Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 448 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 23  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 06 pén., 19:17 
Avatar

Csatlakozott: 2003 okt. 08 szer., 18:17
Hozzászólások: 3376
Tartózkodási hely: New-Erathia
A hajó leírására most nem vállalkoznék, de összefoglalnám a szereplőket, akik az Éjkarom lidérchajó legújabb kalandjaira váltották meg jegyüket! :lol:


A hajón tartózkodnak tehát:
Gruhaa: a lidérchajó kaptitánya, halállovag,
Drakulb: Gruhaa helyettese, NPC, vámpír,
Ghoul 1, 2, 3: (NPC-k) kínzókamraőrök (jelenleg üresek a kamrák),
Aldo: NPC, pit lord, a pokolbéli lények főnöke,
Zutyinko: NPC, a kapitányon kívül a hajó második legrégebbi utasa, csontvázharcos,
Galrathiel: MGee vérszomjas vérfarkasa, alkalmi felderítő, kém,
Dazu: Beorn kedvenc zombija, aki egyre-másra meglepőbbnél meglepőbb dolgokat visz véghez,
Huo: Freemy sokak számára láthatatlan szelleme,
Thel: Freemy második számú kedvence, a csontvázharcos, akit Gruhaa kinevezett a csontvázak parancsnokának,
3 pokolkutya, Aldo kedvencei,
5 famulus NPC,
10 Aldo által idézett démon NPC,
24 csontvázíjász NPC,
64 csontvázharcos NPC, a hajó legfőbb védelmezői.


A három túlvilági szórakozóhely neve, ahonnan a küldetés indult, a Túlvilági tivornya, a Halál árnyéka és a Pusztító csók.

_________________
Kép

Freemy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 08 vas., 21:55 
Avatar

Csatlakozott: 2006 feb. 07 kedd, 2:05
Hozzászólások: 52
Tartózkodási hely: Budapest
Hogyaza! nem vagyok itt egy hétig, és egyből elindulnak a dolgok???
na mindegy, nem tudtam, most elolvasni a dolgot, holnap elolvasom, és akkor majd talán írok is, ha megértem hogy hol tartunk, de lehet, hogy lesznek kérdéseim is! na majd akkor holnap, Üdv

_________________
Chuck Norris osztható nullával!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 09 hétf., 9:00 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Jó lenne, ha már nem csak a saját nevem látnám álladóan az RPG topicnál, mint legutolós hozzászóló!!! :lol: :lol: :lol:

Oszt Freemy goni hajójára is "fel lehet ám szállni"! :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 09 hétf., 9:23 
Avatar

Csatlakozott: 2003 okt. 08 szer., 18:17
Hozzászólások: 3376
Tartózkodási hely: New-Erathia
Mi az hogy! Nyugodtan jöhetnek újak, hiszen még a hajó a helyén van. De azt se bánom, ha egy már meglévő, de még szabad karaktert választ magának a legújabb csatlakozó...

_________________
Kép

Freemy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 09 hétf., 10:04 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 dec. 08 szer., 11:54
Hozzászólások: 2364
Tartózkodási hely: KisNetegyele...
Én tervezem, hogy beszállnék valami fincs undíd karival a hajóra, de az a baj, hogy lehet nem bírnám tartani a tempót... De meglehet, hogy a napokban felszáll még valaki oda?? :shock: :roll: :twisted:

_________________
Üdv. Jou!

"Ha legközelebb újra megszületek, vadon élő ló szeretnék lenni. Szabadon nyargaló, büszke, örömittas széljáró! Nem akarnám, hogy valaha is befogjanak, felnyergeljenek, még akkor se, ha jól bánnának velem." (Vavyan Fable)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 09 hétf., 10:13 
Avatar

Csatlakozott: 2003 okt. 08 szer., 18:17
Hozzászólások: 3376
Tartózkodási hely: New-Erathia
Tudnád tartani a tempót! Kicsit gyorsan belelendültünk, de szerintem visszább fog esni a tempó. Elég, ha csak a saját naptáramra nézek...

_________________
Kép

Freemy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 10 kedd, 8:52 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Freemy írta:
Ekkor a kapitány elmond mindent neki a múltról és a jelenről egyaránt. Majd pedig, ahogy a többiektől is várja, várja tőle, hogy hátha van egy jobb javaslata.

Az enyémnél jobb? Kizárt!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 10 kedd, 12:32 
Avatar

Csatlakozott: 2003 okt. 08 szer., 18:17
Hozzászólások: 3376
Tartózkodási hely: New-Erathia
Ha hamarosan nem lesz jobb, indulunk, ha mégis, akkor döntünk. :lol:

_________________
Kép

Freemy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 10 kedd, 20:09 
Avatar

Csatlakozott: 2005 ápr. 15 pén., 19:40
Hozzászólások: 146
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Szeretném megjegyezni: szerintem a vérfarkas nem tekinthető élőholtnak! Ezért lehet az, hogy nem hatott Galrathielre a nyakék (lsd. a megfelelő hsz-t a sztoriban).

Más: mi lenne, ha a barbárok egy része (vagy akár egy másik csapat) váratlan támadást indítani a város irányába s így bele lehetne szőni a ghoulos-csalogatós témát is. Szerintem... :twisted:

_________________
Kép
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 13 pén., 9:24 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Szőjük! Szőjük! Vért akarok, sok-sok goblin vééééééért!!!

Bocs :lol: :lol:

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 13 pén., 17:31 
Avatar

Csatlakozott: 2003 okt. 08 szer., 18:17
Hozzászólások: 3376
Tartózkodási hely: New-Erathia
Galrathiel döntésén múlik minden. Amint leírja, miként találkozik a barbárokkal, illetve miként képzeli, rögtön úgy folytatom a sztorit, ahogy kell. A barbárok nem menekülnek, ez tény, de van még egy kis gond, ez pedig a kapitányuk... Érdekes lesz. :)

_________________
Kép

Freemy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 13 pén., 19:18 
Avatar

Csatlakozott: 2005 ápr. 15 pén., 19:40
Hozzászólások: 146
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Mind a vérfarkas, mind a nekromanta inaktív lesz vasárnaptól, de ha gondoljátok mozgassátok őket!

_________________
Kép
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 13 pén., 21:56 
Avatar

Csatlakozott: 2003 okt. 08 szer., 18:17
Hozzászólások: 3376
Tartózkodási hely: New-Erathia
Meddig?

_________________
Kép

Freemy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 13 pén., 22:33 
Avatar

Csatlakozott: 2005 ápr. 15 pén., 19:40
Hozzászólások: 146
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Ha minden igaz, akkor jövő hét vasárnap estefele tudok írni. (22-én)

_________________
Kép
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 13 pén., 22:51 
Avatar

Csatlakozott: 2003 okt. 08 szer., 18:17
Hozzászólások: 3376
Tartózkodási hely: New-Erathia
Ok. Akkor most még valamit találj ki légyszi, kíváncsi lennék egy "szaftos" sztorira tőled! :lol:
Aztán különösebb szerepe nem lesz a vérfarkasnak. A szellem és a inferno sereg megoldja a kapitányos problémát (ha tudja :D), aztán mire visszatérünk a hajóra és indul az igazi, a többek közt talán leginkább Beorn által már nagyon várt "goblingyakás", talán újra köztünk leszel! :wink:

_________________
Kép

Freemy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 13 pén., 23:16 
Avatar

Csatlakozott: 2005 ápr. 15 pén., 19:40
Hozzászólások: 146
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Írtam valamennyit, majd holnap még kitalálok valamit! Holnap mondjuk! :lol:

u.i: Örülnék, ha valaki a goblin helyett beszélne/ellenkezne, mert ha nem, akkor Aldo mégis tálalja a cerberusoknak, a saját belsőségeivel körítve! :twisted:

_________________
Kép
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 15 vas., 23:43 
Avatar

Csatlakozott: 2003 okt. 08 szer., 18:17
Hozzászólások: 3376
Tartózkodási hely: New-Erathia
Beorn the Shapeshifter írta:
Freemy:
1.) nappal van, délelőtt (mármint az Ezüstsólymos sztorinál)
2.) nem semmi, hogy Huo így gyártja a szellemeket! valami negatívuma legyen szerintem, különben 1000 goblin = 1000 szellem, és lassan csak szellemek lesznek Erathiában... :lol:

1. Igazából a másik sztorira gondoltam, hiszen ott lenne fontos.
Ugye a vérfarkas holdfénynél alakult át még a hajón, majd éjszaka (vagy reggel) lehetett Aldoék második barbár felderítős harca (hajóra jelentkezésük utáni első) és dél körül lehetett vagy kora délután a második. Ez alapján lassan este, éjszaka jönne, ami a küklopsz szempontjából az általam leírtak miatt érdekes.
Végülis egész jól megválaszoltam a saját kérdésemet... :lol:
Ugye mindenki így gondolta? :D

2. Igazából Huo egy H2-ből ismert szellem. Ott mindig annyi éledt újra, ahány lényt megölt. Remélem, nem gond ez az apró H2-es affér, hiszen Aldoról is megbeszéltük, hogy nem az a tipikus H3-as pit lord...
A másik dolog meg az, hogy hiába lesz majd sok szellem, túl sokat nem hagyok "életben", mert a nagy csatában majd megszabadulok tőlük, feleslegesek lesznek. Addig meg 5-10 újabb szellem nem oszt, nem szoroz. 1000 úgyse lesz, összesen nincsenek ennyien a hajón, és még csata is lesz, igaz ez picit késik a felderítés miatt...
Minden szellemet nem fogok elnevezni, de két szellemre szükségem volt, majd a továbbiakban kiderül, hogy miért! :lol:

_________________
Kép

Freemy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 16 hétf., 20:44 
Avatar

Csatlakozott: 2005 ápr. 15 pén., 19:40
Hozzászólások: 146
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Sziasztok! Úgy néz ki, hogy mégis tudok írni, hála a mobil net csodájának! :lol: :lol: :lol:

_________________
Kép
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 18 szer., 13:07 
Avatar

Csatlakozott: 2006 júl. 29 szomb., 9:10
Hozzászólások: 726
Tartózkodási hely: Rockerfalva
Mágiarendszer...

Mért pont a D&D? Sogroon és Beorn, ti nem hallottatok a Might and Magicról? Amúgy is itt Manából kell varázsolni nem a természet erejét elszívni!

Én a következőp Mágiarendzert ajánlom:

A mana a mágia lényege. Ha elfogy a mana akkor nem tudsz varázsolni, de a mana idővel visszajön.

Mágiaosztályok (Might and Magic 6 mágiaosztályai):

Test Mágia (gyógyítások, erősítők)
Szellem Mágia (áldások, feltámasztás)
Fény Mágia
Elme Mágia
Tűz Mágia
Levegő Mágia
Föld Mágia
Víz Mágia


Szerintem a D&D Profán meg Szakrális mágiájának semmi keresnivalója a Heroes 3 világában, az M&M manás mágiarendszerének annál inkább!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 18 szer., 13:21 
Avatar

Csatlakozott: 2005 máj. 25 szer., 14:49
Hozzászólások: 354
Tartózkodási hely: Apró ékszeresdoboz egy titkos fiókban
Szia, Dougal!

Felhívnám a figyelmedet egy igen egyszerű tényre: ez egy olyan HoMM 3 RPG, amiben bőven akad minden más is, mivel a Heroes 3 alapvetően nem RPG, a Might and Magic elemei viszont nem mindenhol egyeztethetőek össze azzal, amit egy-egy játékos elképzelt (gondolj bele: Freemy Huo-ja pl. Heroes 2-ből köszön vissza - ó, mennyire utáltam azokat a szellemeket, ha sok parasztom volt véletlenül.. :evil: :D ).
Mivel ez egy össznépi mesélés, nem hiszem, hogy mereven ragaszkodni kéne a szabályokhoz a játékélmény kontójára, illetve ha már ennyire otthon vagy a témában, akkor minden bizonnyal emlékszel rá, hogy a Heroes első részében bizony a D&D mágiarenszeréhez hasonló dolog volt még érvényben. Ott nem volt mana, a hős képzettségén múlt, mennyit varázslatot tud tárolni az elméje, és ugyan honnan, ha nem a D&D-ből köszön vissza ez a varázslat-visszatöltögetéses rendszer..?
Kicsit más... hány olyan fantasy regényt olvastál (mármint ami igazán jó is volt), ahol a sztori leülepedett, mert a mágusok kifogytak a manából, a harcosoknak meg csak 4-es volt a speed-je, így a csatatéren csak nagyon lassan haladtak...

Mindezzel arra céloztam - mert van egy olyan érzésem, hogy nem sikerült elkapnod a lényeget (még most sem) -, hogy már a játék elején megvitattunk ilyen fontos dolgokat :arrow: olvass figyelmesebben. :roll:

De azért kösz, hogy igen hasznos és mélyrenyúló tanácsokkal láttál el minket. Beorn is minden bizonnyal értékelni fogja + biztos rá van szorulva minderre.. :twisted: :wink:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 448 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 23  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség