Heroes Fanatikusok Fóruma (www.hommm.hu) http://hommm.hu/heroesforum/ |
|
Heroes 4 Tippek-trükkök http://hommm.hu/heroesforum/viewtopic.php?f=1&t=32 |
Oldal: 2 / 12 |
Szerző: | gorogdinnye [ 2003 szept. 20 szomb., 14:48 ] |
Hozzászólás témája: | Hipnó |
Próbáltátok már az ellenfél Brutális varázslóhősét hypnotizálni és utánna azzal varázsolgatni? Vicces! |
Szerző: | Idegcsávó [ 2003 szept. 20 szomb., 14:50 ] |
Hozzászólás témája: | |
Devilre Cat reflex |
Szerző: | Zeth [ 2003 szept. 22 hétf., 3:09 ] |
Hozzászólás témája: | |
Üdv Megtudná valaki mondani,h az ellenfél hősét ki lehet e szabaditani magunknak? És ha igen ...hogy? Köszi[/img] |
Szerző: | Zardoz [ 2003 szept. 22 hétf., 7:57 ] |
Hozzászólás témája: | |
Zeth írta: ... Megtudná valaki mondani,h az ellenfél hősét ki lehet e szabaditani magunknak?
Üdv ! Tudomásom szerint nem, ha esetleg van szövetségesed a pályán, akkor azt kiszabadíthatod a rabságból, viszont nem lesz a sereged tagja, hanem marad továbbra is szövetséges. |
Szerző: | Idegcsávó [ 2003 szept. 22 hétf., 13:26 ] |
Hozzászólás témája: | |
És itt van egy nem túl hasznos: Summon Fairy Dragon fekete sárkány ellen |
Szerző: | Zed111 [ 2003 szept. 23 kedd, 6:16 ] |
Hozzászólás témája: | |
Akkor inkább summon mantis. |
Szerző: | Idegcsávó [ 2003 szept. 23 kedd, 10:58 ] |
Hozzászólás témája: | |
Zed111 írta: Akkor inkább summon mantis.
Azzal már mész valamire Ha sok parasztod van, akkor az angyalokra Martyr-t (angyalt ütik,a paraszt meg sérül) ha elhullanak a parasztok, akkor angyallal Resurrection és újra Martyr |
Szerző: | DonJanvari [ 2003 szept. 23 kedd, 18:58 ] |
Hozzászólás témája: | |
Idegcsávó írta: Zed111 írta: Akkor inkább summon mantis. Azzal már mész valamire Ha sok parasztod van, akkor az angyalokra Martyr-t (angyaltt ütik,a paraszt meg sérül) ha elhullanak a parasztok, akkor angyallal Resurrection és újra Martyr Persze ilyenek nekem nem jutnak eszembe. Azér a háromba legyőztem már 3szor akkora sereget is. |
Szerző: | Zed111 [ 2003 szept. 24 szer., 14:09 ] |
Hozzászólás témája: | |
A necro várban mindig venom sawn-t építem meg, nem a vámpírgyárat. Vámpír úgyis lesz a hőstöl elég, mellé meg lesz lövős egységem is... |
Szerző: | Zardoz [ 2003 szept. 25 csüt., 7:59 ] |
Hozzászólás témája: | |
Idegcsávó írta: Ha sok parasztod van, akkor az angyalokra Martyr-t (angyalt ütik,a paraszt meg sérül) ha elhullanak a parasztok, akkor angyallal Resurrection és újra Martyr
Üdv ! Inkább az ellenfélre hipnózis, majd belőle mártírt |
Szerző: | Idegcsávó [ 2003 szept. 25 csüt., 14:14 ] |
Hozzászólás témája: | |
Zardoz írta: Idegcsávó írta: Ha sok parasztod van, akkor az angyalokra Martyr-t (angyalt ütik,a paraszt meg sérül) ha elhullanak a parasztok, akkor angyallal Resurrection és újra Martyr Üdv ! Inkább az ellenfélre hipnózis, majd belőle mártírt Az is jó, csak ahhoz elég sokat kell tanulni |
Szerző: | Zed111 [ 2003 szept. 26 pén., 7:16 ] |
Hozzászólás témája: | |
Idegcsávó írta: Zardoz írta: Idegcsávó írta: Ha sok parasztod van, akkor az angyalokra Martyr-t (angyalt ütik,a paraszt meg sérül) ha elhullanak a parasztok, akkor angyallal Resurrection és újra Martyr Üdv ! Inkább az ellenfélre hipnózis, majd belőle mártírt Az is jó, csak ahhoz elég sokat kell tanulni Ehhez meg még többet: Az ellenfére hipnózis, utána áldozás. 2 kör alatt akár bármennyi egység kicsinálható. Persze valami gagyi lényünket nekünk is fel kell áldozni... |
Szerző: | Gambit [ 2004 jún. 18 pén., 22:27 ] |
Hozzászólás témája: | |
Bár a piactér automatikusan a rendelkezésünkre áll, használjuk serényen a térképen található feketepiacokat is, jóval kedvezőbbek az áraik, mint a mi piacunknak. Karavánoknál érdemes a városok mellett a külső lénytoborzó helyekre is koncentrálni, mivel itt is halmozódik a toborozható lénymennyiség, és érzékenyen érinthet, ha az ellenfél elhappol egy-egy ilyen helyet, amikor már hetek óta nem vettünk onnan semmit. Ostrom során nagyon jól használható a Displacement varázslat, amellyel a tornyok tetejéről lövöldöző csapatokat nemes egyszerűséggel lelökhetjük onnan. A küklopsz területre való támadása nagyon erős - némi szépséghiba, hogy harci rács hiányában a megérzéseinkre kell hagyatkoznunk a célpont kijelölésekor. Használjuk ehelyett az AI-t: amikor a küklopsz jön, egy körre kapcsoljuk be az automatikus csata funkciót, a derék egyszeműek máris sebészi pontossággal oda fogják dobni a követ, ahol a legnagyobb sebzést osztják ki saját egység sérülése nélkül. A harcrendszer a visszaütéseket tekintve egy picit megváltozott - nem arra gondolok, hogy a védekező fél azonnal üt vissza, hanem arra, hogy egy körben csak egy alkalommal támadhat vissza. Ez az ?egy kör? azonban a visszaütés pillanatától, nem a kör kezdetétől számolódik! Ezt kihasználhatjuk úgy, hogy ha egy az egy ellen küzdünk egy ellenséges csapattal, és az a gyorsabb, minden páratlan körben várjunk (wait) a kör végéig a támadásunkkal! Mi történik? Ő megüt minket (mi visszaütünk), várunk a kör végéig, majd ütünk (ő visszaüt). Következő kör: ő üt (mi visszaütünk), mi nem várunk, hanem ütünk - és most jön a trükk, ugyanis ilyenkor még nem járt le az ellenfél ?visszaütési szünete?, és nem támadhat vissza! Így kétkörönként egy ütést megspórolhatunk magunknak, ami közel azonos erejű ellenfelek esetében döntő lehet. Az azonnali visszaütésnek is van egy érdekes következménye, méghozzá az, hogy az őrködés (guard) funkció is igazi értelmet kapott. Mivel az egyidejű sebzés miatt általában mindegy, ki üget oda az ellenfélhez verekedni, érdemesebb helyben bevárni az ellenfelet kihasználva az őrködés adta +25% védelmi értéket. Az ellenfél lövöldöző egységeinek legjobb semlegesítési módja, ha közelharcba bocsátkozunk velük. A gyors egységek azonban, amelyek hamar odaérnek a gonosz íjászokhoz (Imp, Sprite és társaik) általában harmatgyengék, és hamar felszecskázzák őket. Ezt némileg elodázhatjuk, ha nem ütjük meg őket azonnal, csak odaállunk az orruk elé - de most jön a csavar az egészben: csak akkor blokkoljuk le így egy íjász lövését, ha nemcsak mellette állunk, de arccal felé is állunk! Ha az impünkkel beröppenünk az ellenséges íjász mögé, az attól még vidáman lövöldözni fog. Sajnos két íjász közé beállva is csak az egyiket tudjuk kiiktatni, hiszen nem tudunk egyszerre mindkettő felé nézni (kivéve persze a hidrát és a cerberust, ezt jó, ha tudjuk). Ez eddig apróság, ám következik belőle a trükk, amellyel a saját íjászunkat felszabadíthatjuk az őt blokkoló ellenfél alól. Üssük meg valakivel a blokkoló lényt, az elfordul az íjásztól visszatámadni, és voilá, máris szabad az útja a nyílzápornak! Ha van varázsló egység a seregünkben, de nincs betöltve a sereg összes helye, érdemes a varázstudókat szétosztani minél több adagra, így egy kör alatt több mágiát is elereszthetünk. Különösen igaz ez a dzsinnekre, és az ő Song of Peace-ükre, amelynek a hatékonysága nem függ attól, hogy hány dzsinn volt a varázsló csapatban. Igen erős, gyors és relatíve olcsó sereget üthetünk össze egy csomó 2-3 fős dzsinncsapat és egy gyűrődést jól bíró lövészegység (mondjuk pár titán, vagy egy grandmaster íjász hős) részvételével. A dzsinnek folyamatosan éneklik a békedalt minden szembejövőnek, és kezdődhet az agyaggalamb-lövészet! Hajóról nemcsak a teljes sereggel, de annak egy részével is leszállhatunk. Így egy nagyobb szigetcsoportot három kör alatt végigrabolhatunk (egy: leszállunk egy-egy katonával a szigeteken, kettő: felszedjük a tápokat, három: visszaszállunk) ahelyett, hogy a teljes sereggel végigszenvednénk magunkat a minden egyes kiszállás-beszállásnál jelentkező mozgáspont-nullázó tortúrán. A játék elején érdemes egy-egy katonából álló, hős nélküli csapatokkal felderíteni a terepet, és felszedni a kincseket. Még a szörnyek által őrzött nyersanyagokra is érdemes öngyilkos rohammal rámozdulni, mivel a felvett nyersanyag még a reménytelen csata előtt bekerül a kincstárunkba. Az ilyen egyszemélyes hadseregeket érdemes a továbbiakban is megtartani, már csak a látótávolságuk miatt is (már amennyire a 8-ban maximalizált seregszámunk engedi), nehogy az ellenség a fog of war leple alatt beslisszoljon a hátországunkba. A halott hőseink, bár harcban nem vesznek részt, de a térképen felszedett tápokból részesülnek holtukban is (kapnak XP-t a learning stone-nál, fejlődnek a képzettségeik a különféle épületekben stb.) Nem rossz - bár kissé cheat-szagú - trükk hát egy magas lopakodás képzettséggel megáldott tolvaj mellé bepakolni egy rakat halott hőst, majd ezzel a sereggel (a tolvaj láthatatlanságát kihasználva) körbeszaladni a térkép tápoló-épületein, majd feltámasztani a holtukban supermanné kiképzett hősöket. Ha már a tolvajnál tartottunk: ha egy hőst lopakodásra akarunk használni, és ez irányban tápolni, még véletlenül se vegyük fel a Nature Magic képzettséget. A természetmágia egyik alképzettségétől ugyanis a hős nekiáll automatikusan körönként új lényeket idézgetni maga mellé, amivel a fáradságosan kiépített lopakodó álcája semmi perc alatt megszűnik, és az első arra járó kóbor szörny megeszi reggelire. Tolvaj hőssel egyébként lopakodjunk serényen keresztül-kasul a térképen, ezért (is) jár tapasztalati pont! Ha druidákkal vagyunk, és hosszan elhúzódó háborúra számítunk, érdemes jól bevásárolni hősökből, körbezavarni őket a tápoló-helyeken, és amennyire csak lehet, felhúzni a Nature Magic, de főleg a Summoning képzettségüket. Ezek a srácok aztán ingyen termelik nekünk körönként a katonákat a seregekbe. Minden hősnek érdemes a Combat képzettséget megtanítani, alapvető fontosságú, hogy ne haljunk bele az első komolyabb csatába, és a hősnek ne a saját gyógyításával kelljen folyton foglalkoznia. A Tactics képzettségre viszont ügyeljünk, mert ha egy seregben két hősnek is van, a bónuszok nem adódnak össze, csak a nagyobb érvényesül. Újabb gátlástalan bug-kihasználási lehetőség: hogyan változtassuk a Town Gate varázslatot a Heroes 3 szupererős Town Portal varázslatává? Ugorjunk bele egy csatába, idézzünk néhány illúzió-lényt, majd használjuk a Town Gate-et, s csodák csodája, a hős a teljes seregével teleportálódik a legközelebbi várba, és csak az illúziók maradnak a helyszínen harcolni. Sőt, még ezt a ?legközelebbi vár? kitételt is kijátszhatjuk, ugyanis olyan várba nem tudunk teleportálni, amelyiknek a kapujában már áll valaki (praktikusan egy saját sereg). Town Gate-elés előtt tehát egy kivételével az összes várunkból vezényeljünk ki valakit (akár egy katona is elég) ?eltorlaszolni? a kaput, és láss csodát, a teleportáló hős az egyetlen szabadon maradt városunkat fogja legközelebbiként értelmezni. És még egy érdekesség a Town Gate-tel kapcsolatban: ha tengerről indítjuk a varázslatot, az elteleportált hős hajó képében jelenik meg a város kapujában. Így gyárthatjuk le a játékban a sivatag hajóját, aminek az égvilágon semmi értelme, legfeljebb abban bízhatunk, hogy az ellenfelünk halálra röhögi magát. |
Szerző: | Gambit [ 2004 jún. 20 vas., 21:14 ] |
Hozzászólás témája: | |
Még valami: a vampi touch-ot olyan lényekre érdemes rárakni, amélyeknek nem ütnek vissza, így minimálisra csökkenhetnek a veszteségeink |
Szerző: | agent.007 [ 2004 jún. 21 hétf., 9:49 ] |
Hozzászólás témája: | |
Gambit írta: Még valami: a vampi touch-ot olyan lényekre érdemes rárakni, amélyeknek nem ütnek vissza, így minimálisra csökkenhetnek a veszteségeink
Vagy olyanokra akik erõset sebeznek! |
Szerző: | Gambit [ 2004 jún. 21 hétf., 21:10 ] |
Hozzászólás témája: | |
Ha egy lényen, aminek visszaütnek vampir touch van, arra ne tegyünk rá még egy első csapás(t)/első csapás igét (first strike)!!!, mert afullos életű sereg(mivel ő üt először az ellenfélre)nem szív el tőle életerőt, míg utána az visszaüt és lehet meghal/megsebesül egy csomó egységünk |
Szerző: | Gambit [ 2004 jún. 22 kedd, 23:06 ] |
Hozzászólás témája: | |
Az a varázslatlopás ige télllleg nagyon jó(+ring of the greater nation) 1250-es hp-jú blacd dragon 366-os sebzéssel és fagyasztással 15 fekete sárkánnyal a fél térképet lealáztam szinte veszteségek nélkül |
Szerző: | agent.007 [ 2004 jún. 23 szer., 10:46 ] |
Hozzászólás témája: | |
A Ring of the Greater Nation az relic ugyebár! Kikapcsol minden wardot és immunitást a játékban! Nagyon jó! De ha kinyítják a hõst akkor megszûnik Tipp: A Catapultnál, Küklopsznál érdemes az Auto-Combatot használni! |
Szerző: | HZsolt [ 2004 jún. 23 szer., 15:46 ] |
Hozzászólás témája: | |
Hello! Lehet hogy ezt a trükköt már ismeritek, bár akik kevésbé szemfülesek azok nem hiszem. Ha mondjuk már felderitettétek az ellenség vára környékét és a csapat a vár előtt dekkol de igy nem látjátok, a vár elött jobb gombal kattingatva megnézhetö a sereg. Ez persze nem csak a várak elött müködik, bár akkor tudni kell kb. hol van a sereg. |
Szerző: | Gambit [ 2004 jún. 23 szer., 16:55 ] |
Hozzászólás témája: | |
FEJLETTEBB KASZTOK LISTÁJA: =========================== Archer Csupán a combat skill szükséges hozzá,nincs bonusza. Archmage Minden mágikus skill imerete után léphetsz ebbe a kasztba,bonuszként +20%-ot kapsz minden varázslatod hatékonyságához. Assassin Death mágia,és a combat skill szükséges hozzá,bonuszként a sebességed,és mozgásod hárommal nő. Barbarian A combat skill ismerete elég,nincs bonusza. Bard Nature mágia,és a felderités képessége kell hozzá,mindig maximális lesz a szerencséje bonuszként. Battle Mage Order mágia,és a combat skill szükséges hozzá.Bonuszként a magic fist,és az ice bolt varázslat hatékonységa 20%-al nő.Ha nem ismerné automatikusan megtanulja a magic fist spellt. Beast Lord A nature mágia,és a nobility skill kell hozzá.A farkas,és a fehér tigris idézésének hatékonysága növekedik 20%-al. Beastmaster A nature mágia,és a combat skill eredménye.A farkas idézés hatékonysága növekszik 20 százalékkal. Cardinal Nobility(nemesség),és az élet mágia szükséges hozzá.A ressurection(feltámasztás)képesség hatékonyságát növeli 5 százalékkal. Crusader Taktika,és az élet mágia ismerete után válhatsz kruzáderré.Mindig maximális lesz a morálod. Guildmaster A scouting(felderítés)és a nobility(nemesség) képesség után léphetsz ebbe a kasztba.Képessé válsz rá hogy közelharci sebzésnél esélyed van arra hogy az ellenfeled az ütéstöl megszédül és egy kör erejéig nem tud támadni,vagy visszaütni.(azt sajnos nem irják mennyi az esély,ha csak 10% akkor gyenge,ha magasabb..akkor az már brutális!) Heretic Káosz és élet mágia ismerete után válhatsz a kaszt tagjává.Kivédi a ward varázslatok hatását,vagyis az élet mágiában jártas mágusok nem tudják csökkenteni hősöd mágiájától és egységeitől elszenvedett sebzést. Illusionist Order(rend)mágia,és a taktika ismerete kell hozzá.Az illuzionista az illusion varázslat hatékonyságát tudja 20 százalékkal növelni. Knight Taktika ismerete után már lovagnak mondhatod magad,de sajnos ez semmilyen bonusszal nem jár Lich Káosz,és death mágia kell hozzá.Támadásával megöregitheti az ellenfelet.Ekkor az ellenséges egység támadó képességének 25%-át,védekezésének 20%-át,sebességének,mozgásának felét elveszíti! (sajnos itt sem szól a fáma arról mennyi erre az esély?) Lord Nobility(nemesség) kell csupán,sajnos bonusz az nincs.. Lord Commander Taktika,és nemesség, e kettő kell.Minden egységének morálja kettővel nő. Mage Az order mágia teszi mágussá hősöd.Speciális bonusz nem jár. Monk Life(élet),és Order(rend)mágia szükségeltetik.A chaos ward hatékonysága 50%-ra nő káosz varázslatok kivédésére,vmint távolsági,és közelharci védekezés káosz egységek ellen szintén 50%-ra nő. Necromancer Death(halál)mágia teszi nekromantává hősöd.Bonusz nincs. Dark Lord Death mágia,és nemesség szükséges.Ha közelharcban támad,ellenfele morálja maximálisan leromlik. Dark Priest Death,és élet mágia.Vámpir közelharci támadás képessége a bonusz,minden okozott két sebzés után 1-et gyógyul az ő életereje. Death Knight Taktika elég hozzá. Demonologist Death,és nature mágia csinál demonologust a hősödből.Minden demon idéző varázslatot 50%-al hatékonyabban tudnak használni. Druid Nature mágia kell hozzá,bonusz nincs. Enchanter Order,és nature mágia.20%-al hatékonyabbak az idéző,és az illusion varázslatokban. Field Marshal Taktka és Scouting(felderítés).Bonuszként minden egysége 10% plusz sebzést kap(közelharci,és távolsági egyaránt) Fire Diviner Káosz mágia,és scouting(felderítés).Minden tűz alapú varázslatra 20% hatákonyság bonusz! Fireguard Káosz mágia,és a kombat skill.Tűz varázslatokra való immunitást kap,valamint tűz alapú támadás esetén félsebzést kap csak be. General Combat skill+taktika,és máris generálissá tetted hősöd.Jutalma,hogy minden egysége plusz egy morált kap. Summoner Nature(természet),és life(élet)mágia.Az idéző skilljük válik erősebbé. Thief Scouting(felderítés) képessége teszi lehetővé a tolvaj kasztba lépést.Bonusz nincs. Warden Taktika,és nature mágia.Minden egységének 10% plusz védelem közelharcban,távolsági fegyverek ellen egyaránt. Warlock Káosz mágia,és Nature mágia.Hősöd plusz 10 spellpontot kap,valamint naponta egy extra spellpont regenerálodik. Warlord Combat skill,és nobility(nemesség).Hősöd közelharci sebzése 5-el nő. Witch King Káosz mágia,nobility,és death mágia.Ha támad akkor a félelem hulláma megakadályozza ellenfelét a visszaütésben.Vmint a megtámadott egy kis távolságra el is fut a félelemtől! Wizard Order,és káosz mágia.Minden varázslat spellpont igénye lecsökken számukra kettővel. Wizard King Order mágia,és nobility(nemesség).Ha hősöd megtámad valakit közelharcban,akkor annak szerencséje maximálisan leromlik. Ninja Death mágia,és Scouting képesség elsajátitása után nindzsává avanzsálod hősöd!Speciális képessége a méregsebzés,ami a harc végéig minden körben sebzi a megtámadottat. Paladin Combat skill,és Life(élet)mágia.Képességként a death ward-ot kapja,vagyis 50% ellenállás a death varázslatok ellen,vmint a közelharci,és távolsági védelemre is 50% bonusz death egységek ellen. Priest Life mágia kell hozzá.Nincs bonusza. Prophet Élet mágia,és Scouting(felderités).A spiritual armour varázslat spellpontfogyasztás nélkül megjelenik rajta a csatában.(+25% védelem közelharci,és távolsági sebzés ellen) Pyromancer Taktika,és káosz mágia.Fire shield keletkezik körülötte a csatában,vagyis minden közelharci támadóját tűzsebzés éri. Ranger Combat és scouting.Bonuszként +5 távolsági sebzés,és ijjász képesség. Reaver Taktika,és halál(death) mágia.Bloodlust varázslat él rajta csata közben.(25% bonusz közelharci sebzés) Seer Order mágia,és scouting.A látómező 2-vel növekszik. Shadow Mage Death,és order mágia.Blur spell jelenléte önmagán.(távolsági védelemre 50% bonusz) Sorcerer Káosz mágia kell hozzá.Nincs bonusza. SZINTEKHEZ SZÜKSÉGES TAPASZTALATI PONTOK: ========================================= 1 0 2 1,000 3 2,000 4 3,200 5 4,600 6 6,200 7 8,100 8 10,300 9 12,900 10 16,000 11 19,700 12 24,100 13 29,300 14 35,500 15 42,900 16 51,700 17 62,200 18 74,800 19 89,900 20 108,000 21 129,700 22 155,700 23 186,900 24 224,300 25 269,100 26 322,800 27 387,200 28 464,400 29 557,000 30 668,100 31 801,400 32 961,300 33 1,153,100 34 1,383,200 35 1,659,300 36 1,990,600 37 2,388,100 38 2,865,100 39 3,437,500 40 4,124,300 41 4,948,400 42 5,937,300 43 7,123,900 44 8,547,800 45 10,256,400 46 12,306,700 47 14,767,000 48 17,719,300 49 21,262,000 50 25,513,200 51 30,614,600 52 36,736,200 53 44,082,100 54 52,897,100 55 63,475,100 56 76,168,700 57 91,401,000 58 109,679,700 59 131,614,100 60 157,935,300 61 189,520,700 62 227,423,100 63 272,905,900 64 327,485,200 65 392,980,300 66 471,574,400 67 565,887,300 68 679,062,700 69 814,873,100 70 977,845,500 BILLENTYŰPARANCSOK: =================== Enter -ha kijelölted a sereg útvonalát akkor enterrel megteszi azt az útat. C-a varázskönyvet hozza elő D-ásás(bizonyos pályákon különleges tárgyak,vagy grál lehet elásva) Q-kapott küldetések listájának lekérdezése V-nagy térkép behozatala U-kétszintes térképen vált a lennti,és a felszini között E-kör vége Le,fel,jobbra,balra nyillal mozgathatod a sereged Ctrl+nyilak görgetni tudod a térképet az adott irányba PageUp/PageDown léphetsz a következő,seregre vagy várra,attól függöen melyik lista aktiv COMBAT SCREEN(csata közben használhatő bill.parancsok) C-varázsköny D-ebben a körben védekezzen az adott egység W-várjon kör végéig F5-elsődleges támadás közelharci legyen(ha az egység tud másfélét is) F6-elsődlegesen a mozgás kurzor legyen aktiv F7-elsődlegesen a varázslat kurzor legyen aktiv F8-elsődlegesen a távolsági támadás legyen aktiv A-automata csata ki/be O-opciók R Retreat-megfutamodás S Surrender-csata feladása(csak hössel rendelkező ellenfélnél aktiv,akkor ugyanis pénzel megváltható a maradék sereg) TOWN SCREEN(várban használható bill.parancsok) B-Épület felhuzása H-hős felfogadása(heti egyet enged a gép) C-egységek vétele M-varázstorony S-egységek cseréje Left/Right Arrows-hős vagy egység kiválasztása a seregben Page Up/Page Down elöző/következő vár Up Arrow Merge Visiting Army Down Arrow Merge Garrison Army Spacebar Swap Armies Enter OK F4-váltás ablak,és full képernyő között ADVENTURE SCREEN(térképen) Alt+N -új pálya Alt+C -úk kampány Alt+L -játékállás betöltése Alt+S -játékállás mentése Alt+O -opciók Alt+M -főmenü Alt+R -játék újrainditása Esc -kilépés I -pálya információi M -vásártér G -kémházikó P -kirakós térkép K -királyságod adatai(szigoruan hadi,és gazdasági,a választások eredményeit hiába keresed!:-) Home -a kiválasztott hőshöz ugrik a térképen H -a következő hősre ugrik Z - a kiválasztott hős altatása W -a kiválasztott hős ébresztése T -következő vár ARMY SCREEN C-varázskönyv D-egység leszerelése S-egységek közötti csere L-laza formáció T-szoros formáció Q-négyzet alakzat Left/Right Arrows -hős vagy egység kiválasztása a seregben Page Up/Page Down -következő/elöző sereg Shift+Page Up/Page-hátizsák tartalmának görgetése Up Arrow Merge Visiting Army Down Arrow Merge Garrison Army Spacebar Swap Garrison and Visiting Armies Enter -ok SPELL BOOK(varázskönyv) Left/Right Arrows-lapozás Page Up/Page Down a varázslatok között mozoghatsz D -mutatja a sebzést(ha van neki) S -idéző varázslatok U-átkok B-áldások L-minden varázslat A-csak térképen használható varázslatok C-csata közben használhatók I-lista T-varázsitalok,tárgyak |
Oldal: 2 / 12 | Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |