Glacerenard írta:
- Multiplayer: pörgősebb játékmenet (ide, ha valaki tud, pontosítsa, hogyan, mert én nem értek hozzá)
Játéktechnikailag csak a szokásos... a neutral egységeket le lehessen verni veszteség nélkül (lövés, varázslós necces), lehessen minden nap építeni, meg a második hónapra lehessen izmos hősöm és seregem, ha olyan a pálya, lehetőleg kicsit legyen a luck-faktor stb, stb...
Először is ehhez kellenek a viszonylag zsúfolt térképek, amiket a gyárik között sose fogunk megtalálni

Egyrészt azért mert a H5 óta a térkép 80%-át a díszítőelemek teszik ki, nem pedig a lényeges dolgok. Csak hogy párhuzamot vonjak friss Heroes Táboros élményből:
A H3-ban az első héten úgymond illik naponta 2-3 csatát letolni és/vagy valami bankot kiszedni, quest-et leadni stb. míg ez mostanában kicsit nehézkes... (igen, H3, mert még mindig ez legpopulárisabb multiplayer Heroes

) Magyarul olyan térképek kellenek amin minden nap van mit csinálni
Ehhez kell egy térképszerkesztő, ami felhasználóbarát, egyszerű kezelőfelülettel. Tudomásom szerint ez kapott egy igencsak fontos prioritást, mivel rengetegen kérték, nem véletlen... Ha pedig ezzel megvolnánk kaphatnánk egy JÓ RMG-t, amiben HASZNÁLHATÓ template-k vannak. Bár a játék belső rendszere miatt kétlem hogy lehetne ilyen szinten mod-olni (pl. WT) ezért a játék készítőire marad...
(megjegyzem, ezek nem
3DO-s Heroes-nosztalgiakívánságok hanem alapvető elvárások (lennének) a H3 óta

)
S lám, erre kell egy játszható tematikájú Heroes VII és csinálhatjuk is az online bajnokságot meg a támadás árlistákat
A többi a készítőkön múlik, de ha adott egy használható többjátékos rendszer alapja, a többi szinte már csak hab a tortán és valami újfajta játékélményt fog megadni nekünk. Személy szerint ezért nem is szállok vitába
a milyen színű legyen a fekete sárkány, vagy
naga vs ráksasza szintű ötletek kidolgozásába, mert nem ettől lesz jó a játék

Bár szívesebben látom én is a "klasszikus Heroes egységeket" új köntösben, de azért 1-2 új mindig elfér. Meg részenként változik melyik milyen erős, aztán úgyis az alapján kedveljük meg őket
