Nos, el kell ismerni, ez egyenlőre inkább csak egy ötletbörze, tekintve, hogy egy ilyen kaliberű terv megvalósításához egy nagy csapat lenne szükséges, ami jelenleg nem áll rendelkezésünkre. Hogy később mi lesz belőle, majd meglátjuk.
Második lénylistám a Természet lényeit tartlamazzák, jónéhány változtatással:
1. Tündér (Fairy) - Repül, nincs visszatámadás, az ellenfél szintjétől függő eséllyel dispel-t használ támadás után
2. Kentaur (Centaur) - Lő , távolsági büntető, nincs közelharci büntető
3. Elf (Elf) - Kétszer lő
4. Nimfa (Nymph) - Gyógyítás varázslat, a csata elején Tündéreket idéz (csata után az idézett lények eltűnnek)
5. Szatír (Satyr) - Mirth (morálnövelő) varázslat
6. Alraune (Alraune) - Ha élő célpontot megüt, 20% eséllyel elbűvöli azt 3 körre. Az elbűvölt célpont nem támadhatja az Alraunét és nem is támadhat neki vissza.
7. Druida (Druid) - Lő, varázsol (kőbőr, villámcsapás, darázsraj)
8. Unikornis (Unicorn) - Nagy lény, mágiaellenállás aurája, vakítás
9. Driád (Dryad) - Nagy lény, ha védekezik, regenerálódik, legyökerezés, csatánként egyszer álomspóra (minden körülötte álló élő egység 3 körre elalszik, ha egy elaltatott egységet megtámadnak, felébred)
10. Természet Hírnöke (Herald of Nature) - Nagy lény, minden Természet lény - kivéve saját magát - szintjétől függő bónuszt kap, amikor sorra kerül, a csatatér két oszlopa (bal oldalt, ha támadó csapat tagja, jobb oldalt, ha védő csapat tagja) speciális, indás tereppé változik. Ha egy ellenséges egység ezen áll, sebződik, és ha élő egység sebződik ezen az úton, a sebzés felét a Természet Hírnöke megkapja életerőben.
Harmadik listám pedig az Élet várra vonatkozik:
1. Fegyvernök (Squire) - Ha szövetséges közelharci egység támad mellette, ő is támad, ha távolságon belül van (25% erővel)
2. Lélekgömb (Spirit Orb) - Repül, immunis az elmére ható varázslatokra
3. Papnő (Priestess) - Gyógyítás, védelem a démoni és élőholt egységek ellen
4. Pegazuslovas (Pegasus Rider) - Nagy egység, repül, első csapás
5. Kereszteslovag (Crusader) - Két ütés, sebzésbónusz élőholtak és démonok ellen
6. Szerzetes (Monk) - Lő, halálvarázslatok ereje csökken
7. Fényszárnyú (Lightwing) - Repül, Regenerálódás aurája
8. Paplovag (Paladin) - Nagy egység, Elűzés (mint a Death Stare, de csak élőhalott vagy démoni egységek ellen hat)
9. Védelmező (Guardian) - Élőhalott és démon egységek harcértékei csökkenek, nagy pajzs
10. Angyal (Angel) - Nagy lény, repül, +1 morál, varázsol (áldás, feltámasztás, fény szava)
Negyedik listám a Ritualistákra (mocsári vár) tér ki:
1. Nyálka (Slime) - Félfolyékony (fizikai támadások 25%-kal kevesebbet sebeznek), +1 ATK minden 100 Nyálka után a csapatban
2. Gnoll (Gnoll) - Vadság (Ha egy csapatot teljesen elpusztít, újra léphet)
3. Gyíkember (Lizardman) - Lő, gyengítő nyilak
4. Amazon (Amazon) - Első csapás
5. Baziliszkusz (Basilisk) - Kővéváltoztatás
6. Kuruzsló (Charlatan) - Totemidézés (háromfajta - védelmet erősítő, támadást erősítő, ellenfelet gyengítő. Mindegyik egy adott hatóterületen belül működik, és bizonyos mennyiségű életereje van)
7. Gorgon (Gorgon) - Death Stare, nagy lény
8. Wyvern (Wyvern) - Repül, mérgez, nagy lény
9. Naga (Naga) - Nagy lény, Szorítás (támadás után 20% (kisebb lények ellen 30%) eséllyel lefogja a célpontot. A célpont 3 körig nem mozoghat és támadhat, valamint életerőt is veszít. Ha a Naga elmozdul, a hatás semlegesítődik.)
10. Hidra (Hydra) - Nagy lény, nincs visszatámadás, minden körülötte álló ellenséges lényre támad, regenerálódik.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Sasukexec 2010 okt. 18 hétf., 12:12-kor.
|