Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 966 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 49  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 márc. 14 csüt., 14:43 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 ápr. 10 csüt., 7:33
Hozzászólások: 9411
Tartózkodási hely: Budapest
Üdv Bátor Harcosok!

Nvidia tulajdonosok FIGYELEM!!! Végre valahára az Nvidia és az UBI egyeztetni kezdett a Heroes 6. Nvidia kártyákon tapasztalható hibáinak kiküszöbölésére. Ez a javítás április elejére egy 2.0-s patch keretében érkezik majd várhatóan. Addig is türelem. Baráti üdv!

_________________
Vologya Mester - A Heroes Team vezetője


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 márc. 14 csüt., 20:21 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jún. 06 kedd, 19:55
Hozzászólások: 486
Tartózkodási hely: Diósd
Na ez örömteli hír végre, akkor majd visszarakom a játékot és neki állok újból a kampányoknak :)

_________________
GL HF! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 márc. 17 vas., 0:20 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
http://rpgames.hu/cikk/might-and-magic-x-bejelentes
No úgy néz ki hamarosan bejelenthetik a Might and Magic X RPG-t!
A PAX EAST-en meglátjuk majd. Március 22-24. közt azt hiszem,


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 márc. 18 hétf., 22:03 
Avatar

Csatlakozott: 2011 szept. 12 hétf., 16:51
Hozzászólások: 6216
Tartózkodási hely: Szeged
Valaki tud valamit arról mennyibe fog kerüli az újabb SoD? Már a H6-féle :P

_________________
Üdv, Zsee


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 márc. 18 hétf., 22:10 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 ápr. 10 csüt., 7:33
Hozzászólások: 9411
Tartózkodási hely: Budapest
ShurTugal írta:
Valaki tud valamit arról mennyibe fog kerüli az újabb SoD? Már a H6-féle :P


Üdv Bátor Harcosok!

Íme: http://cdgalaxis.hu/PC/20546/might-and- ... kness.html

Baráti üdv!

_________________
Vologya Mester - A Heroes Team vezetője


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 márc. 20 szer., 21:45 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 02 vas., 2:40
Hozzászólások: 2347
A későbbiekben nem lehetne-e belecsempészni a játékba, hogy ha várharc van, akkor a harc végén ne csak az elesett lényeket mutassa hanem, a megsérült, lerombolt épületeket is? És írná, hogy ennyi és annyi nyersanyag és arany kell a helyreállításokhoz. Így kicsit valósághűbb lenne, illetve a felhalmozódott nyersanyag és arany se lenne "felesleges".

_________________
Kép
Melinyel, vanima melda Lúthien, ar sinome nanye len!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 márc. 20 szer., 21:51 
Avatar

Csatlakozott: 2007 nov. 05 hétf., 19:41
Hozzászólások: 300
Tartózkodási hely: Miskolc
Glacius Van Thomas írta:
A későbbiekben nem lehetne-e belecsempészni a játékba, hogy ha várharc van, akkor a harc végén ne csak az elesett lényeket mutassa hanem, a megsérült, lerombolt épületeket is? És írná, hogy ennyi és annyi nyersanyag és arany kell a helyreállításokhoz. Így kicsit valósághűbb lenne, illetve a felhalmozódott nyersanyag és arany se lenne "felesleges".


Ez az ötlet nekem is tetszik! :) Minden ostrom után bizonyos nyersanyagráfordítás kéne, hogy újra álljanak a falak! Akár sikerült megvédeni a várat, akár nem! Ha várfoglalás történt, akkor a felújítási költségek nyílván az új tulaj zsebét terhelnék. :)

Vagy ha pl. két hőssel támadnak, és az első kihal, de lerombolja a falakat, a második támadó sereg ostrománál a falak ugyanolyan állapotban vannak, mint az első ostrom végeztével.

_________________
Congratulations! All your enemies have been defeated. You are victorious!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 márc. 20 szer., 22:12 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 02 vas., 2:40
Hozzászólások: 2347
Jól mondod :) Még olyat is el tudnék képzelni, hogy valamilyen szinten maga a vár is fejlődik. Minél több ostroma volt annál nehezebb lerombolni a falakat, épületeket vagy a várvédők erősebbek...

_________________
Kép
Melinyel, vanima melda Lúthien, ar sinome nanye len!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 márc. 22 pén., 21:47 
Avatar

Csatlakozott: 2010 márc. 11 csüt., 12:51
Hozzászólások: 188
Glacius Van Thomas írta:
Jól mondod :) Még olyat is el tudnék képzelni, hogy valamilyen szinten maga a vár is fejlődik. Minél több ostroma volt annál nehezebb lerombolni a falakat, épületeket vagy a várvédők erősebbek...


Szerintem ez egy zseniális ötlet, de akkor azt is bele lehetne rakni, hogy valamenyi aranyárt beküldünk szabotőröket akik rombolhatják a falat a csata előt/közben, és egy tárgyat/épültet ami ettől megvéd.

_________________
Ide azért kell alá írás mert azt is tudok.
Jók a nekrók de én jobb vagyok náluk.
WoG 4ever


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 márc. 23 szomb., 1:31 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Glacius Van Thomas írta:
A későbbiekben nem lehetne-e belecsempészni a játékba, hogy ha várharc van, akkor a harc végén ne csak az elesett lényeket mutassa hanem, a megsérült, lerombolt épületeket is? És írná, hogy ennyi és annyi nyersanyag és arany kell a helyreállításokhoz. Így kicsit valósághűbb lenne, illetve a felhalmozódott nyersanyag és arany se lenne "felesleges".


Szerintem, a 4 féle nyersanyag kevés lenne ehhez az ötlethez. 7-el jobban nézne ki :)

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 ápr. 01 hétf., 22:51 

Csatlakozott: 2010 nov. 26 pén., 19:38
Hozzászólások: 11
volt már másnak is problémája azzal hogy a játék a várba belépve lefagyott?? mert nekem gyakran és nem a gépem a hibás....
másrészt 1 kérdés, azt belehet állitani hogy a halál fölénye a pókkirálynő pók formába kezdje a csatát vagyis ne mennyen el 1 kör hogy átalakuljon?
és lehet tévedek de ha minden várba ki van épitve a városportál akkor oda teleportálok amelyik vár a legközelebb van, de a gép oda ahova akar, és véleményem szerint olyan müvészien csal, hogy azt nemtudom a jóizlés határain belül megfogalmazni, persze le lehet gyözni de kiszámolja hogy mennyit lépek meg direkt tudja melyik területet nem láttam még, szóval 1 fan még azért legyözi de igy új játékosokat nem fog bevonzani mert nincs meg az élmény


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 ápr. 02 kedd, 3:29 
Avatar

Csatlakozott: 2007 nov. 05 hétf., 19:41
Hozzászólások: 300
Tartózkodási hely: Miskolc
- Igen volt, a játékosok kb. 70%-ának. Legalább is akinek NVidia videokártyája van. Állítólag áprilisban jön valami javító patch. Ami majd meglátjuk javít-e, vagy csak mégjobban elrontja... :roll:
- Nem, nem lehet beállítani. A pókasszonyság mindig a hatkezű formában kezdi a csatát. Kivéve, ha neutrál, és ellened támad.
- Te is oda tudsz portolni, ahová akarsz, de ahhoz benn kell lenned a várban és onnan kell portálozni. Ha a fejlesztett portál is meg van építve, akkor vissza tudsz ugrani a legközelebbi várba. (gagyi és igénytelen megoldás)
- A gép mindig is csalt, mint a szemét. Nehezebb fokozaton egyre pofátlanabbul. Mindig tudja, mennyi lépésed van, mindig tudja mit látsz és mit nem, ez a Heroes. Már a Heroes 1 is így működött.

_________________
Congratulations! All your enemies have been defeated. You are victorious!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 ápr. 11 csüt., 9:15 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
http://gmbox.ru/video/live/might-and-ma ... amom-efire

Durva 70 perces orosz HD videó a Heroes VI kiegészítőről!

Szerencsére mégis azok az elitek akiknek kell. :) Arctalan, Minótaurusz, és Mantikór.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 ápr. 11 csüt., 12:33 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 05 csüt., 16:10
Hozzászólások: 46
Tartózkodási hely: Debrecen
Sziasztok!

Azt meg tudja valaki mondani hogy a Might and Magic Heroes VI: Shades of Darkness az egy különálló játék lesz, tehát nem kell hozzá az előző, vagy mindenképp kell hozzá és nem különálló,mert a többi rész esetében nem kellett.

_________________
Üdv.: Pocok


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 ápr. 11 csüt., 15:54 
Avatar

Csatlakozott: 2007 nov. 05 hétf., 19:41
Hozzászólások: 300
Tartózkodási hely: Miskolc
FTpocok írta:
Sziasztok!

Azt meg tudja valaki mondani hogy a Might and Magic Heroes VI: Shades of Darkness az egy különálló játék lesz, tehát nem kell hozzá az előző, vagy mindenképp kell hozzá és nem különálló,mert a többi rész esetében nem kellett.


Azt mondták róla Stand alone, vagyis különálló, elfut magában is! Nem kell hozzá az eredeti játék. Ami szerintem azt jelenti, hogy csak a saját 1 vagy max két kampány lesz majd játszható vele. Az eredti játék 6-7 kampánya tuti nem. Viszont a single mapok valószínűleg elfutnak vele, és tartalmazni fog minden játékelemet, amit az eredeti is. (várak, lények, artifaktok, hősök, miegymás...)


hahakocka írta:
http://gmbox.ru/video/live/might-and-magic-heroes-6-shades-darkness-v-pryamom-efire

Durva 70 perces orosz HD videó a Heroes VI kiegészítőről!

Szerencsére mégis azok az elitek akiknek kell. :) Arctalan, Minótaurusz, és Mantikór.


DE JÓÓÓÓ!!!!! :D:D Tetszik az az 5 sárkány sziluett, ami forog körbe a hős körül! Ötletes! És még jól is néz ki.

Első csata:

Ez a lebegő szem igazi genyó lény lesz, már most látom! :D Utálni is fogom!!! Az orvgyilkos átlátszó? Ez azt jelenti, hogy az ellenségnek láthatatlan, egészen addig, amíg nem támad meg valakit? Ez jó ötlet, bár kicsit gagyi, hogy a goblin odafordul, mielőtt megtámadná... Miért fordul oda, mikor láthatatlan, és "nem is sejti", hogy támadni fogják?

Minotaurusz:

Úgy nézem a gép nagyon nem szereti a minókat, onnantól kezdve, hogy bekerül a seregbe, mindenki őt támadja... :) és kapott ilyen párharc képességet, mint a Kardmester?

Fekete sárkány:

Háááát, elég giccses lett. Nem szép. A Heroes V sárkányai nagyságrendekkel jobbak/szebbek. A fölöslegesen otromba szárnyai kitakarják a képernyő 2/3-át... De ez csak az én véleményem.

_________________
Congratulations! All your enemies have been defeated. You are victorious!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 ápr. 11 csüt., 17:35 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Végre! :D

Újra lesz Evil eye :D
Hiányoltam őket az 5-ösből és a 6-osból is.

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 ápr. 11 csüt., 20:39 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
Hol forog az az 5 sárkány szimbólum vagy mi?

Ja és mit adott láttátok a Dungeon faji speckó ? Mit tud?

A bérgyilkos szerintem csak az első támadása előtt láthatatlan nem? Utána már színes nem? Azért elég nagy előny lenne ha végig úgy lenne. :)

Igen azt láttam hogy dark damage-el szívatta a szemes lény és talán a hős is körönként pluszba az ellent! :)

Ez szerintem a sima lesz most nem a fejlesztett a fekete sárkány. Tippre.

Az nem Evil Eye! De arra hajaz! :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 ápr. 11 csüt., 20:54 
Avatar

Csatlakozott: 2007 nov. 05 hétf., 19:41
Hozzászólások: 300
Tartózkodási hely: Miskolc
Az 5 sárkány szimbólum a térképen, a hős lába alatt forog. :) (0:05 másodperctől nézd, ahogy a hőst mutatják)

A faj spec. elrejti a lényt vagy vami ilyesmi.. :) Az orvgyilkos csak addig láthatatlan, vagy legalább is támadhatatlan, amíg nem támad ő is... ez egész jó, tartaléknak lehet hagyni őket.

Viszont az, hogy alap egységek közt két lövő is van, eléggé felerősíti ezt a népet... Bár azok az elfcsajok igen gyengének tűnnek. Ráadásul az a gyanúm, hogy csak kétszer tudnak lőni, aztán elfogy a muníció. Bár nem láttunk 3 körnél hosszabb csatát.

De az bizony Evil eye lesz, mégha más néven is fog szerepelni.

_________________
Congratulations! All your enemies have been defeated. You are victorious!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 ápr. 11 csüt., 22:42 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
Igen arra akartak utalni de attól még nem az meg hát poliposabb. :)

Igen 2 lövős egységük lesz de védelem nem sok. Egy láthatatlan core egység az elején azt annyi. Mondjuk az elite-jeik azok mind darálni s fognak tudni meg védeni ha kell.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 ápr. 12 pén., 1:27 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Az mindegy. Akkor is Gonosz lesz és mindössze egy szem az egész :P

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 966 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 49  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség