Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 217 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 29 vas., 1:03 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jún. 04 vas., 12:31
Hozzászólások: 71
Lord Haart 92 ötletei: A különböző sárkányok közötti kapcsolat alapot adhatna egy érdekes hadjáratra,de egyediségük miatt valószínűleg semleges egységek lennének, hasonlóan az Armageddon's Blade magas szintű sárkányaihoz - esetleg szövetségben más népekkel.

T-Rex ötletei: Igyekezted folytatni a hagyományokat, amiket a sorozat már lefektetett. Ez rendben is van, a probléma csak az, hogy ez a kettő elég egysíkúra sikeredett. Lehetséges lenne valami extra tulajdonságot adni péládul a másodikhoz?

MDE ötletei: A három ötleted közül az Álommágus tetszik a legjobban. A Sziklasárkány sem rossz, bár a nyersanyag-termelő képesség jelentősége háttérbe szorulhat. A Léghajó repülését nehéz lenne kiegyensúlyozni, hogy ne okozzon gondokat.

És most tőlem néhány ötlet:

Démontükör (Demon Mirror): Egy mágiával mozgatott tükör, mely képes visszaverni fizikai és mágikus lövedékeket egyaránt. Fókuszákt energiacsóvákkal támad. Megjelenésében egy tükör fekete démonszárnyakkal. 4. szintű egység, gyors, közepes támadóerő, alacsony védelem. (Képességei: Démoni, repül, lő (4 lövés), mágikus tükör, 25% eséllyel semlegesít és visszaver távolsági támadásokat egy véletlenszerű ellenséges célpontra.)

Természet Hírnöke (Herald of Nature): A tavaszi erdő védelmezője, virágok és indák jelennek meg, amerre csak jár. Nevezett indák életerőt képesek elnyelni az ellenséges seregekből. 9. szintű, közepes sebesség és támadóerő, magas védelem. (Képességei: Varázsol - kőbőr, gyógyítás, darázsraj, minden körben , amikor sorra kerül, a csatatér két oszlopa (bal oldalt, ha támadó csapat tagja, jobb oldalt, ha védő csapat tagja) speciális, indás tereppé változik. Ha egy ellenséges egység ezen áll, sebződik, és ha élő egység sebződik ezen az úton, a sebzés felét a Természet Hírnöke megkapja életerőben.)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 29 vas., 5:36 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Lehetséges lenne... Talán a Kreegan munkás varázsolhatna lángcsóvát :roll:

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 29 vas., 5:58 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jún. 04 vas., 12:31
Hozzászólások: 71
Na látod, ez nem is egy rossz ötlet! Ha már különböző rangú démonok, gondoltam, legyenek különböző adottságaik is hozzá. Amúgy most kezdek eljutni arra a pontra, hogy kifogyófélben vagyok az ötletekből. Igyekeztem egyedi képességeket megalkotni, de már nem tudom, hova lehetne még kombinálni...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 29 vas., 10:09 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Én is lassan kifogyók az ötletekből, ezért gondoltam a Kreeganokra.

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 29 vas., 14:38 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 19 csüt., 0:07
Hozzászólások: 73
Ha kezdetek kifogyni az ötletekből akkor valahonnan meríteni kellene fantasy illetve anime filmekből lehet a legjobb ötleteket meríteni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 29 vas., 16:03 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jún. 04 vas., 12:31
Hozzászólások: 71
Milyen érdekes, hogy említetted az animéket - el kell, hogy ismerjem, hogy egyes ötleteim animékből, illetve japán játékokból merítettem. Remélem, hogy hangulatilag nem ütöttek el nagyon az elképzeléseim. Amúgy meg lassan rendszereznem kellene a lényeimet, meg eldönteni, hogy melyik menjen várba, melyik legyen semleges, stb.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 29 vas., 16:08 

Csatlakozott: 2010 aug. 27 pén., 19:38
Hozzászólások: 2
Lehetne a heroes 3-ba még egy olyan nép is, ami havas jellegű. De nem olyan mint a tower, hanem olyan lények lennének benne mint pl.: inuit harcos, jégboszorkány, yeti, jégsárkány, jegesmedve, zombipingvin, stb...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 29 vas., 16:21 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 19 csüt., 0:07
Hozzászólások: 73
Ez a Zombipingvin kifejezetten tetszik :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 29 vas., 16:52 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jún. 04 vas., 12:31
Hozzászólások: 71
Ez a havas/jeges vár nekem is tetszik. A messzi észak zord, fagyos vidéke, mely a körülmények miatt viszonylagos érintetlenségben maradt idáig, ám a közelmúltban felfedezők csoportjai megtalálták településeiket. Visszahúzódó népcsoport, mely kerüli a konfliktusokat - nem avatkoznak bele más népek háborúiba - de ha valakik megsértik a területük nyugalmát, akkor azt keményen megtorolják. Semleges moralitású vár.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 29 vas., 19:03 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 19 csüt., 13:56
Hozzászólások: 3257
Nekem is lenne két ötletem (A szinteket a H3-hoz viszonyítom). Az egyik a Fortress-be a Mocsári rém. Tulajdonképpen egy sárból összetevődő bugyborékoló szörny, ami úgy közlekedik, hogy beleolvad a földbe, és a célpontnál előjön. Ez tulajdonképpen olyan hatású lenne, mint az ördög teleportja. Továbbá lenne még egy olyan képessége, ami a 3-ban a fejlett zombinak (betegséget terjeszt). 5-ös szintű lény, közepes sebesség, közepes támadóérték, magas védőérték.
A másik pedig nemzeti mítoszi állatunk, a Turulmadár lehetne. Ez a robosztus lény igen erős, fejlett hetes szintűnek is minősülhetne (mivel még nincs ötletem, melyik várba lehetne berakni. Esetleg ha valakinek van ötlete egy magyar várhoz az is jó, ott például lehetne mellette reflexíjász, huszár stb.) A Turulmadárnak magas támadóértéke van, és szintjéből következőleg a védelme is magas lenne, emellett viszonylag gyors is. Képességei: Repül, immunis az észre ható varázslatokra, + 1 morál a csapattagoknak.
Mit szóltok? :wink:

A jégsárkány meg a zombipingvin nekem is tetszik. :) A zombipingvin lehetne mondjuk a "harci pingvin" fejlődése. :)

_________________
HL


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 29 vas., 22:03 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jún. 04 vas., 12:31
Hozzászólások: 71
A Mocsári rém, bár mutat bizonyos hasonlóságokat egy korábbi ötletemmel, a félfolyékony Nyálkákkal - néhány oldallal korábban írtam ezt meg - mégis egyedi vonásaival felkeltette az érdeklődésemet. Ami pedig a magyar koncepciójú várat illeti - emlékeim szerint szintén volt már rá utalás ezen a témán belül. Én személy szerint szívesen látnék egy ilyet, mondjuk az az igazság, hogy legalább kettő vagy három különböző elv szerint "épülnek" a várak itt. Ha jól tudom, volt egy, ami a klasszikus Heroes 3-as alapokat használta fel, egy másik inkább Heroes 5-ös stílussal rendelkezett, a harmadik meg egyfajta kombinált verzió volt - az általam alkotott lények is erre a harmadik verzióra lettek konfigurálva.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 29 vas., 23:38 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 19 csüt., 13:56
Hozzászólások: 3257
Elolvastam a Nyálka szörnyed leírását, tetszik. :wink:
Szerintem lehetne azt csinálni hogy összevonnánk az én Mocsári rém kreálmányommal, és akkor egy viszonylag erős 5-ös szintű lényt kapnánk. :wink:

Továbbá van még egy (félig) varázslat ötletem is (ha valaki már kitalálta akkor az szóljon :lol: )
Szerintem a H3 Mighty Gorgon Death Stare varázslatát akár a hős is alkalmazhatná. A hős varázserejétől függően x számú lényt tud elpusztítani a varázslat egyszeri használata során. Ez elég durva lenne az erős, nagy szintű lények ellen, kicsi lények ellen viszont nem ajánlott a bevetése.
Mit szóltok? :)

_________________
HL


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 30 hétf., 0:41 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jún. 04 vas., 12:31
Hozzászólások: 71
Végső soron összevonhatjuk a te Mocsári Rémedet az én Nyálkámmal - ha már van bennük közös vonás, miért is ne? Ami pedig a varázslatot illeti, ez a Heroes 4-ben szereplő Hand of Death-szel egyezik meg hatásában. Nekem is lenne egy varázslatra vonatkozó elképzelésem, ami szintén egy Heroes 4-es varázslatot dolgoz fel, de azt módosítva hasznosítja.

Növekedés (Growth): Az Óriáserő továbbfejlesztett változata, ami nemcsak a fizikai erőt, de a méretet is megnöveli, ezzel előnybe kerülve a kisebb ellenfelekkel szemben. 3. vagy 4. szintű varázslat, nem tudom, melyik lenne jobb. (Hatás: +25% HP és Támadóerő, az egység mérete megnő: Normál (1x1) -> Nagy (2x2), Nagy (2x2) -> Óriási (3x3). A megnövelt lény figyelmen kívül hagyja a célpont lény védelmének 25%-át, ha egy méretkategória a különbség a támadó javára, és 50%-ot, ha kettő. Csak akkor használható, ha van hely a megnövekedett méretre. Az egyszerűség kedvéért négyzetekkel számoltam és nem hexákkal.)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 30 hétf., 13:09 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 19 csüt., 13:56
Hozzászólások: 3257
Ez komoly, sztem ez mindenképp 4-es szintű legyen. :)

_________________
HL


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 31 kedd, 15:48 
Avatar

Csatlakozott: 2008 dec. 17 szer., 10:27
Hozzászólások: 292
Tartózkodási hely: Kispest
No megszületett, amit gondoltam. Az ötletekért köszönet mindenkinek, ha erőltetettnek tűnik, akkor szíves elnézést.
12 vár, 7*3 lény. Elsőként mindig az alaplény, utána a kétféle fejlesztés. Elnézést azoktól, akik nem tudnak annyira angolul, délután 1 óta gépeltem magyarul, és időtúllépés miatt kidobott a fórum, szóval most berakom szerkesztés nélkül, angolul.

Haven
Peasant - Taxpayer
Conscript - Taxpayer. Bash
Enforcer - Taxpayer. Assault
Archer - Shooter
Longbowman - Shooter. Double Shot
Marksman - Shooter. No Range Penalty
Footman - Large Shield
Squire - Large Shield. Shield Allies
Vindicator - Large Shield. Enraged
Priest - Shooter
Monk - Shooter. Caster (ADV Bless, ADV Haste, BAS Endurance)
Dark Priest - Shooter. Caster (BAS Martyr, ADV Righteous Might, BAS Suffering)
Unicorn - Large
Pristine Unicorn - Large. Blinding Attack. Child of the Light
War Unicorn - Large. Blinding Attack. Agility
Cavalier - Large. Jousting
Paladin - Large. Jousting. Lay Hands.
Champion - Large. Jousting. Champion Charge
Angel - Large. Flyer
Archangel - Large. Flyer. Resurrects Allies.
Fallen Angel - Large. Flyer. Caster (BAS Divine Vengeance, BAS Counterstrike)

Sylvan
Blade Dancer
War Dancer - War Dance Combo
Wind Dancer - Agility
Jackal - Howl
Wolf - Double Attack
Wolverine - Enraged. Bravery
Hunter - Shooter. Elves' Double Shot
Master Hunter - Shooter. Elves' Double Shot. Warding Arrows
Arcane Archer - Shooter. No Range Penalty. Force Arrow
Druid - Shooter Caster (ADV Endurance, WO Lightning Bolt)
Earth Druid - Shooter. Caster (EXP Endurance, EXP Stalactite, ADV Quicksand)
Elder Druid - Shooter. Caster (ADV Endurance, ADV Lightning Bolt, ADV Summon Roots). Chanelling
Giant Wasp - Large. Flyer
Wasp Warrior - Large. Flyer. Venom
Wasp Queen - Large. Caster (ADV Summon Hive, EXP Wasp Swarm)
Treant - Large. Entangling Roots
Ancient Treant - Large. Entangling Roots. Enraged. Take Roots
Raging Treant - Large. Entangling Roots. Rage of the Forest
Green Dragon - Large. Flyer. Acid Breath
Emerald Dragon - Large. Flyer. Acid Breath. Immune to Earth.
Crystal Dragon - Large. Flyer. Prismatic Breath

Academy
Gremlin - Shooter
Gremlin Engineer - Shooter. Repair
Gremlin Saboteur - Shooter. Sabotage
Camel Rider - Large
Camel Warrior - Large. Agility
Desert Leader - Large. Commanding Presence
Stone Golem - Mechanical. Immune to Slow. Magic-proof 50%
Steel Golem - Mechanical. Immune to Slow. Unlimited Retaliation. Magic-proof 75%
Magnetic Golem - Mechanical. Magnetism. Enchanted Armor
Mage - Shooter. Magic Attack. No Range Penalty. Caster (EXP Fist of Wrath, ADV Cleansing)
Archmage - Shooter. Magic Attack. No Range Penalty. Caster (EXP Fist of Wrath, EXP Cleansing, BAS Fireball)
Enchanter - Shooter. Magic Attack. No Range Penalty. Caster (EXP Fist of Wrath, BAS Arcane Crystal, BAS Summon Bait)
Djinn - Flyer. Random Curse. Magic-proof 50%
Djinn Sultan - Flyer. Random Curse or Blessing. Magic-proof 50%
Djinn Vizier - Flyer. Wheel of Fortune. Magic-proof 50%
Giant Golem - Large. Mechanical. Magic-proof 75%
Rook - Large. Mechanical. Magic-proof 75%. Take Hold
Beast Golem - Large. Mechanical. Tinyslayer. Magic-proof 50%
Colossus - Large. Immune to Mind Control
Titan - Large. Immune to Mind Control. Shooter. Call Lightning
Storm Titan - Large. Immune to Mind Control. Shooter. Stormcaller

Aircastle
Leprechaun - Lucky
Pixie - Spray Attack. No Enemy Retaliation
Sprite - No Enemy Retaliation. Caster (ADV Wasp Swarm, ADV Cleansing)
Moving Statue - Elemental. Magic-proof 50%
Obsidian Statue - Elemental. Immune to Destructive Magic
Diamond Statue - Elemental. Magic-proof 50%. Armored. Immune to Dark Magic
Starchild - Shooter. War Dance Combo
Moon Brother - Shooter. No Melee Penalty. Caster (EXP Deflect Missile)
Sun Sister - Shooter. No Melee Penalty. Caster (EXP Precision)
Moa - Bash
Carnivorous Bird - Scavenger
Spurred Moa - Cleave
Stumped Griffin - Large. Immune to Blind. Unlimited Retaliation
Tainted Griffin - Large. Immune to Blind. Unlimited Retaliation. Battle Frenzy. Paw Strike
Raging Griffin - Large. Immune to Blind. Enraged. Fierce Retaliation
Light Cavalry - Large. Jousting
Charger - Large. Jousting. Wheeling Damage
Nature's Avenger - Large. Summons Pixies
White Dragon - Large. Lightning Breath
Cloud Dragon - Large. Lightning Breath
Gold Dragon - Large. Fire Breath

Grove
Scout - Shooter
Assassin - Invisibility. Assassination
Guerilla - Invisibility. Lay Mines
Blood Maiden - Strike and Return
Blood Fury - Strike and Return. No Enemy Retaliation
Blood Sister - Strike and Return. No Enemy Retaliation. Immune to Curse
Serpent Fly - Large. Flyer. Purge
Dragon Fly - Large. Flyer. Purge. Cursing Attack
Cobra Fly - Large. Flyer. Purge. Venom
Stalker - Agility. Wheeling Damage
Ronin - Agility. Cleave
Reaver - Agility. Steals Resources
Witch - Shooter. Caster (BAS Vulnerability, ADV Slow)
Matriarch - Shooter. Caster (BAS Vulnerability, ADV Slow, WO Confusion) Whip Strike
River Priestess - Shooter. Caster (ADV Suffering, BAS Slow, EXP Flood) Whip Strike
Naga - Large. No Enemy Retaliation
Naga Queen - Large. Whirlwind. Magic-proof 50%
Merciless Naga - Large. No Enemy Retaliation. Freezing. Immune to Water
Blue Dragon - Large. Flyer. Acid Breath
Azure Dragon - Large. Flyer. Acid Breath. Fear
Sapphire Dragon - Large. Flyer. Acid Breath. Magic Mirror

Stronghold
Goblin - Raging Blood. Cowardice. Treachery
Goblin Trapper - Raging Blood. Cowardice. Set Snares
Goblin Witch-Doctor - Raging Blood. Cowardice. Defile Magic
Centaur - Raging Blood. Large. Shooter. Manuever
Centaur Nomad - Raging Blood. Large. Shooter. Manuever
Centaur Marauder - Raging Blood. Large. Shooter. No Melee Penalty
Warrior - Raging Blood. Enraged
Warmonger - Raging Blood. Enraged. Fierce Retaliation. Taunt
Mauler - Raging Blood. Enraged. Assault
Shaman - Raging Blood. Caster (BAS Haste, BAS Slow)
Earth Daughter - Raging Blood. Caster (ADV Haste, ADV Slow) Hexing Attack. Swift Strike. Sacrifice Goblins
Sky Daughter - Raging Blood. Caster (BAS Haste, BAS Slow, BAS Chain Lightning) Sacrifice Goblins
Slayer - Raging Blood. Cleave
Executioner - Raging Blood. Cleave. Frightful Aura
Chieftain - Raging Blood. Commanding Presence. Order of the Chief
Giant Eagle - Large. Flyer
Roc - Large. Flyer. Assault
Thunderbird - Large. Flyer. Lightning Strike
Cyclops - Raging Blood. Large. Swallow Goblin
Untamed Cyclops - Raging Blood. Large. Swallow Goblin. Goblin Thrower. Crushing Blow. Range Penalty
Bloodeyed Cyclops - Raging Blood. Large. Swallow Goblin. Goblin Thrower. Evil Eye. Range Penalty

Fortress
Defender - Large Shield. Armored
Shieldguard - Large Shield. Armored. Shield Wall
Mountain Guard - Large Shield. Armored. Hold Ground. Defensive Stance
Spearwielder - Shooter. Crippling Wound
Skirmisher - Shooter. No Melee Penalty. Crippling Wound
Harpooner - Shooter. No Melee Penalty. Harpoon Strike
Brawler - Immune to Mind Control
Berserker - Immune to Mind Control. Berzerker Rage
Battlerager - Immune to Mind Control. Giantslayer. Battle Rage. Bash
Bear Rider - Large. Enraged
Blackbear Rider - Large. Enraged. Armored. Paw Strike
Whitebear Rider - Large. Enraged. Bear Roar
Axeman - Enraged. Cleave
Axe Thrower - Enraged. No Melee Penalty. Shooter
Thrasher - Enraged. Cleave. Battle Rage
Flamewielder - Large. Flyer. Flamewave. Fire-proof 50%
Flame Lord - Large. Flyer. Flamewave. Flamestrike. Immune to Fire
Destroyer - Large. Caster (WO Lightning Bolt, BAS Ice Bolt, ADV Fireball) Magic-proof 50%
Fire Dragon - Large. Elemental. Fire Shield. Fire Breath. Immune to Fire
Magma Dragon - Large. Elemental. Magma Shield. Fire Breath. Immune to Fire
Lava Dragon - Large. Elemental. Liquid Flame Breath. Immune to Fire

Bastion
Swampwalker - Tamable.
Chameleon - Tamable. Invisibility
Giant Frog - Tamable. Leap. Sticky Tongue
Lizard Archer - Tamable. Shooter
Arrowstormer - Tamable. Shooter. Area Shot
Guardian - Tamable. Shooter. Ranged Retaliation
Raider - Tamable. Lizard Bite
Camp Raider - Tamable. Jousting. Lizard Bite
Wizard Raider - Tamable. Caster (BAS Magic Arrow, WO Curse, BAS Endurance)
Basilisk - Tamable. Petrifying Attack
Anti-magic Basilisk - Tamable. Enchanted Scales
Acid Basilisk - Tamable. Petrifying Attack. Acid Breath
Wyvern - Tamable. Large. Flyer. Regeneration
Foul Wyvern - Tamable. Large. Flyer. Regeneration. Venom
Wyvern Monarch - Tamable. Large. Flyer. Acid Blood. Venom
Hydra - Tamable. Large. Six-headed Attack. No Enemy Retaliation
Ferocious Hydra - Tamable. Large. Six-headed Attack. No Enemy Retaliation. Enraged
Unmovable Hydra - Tamable. Large. Six-headed Attack. No Enemy Retaliation. Magic-proof 25%. Unmovable
Stomper - Large. Enraged
Gnasher - Large. Enraged. Dash
Gargantuan - Large. Enraged. Shooter

Ngome
Bushman - Bravery
Bushman Tracker - Bravery. Set Snares
Bushman Hunter - Bravery. Shooter. Manuever
Lion - Swift Strike
Houngan's Pet - Swift Strike. Hexing Attack
Unfed Lion - Swift Strike. Scavenger
Rhino Rider - Large
Armored Rhino - Large. Armored
Royal Rhino - Large. Rushing Push
Rain Caller - Shooter. Caster (ADV Flood)
Storm Rider - Shooter. Stormcaller
Mystic - Shooter. Caster (ADV Flood). Mana Feed
Spirit Guide - Neutralizes Undead Morale Penalty. Spirit Guidance
Spirit Caller - Neutralizes Undead Morale Penalty. Caster (BAS Raise Dead, ADV Spell Shackle)
Curser - Neutralizes Undead Morale Penalty. Caster (EXP Curse, BAS Confusion, BAS Slow)
Petro Zombie - Large. Undead.
Petro Lord - Large. Undead. Frightful Aura
Petro Executor - Large. Undead. Choking Attack
Phantom - Large. Undead. Flyer.
Night Spirit - Large. Undead. Flyer. Sees Invisible Creatures. Death Stare
Soul Eater - Large. Undead. Flyer. Soul Eating

Necropolis
Skeleton - Undead
Skeleton Archer - Undead. Shooter
Skeleton Warrior - Undead. Large Shield. Shield Allies. Magic-proof 25%
Zombie - Undead. Enraged
Plague Zombie - Undead. Enraged. Weakening Strike
Rot Zombie - Undead. Enraged. Festering Aura
Ghost - Undead. Flyer. Incorporeal
Spectre - Undead. Flyer. Incorporeal. Mana Drain
Poltergeist - Undead. Flyer. Incorporeal. Steal Ammunition
Vampire - Undead. Life Drain. No Enemy Retaliation
Vampire Lord - Undead. Flyer. Life Drain. No Enemy Retaliation
Vampire Prince - Undead. Flyer. Life Drain. Torpor
Bone Swarm - Large. Undead
Flesh Swarm - Large. Undead. Death Wail. Decaying Aura
Bone Monster - Large. Undead. Unlimited Retaliation
Lich - Undead. Large. Shooter. Death Cloud. Caster (ADV Slow, BAS Suffering)
Lich Master - Undead. Large. Shooter. Death Cloud. Caster (EXP Suffering, BAS Sacrifice, BAS Decay)
Wraith - Undead. Large. Deadly Strike
Bone Dragon - Undead. Large. Flyer
Spectral Dragon - Undead. Large. Flyer. Death Stare. Cursing Attack
Ghost Dragon - Undead. Large. Flyer. Sorrow Strike

Inferno
Imp - Demonic. Mana Destroyer
Familiar - Demonic. Mana Stealer
Vermin - Demonic. Siphon Mana
Demon - Demonic. Enraged
Cursing Demon - Demonic. Enraged. Mark of the Demon
Fire Demon - Demonic. Enraged. Dies in Flames
Hell Hound - Demonic. Large
Cerberus - Demonic. Large. Three-headed Attack. No Enemy Retaliation
Hell Wolf - Demonic. Large. Double Attack
Succubus - Demonic. Shooter. Ranged Retaliation
Succubus Mistress - Demonic. Shooter. Ranged Retaliation. Chain Shot
Succubus Seducer - Demonic. Shooter. Ranged Retaliation. Seduction
Efreet - Demonic. Flyer. Immune to Fire
Efreet Bodyguard - Demonic. Flyer. Fire Shield. Immune to Fire
Efreet Sultan - Demonic. Flyer. Searing Aura. Immune to Fire
Pit Fiend - Demonic. Large. Caster (BAS Fireball, BAS Spell Shackle)
Pit Lord - Demonic. Large. Caster (ADV Inferno, BAS Spell Shackle, EXP Vulnerability) Vorpal Sword
Pit Spawn - Demonic. Large. Blade of Slaughter. Magic-proof 50%
Devil - Demonic. Large. Flyer
Arch Devil - Demonic. Large. Flyer. Summons Pit Spawns
Infernal Lord - Demonic. Large. Flyer. No Enemy Retaliation

Dungeon
Mongrel - Cowardice
Slave - Taxpayer
Gladiator - Bash
Troglodyte - Immune to Blind
Troglodyte Warrior - Immune to Blind. Spear Attack
Insane Troglodyte - Immune to Blind. Aura of Vulnerability
Troglodyte Shaman - Immune to Blind. Caster (ADV Firewall)
Rune Tamperer - Immune to Blind. Caster (Exorcism, Elemental Immunity, Etherealness)
Troglodyte Mage - Immune to Blind. Caster (EXP Firewall, ADV Fire Trap)
Minotaur - Bravery
Minotaur King - Aura of Bravery. Armored
Fearless Minotaur - Bravery. Immune to Fear
Beholder - Large. Shooter
Evil Eye - Large. Shooter. Evil Eye
Blazing Eye - Large. Shooter. Mark of Fire
Manticore - Large. Flyer. Venom
Terror Manticore - Large. Flyer. Venom. Fritghtful Aura
Scorpicore - Large. Flyer. Venom. Armored
Red Dragon - Large. Flyer. Fire Breath. Magic-proof 75%
Shadow Dragon - Large. Flyer. Fire Breath. Swift Strike. Magic-proof 75%
Black Dragon - Large. Flyer. Fire Breath. Incinerate. Immune to Magic.

_________________
General Tarhás
We want our quicksand back! :D
Lesz még a Putrid Lamasu-tanya!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 31 kedd, 18:41 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jún. 04 vas., 12:31
Hozzászólások: 71
Ez egy összefogott lista, tetszik. Látszik, hogy amellett, hogy az 5. rész alapjára építetted, igyekeztél a 3. rész legjobb egységeit valamint új ötleteket is beépíteni. Néhány gondolat:

- Először furcsálltam, hogy az Unikornis és a Griff várat cseréltek, de jobban belegondolva, működőképes elképzelés.

- A Beast Golem furcsán hangzik, bár nem tudok most így rá jobb nevet adni. A képessége viszont frappáns.

- Star Child / Moon Brother / Sun Sister: Az alternatív fejlesztések itt is átválthatók a másikba? Ha igen, sajátosan festene hogy egy férfi egység nőibe vált vagy fordítva.

- Mi akar lenni az a Petro? Nem ismerem ezt a kifejezést.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 31 kedd, 23:48 

Csatlakozott: 2010 aug. 30 hétf., 13:49
Hozzászólások: 5
Tartózkodási hely: Budapest
Én olyan H3-as várat képzeltem el aminek a neve Power. Az egységek pedig:

Wastrel ---> Jester
Artiste ---> Gymnaste
Fighter ---> Boxer
Pug ---> Wrestler
Legionary ---> Gladiator
Warrior ---> Mercenary
Dojo Trainer ---> Dojo Master

Egy egység sem lövész, de viszont jobb lenne a védelmük és a támadásuk, érdemes lenne őket fejleszteni, mert gyorsabban elérik az ellenségek frontját. Egy-két egység immunis lenne az elmére ható varázslatokra.

_________________
Balkányi Tibor


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 szept. 01 szer., 9:24 
Avatar

Csatlakozott: 2008 dec. 17 szer., 10:27
Hozzászólások: 292
Tartózkodási hely: Kispest
Sasukexec írta:
Ez egy összefogott lista, tetszik. Látszik, hogy amellett, hogy az 5. rész alapjára építetted, igyekeztél a 3. rész legjobb egységeit valamint új ötleteket is beépíteni. Néhány gondolat:

- Először furcsálltam, hogy az Unikornis és a Griff várat cseréltek, de jobban belegondolva, működőképes elképzelés.

- A Beast Golem furcsán hangzik, bár nem tudok most így rá jobb nevet adni. A képessége viszont frappáns.

- Star Child / Moon Brother / Sun Sister: Az alternatív fejlesztések itt is átválthatók a másikba? Ha igen, sajátosan festene hogy egy férfi egység nőibe vált vagy fordítva.

- Mi akar lenni az a Petro? Nem ismerem ezt a kifejezést.


Az egyszarvú a H5 végi Unicorn Empire miatt került át a Havenbe, a griff meg úgysem arról volt eddig híres, hogy sokáig ülne a fenekén 1 várban.
OK, a Star Child fejlesztésekbe nem gondoltam bele, de miért is ne? :D :roll: :oops:
Petro vudu:
Idézet:
Petro (in some areas called Congo.) This is a black magic Voodoo and the Voodoo of angry, mean and nasty loa. Dangerous things happen in Petro including death curses, the making of zombi and wild sexual orgies.

_________________
General Tarhás
We want our quicksand back! :D
Lesz még a Putrid Lamasu-tanya!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 szept. 01 szer., 12:09 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jún. 04 vas., 12:31
Hozzászólások: 71
Tibor0803 Power vára:
Látom a koncepciót az elképzelésedben, de attól tartok, jelentős taktikai hátrányban lennének egyes várakkal szemben. Feltételezem, a vár hősei is erősen harcorientáltak lennének, így néhány varázslat alkalmazásával (lásd még Slow) komoly problémákat lehet okozni eme kizárólag gyalogosokból álló seregnek.

Frechaut gondolatai:
Elismerem, nem ástam bele magam túlzottan a Heroes 5 hadjárat módjába, így el is feledkeztem az Unicorn Empire-ről. A griffek "vándormadár" jellege viszont tény és való, nincsen ebben vita. A Star Child mizéria kicsit a Disciples 2-re emlékeztetett, ott is volt egy-két olyan egység, ami férfivá is és nővé is továbbfejleszthető. A Petro vudura vonatkozó információt pedig köszönöm. Minden nap tanul valami újat az ember. :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 szept. 04 szomb., 21:05 
Avatar

Csatlakozott: 2010 júl. 30 pén., 18:35
Hozzászólások: 220
Atyaisten! Mennyi ötlet, ráadásúl mind jó :shock:
Bár mondjuk azért jöttem, hogy szóljak nagyon ritkán leszek mostmár így nem fogok olyan gyakran véleményezni és ötletezni mint régen. Azért igyekszem :)
Sziasztok!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 217 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség