Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 503 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 26  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 18 hétf., 21:00 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
Újabb infók a német lapból :

7 kampány lesz ezeknek a végén egy epilógus pálya mint a 6. részben.
Balliszta, elsősegély sátor visszatér.
Egy jó térképszerkesztő lesz!
Nem lesz annyira lineáris a játékmenet pl nem lesznek túl magas erejű lények mindenhol blokkolásként egy irányba kényszerítve
A Heroes 3 érzést akarják elérni
-2D-s városképek lesznek de maga a játék egyébként full 3D-s lesz.

There will be 7 campaigns, 1 for each faction and a final campaign/epilogue, like in heroes 6. 4-6 maps per campaign.
Ballista, First Aid Tents etc are back.
There is a map editor.
Less linear gameplay (no high levels monsters to force block paths and force you down a certain route).
Wants to capture a Heroes 3 feel
Towns screens are 2D again but game is 3D.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 18 hétf., 21:03 
Avatar

Csatlakozott: 2012 aug. 24 pén., 9:06
Hozzászólások: 123
hahakocka írta:

Egy jó térképszerkesztő lesz!
.


És itt a lényeg!!! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 18 hétf., 21:08 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
http://www.joystiq.com/2014/08/14/givin ... c-heroes-7

S úgy néz ki külön lesznek a spellek a skillektől, kérdés még lesznek a mage guildek megint.

Kérdés lesznek a e bossok
újra?

http://savepic.ru/5572085.png
Hoppá az oroszok megint szivárogtatnak az sg fórumra ez került fel az összes sima és fejlesztett és ostrom egység a Haven és Academy várból! :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 19 kedd, 6:53 
Avatar

Csatlakozott: 2011 márc. 20 vas., 15:57
Hozzászólások: 521
Tartózkodási hely: Debrecen
Academy kuwa jó lényekkel operál. Míg nekem a Haven egységei idegenek számomra egy kicsit.
2d városkép ??? komolyan a H5 fejlesztői ilyen nagyra tették a mércét azzal a városképpel ??? Nekem ez visszalépés hogy nem 3d a városkép.
Hálistenek kilökik a H6 sok hülyeségét.
H5 kultikus lényeit kellene visszont látni mert például Academynál ez jó hogy viszontlátjuk őket de Havennél.... rémfarkas ? Stark utánzat lesz vagy mi

_________________
Hol van a ló, s a lovasa? Hol van a kürt, mely úgy harsogott? A dicső napok elmúltak, mint eső a hegyen. Vagy mint a szél a mocsár felett. E szép napok nyugaton buktak alá, a dombok mögött, s a sötétségbe vesztek. Hogyan jutottunk idáig?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 19 kedd, 8:08 
Avatar

Csatlakozott: 2013 feb. 22 pén., 17:34
Hozzászólások: 84
Tartózkodási hely: Budapest
Jessz! Minden lényt előre megsejtettem jól, ami az Academyt illeti! :)

Áyron, ami a Havenre vonatkozik: épp ellenkezőleg! Végre észbekaptak a fejlesztők és a birodalmibb oldalát dolgozzák ki ennek a frakciónak. A griffeket csak a Griff Hercegség szelidíti, mindenhol máshol rémfarkasok vannak. És hadd mondjam meg, szerintem ez a rész iszonyú jól áll a Havennek. A szeráftól eltekintve persze, de végre nem világít az egész frakció teljesen feleslegesen és ízléstelenül.

_________________
Glace, önjelölt Ashan-történész és krónikás.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 19 kedd, 9:01 
Avatar

Csatlakozott: 2011 márc. 20 vas., 15:57
Hozzászólások: 521
Tartózkodási hely: Debrecen
Igeen de pont az egyik főkarakter Ivan Griff lesz szóval akkor kéne a madárka de am elfogadom ha például Ivan hátasa gy griff lesz az epic lenne és egyedi.
Fényességből indulunk a nagy fény imádat stb a Griffek uralkodása alatt jött létre Szent Griff birodalom ebből a szempontból a H6-nak se kellett volna olyan fény központúnak lenni.

_________________
Hol van a ló, s a lovasa? Hol van a kürt, mely úgy harsogott? A dicső napok elmúltak, mint eső a hegyen. Vagy mint a szél a mocsár felett. E szép napok nyugaton buktak alá, a dombok mögött, s a sötétségbe vesztek. Hogyan jutottunk idáig?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 19 kedd, 18:20 
Avatar

Csatlakozott: 2011 ápr. 04 hétf., 9:07
Hozzászólások: 110
hahakocka írta:
Nem lehet majd átkonvertálni a várakat mint a 6-ban a saját népünk fajtájára.


Miért olyan "ördögtől" való gondolat ez a vár átkonvertálás??
Nekem speciel teszett a dolog, mert így több saját frakciójú egységet tudtam termelni. Ezt még nem értem miért rossz dolog, vagy miért nem illik a Heroes sorozathoz....
Multi játéknál, meg simán választható opció lehetne, mint mondjuk a H6-ban, hogy lehet-e dinasztia fegyvert használni csata során avagy sem, bepipálod vagy sem.

Annak alapján, amit eddíg írnak a játékról viszont nagyon bizkodó vagyok, úgynéz ki jó kis folytatás lesz. :wink:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 19 kedd, 19:03 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
A gameplay videóban Erwan mondja, hogy skill pontjaink lesznek ez akkor azt jelenti hogy marad az én nyomom be mely skillt akarom csak a spellek lesznek a mage guildekben meg külső helyeken. Ez jó!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 19 kedd, 20:35 
Avatar

Csatlakozott: 2013 feb. 22 pén., 17:34
Hozzászólások: 84
Tartózkodási hely: Budapest
Szummáztam a kívánságlistát és nagyjából összeraktam. Nem mindent írtam bele természetesen. Kivágtam a 3DO-nosztalgiát a régi játékok után, mert nem életképes, a frakcióválogatást, mert úgyis szavazás kérdése lesz (legalább is két alkalommal), valamint azokat a kívánságokat is kihagytam, amelyek már teljesítve vannak (pl. karaván.)

A legfontosabbak listája így a következő lett (ez még bővül):

- Modolhatóság
- Multiplayer: több térkép
- Multiplayer: szimultán körök (vagy valami hasonló a gördülékenység miatt)
- Igényes map editor
- Frakciónkénti skillfüggőség (ne tanulhasson mindenki mindent)
- Town portal rendszer kiiktatása/újragondolása
- Lépésszám mélyebb kidolgozása
- Klasszikus hősök nagyobb megjelenése
- Minden frakciónak külön fajú hátas
- A démonok történetbeli háttérbeszorítása

Kérdést vetett fel a városátalakítás, ki akarja, ki nem, de mivel úgyse lesz, ezért igazából mindegy. A 3D-s városkép igénye is lemaradt ilyen módon.

Habár a frakciók leosztása még nem biztos, szerintem a kívánságlistába bele lehetne írni, mik lennének azok a lények, amiket mindenképpen verbuválni akarnánk. Lehet olyan frakciónak is írni, ami nem biztos, hogy megjelenik, "hátha" alapon. Mindenesetre, a Havent és az Academyt hagyjuk ki a listából. Ide viszont nyugodtan elő lehetne venni a 3DO-t is alapnak, csak ne a teljes lénystruktúra onnan legyen kimásolva.
Én elsőként mindenképpen meg akarom nevezni a Hidra visszaállítását a Dungeon soraiba, méghozzá fegyverténynek.

Amint el lesz fogadva a végleges lista, megírom a levelet.
Ha valami fontos, többek által hangoztatott releváns kívánságot kihagytam, kérlek, mindenképp tegyétek szóvá!

_________________
Glace, önjelölt Ashan-történész és krónikás.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 19 kedd, 21:14 
Avatar

Csatlakozott: 2010 márc. 11 csüt., 12:51
Hozzászólások: 188
Szép lista, a lényekhez annyit szólnák hozzá, hogy esetleg nem verbuválhatókat is lehetne említeni, hisz nem minden lényt kell várhoz kötni.
Jómagam örömmel látnám újra a rablókat, a 2-es féle szellemeket és akár valamilyen új lényt is el tudnék képzelni.(Nem beszélve arról, hogy hány lényt rakhatnának így be, ha várba nem is rakják, troglodita, beholder...)

_________________
Ide azért kell alá írás mert azt is tudok.
Jók a nekrók de én jobb vagyok náluk.
WoG 4ever


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 20 szer., 6:51 
Avatar

Csatlakozott: 2011 márc. 20 vas., 15:57
Hozzászólások: 521
Tartózkodási hely: Debrecen
Nagák ne legyenek, maradjuk a H5 kultikus fajoknál és ne hozzunk be új várakat. Nagák szépek voltak jók de csak az ázsiai piac miatt kerültek be, ilyen ne legyen. Tündék kellenek bár a törpök királyabbak.
Hidra tényleg térjen vissza most már és a nekrók is kapják meg a csonti sárkányokat meg a kaszásokat mert azok a lamas valamik nem illetek be...... A raptor lovasok is jöhetnének mert szerintem az egyik legjobban eltalált lény volt.

_________________
Hol van a ló, s a lovasa? Hol van a kürt, mely úgy harsogott? A dicső napok elmúltak, mint eső a hegyen. Vagy mint a szél a mocsár felett. E szép napok nyugaton buktak alá, a dombok mögött, s a sötétségbe vesztek. Hogyan jutottunk idáig?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 20 szer., 17:55 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
Igen az esetleges neutrál lényekről még keveset tudunk.

Elvileg a megválasztott 2 frakció esetén majd szavazhatunk is egyes lényekről.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 20 szer., 19:51 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
http://www.celestialheavens.com/viewpage.php?id=838
Q&A with Ubisoft and Limbic on Might & Magic: Heroes VII
August, 2014.

Érdekes kérdezz felelek a fejlesztőkkel a skil rendszer kiderül, a map editorról, a neutrál lényekről stb:

Nagyon jó új hírek!
Lesz pl LAN is!!! Ez az 5. rész óta nem volt! Lesznek bossok!
Lesz sajátos csak kampányban látható lény pl Griff is lesz így!
Stb stb nem fordítok le most mindent! :D

https://www.youtube.com/watch?v=FJJZQqcRHng&t=6m40s
Short interview to Julien Pirou
More about choosing Unreal Engine 3, and H7 mechanics directio

- you have to register your game in Uplay once, after that you can play it offline
- the sector control system with its forts as in H6 will return although there will be some changes to the system
- permanent changes to the adventure map will be possible (they mention an avalanche from a mountain that can block a path and they mention destroying a statue in the underworld to drain a sea in the world above which then results in a new explorable area where the sea was before)
- there will be a new flanking system for the battle system, attacks from the side and from behind will do more damage to a creature
- spells are no longer permanently learned as skills as in H6, you have to buy them in a town or find them on the adventure map (it's not worded that clear in the article but to my understanding they simply return to the old spellsystem)

On the multiplayer side, Skirmish and Duel modes are already in, and Hot Seat support is confirmed.
Highlights include: Development started in March 2013, Unreal Engine 3 will allow to create powerful yet accesible tools for the fans, campaign councilors will tell the player stories of their race, and more.

You’ll find over 60 hours worth of content in the single-player campaign as you fight to end the civil war tearing the Holy Empire apart. On top of the campaign, the game also includes Hotseat local multiplayer, competitive LAN battles, and Skirmish and Duel modes.
________________________________________

1. Heroes 7 Haven is based on the brutal Wolf Dutchy, not on the holy Griffin one from Heroes 6.

2. Campaign-only creatures will be available for Ivan, and possibly, someone named Sheymus. One of those creatures will be the Griffin.

3. Bosses are confirmed.

4. Reputation system most likely will NOT return.

5. Dynasty weapons most likely will NOT return.

6. Necromancy and healing will be like in previous games, not Heroes 6. Healing will NOT resurrect.

7. Some creatures and races will be updated from the Heroes 6, others, like Sylvan, Academy or Fortress - are from the scratch. Expansions are feasible due to the existing audience and some existing designs.

8. The mist in the haven town screen is a bug.

9. There will be a lot of different types of battlefields. Some with many obstacles, some with almost no obstacles.
2. ________________________________________
3. - War machines will get a new twist (exactly what is not yet revealed)
- Some battles could have other objectives than killing all enemies [From the context I'm assuming they are talking about single tactical battles]

Some highlights: Map Editor is a key part of the game, no permanent connection is neccessary, neutrals are in, story of the campaign and more. HC related

Kalah: What can you tell us about the skill and magic systems? Ez is érdekes! Tehát skill pontok lesznek de a mágia külön lesz mint a régi részekben a skillek Heroes 6 vonalon, de más kategóriákban lesznek.

Gary Paulini: Too early to tell! Some things are still being discussed internally, and it would be a shame to announce things which will not make it into the final game.

Xavier Penin: The biggest info is that spells are outside the skill system again, and must be learned in town guilds, adventure map buildings or from other Heroes. Player can complete their Heroes' spell collection while exploring a map or completing a campaign. Heroes have a class (like Paladin) and that defines their skills. They also have a faction skill.
Skills have a global effect and offer access to abilities, which have a more specialized effect. When levelling up, the player must spend a point to upgrade a skill or buy an ability. You cannot have everything so you must make choices: you can specialize or try to be balanced.
Also, skills are divided into Might, Magic and Neutral categories, and are consistent with the Hero's class.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 20 szer., 20:32 
Avatar

Csatlakozott: 2012 ápr. 18 szer., 19:27
Hozzászólások: 119
Tartózkodási hely: Tata
Üdv mindenkinek!

Régi nagy kedvencem a varázslók. De így első ránézésre a gólemmel nem vagyok kibékülve, valahogy furcsán hat :) De legalább a gargoyle ütős lett.

@Glacerenard
mmh6fan ötletét a változó hírnév pontokkal/szintekkel kapcsolatban belevennéd a kívánságlistába? Szerintem nagyon jó ötlet, már persze ha lesz hírnév mint a 6ban.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 20 szer., 20:38 
Avatar

Csatlakozott: 2013 feb. 22 pén., 17:34
Hozzászólások: 84
Tartózkodási hely: Budapest
Shien, belevettem volna, de a reputáció sajnos nem tér vissza. Nagy bánatomra, mert nagyon szerettem a különböző kasztokat.

_________________
Glace, önjelölt Ashan-történész és krónikás.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 21 csüt., 21:32 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
Most is lesz 4 féle :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 21 csüt., 22:14 
Avatar

Csatlakozott: 2007 nov. 05 hétf., 19:41
Hozzászólások: 300
Tartózkodási hely: Miskolc
Én valahogy szeretném viszont látni azt a Szamurájkígyót! Annak a spec. ütése elég durva volt, mikor négyszer támadta meg ugyanazt az ellenfelet.
Meg nem értem miért erőltetik azt a hülye oroszlánt. A Naga sokkal jobb volt! :(

Én semleges lényeknek kérném vissza a különféle sárkányivadékokat! Mivel itt a sárkányok az istenek, azoknak ilyen saját erővel rendelkező fiókáik lehetnének!

_________________
Congratulations! All your enemies have been defeated. You are victorious!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 21 csüt., 22:29 
Avatar

Csatlakozott: 2013 feb. 22 pén., 17:34
Hozzászólások: 84
Tartózkodási hely: Budapest
Reméljük, hogy lesz négyféle, Haha. Vagy az, vagy csak kétféle, és a modellek kihagyott helyei a férfi és női verziók.

Elder, a ráksasza már törzsgyökeres Academys lény. Nincs erőltetve, egyszerűen kellett nekik is egy shocktrooper. A nagák meg önálló frakció, nem része az Academynek (nincs is sok kapcsolatuk velük a kereskedelmen kívül), az a korszak lezárult. Sajnos, mivel a Sanctuary tuti ki lesz hagyva a 7-ből, ezért nem releváns nagát kérni, legfeljebb neutralnak (de az meg a 6 ismeretében fals lenne.)
A neutral sárkányok ötlete nekem nagyon bejön, szerintem is túl nagyok ahhoz, hogy frakciókhoz tartozzanak, de a közönség nagy része begőzölne, ha a fekete sárkány nem lehetne elérhető a Dungeonnél pl. Pedig milyen epikus lenne a hidra és az arctalan kettőse, mint bajnok lények...

Új ötletként felvetném a Heroes VI-ból a saját hős kreálásának lehetőségének megtartását, de kiegészíteném azzal a funkcióval, hogy lehessen hozzá háttérsztorit is írni. Talán nem lenne nagy meló megcsinálniuk.

_________________
Glace, önjelölt Ashan-történész és krónikás.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 22 pén., 1:39 
Avatar

Csatlakozott: 2007 nov. 05 hétf., 19:41
Hozzászólások: 300
Tartózkodási hely: Miskolc
Glacerenard írta:
Reméljük, hogy lesz négyféle, Haha. Vagy az, vagy csak kétféle, és a modellek kihagyott helyei a férfi és női verziók.

Elder, a ráksasza már törzsgyökeres Academys lény. Nincs erőltetve, egyszerűen kellett nekik is egy shocktrooper. A nagák meg önálló frakció, nem része az Academynek (nincs is sok kapcsolatuk velük a kereskedelmen kívül), az a korszak lezárult. Sajnos, mivel a Sanctuary tuti ki lesz hagyva a 7-ből, ezért nem releváns nagát kérni, legfeljebb neutralnak (de az meg a 6 ismeretében fals lenne.)
A neutral sárkányok ötlete nekem nagyon bejön, szerintem is túl nagyok ahhoz, hogy frakciókhoz tartozzanak, de a közönség nagy része begőzölne, ha a fekete sárkány nem lehetne elérhető a Dungeonnél pl. Pedig milyen epikus lenne a hidra és az arctalan kettőse, mint bajnok lények...

Új ötletként felvetném a Heroes VI-ból a saját hős kreálásának lehetőségének megtartását, de kiegészíteném azzal a funkcióval, hogy lehessen hozzá háttérsztorit is írni. Talán nem lenne nagy meló megcsinálniuk.


Én is arra tippelek, hogy anégy fantomkép a harcos/mágus/férfi/nő négyese lesz.

Én még azt szeretném, ha a térképen futkosó hőseinken látszódnának a rápakolt artifaktok! Vagy legalább a kardok, mint a 6-ban. A kard és a pajzs megoldható lenne.

_________________
Congratulations! All your enemies have been defeated. You are victorious!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 22 pén., 6:44 
Avatar

Csatlakozott: 2011 márc. 20 vas., 15:57
Hozzászólások: 521
Tartózkodási hely: Debrecen
Faji speckók is jöhetnének. Szerintem a sárkányok kellenének a várakba már kultikusak lettek, hisz lényegében a sárkányok határozzák meg hogy egyes frakciók melyik istent tisztelik. Kivételek a démonok,varázslók,orkok,lovagok.

_________________
Hol van a ló, s a lovasa? Hol van a kürt, mely úgy harsogott? A dicső napok elmúltak, mint eső a hegyen. Vagy mint a szél a mocsár felett. E szép napok nyugaton buktak alá, a dombok mögött, s a sötétségbe vesztek. Hogyan jutottunk idáig?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 503 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 26  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség