Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 503 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 26  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 23 szomb., 18:51 
Avatar

Csatlakozott: 2013 feb. 22 pén., 17:34
Hozzászólások: 84
Tartózkodási hely: Budapest
Hát, a Duel of Championsben már láttunk pár próbálkozást a sahaari orkok kidolgozására. A hárpia szépen sikerült, főleg, mert keselyű az alapja. A gnollt is visszahozhatják így, meg a kentaur helyett egy fél-gazella-fél-nő lenne. De az orkok... nevetséges. A nekedrohamozó ork pici turbánkában a legkevésbé sem félelmetes.
Hiányozni fognak a paók.

_________________
Glace, önjelölt Ashan-történész és krónikás.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 23 szomb., 19:28 
Avatar

Csatlakozott: 2011 márc. 20 vas., 15:57
Hozzászólások: 521
Tartózkodási hely: Debrecen
Az ugyan úgy kentaur marad csak más tájon él így másképp volt az evolúciója.
H5ben( a kelet törzse) elmondják hogy az orkok miután fellázadtak a mágusok ellen és nagy hőssel elmentek 3 részre szakadtak. Mind a 3-nál az orkok kinézete meg szokása különbözik meg egy pár helyi lény.
Gnoll ist úgy kéne behozni hogy a mágusok hozták létre.
Szárnyasgyík kemény egy lény :(
H5 ork klánjai kellenének.

_________________
Hol van a ló, s a lovasa? Hol van a kürt, mely úgy harsogott? A dicső napok elmúltak, mint eső a hegyen. Vagy mint a szél a mocsár felett. E szép napok nyugaton buktak alá, a dombok mögött, s a sötétségbe vesztek. Hogyan jutottunk idáig?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 23 szomb., 20:23 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 02 vas., 2:40
Hozzászólások: 2347
Bocsi Zsee, de szerintem adtunk egy pár ötletet ami igenis előrevinné a játékot :D :wink:

_________________
Kép
Melinyel, vanima melda Lúthien, ar sinome nanye len!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 24 vas., 9:57 
Avatar

Csatlakozott: 2011 ápr. 04 hétf., 9:07
Hozzászólások: 110
mmh6fan írta:

Amúgy meg nincs 2 egyforma igényű ember a földön, én azt vallom, hogy haladni kell a korral, nem szeretném ócsárolni a H3-at és H5-öt, de remélem a H7 minél kevesebb H3-as és H5-ös vonást fog örökölni és annál több H6-ost... :wink:


Csak egyet tudok érteni "mmh"-val, ebben a sokat szidott H6-ban nagyon kiváló újítások voltak, a sok-sok hibája mellett, és ebben csak megerősített, hogy beneveztem a H5 1v1 bajnokságba, és újból játszom a H5-öt.

Ami szerintem telitalálat volt a H6-ban:
- területrendszer (ettől még lehet gonoszkodni az ellenféllel, ott van a bánya felgyújtása, vagy kifosztása képesség, ez csak rugalmasabbá teszi a játékot és nem von el taktikai lehetőségeket)
- hősfejlődés (iszonyú bosszantó 1000 km-ről visszamenni a várba csak azért, hogy megtanulj egy újabb varázslatot, mert éppen fejlesztetted a varázstornyot, véleményem szerint ezt a H6 fajta fejlődést kellene továbbfejleszteni, és nem csak ugyanazt a vonalat lehet követni mindíg, ez nem igaz, mert más képességeket teszel egy duel és egy 1v1 játékban például, vagy fajonként és vér, valamint könny képesség választása esetén is)
- a vár átalakíthatósága (kiváló ötlet volt, nagyon sajnálom, hogy ebben látják a H6 egyik sikertelenségét, mert így akár multiban 2 ellenfelet is le lehetett győzni, és kiválóan lehetett vele taktikázni, hihetetlen számomra, hogy eltörlik)
- a vér és könny hírnév (kiváló egyedi képességeket lehetett kapni, és erősítette a vér vagy könny képességeket, ez is szuper dolog volt)
- és ami nagyon tetszett, hogy lehetett külön erő és varázsló hősöket fejleszteni mindenkinek a saját habitusa szerint, kiváló dolog volt.

Nyilván a sok-sok bosszantó hiba miatt csak az igazán kitartó fanatikusok tudták az újdonságokat letesztelni gyakorlatban igazán, és tudtak rájönni, hogy ezek milyen kiváló ötletek, újdonságok voltak.
Nagyon szerettem a H5-öt korábban, de a H6-ot a rengeteg hibája ellenére is sokkal élvezhetőbbnek tartok a mai napig.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 24 vas., 10:20 
Avatar

Csatlakozott: 2013 szept. 11 szer., 14:25
Hozzászólások: 72
Üdv..Elnézést, hogy eltértünk a H7-től egy kicsit...
Fili...amiket említettél pozitív dolgokat, még csak apró töredéke annak a sok jónak, amit a H6 kínál... :)
A "sok-sok hiba" pedig a Conflux számlájára írható(időtúllépés és nincs szinkron hiba).
Maga a játék hibátlan, 1-2 apró bugtól eltekintve(egyik lénylakás nem bevehető, egyik határvédő mellett el lehet sétálni, egyik mapon p1-nél nem random-ok a lakások, hanem állandóak, míg p2-nél random-ok..Ennyi az összes hibája a H6-nak..szerintem ez semmiség :)
Apropó...nem tudja valaki esetleg, hogy a H7-ben is a Conflux fogja összekötni az embereket?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 24 vas., 10:30 
Avatar

Csatlakozott: 2013 feb. 22 pén., 17:34
Hozzászólások: 84
Tartózkodási hely: Budapest
Támogatom mmh6-ot és Filit a Heroes VI kvalitásainak kiemelésében. Jó kis játék volt, de igaz, hogy csak az elvetemültebb fanok számára volt igazán élvezhető. Magam rendkívül élveztem a kampányainak nagy részét és a belőle szervezett versenyt is. Nem kellett volna olyan könnyen feladni, bár szerintem a legnagyobb hibája a játéknak a black screen issue volt, amit nem sikerült kiküszöbölni. (Ha mégis, akkor tévedtem és kérem, valaki küldje el a megoldást! :) )
Sajnos sokminden nem fog benne visszatérni, így pl. a reputáció, a városátalakítás, a dinasztiafegyverek és persze a Sanctuary. A területrendszer viszont megmarad.

A Confluxról nem tudok semmit, de nem lepne meg, ha nem maradna meg, bár eddig a 7 elég kompatibilisnek néz ki a 6-al. Mindenesetre azt a sok achievementet, pontot és rewardot át kéne valahogy vinni. Nem véletlen szenvedtünk annyit a végigcsinálásukkal.

Hahától elsősorban viszont így indirekt is megérdeklődném: mennyire reális kívánság az, hogy ne legyen sokkal magasabb a gépigénye, mint a Heroes VI-nak?

_________________
Glace, önjelölt Ashan-történész és krónikás.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 24 vas., 10:55 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
Egy kis érdekesség a Heroes 7 (és a régi részek) zeneszerzői kapcsán!
Elfogadták az Ice Bucket challenget! :) Romero és Rob King és Mr. Brock Romero társa aki szaxofonnal szokott zenébe segíteni pl Heroes 4, Heroes 2) Extraként hölgyeket láthattok még! :) Mert érdemes. :D
Minket is sarkall Vologyával, Mr. ROmero hogy csináljuk meg! Ki tudja lehet? :D


https://www.facebook.com/photo.php?v=10 ... =2&theater
Ez a kis szépséges hölgyemény jelölte meg Paul Romerot az Ice Bucket challenge után! Vele dolgozott nemrég egy rúdtáncos verenyen adta az alávaló zenét! :)

Majd következett Mr. Romero! _)

https://www.youtube.com/watch?v=LNwHZpw ... rT9gJeM3sA

Majd Mr. Brock! :) Nagy adag jégkása volt! :)
https://www.youtube.com/watch?v=_sEnkBA ... m1kMhCnNfQ

https://www.facebook.com/photo.php?v=10 ... =2&theater
Majd jött Mr. Rob King! Ő elég trükkös volt! :D

http://www.life.hu/ez-zsir/20140822-jea ... ideon.html
No azért Van Damme 23 éves kislánya se volt gyenge! Főleg erős jól kidolgozott alakja volt meglepő! :D


Szintúgy igazat tudok adni így 1. H5-ös meccs után! A Mage Guildba rohangálás miatt ezért vesztettem el pl egy +6 os Varázserő köpenyt! .D S azon a pályán csak 1 vár van mindenkinek! :D De nagyrészt igazatok van. Azért pl elvileg marad a Might és Magic felosztás pl skilleknél a H7-ben ezt olvastam. A váralakítás nekem is bejött hisz ha ellenfélnek is volt akkor ő is átalakíthatta ha akarta és volt rá nyersanyaga. Persze nagy előny volt ha valaki 1 héttel előbb tudta ezt megoldani....... A Conflux rendszer és a kampányban a **** teleport a hátad mögé ellenfélnek idegesített nagyon! Elvileg sajnos marad a Conflux de csak egyszer kell online aktiválni mint a Steamnél és lesz végre LAN is! Remélem kijavítják a Confluxot!!!! No meg a **** bugos és kicsi kampányos multi pályák után lesznek rendes multis pályák a várhatóan jó térképszerkesztővel.
Én is kivittem 100%-ra kiegestül DLC_stül a Uplay-en remélem ez hat valamit a H7-re! :D

Hát elvileg az Unreal 3 engine miatt jól skálázható motor lesz kisebb gépeken is cél hogy jól menjen, a korábban linkelt interjúkban is említik, de alapból az Unreal 3 engine nem nagy igényű általában.

Vér és könny helyett szerintem lesz más azért is lesz 4 féle hős kaszt de ez csak tipp.

Ja és Heroes Community fórumon azt mondják lehet visszatér a gnoll picit más külsővel!! A sivatagi orkok közé a Might and Magic duel of champions miatt.

A Black issue csak Nvidia kártyáknál volt így nem tudok róla nyilatkozni nekem Ati (AMD) Radeon van kb 2005 óta előtte volt Nvidia is.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 24 vas., 12:25 
Avatar

Csatlakozott: 2011 márc. 20 vas., 15:57
Hozzászólások: 521
Tartózkodási hely: Debrecen
Kövezettek meg de ez a vér és könny útja engem nem fogott. Küldetések jók voltak főképp a Nekró és a Haven (varjú volt a legnagyobb arc :D ) Az nálam rontotta az öszképet hogy az orkoknál ember hős volt.
Terület rendszer az faji volt, konvertálást nem szerettem lényegében a vezetés képesség semmis lesz .
Varázslat tanulást megkéne oldani valahogy úgy hogy vannak varázstornyok is.

_________________
Hol van a ló, s a lovasa? Hol van a kürt, mely úgy harsogott? A dicső napok elmúltak, mint eső a hegyen. Vagy mint a szél a mocsár felett. E szép napok nyugaton buktak alá, a dombok mögött, s a sötétségbe vesztek. Hogyan jutottunk idáig?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 24 vas., 15:27 
Avatar

Csatlakozott: 2007 nov. 05 hétf., 19:41
Hozzászólások: 300
Tartózkodási hely: Miskolc
Én csak azt remélem végre sikerül megépíteni egy olyan pályaszerkesztőt, ami legalább annyira használható lesz, mint a H5-é! Azt nagyon szerettem, könnyű is volt megtanulni, csak iszonyúan leterhelte a gépemet.

A H6 pályaszerkesztője egy katasztrófa volt, használhatatlan, összesen talán kétszer nyitottam meg... pedig azt ígérték, felhasználóbarát lesz... haha! Nem csoda, hogy egy épkézláb pálya sem készült hozzá.

Ami még rossz volt a H6-ban, hogy alig volt hozzá tereptárgy, és épület a térképen. Üres volt, kihalt! Szélmalom, vízmalom, boszorkánykunyhók, amik küldetéseket adnak, luck, morál boost épületek, kifosztható lénybankok, varázsoltárok (ami a hülye varázslat is egy skill rendszer miatt kiesett), kilátótorony, meg aztán az artifaktokból is csak negyedannyi volt, mint pl. a H3-ban.

Ha legalább a H3 változatosságát vissza tudják hozni, már jó lesz!!

_________________
Congratulations! All your enemies have been defeated. You are victorious!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 24 vas., 19:08 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
https://www.youtube.com/watch?v=_Bm_4gC3bOs&app=desktop

A rúdtáncversenyhez és bemutatóhoz Heroes zenék mentek élőben Romeroéktól a pianón és szaxofonon! Köztük szerintem H7-es is! :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 25 hétf., 10:46 
Avatar

Csatlakozott: 2013 feb. 22 pén., 17:34
Hozzászólások: 84
Tartózkodási hely: Budapest
Az ötleteink listája jelen pillanatban a következőképp néz ki a frissítésekkel:

- Modolhatóság
- Multiplayer: több térkép
- Multiplayer: pörgősebb játékmenet (ide, ha valaki tud, pontosítsa, hogyan, mert én nem értek hozzá)
- Frakciónkénti skillfüggőség (ne tanulhasson mindenki mindent)
- Town portal rendszer kiiktatása
- Lépésszám mélyebb kidolgozása
- Klasszikus hősök nagyobb megjelenése
- Minden frakciónak külön fajú hátas
- A démonok történetbeli háttérbeszorítása
- Időjárás, mint tényező kialakítása
- Artifactok megjelenítése a hősön (legalább fegyverszinten)
- Dungeon esetén: térjen vissza a Hidra és hagyják meg az Árnylopakodót
- Necropolis: a Halállovag, mint "dread knight" visszatérése
- Kompatibilitás a Heroes VI-al

Kivettem a használható pályaszerkesztő igényét, mert úgy tudom, hogy azt már megígérték. Valamint látva, hogy nem vagyok egyedül a Heroes VI portálrendszer utálatával, a kiiktatására szűkítettem az ötletet.
Az éjszaka el lett vetve, belegondolva, Zseenek ebben igaza van.
A kompatibilitást viszont beleírtam önkényesen, engedelmetekkel. Valamennyiünk, aki VI-ozott aktívan, nem örülne, ha eltűnnének az eredményeink.
A mágiarendszer és a százalékos arányok mindegyütt túl bonyolult volt, főleg egy hivatalos levélhez. Plusz, a mágiát már eldöntötték, hogyan fogják kezelni és tudjuk, hogy a régebbi minta alapja lesz.
Az időjárás továbbra is nagyszerű ötlet.
A halállovag egységnek való kidolgozásában ugyan meg nem hiszek (továbbra is úgy vélem, hogy Might hős lesz), de engedek a többség akaratának.
Az artifactok megjelenítését nem tudom, mennyire megoldható, de próba szerencse.
3DO-s Heroes-nosztalgiakívánságokat továbbra se vegyünk fel! Nem életképesek.

Ha mindenki egyetért, szeretném a levelet legkésőbb jövő héten megírni. Addig mindenki lőjje tovább az ötleteit! Ha valaki valamit kifogásol a listával kapcsolatban, mindenképp tegye szóvá és intézkedek! Ha esetleg nem voltam korrekt, elnézést kérek utólag is!

_________________
Glace, önjelölt Ashan-történész és krónikás.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 25 hétf., 12:56 
Avatar

Csatlakozott: 2011 szept. 12 hétf., 16:51
Hozzászólások: 6216
Tartózkodási hely: Szeged
Glacerenard írta:
- Multiplayer: pörgősebb játékmenet (ide, ha valaki tud, pontosítsa, hogyan, mert én nem értek hozzá)


Játéktechnikailag csak a szokásos... a neutral egységeket le lehessen verni veszteség nélkül (lövés, varázslós necces), lehessen minden nap építeni, meg a második hónapra lehessen izmos hősöm és seregem, ha olyan a pálya, lehetőleg kicsit legyen a luck-faktor stb, stb...

Először is ehhez kellenek a viszonylag zsúfolt térképek, amiket a gyárik között sose fogunk megtalálni :? Egyrészt azért mert a H5 óta a térkép 80%-át a díszítőelemek teszik ki, nem pedig a lényeges dolgok. Csak hogy párhuzamot vonjak friss Heroes Táboros élményből:
A H3-ban az első héten úgymond illik naponta 2-3 csatát letolni és/vagy valami bankot kiszedni, quest-et leadni stb. míg ez mostanában kicsit nehézkes... (igen, H3, mert még mindig ez legpopulárisabb multiplayer Heroes :lol:) Magyarul olyan térképek kellenek amin minden nap van mit csinálni :wink: :P

Ehhez kell egy térképszerkesztő, ami felhasználóbarát, egyszerű kezelőfelülettel. Tudomásom szerint ez kapott egy igencsak fontos prioritást, mivel rengetegen kérték, nem véletlen... Ha pedig ezzel megvolnánk kaphatnánk egy JÓ RMG-t, amiben HASZNÁLHATÓ template-k vannak. Bár a játék belső rendszere miatt kétlem hogy lehetne ilyen szinten mod-olni (pl. WT) ezért a játék készítőire marad...

(megjegyzem, ezek nem 3DO-s Heroes-nosztalgiakívánságok hanem alapvető elvárások (lennének) a H3 óta :P)

S lám, erre kell egy játszható tematikájú Heroes VII és csinálhatjuk is az online bajnokságot meg a támadás árlistákat :lol:

A többi a készítőkön múlik, de ha adott egy használható többjátékos rendszer alapja, a többi szinte már csak hab a tortán és valami újfajta játékélményt fog megadni nekünk. Személy szerint ezért nem is szállok vitába a milyen színű legyen a fekete sárkány, vagy naga vs ráksasza szintű ötletek kidolgozásába, mert nem ettől lesz jó a játék :wink: Bár szívesebben látom én is a "klasszikus Heroes egységeket" új köntösben, de azért 1-2 új mindig elfér. Meg részenként változik melyik milyen erős, aztán úgyis az alapján kedveljük meg őket :)

_________________
Üdv, Zsee


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 25 hétf., 13:09 
Avatar

Csatlakozott: 2011 ápr. 04 hétf., 9:07
Hozzászólások: 110
Glacerenard írta:
- Multiplayer: pörgősebb játékmenet (ide, ha valaki tud, pontosítsa, hogyan, mert én nem értek hozzá)
- Town portal rendszer kiiktatása


A pörgősebb játékmenetnél gondolom a szimultán kör újbóli lehetőségére gondolnak, mint a H5-ben volt, mert nyilván időben nem mindegy, hogy azokat a köröket, míg nem érhetjük el egymást szinte egy-időben le lehet pörgetni, és nem kell mindenkit egyesével megvárni (pl 8 játékosnál tekintélyes idő, a H6 egyik fő és legnagyobb hibája volt multi terén).

A teleportkapuk mellőzését nem értem. Aki nagy pályán multizott, tudja, hogy milyen fontos ez!! Bosszantó csupán csak azért elbukni egy játékot, mert valaki a hátad mögött elfoglalja a védtelen várad. A haza teleportálás lehetőségét valamilyen formában mindenképpen meg kell tartani, valamint a saját és egy elfoglalt vár között, nehogy már heteket kelljen galoppolni. :wink:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 25 hétf., 13:09 
Avatar

Csatlakozott: 2013 feb. 22 pén., 17:34
Hozzászólások: 84
Tartózkodási hely: Budapest
Köszi! Ebből az RMG-s részre voltam igazán kíváncsi, azt nem értettem. Egyébként ezek a mechanikai javításos dolgok nem nosztalgia-kívánságok, azok alatt pl. azt értettem, hogy a Fortress mocsári valóját kéri valaki vissza, vagy egy frakcióra azt mondja, hogy a teljes H3 egységlistája legyen benne újra.

Fili, nem a Town Portal tényével volt gond, hanem az épületekkel, amiket pluszban fel kellett húzni hozzá. Egyébként a port mindig része volt a játéknak. De spell, vagy kalandskill szintjén ez fairebb, mintha mindenkinek ugyanúgy járna, de vásárlás útján.

_________________
Glace, önjelölt Ashan-történész és krónikás.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 25 hétf., 13:14 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 02 vas., 2:40
Hozzászólások: 2347
1et értek veled Zsee,tudod te,hogy mitöl döglik a légy!Szerintem mehetne minden 5let a kiegekre gondolva :wink: :D

_________________
Kép
Melinyel, vanima melda Lúthien, ar sinome nanye len!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 25 hétf., 13:47 

Csatlakozott: 2013 ápr. 07 vas., 11:04
Hozzászólások: 24
Glacerenard írta:
Az ötleteink listája jelen pillanatban a következőképp néz ki a frissítésekkel:

- Modolhatóság
- Multiplayer: több térkép
- Multiplayer: pörgősebb játékmenet (ide, ha valaki tud, pontosítsa, hogyan, mert én nem értek hozzá)
- Frakciónkénti skillfüggőség (ne tanulhasson mindenki mindent)
- Town portal rendszer kiiktatása
- Lépésszám mélyebb kidolgozása
- Klasszikus hősök nagyobb megjelenése
- Minden frakciónak külön fajú hátas
- A démonok történetbeli háttérbeszorítása
- Időjárás, mint tényező kialakítása
- Artifactok megjelenítése a hősön (legalább fegyverszinten)
- Dungeon esetén: térjen vissza a Hidra és hagyják meg az Árnylopakodót
- Necropolis: a Halállovag, mint "dread knight" visszatérése
- Kompatibilitás a Heroes VI-al

Kivettem a használható pályaszerkesztő igényét, mert úgy tudom, hogy azt már megígérték. Valamint látva, hogy nem vagyok egyedül a Heroes VI portálrendszer utálatával, a kiiktatására szűkítettem az ötletet.
Az éjszaka el lett vetve, belegondolva, Zseenek ebben igaza van.
A kompatibilitást viszont beleírtam önkényesen, engedelmetekkel. Valamennyiünk, aki VI-ozott aktívan, nem örülne, ha eltűnnének az eredményeink.
A mágiarendszer és a százalékos arányok mindegyütt túl bonyolult volt, főleg egy hivatalos levélhez. Plusz, a mágiát már eldöntötték, hogyan fogják kezelni és tudjuk, hogy a régebbi minta alapja lesz.
Az időjárás továbbra is nagyszerű ötlet.
A halállovag egységnek való kidolgozásában ugyan meg nem hiszek (továbbra is úgy vélem, hogy Might hős lesz), de engedek a többség akaratának.
Az artifactok megjelenítését nem tudom, mennyire megoldható, de próba szerencse.
3DO-s Heroes-nosztalgiakívánságokat továbbra se vegyünk fel! Nem életképesek.

Ha mindenki egyetért, szeretném a levelet legkésőbb jövő héten megírni. Addig mindenki lőjje tovább az ötleteit! Ha valaki valamit kifogásol a listával kapcsolatban, mindenképp tegye szóvá és intézkedek! Ha esetleg nem voltam korrekt, elnézést kérek utólag is!


Pluszba ami kimaradt, és szerintem dobna még a játékon a várak belső nézetének megjelenítése. Ha jól tudom a 3D várképek ötletét elvetették "költségvetésre való tekintettel", viszont szerintem 80 %-a a játékosoknak jobban örülne, ha nem ezeket a "festményszerű" 2D-s várnézeteket folytatnák a VII részben. Én speciel jobban örülnék egy élettel telibb, "mozgó, élő" 2D-s nézetnek :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 25 hétf., 13:51 
Avatar

Csatlakozott: 2013 szept. 11 szer., 14:25
Hozzászólások: 72
Üdv, a játék nyelvéről lehet tudni már valamit? Vajon magyar nyelven is kapunk H7-et, rögtön a megjelenéskor? Gondolom nem én vagyok az egyetlen a népes magyar Heroes fanok társaságából, aki NEM tud angolul...
Remélem tisztában lesznek a fejlesztők azzal, hogy Magyarországon milyen nagy népszerűségnek örvend a Heroes sorozat...
Üzletpolitikai szempontból mindenképp nyerő lenne az Ubi számára...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 25 hétf., 14:11 
Avatar

Csatlakozott: 2012 aug. 24 pén., 9:06
Hozzászólások: 123
mmh6fan írta:
Üdv, a játék nyelvéről lehet tudni már valamit? Vajon magyar nyelven is kapunk H7-et, rögtön a megjelenéskor? Gondolom nem én vagyok az egyetlen a népes magyar Heroes fanok társaságából, aki NEM tud angolul...
Remélem tisztában lesznek a fejlesztők azzal, hogy Magyarországon milyen nagy népszerűségnek örvend a Heroes sorozat...
Üzletpolitikai szempontból mindenképp nyerő lenne az Ubi számára...


Jogos a kérdés. :D Eddig a legtöbb heroes részhez volt magyar felirat is. Remélem, hogy folytatódik ez a szép hagyomány.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 25 hétf., 14:18 
Avatar

Csatlakozott: 2013 feb. 22 pén., 17:34
Hozzászólások: 84
Tartózkodási hely: Budapest
Szerintem lesz. Ha cseh volt az 5-höz is, 6-hoz is, akkor teljesen elképzelhető.

_________________
Glace, önjelölt Ashan-történész és krónikás.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 25 hétf., 17:10 
Avatar

Csatlakozott: 2007 nov. 05 hétf., 19:41
Hozzászólások: 300
Tartózkodási hely: Miskolc
A mágiarendszer, amit alkottam csak vágy volt, nem kívánság. Mint ahogy ezekből, amiket itt beszélünk valószínűleg semmit nem fognak beletenni... :lol:

De az időjárás egy nagyon nagyon, nagyon jó ötlet! Lehetne dinamikus az időjárás! Játék kezdetekor meg kéne adni, hogy milyen hónapban kezdjünk, és milyen éghajlati viszonyok jöjjenek!
Pl. megadnám, hogy normál, mérsékelt éghajlat, a kezdő nap: október 20, és a harmadik hónap elejére az addig füves tájra megjön a tél, és leesik a hó, és onnan 2 hónapig havas tájon lennél. Aztán megint fű, majd jön a nyár és az aszály....
Aztán ez fokozható minden irányba, pl. Dirt-en kezdesz (április 30), trópusi időjárással és két hónapon belül jön a monszun, kinő a fű, pár hónap múlva már mocsárban vagy... És így változik a lépésszám is. Vagy beállít a hőhullám, és jön az elsivatagosodás... lehetnének esőre, hőre, hóra érzékeny lények, stb. (bár ez szerintem megoldhatatlan ilyen költségvetéssel, amivel dolgoznak. De ki tudja, mégis csak 2014-et írunk már, talán nem nehéz megcsinálni)

_________________
Congratulations! All your enemies have been defeated. You are victorious!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 503 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 26  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség