> online menü - szabályok - letöltések - eredmények - Általános szabályok: 1. csoportbeosztás az idény előtt történik, 11 fős csoportokba. 2. egy idény alatt az egy csoportban lévő emberek egymás ellen játszanak, ezzel az idény végére eldöntik a csoporton belüli sorrendet. mindenki játszik az összes csoporttársa ellen. 3. a sorsolást közzétesszük, a fordulókra a pályák szezon elejétől adottak. a szezon menetrendjének kialakulása után (pályák, sorsolás, ellenfelek). 4. minden körben 1 adott térképen kell játszani az előre kisorsolt ellenféllel. győzelem 3 pont, vereség 0 pont, elementálos győzelem 2-1 pont, keresztbejátszásos győzelem 2 pont. 5. 1 kör játékideje 3 hét. Ez idő alatt kell a párosnak egy időpontot találnia, amikor lejátszák a meccsüket. Ezt a dátumot el kell küldeni a szervezőknek, amennyiben a 3 héten kívülre esik. Amennyiben nincs előre megbeszélt időpont és egyik fél sem jelzi lejátszási szándékát a meccs 0-0-s eredménnyel kerül be. 2 kihagyott meccs automatikus kizárást von maga után és korábbi eredményeit töröljük. Ha csak az egyik fél jelentkezik, abban az esetben 4 hét után automatikusan győzelemmel zárul a meccse. Játékszabályok: 1. no hit and run : azt jelenti, hogy az ellenfél hősével találkozva meg kell adni az esélyt az ellenfélnek is a reagálásra. tehát ha már 1 hp veszteséget okozunk az ellenfélnek az adott körben, akkor már nem menekülhetünk el a csatából addig, amíg az ellenfél szóhoz nem jut legalább egyszer abban a körben. ha nem okozunk hp veszteséget természetesen elmenekülhetünk minden további nélkül 2. no red rush: a hét első napján a kezdő (általában a piros) nem vásárolhatja ki a lényeket, hogy ezzel a lénytöbblettel megtámadva az ellenfelet, jogosulatlan előnyhöz jusson (plusz lény felvétele nélkül természetesen támadhat az 1. napon) 3. no diplo, azt jelenti, hogy nem alkalmazható a diplomácia skill. vagyis ennek segítségével nem csatlakoztathatunk magunkhoz lényeket. alapból, ha egy lény a skill nélkül csatlakozik hozzánk, akkor minden további nélkül felhasználható 4. no log, lvl.4 magic hero. azt jelenti, hogy a főhősöd nem lehet logistic specialista, vagy 4.szintű varázslatot alapból ismerő hős és thant 5. scrollokból kapott level 4 és 5 varázslatok csak akkor használhatók, ha legalább az egyik várban meg van építve egy azonos szintű Mage Guild 6. kombó artifactok összerakása megengedett a random térképeken, viszont ha véletlenül egybe kapod meg akkor szét kell szedni és nem rakható össze 7. pálya lejátszása 130% nehézségi szinten, 30:00 + 3:00 + 1:00 Idő beállítással, Jelszavazott mentésekkel (mindig újat generálj) és Újrajátszható Quick Combat-al 8. kezdő hős és kezdő bonus random kerül kiválasztásra, főhőst nem kötelező adott várból választani 9. a sorsolásnál az elől lévő játékos kell, hogy a piros legyen. (vagy az elől lévő szín) a várak választása elimináció alapján történik Elimináció: 8 választható vár van: Castle, Fortress, Stronghold, Necropolis, Tower, Dungeon, Rampart, Inferno - Az első játékos mond egy várat ami később nem választható - A második játékos mond egy várat ami később nem választható - Az első játékos mond egy várat ami később nem választható - A második játékos mond egy várat ami később nem választható - Az első játékos mond egy várat ami később nem választható - A maradék 3 várból a második játékosnak kell választania egyet - A maradék 2 várból pedig az első játékosnak kell választania Random mirror pálya esetén a várválasztás: - Mind a két játékos mond 3 várat - Ha egy közös van akkor azzal játszanak - Ha több mint 1 közös vár van akkor az első játékos választ belőle - Ha nincs közös vár akkor elimináció során a második játékos választ egyet a megmaradt 3 várból 10. Minden játékosnak napi mentéseket kell készítenie az Online Bajnokság meccseiről report tartalma: forduló, pálya, versenyzők, vártípusok, eredmény , napi mentések összetömörítve és a hozzátartozó jelszó - a reportokat és mentéseket erre a címre küldd: online@hommm.hu 11. a meccsek eredményei, mivel balance mapok automatikusan az online toplistába is beszámítanak. 12. tiltott mindennemű bug kihasználása a játék folyamán! akiről bebizonyosodik, hogy bugot használt, az adott meccset elveszíti, továbbá szélsőséges esetben az ob-ről való végleges kizárást vonhat maga után! 13. természetesen tilos az általunk kiadott mapon bármilyen változtatást végrehajtani (editálni) aki ezt a szabályt megszegi azonnal kizárásra kerül az ob-ről, minden addig elért eredménye törlődik! 14. a mérkőzések lezárása érdekében, a végtelen játékok megelőzése céljából a két fél megbeszélheti, hogy az adott összeütközésük főcsata lesz! ez azt jelenti, hogy mindkét fél elismeri, hogy ezen csata eredménye eldönti a játékuk végkimenetelét! (ha az egyik fél menekül, azzal elismeri vereségét!) 15. Random meccsek esetén mindkettő félnek van lehetősége újraindítást kérni akár indoklás nélkül: - Vagy 2 lehetősége van az Első napon újraindítást kérni - Vagy 1 lehetősége van a Második napon újraindítást kérni Újraindítás esetén mindkettő fél kilép és egy új játékot készítenek, a várak megmaradnak. |