok és stb...

2.lépés---> A létrehozott mappában fog kelleni minimum három almappa
én ezeket: "Def akták","Lény képek" és "Temp fájlok"-nak fogom hívni.
Ezenfelül a két mappában kell egy utolsó mappa, amit célszerű a lény
nevével ellátni a további próbálkozások miatt és hogy egy helyen
legyen minden.

3.lépés---> Nyissuk meg a következő programot: Resedit
A fennti sorban három parancs közül választhatunk: File,Options,help
- Help menűben nem sok információt találunk, de van egy kevés...

Kitekintés
- Options menü az egyik legfontosabb. Benne található két almenü a

"Quickview" és a "Setpath for extract"
Pár szót róluk:
Quickview: ezzel képesek vagyunk megnézni az adott fájl kinézetét.
Setpath for extract: Ezzel kijelöljük a fájl, hogy hova mentsük a
dolgainkat...

- File: 4 almenü található: Load resource file, Extract single file,
Extract all visible files és a kilépés...
-- A Load resource file-val tudjuk megnyitni a fájlokat, ezzel csak
"lod" kiterjesztésüeket lehet csak!
-- A Extract single file fog kellenni a lény gyártáshoz, kivéve a túl
buzgóknak, akik egy lénybe akarják tömöriteni az összes szörnyet...
(Megjegyzés: nem lehetetlen, csak sokáig fog tartani)
-- A Extract all visible files mindent átrak "def" formátumba, érdemes
egyesével csinálni, mert gyorsabb...

4.lépés
Kattintsunk a Load resource file-ra és a bejött ablakon válasszuk most
ki a "h3sprite.lod"-ot...
Máris kiadta az összes fellelhető formátumokat. Keressük meg a C
betűnél a következőket:
-CRANGL.def
-COHDEM.def
-CELF.def
-CMAGE.def
(Fontos, előtte kattintsunk bele a Setpath for extract-ba, és
válasszuk ki hova akarjuk rakni őket, én a "Def akták"- "Szamuráj"
mappájába teszem a négy fájlt!)
Ha megvan most a "CRANGL.def" jelöljük ki és kattintsunk a Extract
single file-ra. És kész is keressük meg a többit is... Ha megnézitek a
mappát már négy fájl van benne és mind "def" formátumú.
Most már a Resedittet be is zárhatjuk, mert nem fog kellenni...

Kitekintés: Nem lesz sok, és ez csak arra jó hogy kifújjam magam és
némi infót adjak a dolgokról.
Ez az egész nem egy napos meló, bár én megpróbálom rendesen leírni,
hogy mit is kell csinálni... Sajnálom, ha egy kicsit (kicsit-nagyon)
szájbarágos, de így azok is kipróbálhatják ezt, akik nem értenek
nagyon hozzá.
A legjobb szörny elkészítése és kitalálása akár 1-2 hónapot is igénybe
vehet, de ha az ember elkezdi, akkor a legapróbb részletekre is fog
figyelni, hogy elkészítse hőn szeretett lényét... és most folytassuk!

5.lépés
Következőnek nyíssuk meg a "Defview" programot, az "Edit" menüből
válasszuk ki a "Set exact path" részt és válasszuk ki azt a mappát
ahova a leendő animáció képeket akarjuk tenni, én ragaszkodván az én
példámhoz a:
"Lény képek"- "Szamuráj alkotó részek" mappába teszem...
Nyissuk meg a "CRANGL.def" fájlt. És ezzel bejött az arkangyal
animációja. !!!FONTOS!!! Mindenki alaposan tanulmányozza át! Itt ki
lehet választani az animációját! Ezt mindenki kénye-kedve szerint
csinálhatja, mert ő tudja neki mi a jó:P
Az "Actions" menüben ki lehet választani az "animate all" parancsot,
ami arra jó, hogy megmutassa az arki mozgását. Ugyanezzel a paranccsal abbahagyja...
Ajánlatos minden képet lementeni az összes képet, mert ez megkönnyíti
a lény készítést. Ha ez megvan, akkor csak két lépés van hátra a lény
elkészítéséig...

6.lépés
Szerkeztésre én a paintot javaslom, de ki-ki a saját progiját
használja... Megnyitjuk az első képet kiszedjük azt, ami kell
(másoljuk a részt!), Utána megnyitjuk a másik lény képet (beillesztjük
az előző másolt részt) és ezt megismételjük az összes képpel, ez egy
kicsit hosszadalmas, de megéri...
Ha a képekkel megvagyunk, akkor mentsük az új mappába (Lény
képek-Szamuráj-Szamuráj maga) Utána egy lépés választ el minket a
saját lényünktől...

7.lépés
A befejezéshez bekell lépnünk a "Defmaker" fájlba, ahol megcsináljuk a
lény mozgását,támadását és stb...
Kattintsunk a "Create wizard" opcióra. Ahol bejön egy ablak ezzel:
Please add bmp file for some actions, for more info see hints in
bottom menu.
Nyomjunk rá az OK-ra. Bejött a Creature Wizard, ahol a következő
koncepcíok alapján bekell állítanunk a lény animációit, csak a
legfontosabbakat írom le...
Az "Add BMP file"-val lehet kiválasztani a képeket, amik kellenek...

Most leírom mire kell az a sok szamuráj kép, amit át szerkeztettünk...
LÉNYSZERKEZTÉS:1.lépés: A lény balról jobbra megy...
(Ide azok a képek kellenek, ahol a lényünk normálisan sétál, ha azok
az animációk meg vannak, akkor katt a "Next step"-re...)
Tipp ehhez a lépéshez nincs...

2.lépés:A lény animációja mozgás nélkül
Tipp: A behemót felemeli a kezeit

3.lépés:A lény animációja, amikor az egérrel rámutatsz
Tipp: A behemót kinyitja és becsukja a száját

4.lépés:A lény sérülést szenved
Tipp:Nagyon-nagy sebzés

5.lépés: A lény sérülést szenved
Tipp: amikor védekezik (egy kicsi sérülés vagy a játékos megnyomja a
védekezés gombot)

6.lépés: a lény meghal
Tipp: hárommal kell kezdődnie (? bevallom ezt én magam sem értem)

7.lépés:A lény második féleképp pusztul el (valószínűleg felesleges)
Tipp: Csak a beholdereknél található

8.lépés: A lény balról szembe fordul
Tipp: nincs

9.lépés: A lény jobbról szembe fordul
Tipp:nincs

10.lépés: a lény balról vissza fordul.
Tipp:nincs

11.lépés: a lény jobbról vissza fordul.
Tipp:nincs

12.lépés: A lény a felső hexába támad
Tipp: közelharc

13.lépés: A lény Megtámadja a szemközti hexát
Tipp: közelharc

14.lépés: A lény megtámadja az alsó hexát
Tipp:közelharc

15.lépés: A lény a felső hexába támad
Tipp: Távolságiharc (Csak íjász esetében)

16.lépés:A lény Megtámadja a szemközti hexát
Tipp: Távolságiharc (Csak íjász esetében)

17.lépés:A lény megtámadja az alsó hexát
Tipp:távolságharc

18.lépés: A lény a felső hexába támad
Tipp: varázslat vagy közelharc két hexában

19.lépés: A lény Megtámadja a szemközti hexát
Tipp: varázslat vagy közelharc két hexában

20.lépés:A lény megtámadja az alsó hexát
Tipp: varázslat vagy közelharc két hexában

21.lépés:Repülő lény vagy különleges erő
Tipp: felemelkedés vagy séta megkezdése a lénynek

22.lépés: Repülő lény vagy különleges erő
Tipp: landolás vagy a séta befejezése

23.lépés: kattintsuk a "finish"-re.

Visszatérvén, rákell kattintani az "add file"-ra, berakni a kellő
BMP-ket és utána a Create def file alatt, a sárga mappára rá kattintva
jelöljük ki a temp fájlok helyét és utána mentés... Ezután jöhet a
Create Def file... Ezután készen is vagyunk a szörnyikénkkel...

MEGJEGYZÉS: Annyit sajnos még én sem tudok, hogy hova kell berakni,
hogy benne legyen a játékban, mihelyt rá jövök hozzá is teszem ehhez a
leíráshoz... Remélem mindenki elégedett lesz ezzel a kis írománnyal...

Üdvözlettel:
T-Rex
_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Kerekasztal Dinói Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 szept. 04 pén., 15:50 

Csatlakozott: 2009 aug. 01 szomb., 13:35
Hozzászólások: 271
megtaláltam a h3sprite.log-ot, de a resedittel nem tudom kicsomagolni, csak megnyitni, de nem menti sehova, vagy nem tom hova menti.

megvan!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 szept. 07 hétf., 16:19 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Meg találtad hova menti?

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 szept. 07 hétf., 20:39 

Csatlakozott: 2009 aug. 01 szomb., 13:35
Hozzászólások: 271
igen, már elkezdtem az ősi behemótot átdolgozni, még csak színek szerint.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 márc. 14 vas., 9:37 
Avatar

Csatlakozott: 2007 júl. 30 hétf., 10:54
Hozzászólások: 98
Tartózkodási hely: nem város, falu
http://translate.google.pl/translate?hl ... cat_id%3D1
innen lehet már kész lényeket letölteni

_________________
Ide elsősorban azért kell aláírás, mert azt is tudok.
Jók a nekrók, de én jobb vagyok náluk. a cristal dragonokat pedig rakd bányába!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 márc. 14 vas., 13:39 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Ezt a linket megtalálhatod a WoG fórum részen is :wink:

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 márc. 14 vas., 20:04 

Csatlakozott: 2009 aug. 01 szomb., 13:35
Hozzászólások: 271
vki nem tudna olyan lényeket adni, amik a gyűrűk urába illenek? tudom, hogy már így is rengeteg van benne, de még kéne pár.

_________________
A nekrók a legjobbak,
élőkön taposnak.
Ember, ki ellen állsz,
csak magaddal kibabrálsz!
Add fel, s halálod,
lesz a legszebb rémálmod!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 márc. 25 csüt., 20:43 
Avatar

Csatlakozott: 2007 júl. 30 hétf., 10:54
Hozzászólások: 98
Tartózkodási hely: nem város, falu
mi ez a Resedit program

_________________
Ide elsősorban azért kell aláírás, mert azt is tudok.
Jók a nekrók, de én jobb vagyok náluk. a cristal dragonokat pedig rakd bányába!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 márc. 25 csüt., 20:47 

Csatlakozott: 2009 aug. 01 szomb., 13:35
Hozzászólások: 271
a res editbe kell betenni a képeket amiket csináltál és ez egy .def filet hoz létre, amit be kell tenned a játékba. itt a jön kérdés, hogyan? ezt nem tudom. a res editben, amikor elkezded, mindig egy-egy képet fog kérni. alul lesz egy-egy segítő mondat, pl a behemót nyitja a száját. ahhoz, hiogy ezt az animációt létrehozd, ha jól tippelek, egy 5-10 kép kell. aztán jön, h pl a behemót mozog, stb. tehát ott leír egy-egy tippet, hogy melyik akcióra(kijelölés, mozgás, léptetés, halál) tegyél be képe(ke)t. remélem nem lett túl hosszú, se bonyolult :roll:

_________________
A nekrók a legjobbak,
élőkön taposnak.
Ember, ki ellen állsz,
csak magaddal kibabrálsz!
Add fel, s halálod,
lesz a legszebb rémálmod!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 47 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség