https://www.youtube.com/watch?v=HyjBp9pmiUI&app=desktop
KING-ROMERO: HEROES:M&M VII recording w. KARIN MUSHEGAIN
Egy kis zenei making of videó a rutinos zeneszerzőtől Mr. Romerotól aki szeret szivárogtatni!
Elvileg megmarad a területrendszer és mint látható a 3 lény szint is alap-elit-bajnok.
De úgy látszik sok elemet átvesznek az 5. részből is!
Meglepő látni hogy ilyen szépen átültették az FPS-TPS játékokban használt Unreal 3-motort!
Egy bajom van vele eddig igaz ez kampány térkép, hogy nagyon távolinak tűnik nehezen belátható egy multinál pedig ez is fontos! Igaz ez kampány videó volt csak még!
Azt hallottátok a gameplay videóban, hogy nagyon fontos lesz ezúttal hasonlóan a Kings Bountyhoz vagy főleg Age of Wonders 2-3 hoz az, hogy mely oldalról ütjük az ellenfelet, ugyanis ha hátulról vagy oldalról ütjük pl többet sebez az ütésünk értelemszerűen, az is bejött hogy van fedezék rendszer rendesebben megoldva, az időjárás effektek is végre nagyon szépek, DE

láthatóan még a spell ikonok és varázslatok és nagyon sok dolog a Heroes 6-ból van átemelve. Tetszett hogy +3 féle kristály van még mint új nyersanyag.
Egy kis érdekesség
Úgy tűnik visszatérnek a karavánok és nem lesz azonnali egység átadás egyik várból/erődból a másikba.
A 6. néphez egy Dungeon vs Inferno szavazás lesz.
A viszonylag kevésnek ható frakciószám a kisebb költségvetési okok miatt van ez az Ubi sara. De végülis 6 nép van a 4. rész óta sőt a 6. nál csak 5 volt...
Mindegyik frakciónak 8 egyedi lénye lesz a bajnok lénynél egy alternatív lehetőségként lesz a 8.
Újra lesznek városképek mint régen. Remélem azért pl a Haven-né jobban fog kinézni mint a gameplay demoban. Bár jobb mint a H6 é volt az tény.
Nem lehet majd átkonvertálni a várakat mint a 6-ban a saját népünk fajtájára.
Újra 6 nyersanyag lesz + az arany és lecserélik arégi fajta nyersiket 3 új féle kristályra a 4. kristály úgy tűnik mintha a 6.-ból ismert lenne + lesz fa és kő és arany.
http://www.gamestar.de/spiele/might-mag ... 58798.html
The German PC games magazine GameStar has an article with some additional information direct from Limbic:
1.) The second faction vote (after Fortress and Sylvan) will be between Dungeon and Inferno.
2.) The limitation of faction types is due to budget restraints -- i.e. Ubisoft hasn't given Limbic more money to implement more factions. This is no speculation -- it's the way Stephan Winter, the head of Limbic, himself tells it to GameStar.
3.) Each faction will have 8 unique creatures while there will be two top-tier creatures as alternatives.
4.) Town screens will back as we know them from the good old days.
5.) The game will feature 6 resources plus gold again -- instead of the 3 resources plus gold in Heroes 6. This also means a return of the marketplace. It's interesting to note that there will be 3 new resources replacing gems, mercury, and sulfur.
6.) It will not be possible to convert towns to other town types anymore.
7.) Caravans will be reintroduced as a means of transporting creatures between towns over the course of days. The immediate transportation and global recruitment of Heroes 6 will not exist in Heroes 7.
S nekem úgy tűnt a demoból hogy lesznek újra területek mint a H6-ban mivel az erődök is kb úgy helye3zkedtek el benne.