Heroes6 Inferno hadjárat
BEVEZETÉS
Köszöntelek titeket az Erőd kampányban!
[Forrás: Celestial Heavens, maltz]

[Fordítás: Shiwo & Rita]

  Üdvözlünk mindenkit a Stronghold kampányban. A nem is olyan távoli múltban ez volt az 'erő frakció', majd pedig az Orkok frakciója, akik nem értettek a mágiához. A Heroes6 változatának köszönhetően az Erőd is épp oly mágikus, mint bármely más frakció… vagy mégsem? Csak nézd meg Sándor túlfejlett izomzatát!

Tervezés

  Míg minden más frakció két nem tanulható varázsiskolával rendelkezik (például a Nekropolisz nem tanulhatja a fény és a tűz iskoláját), addig az Erőd egy kivételével minden iskola varázslatait használhatja. Sajnálatos módon az Erőd mágikus hiányossága a éppen a leghatalmasabb iskola, a Ősi (Beleértve a Heroes6 mágikus aduászait: Időstop és Meditáció). Az egy extra varázsiskolát ellensúlyozza a tény, hogy az Erőd hősnek problémát okoz, hogy kitartson a manával. Emellett hétből öt Erőd lény a Fiziaki Erőt használja a támadásához, tehát egy varázsló küzdhet a limitált sebzéssel és limitált manával.
  Másrészről az Erőd varázsló speciális képessége így kissé sokoldalúbb, mint a harcosé. A bálványok szolgálhatnak időleges rombolásra, míg a Könny II képesség lényegében egy tömeges erősítést ad, ami jól kombinálható más tömeges kisegítéssel.
  Míg a korábbi áttekintések mind a négy lehetséges hőstípust lefedték, kövessük most a játék alapértelmezett kasztját, a harcost! Mit szólnál a könny újához (Törzsfőnök)? Jó történetet hoz magával, és érdekes végső képességet garantál, amely lényegében hatástalanít minden mágikus támadást egy rövid időre. Bizonyára kapóra fog jönni.

Itt az általam javasolt képességek listája. Ez a kampány alapvetően nagyon könnyű, tehát nincs szükség rá, hogy túl sok jártasságpontot költsünk a tömeges kisegítésekre/hátráltatásokra.
A kisebb veszteségek érdekében: Erősítés II, Taktika I, Tömeges Életszívás, Tömeges Regenerálódás, Gyógyítás (valószínűleg nem lesz szükség Tömeges Gyógyításra).
Tömeges kisegítések/hátráltatás: Tömeges Hősiesség (nincs manaköltség), Tömeges Gyengeség

Passzív képességek:
- Logisztika, Terepismeret. A terjeszkedés felgyorsítására.
- Íjászat I, II, Ellencsapás I, II, III, Óriásölő, Tombolás, Hasítás. Az okozott sebzés növelésére.
- Hárítás, Rugalmasság, Ellenállás I, Védelmező I. Az elszenvedett sebzés csökkentésére.

Lények

- Zúzó/Csonttörő - Na igen, még egy harcias, közepesen gyors közelharci alaplény. De ez más, mint a többi - miért? A fejlesztett változat ÚJRA támad a célpont ellentámadása után. Nem csak visszaszívja a sebzést, (Pl a tömeges életszívással) de ki is oszt még egy súlyos csapást.
- Goblin/Goblin Vadász) - Távolsági egység nagy szaporulattal. A bumerángjuk, aminek bármely más játékban, amivel játszottam, teljes távolságon működött, fél távon és utána veszít az erejéből. Egy Unikornis szarv íj (Unicorn Horn Bow) vagy Yumi Smaragd Íja (Emerald Yumi Bow) a sereged ékességévé teheti őket. Mielőtt szereznél egy ilyen fegyvert, hasznosíthatod a csapdaállítás képességüket. Akár szét is oszthatod őket, hogy megsokszorozd a csapdák számát.
- Hárpia/Fúria - Ezek a repülő lények nagy távolságon képesek előadni a lecsapás és visszatérés című darabot, de a sebzésük nem túl meggyőző. Csak a fejlesztett változat támadását nem viszonozzák, ami különösen hasznossá teszi őket. Rossz hír: nem lehet semmiféle fejlesztett egységet toborozni az első két misszióban.
- Álomjáró/Álomrabló - A ritka varázshasználó az Erőd seregben. Van egy nagyon aranyos, gyorsan megújuló spéci képességük, ami lelassít és sebez egy osztagot (alap változat) vagy minden osztagot (fejlesztett változat). A sebzés akkor jelentkezik, ha a célpont mozog. Ezt kombinálva a goblin csapdákkal, az ellenfél közelharcosai soha nem érnek el téged.
- Kentaur/Kentaur Fosztogató - Az Erőd hadsereg sarokköve. Magas kezdeményezés jó távolsági erő, és meglövi az első ellenséges osztagot, ami átlépi a csatatér közepét. Mielőtt megveszed a Jaguár Harcost, a gépi intelligencia mindig a Kentaurt támadja. Az Erősítés II mielőbbi megszerzése sokkal könnyebbé teszi az egység megtartását
- Jaguár Harcos/Párduc Harcos - Magas kezdeményezés, gyors mozgás, és egy töltődő speciális támadás, ami nem vonz magával válaszcsapást. A fejlesztett változat sebzi az összes őt körülvevő ellenfelet (hasonlóan, mint az Őskappa ugrása, de az érintett terület nagyobb). Ha a seregedben van ilyen lény, a gépi intelligencia mindig ezt támadja. Erre az Erősítés II a válasz.
- Küklopsz/Tomboló Küklopsz - Mostanra már kellet velük küzdj, és tudod, hogy nem halnak meg amíg a saját körük nem következik. Valami okból ez a jellegzetesség nem teljesen kompatibilis az Életszívás képességgel, szóval nehéz ügy lesz rendesen felgyógyítani őket. A fejlesztett változat távolsági egység, ami varázsalapú lézersugarakat lő ki (sajnos nem túl erősek, és csak fél távra hatnak). Mindkét változatnak van egy erőteljes közelharci támadása. Az épületük annyira drága, hogy valószínűleg nem sok ilyen lényed lesz.

Épületek

  Az Erőd komoly fahiányban szenved, holott az épületek látszólag csontból és szőrökből készültek. Van néhány hasznos épület az itt ajánlottakon kívül is.
Fejlett piactér: Nem tudtad, hogy az orkok tökélyre fejlesztették a kereskedelmet? De meg kell tanulnod, mit keress: egy remek íjat (Unikornis vagy Smaragd), Gyorsaság gyűrűje, a Vándor csizmája, a +8 Morál/Szerencse kiegészítők, a Mester függője, stb. a Bábmester mágikus fésűje viccesen fog állni Sándornak, de egyúttal gyilkos is. Még jobb: mikor egy új mentést visszatöltesz, új tárgyakat találsz a boltban.
Portyázók csarnoka - Ugyan úgy, ahogy a térképen lévő építmény, ez az épület harconként 250 aranyat ad, egy kezdeti befektetésért, ami 2500 aranyat és minden nyersanyagból 5 darabot jelent. A legjobb piaci viszonyokat feltételezve is, 40 csata szükséges az ár megtérüléséhez. Általában a misszió legnehezebb küzdelme még a 40. csata előtt lejön. Jobb a nyersanyagokat valami olyanra fordítani, aminek a hatása hamarabb érvényesül.
Hadiút kunyhója. Ugyan úgy, ahogy a térképen lévő építmény, ez az épület minden harc után három szárazföldi mozgást ad, de a további épületek eredményeit csökkenti. A leírással ellentétben, a hősödnek nem kell még az adott héten meglátogatnia a várost, hogy az előnyöket elnyerje. Hogy a fő hősöd látványosan messzire utazhasson, be kell fektetned 5000 aranyat, 5 fát, 5 ércet, and 10 kristályt. Szerencsére a kampány minden missziójában gazdagabb leszel, mint szükséges, tehát mindig megengedhetsz magadnak kettőt belőle. Kiváltképp hasznos a 3. és 4. misszióban.

Varázstárgyak

  A Stronghold kampányban négy dinasztia fegyvert kapsz - egyet az első misszióban, hármat a második misszióban. A kampányban összegyűjthetsz két komplett varázstárgy készletet is - a Próféta és a Régens készletét, valamint a Hadúr készletének legtöbb részét is. Habár, mivel hozzáférésed van a fejlesztett piachoz, mindig jobb kicserélni néhány gyenge minőségű varázstárgyat a gyűjteményből a készlet legjobb darabjára.


Nem Orkbarátnak való vidék (No Country for Orc Friends)
Erőd Kampány 1. Küldetés.
Szintkorlát: 11
Nehézség: 3/6

Dinasztia jellemzők: A megszokott +3 alaplényen kívül, mostanra már biztosan elérted a Platina Rangot a dinasztiádban, tehát kipróbálhatsz valami különlegeset. A háromból az egyik Platina Rang jellemző, amit megvehetsz, a "Fanatikus", ami a szövetséges hősöknek 150 pontot ad a faji képességükhöz minden harc kezdetén. Érdemes megvenni! Ámbár, míg játszottam, soha nem sikerült Sándor dühét harmadik vagy negyedik szintig tölteni, még a kampány legvégén sem. Vajon ennek a Fanatikus jellemző az oka, ami (egy bug jóvoltából) ingyen veled marad a következő missziókban is?
  Nagyon jó kampány név! És örömünkre sokkal mozgalmasabb, mint a "Nem vénnek való vidék" című film. A kampánytérképről lehet, hogy felismered, hogy ugyanezen a területen játszódott a Szentély 4. missziója (a történet szerint játszódni fog). Valóban, sok következetes tereptárgyat és jelzést találsz majd!

  Sandor a térkép észak-nyugati sarkában kezd (start) . Már most, ha Arachne dinasztiafegyvered nem rendelkezik még a 4. szinttel, akkor választhatod az Életszívást, mint első szintű képességet, amit az Erősítés és a Regenerálás kövessen, majd Erősítés II, Tömeges Életszívás, és Tömeges Regeneráció 5. szint után. Egyébként tégy meg egy hosszú utat Arache-nal és Erősítés II-vel. Küzdj meg mindennel, amit veszteség nélkül elpáholhatsz, gyűjts szövetséges Zúzókat, és kövesd a lefelé vezető utat, hogy megszerezd A Várost.

  Sandor egyetlen ellenfele a Vörös Kastély AI, aki minden más várost birtokol a térképen. Szerencsére, ezt a térképet gondosan írták meg, oly módon, hogy a szembejövő kihívásokat mindig legyőzd. Először is, utazz le (1) -be és szabadíts ki néhány Goblint és gyűjts néhány ingyenes Vér/Könny pontot. Van egy nagyon szapora lény az A várostól Keletre ami határozottan kelleni fog neked.
  Gyűjtsd össze a nyersanyagokat a területen, amíg a Vörös gépi játékos meg nem indítja az első, gyenge invázióját. Győzd le ezt a hőst, és lopd el könnyedén B Várost a géptől. A B Városba vezető úton, kiszabadíthatsz egy csapat Hárpiát és egy csapat Kentaurt (2) -nél egy nem túl nehéz harc után.

  B Városból utazz Észak-Nyugatra, hogy legyőzz egy egységet, ami egy lejáratot őriz (3) . Van néhány nyersanyag és lényépület, valamint néhány szövetséges lény elfoglalásra és begyűjtésre lehetőség a kis földalatti területen (3) -nál, de egyáltalán semmi ellenfél. Egy másodlagos hőst küldhetsz a munkára.
  Attól a naptól, hogy megszerezted B Várost, egy vagy két héten belül várható egy másik invázió a vörös játékos részéről. Valószínűleg B Város közelében kell megküzdened ezzel a hőssel, szóval ne kalandozz túl messze, vagy még elveszítheted a várost. Akárhogy is, arra elég időd lesz, hogy leküld Sándort (4) -be, hogy elfoglaljon egy lényépületet, és megküzdjön a közelgő invázióval (4).
  Amikor csak elhárítasz egy inváziót, Sandornak általában nagyjából egy hete van, hogy feladatait végrehajtsa. A következő pont, amit érintened kell egy érdekes épülő Kastély város (5) , amit egy rejtett hős őriz. Továbbá toborozhatsz néhány szövetséges egységet, és aktiválhatod az Álomjáró épületet.
  Vannak még kiszabadításra váró ork rabszolgák (6) -nál. Mostanra ki kellett szabadítsd mind a négy rabszolga csoportot, ami a játék által megkíván, és a B várostól észak-keleti kapu (GA1) ki kellet, hogy nyíljon. Még ne menj át rajt. Először győződjünk meg róla, hogy B Város biztonságot élvez, amíg Sándor távol van.
  Ezt megteheted úgy, hogy elfoglalod a vörös játékos C Városát. Ez sokkal nehezebb harc lesz, mint az eddigiek, mivel a gép megerősített városfalat épített (íjásztornyokkal). De mivel annyi baráti egységet szedtél össze, nem lesz semmi gond. Lesz egy kis időd, hogy feltakaríts B és C Város körül - a következő kapu (GA2) egy darabig még zárva lesz. Jut eszembe, láthatsz egy nagy ismerős sárga levelű fát C Várostól Észak-Keletre. Ez valójában pontosan ugyan az a fa, amit a Szentély 4. missziójában láttál. Annak leírásában C Várost F Városnak hívtuk.

  Mikor kifogysz a tennivalóból, végy magadhoz mindent, amid van és kalandozz az első kaputól (GA1) Északra. Verj le mindent, látogasd meg a képességnövelőket (s) . Kövesd a keleti ösvényt, hogy kihívd a D Erőd előtti hőst és elfoglald az erődöt, hogy teljesítsd a küldetésed.
  Ennek a hősnek a legyőzéséért megkapod a kampány első Dinasztia Fegyverét, a Farkas kardját (Sword of the Wolf) (Erő alapú). Harmadik szinten megelőzi, hogy az ellenfelek megszökjenek a harcból (sajnálatos módon aktív képesség). Az ingyenes Tömeges Gyorsítás elég későn jön, negyedik szinten, és az ötödik szintű képesség egy jelentéktelen képességnövelés, amikor a legnagyobb szükséged van rá (a csata elején). Nem túl hasznos fegyver.

  Most kell kinyíljon a második kapu (GA2) . Mostanra elég gazdag kell légy ahhoz, hogy megengedhess magadnak néhány csúcs minőségű varázstárgyat, tehát építsd fel a fejlett piacteret, és vásárolj! Az Smaragd íjjé (Emerald Yumi Bow) legyen az elsőbbség, hogy tényleg megnöveld a goblinok erejét Mikor kész vagy, menj át a kapun, és támadd meg E Várost. Mire odaérsz, a gép mindent kitakarított, kivéve a szövetséges goblinokat (7) . Légy hálás a nagylelkűségéért!

  Csak egy akadály maradt - menetelj egész seregeddel, és törj be F Város helyőrségére! Ez az utolsó gépi város and egy újabb küldetést kipipálhatsz, kapsz némi Fiziaki Erőt és Vér pontot. hogy befejezd a missziót, egyszerűen győzd le a kikötő őreit (8), szállj fel az ingyen hajóra, és vitorlázz picit Délre.

Megjegyzés: F Város lesz a Heroes6 legnagyobb seregével őrzött, hírhedt H Város a Szentély 4. missziójában.


A jó, a rossz és a véres
  (The Good, the Bad, and the Bloody)
Erőd Kampány 2. Küldetés.
Szintkorlát: 17
Nehézség: 2/6

  A rabszolgák és rabszolgatartók közti küzdelem még nem ért véget. Ebben a misszióban, a Pao szigetre hajózik, hogy megismertesse nevét az orkokkal. A Vér vagy Könny ösvényedtől függően, különböző ellenfelekkel fogsz harcolni a misszió első felében. Az elnyert Dinasztia Fegyverek is különbözőek:
- Sipcsont kardja (Sword of Whistlebone) (Erő) - Könny ösvény
- Menydörgő bot (Thunder Staff) (Mágia) - Vér ösvény
- Malathua hentesbárja (Malathua's Cleaver) - mindkét ösvény

  Mind a hét féle Erőd lényt felfogadhatod, de nem fejlesztheted egyiket sem. Sőt, az általam játszott játékban úgy tűnt, a lények heti szaporulata is csökkentet - a falak nem adják meg a szaporulatnövekedést. Üsse kő, ez egy könnyű misszió, nem lesz érzékelhető különbség. Továbbá sok olcsó hőst is felbérelhetsz (amint legyőzted őket).
  Megjegyzés: Egyébként biztosan olvastál már a komoly Könny ösvény bugról a neten. ez a hiba ki lett javítva az 1.2. patch-ben, szóval nincs mi miatt aggódni.

Dinasztia Jellemzők: Mivel még mindig nem tudsz fejlesztett lényeket felfogadni, arra vagy kárhoztatva, hogy egy csomó fölösleges aranyad és nyersanyagod legyen. Tehát hagyhatod a gazdasági előnyöket és koncentrálhatsz a mozgásra és harci bónuszokra, és a jellemzőkre, ami által több aranyat költhetsz.
A térkép néhány szigetét hegygerinc választja el középen, a fenti térkép mutatja a területhatárokat. A misszió legelején, Sandornak egy rövid és könnyű csatát kell megvívnia összefüggésben a Szentély 1. missziójának vágójelenetével.

  Majd Sándor a dél-keleti sarokban kezd (start) . Gyűjtsd össze a nyersanyagokat, és kövesd az országutat délre és keletre. Ne törődj a kisebb leágazásokkal - nincs ott semmi értékes, később majd visszajöhetsz. A ládákból a pénzt válaszd, mert egy csapat Kentaúr várja, hogy felbéreld. (1) . Folytasd az utad Nyugatra, és folytatódik a történet (2) . A vágójelenet után Sandor A Városba kerül, Észak-Nyugatra.

  Sándorod Vér vagy Könny beállítottságától függően különböző ellenfelekkel kell megküzdened. Minthogy ez az áttekintés a Könny útját követi, Sandor célja, hogy legyőzze a Vörös Erőd frakciót, ami D Várost uralja. (Ha a vér útját követed, a sárga Erőd frakciót kell legyőznöd, ami F Várost uralja.) A vörös és Sárga orkok eredménytelenül harcolnak egymással E Város körül. Mindkettőjüknek szó szerint sok ezernyi nyersanyaguk van (lásd a lenti képen). E Város szigetének partja hamarosan megtelik elhagyott hajókkal.

  A játék négy hónapot ad Sándornak, hogy legyőzze a Vörös ork frakciót - ez jóval több, mint elég. Szánj időt az A Város körüli tisztogatásra, foglald el a fűrészmalmot, ércbányát, kristálybányát (Keleten). Egy világító tornyot is elfoglalhatsz (3) . Ebben a misszióban sokat kell hajózni, és ez csak a három világítótorony egyike.
  Miután kifogytál a szigeten a tennivalóból, szállj be az ingyen hajóba a parton és vitorlázz délre. B Erődöt nagyon könnyen be kell, hogy tudd venni, ezután foglald el a lényépületet attól Dél-Nyugatra.

  A külvilágba vezető kapu az örvény (4) , de még ne indulj el felé. Az örvénytől Dél-Nyugatra található C Erőd, ahol elfoglalhatsz egy aranybányát, világítótornyot, és meglátogathatod a képességnövelőket (s) . Ha eddig nem tetted, felbérelhetsz egy másodlagos hőst, és építhetsz neki egy hajót, hogy összegyűjtse a nyersanyagokat a tengeren. Csak úgy, mint a Szentély kampányban, a tenger bővelkedik a javakban.

  Miután rendet tettél a ház körül (A Város, B Erőd, C Erőd), szedd össze minden lényedet, és menj át az örvényen (4) . Sandor a térkép közepe felé lévő örvényben kell, hogy feltűnjön (4') . Hajózz Észak-Keletre egész úton, menj át a kráter-gyűrűn (sajnos ebben a misszióban nem harcolhatsz egyetlen epikus tengeri szörnnyel sem), és köss ki az észak-keleti szigeten, ahol D Város van. A városba vezető ösvényt zárt kapu védi. A Vörös orkok gyenge inváziót küldenek az egyirányú teleporton keresztül (5-5') .
  Hogy kinyisd a D Városba vezető kaput, három csoport rabszolgát kell kiszabadítanod (SL) akik vér kristály bányákban dolgoznak. Az őreik nagyon gyengék, szóval egyáltalán nem lesz semmi probléma. A rabszolgák kiszabadítását követően F Városi szövetségesed feltétlen csatlakozik hozzád (de nem hozza magával a tornyokban álló nyersanyagait). Gyerekjáték lesz legyőznöd a küldetésben megjelölt hőst D Városnál. Az én játékomban a hős hívta ki Sándort a maga körében, és még automatikus harcban is lenyomtam. Hány hónapba került ezt teljesítened? Kevesebb, mint kettő, talán csak egy? A küldetésért járó jutalom egy Dinasztia fegyver (másmilyen a fegyver, ha a Vér útját járod).
  Lehet, hogy még E Várost is vissza kell szerezned a Vörös orkoktól, ha úgy alakult, hogy éppen ők uralják. Valószínűleg teljesen védtelen, tehát egy had nélküli másodlagos hős is megteheti. Egyébként, a másodlagos küldetésed teljesítése közben, a Narancssárga ork (Sharka) felébred, és betör hozzád a kétirányú teleporton (6-6') . Ha elfoglaltad E Várost, van esélye, hogy az első invázió azt célozza. Később küldhetsz egy csapat olcsó másodlagos hőst E Városba és kihasználhatod az ingyen hajókat. Annyi mindent lehet összeszedni a tengerről.

  A misszió második fele, hogy lassan elfoglald a megmaradt városokat és erődöket, míg ügyelsz a Narancssárga ork periodikus, gyenge támadásaira. G Város csatlakozik hozzád, mikor Sándor arra jár a Vörös ork legyőzése után. Ez hozzáférhetővé teszi a Jaguár Harcos épületet. Ha vannak Jaguár Harcosok a hadseregedben, a gép mellőzi a Kentaúrokat, és inkább a Jaguár Harcosokat célozza, szóval az Erősítés II -t rájuk alkalmazd.
  Kinyithatod a Küklopsz épületet is, a csinos Küklopsz hős felé tartva (7) , H Várostól Észak-Nyugatra. Odajuthatsz hajóval, vagy G Várostól sétálva. A Küklopsz hadsereg, ami megtámad, különösen gyenge, főleg ha figyelembe vesszük, hogy mennyit fejlődtél már mostanra. A csata után a Küklopsz hős elsétál - Talán a Vér útján csatlakozik Sándorhoz?
  Sajnos a Küklopsz épületek építése nagyon rossz befektetés ebben a misszióban. Először is nagyon drágák. Másodszor, nem fejlesztheted őket, szóval a szaporulat szégyenletesen alacsony lesz (heti 1 városonként). Az én játékomban a misszió véget ért néhány nappal azután, hogy végre összejött 10 Küklopszom (a küldetés megoldásából is kaptam már hármat eleve). Költsd a pénzed a legjobb varázstárgyakra.

  Most van időd, hogy feltakarítsd a területeket, amikről azt gondolod, hasznos varázstárgyakat és tapasztalati pontokat rejthetnek. A misszióban a térképen elszórt lények kis létszámú csapatokban vannak (második misszió az elsőhöz illő ellenfelekkel), tehát a maximum szintet csak a misszió végére éred el. Van két Hét sárkány szentéje (Shrine of Seven Dragons) (SD) , ahol fizethetsz a szintlépésért. Az első a krátertől Északra van. A G Város körüli terület is okot ad csalódásra.

  Dolgod végeztével, szedd össze az egész hadat és kelj át a kétirányú teleporton (6-6') . Gyorsan elbitorolhatod I Erődöt a Narancssárga orktól. Van három további képességnövelő a területen - kettő ugyan ezen a szigeten, egy a kis vulkánszigeten Észak-Keletre. Vár rád egy ingyen hajó (8) .

  Hamarosan megint kifogysz a tennivalóból. Egy ellenfél van hátra - Sharka. Menetelj mindennel, amid van J Városba és végezd ki! Örömed lelheted egy újabb dinasztia fegyverben!



A Barbáros Hetes (The Barbarous Seven)
Erőd Kampány 3. Küldetés.
Szintkorlát: 24
Nehézség: 2/6

  Végre! Fejlesztheted az egységeid; de egyenként meg kell dolgoznod mindegyikért. Ennek a missziónak nagyon egyedi a tervezése - csak egy városod lesz az elejétől a végéig, míg az ellenfeleidnek egy sem. Nem fogsz látványosan megerősödni az egyetlen várad fejlesztésével. A falak valahogy még mindig nem adnak bónuszt a lényszaporulatra!

  Sándor ehelyett úgy gyűjt sereget, hogy összeszedi a térképen nagy számban állomásozó szövetséges egységeket. Ami azt illeti, van egy küldetés, ami miatt 40 ilyen egységet kell összegyűjtened, de a valóságban még többet is felszedhetsz! Nem muszáj Sándornak toboroznia. Szóval bérelj másodlagos hősöket, és küld őket a szélrózsa minden irányába!
  Míg Sándor serege léggömb módjára duzzad, nem hagynak nyugtot neked. A forgatókönyv gyenge inváziók végtelennek tűnő folyamát zúdítja rád. Nem lesz gond tökéletes győzelmet aratni felettük, de fel-felbukkannak, mikor Sándor nincs a közelben. A missziónak nincs vége, míg a megírt inváziók le nem futnak. A legutolsó hős legyőzésével megnyered a missziót.

Dinasztia jellemzők: A szaporulat bónusz itt nem számít. A +3 mozgást adó Felfedező jellemző határozottan hasznos, míg választhatsz néhány harc-orientált képességet. Kétlem, hogy a Vadász jellemző (+50% mozgás amint egy ellenséges hőst látsz, Arany rang) itt működik. Az első ingyenes általános hős is besegít a kezdeteknél.

  Sandor egy ismerős Szentély hős elleni harccal kezdi a missziót. A harc nem kimondottan nehéz - de a legjobb eredmény érdekében, jobb NEM bevetni a Küklopszot. Tényleg nehéz őket gyógyítani (mivel az aktuális egészségük nem csökken, míg rájuk nem kerül a sor). Még ha veszteség nélkül is nyered meg ezt a csatát, Sandor sokkal kevesebb egységgel folytatja a missziót. De ne aggódj, hamar visszanyeri őket.

  Vitassuk meg a misszió alapvető stratégiáját. A gép által vezérelt Szentély folyamatosan küldi a véletlenszerűen érkező megszálló hősöket valamelyik tengeri örvényen keresztül. A végjáték feljegyzésem azt mutatta, hogy összesen 16 hőssel harcoltam. Majdnem minden héten érkezik invázió, bár vannak hetek, mikor 2-3 hullám is előfordul.

  Az inváziók nagymértékben kiszámíthatatlanok. Elsődleges, hogy összeszedd a szabad egységeket. Küld el a másodlagos hősöket különböző irányokba, így gyorsíthatod Sándor erősödését. Ez a misszió tényleg felüdülés lehet, ha gyorsan fel tudsz szedni sok egységet. Mikor van elég kristályod vagy kristályra váltható nyersanyagod, építs egy Fejlesztett Város Portált az A városban. Ez könnyebbé teszi az életed. Később építhetsz egy Hadiút Kunyhóját is, ami nagyon is megnöveli Sándor előnyét.

  A Várostól négy irányba indulhatsz el. Észak sokkal nehezebb, mint Dél, Tehát jobb Sándort Délre küldeni, és engedni, hogy a másodlagos hősök összeszedjék Északról az ingyen egységeket. Bármikor ha elérsz egy vörös Erőd erődöt, képes leszel feloldani egy fejlesztett egységet, és az erőd feltétel nélkül csatlakozik hozzád.

Íme a lényeket fejlesztő erődök listája és elhelyezkedése:
  B Erőd: Kentaur - Kentaur Fosztogató
  C Erőd: Goblin - Vadász Goblin
  D Erőd: Jaguár Harcos - Párduc Harcos
  E Erőd: Zúzó - Csonttörő
  F Erőd: Küklopsz - Tomboló Küklopsz
  H Erőd: Hárpia - Fúria

  Miután feloldottad a lényeket B és C Erődökből és begyűjtötted a lényeket erről a két területről, elég erősnek kell lenned, hogy Északra menj. Feloldhatod az Álomjáró - Álomrabló, ha lemész a lépcsőkön (1-1') , és beszélsz az Álomrablóval (2) (nincs szó erődről). Mielőtt elhagynád ezt a kis földalatti területet, van egy képességnövelő (s) a tótól Északra.

  Törj át az élőholtak határőrségén, oldd fel a lényeket D és E Erődnél. Van egy másik elkülönülő földalatti terület, mely a lejáraton át elérhető (3-3'). Haladj tovább Északra, hogy behajthasd F Erődöt. Gyűjts össze minden szövetséges egységet ezen a területen is. A játékom során három szentély hős érkezett épp azután, hogy Sándor elérte F Erődöt.

  Keletre F Erődtől találhatsz egy ritka "Arany Tojást" (4) , amiből néhány hét után kikel egy Arany Lúd, ami 2000 aranyat tojik naponta. A 'keltetést' egy másodlagos hősre hagyhatod - csak melegítsd a tojást a hős zsebében. Van egy varázstárgy árus az Arany Tojástól Északra.

  Miután visszaverted az invázió következő hullámát, van néhány értékes napod, hogy elvégezd az utolsó fejlesztést. Menj a föld alá (5-5') és kövesd a földalatti járatot Keletre. Kapni fogsz egy küldetést Sándor anyjától. Térj vissza a felszínre a lépcsőkön (6-6') . Kövesd a déli ösvényt, és meglátod a Nekro erődöt. (Ez a srác a Szentély 3. missziójánál a főellenfél.) Most valójában a szövetségeseid, semmit nem tehetsz velük. Ők sem tesznek egyáltalán semmit.

  Haladj tovább Délre, majd Nyugatra, hogy elfoglald az utolsó erődöt - H Erődöt. Végre megvan mind a hét fejlesztés! Hogy Sándor anyjának küldetését teljesítsd, menj H Erődtől Keletre és fordulj Délre, (7) felé. Add oda a küldetéstárgyat a Tengeri Sárkány "Hai Ryou" -nak (a név jelentése valóban "Tengeri Sárkány" japánul), és küld el bármelyik hőst, hogy beszéljen Sándor anyjával H Erőd előtt. Kész! Bár, ha vérpontokat akarsz szerezni, inkább küzdj meg a Tengeri Sárkánnyal. Bárhogy is, megkapod Asha Könnyét az 'erőfeszítéseidért'.

Választható Főellenfél Harc: Tengeri Sárkány
  Mit keres a Tengeri Sárkány egy szárazfölddel körülvett tóba? Igazából két teljesítmény lehetséges a Tengeri Sárkánnyal kapcsolatban. Tíz kör alatt le kell győznöd, hogy megkapd a "sárkányölőt".
  A tengeri sárkánynak csak 75000 HP-ja van. A speciális támadása megfagyasztja az osztagokat, de nem kimondottan erőteljes. Mivel minden osztagból egységek százait gyűjtötted be, a harcnak hamar vége kell, hogy legyen. Nem szükséges stratégiát alkalmazni. Vedd fel az Arachne-t vagy varázsolj Tömeges Életszívást és zúzd le!

  Mostanra valószínűleg minden küldetést teljesítettél az elsődleges kivételével - hogy megvédd A Várost. Néhány hős már bizonyára úton van, így van némi időd, hogy meglátogasd az eddig kihagyott képességnövelőket.

  Van egy kikötő (8) ahol építhetsz hajót, hogy összeszedd a nyersanyagot a tengerről, és megküzdj még néhány ellenféllel a szigeten (9) . Azt gondoltam, a misszió főellenfél ezen a szigeten van, de nem sok érdekes dolgot találtam itt.

  Mikor végül megérkezik az utolsó invázió, a játék új küldetést jelez - a főellenfél ugyan az a hős, akivel a misszió elején harcoltál. A játékomban az utolsó invázió a harmadik hónap elején érkezett, épp miután eltakarítottam az utolsó semleges lényt a pályáról. Remélem a semleges lények kiirtása nem szükséges, mert lenyomni minden unalmas osztagot, akik a semmi közepén őriznek valami nem túl értékeset elég álmosító. Nos, az utolsó invázió sem túl érdekes... de hála az égnek és a földnek, vége! (Ez az érzés sajnos visszatér a következő misszióban is.)



Egy kupac kopasz démonkukac
  (A Wormful of Demons)
Erőd Kampány 4. Küldetés.
Szintkorlát: 30
Nehézség: 2/6

  Bizonyára vártad a harcot, amit a töltőképernyőn láttál! De előbb van egy kis dolgunk - mit szólnál 500 Vérkristály begyűjtéséhez? Úgy hangzik, mintha örökké tartana... és valószínűleg így is fogod érezni.

  Felgyorsíthatod a folyamatot, ha az összes kristály bányát elfoglalod (összesen 6 bánya), begyűjtöd/megveszed Kristály Szemüveg varázstárgyat (+1 kristály naponta, 2 a térképen, találtam egyet a fejlesztett piacon is), és persze fa és érc kristályra cserélésvel a legjobb árak mellett. Az 500 kristály felhalmozása után hamarosan feltárul az út a főszörnyhöz. Bár , valószínűleg jól felfogott érdeked nem sürgetni ennek a napnak az eljövetelét.

  A gépi intelligencia megint egyirányú átjárókon küld hősöket az otthonodba. Ez alkalommal két pár egy irányú átjárón és Pokoli Kapun keresztül érkeznek. Mint korábban, megszüntetheted az átjárón át érkező inváziókat, ha elfoglalod a városokat, amikhez az átjárók bejáratai tartoznak. A kapuk felőli támadásokat is leállíthatod, ha kifizetsz 10 kristályt a kapuk bezárásáért az invázió előtt.
  Általánosságban, ez egy nagyon könnyű misszió - egy negyedik misszió, egy második missziónak megfelelő ellenfelekkel. Ne aggódj semmi miatt. Élvezd az gyűjtögető életmódot!

Dinasztia jellemzők: Ugyancsak nincs szükséged gazdasági bónuszra, kivéve az ingyen elsőgenerációs hőst (válassz harcias hőst a +1 fáért és ércért naponta - mindenképpen bérelj fel még egyet). A +3 mozgásbónusz is nagyszerű. Ha elérhető számodra a harmadik jellemző hely, vedd fontolóra a kristállyal kapcsolatos jellemzőket, úgy mint a Kereskedőt (jobb ár a kristályokért, talán elérheted hogy egy az egyben cseréld a fát és ércet kristályra?) vagy a Maximalista (az épületek egyel kevesebb kristályt használnak).

  Sándor a nagyon jól védett A Várossal kezdi a missziót a legnagyobb szigeten. Ne kezdj túl korán aggódni a kristályok miatt - a prioritás mindig a fejlődésé és növekedésé. Foglald el a közeli épületeket (a fűrészmalom és az érc verem Délre és Keletre van).
  Ha egészen Keletre mész, megtalálod az első egyirányú átjáró kijáratát (1') . A démoninvázió késleltetésének egyik módja, hogy vedd fel a nyersanyagokat az átjáró kijáratánál amilyen gyorsan csak lehet, hogy véletlenül se csipegessék fel őket a gép gyengébb hősei (és ne bandukoljanak vissza vele). Mikor azonnal felvettem a nyersanyagokat, egy invázió sem jött ezen az úton. Ámbár ha ott hagytam őket (1') , majdnem azonnal invázióval találtam szemben magam. De mégis, jó ötlet építeni egy Fejlesztett Város Portált A Városban amint lehetséges.

  A másodlagos hősöd a tengeren kezdi a missziót A Várostól Északra. Engedd Dél-Nyugatra hajózni, hogy elfoglalja a két világítótornyot (LH) - lehet, hogy Sándor segítségére lesz szükséged, hogy elfoglald azt, amelyik a főszigeten van. Szállítsd le a másodlagos hős egységeit Sándornak, így gyorsabban fedezheti fel a tengert. Három örvény van a tengeren (WP) . Ha behajózol egybe, az véletlenszerűen transzportál a másik kettő egyikébe. Nincs ellenséges hős a tengeren - a felfedező csapat teljes biztonságban van.
  Megjegyzés: Ha felbérelsz egy általános Harci hőst és felveszed a Birodalom csoportba tartozó Felderítés III képességet, akkor képes leszel rá, hogy lásd a térképen az összes nyersanyagot. Ez értékes információkkal szolgál arról, hogy merre vannak szigetek, és arról is, hogy merre menj összegyűjteni őrizetlen lebegő javakat.
  Vedd az irányt Dél-Nyugatnak, hogy átvedd B Erődöt a Pokol játékostól. Keletre megláthatod a második egyirányú átjáró kijáratát (2') . Sajnos, ha a gép úgy dönt, hogy ezen az átjárón át jön, elfoglalhatja B Erődöt ugyan ezen a napon, és vissza kell alakítanod a helyi lényépületet Erőd épületté. A játékomban csak egy (igen gyenge) támadás érkezett ezen az úton (a második hónapban).

  Mikor elég erősnek érzed magad, törj be a Nekropolisz kriptába (3) 50 kristályért - WOW Ezek a kristályok valójában értékes célt szolgálnak a játék kezdetén. Nagyjából a harmadik héten, az egyik köröd elején egy Pokoli Kapu fog felbukkanni az otthonod környékén. A játék pontosan megmutatja a kapu helyét, kizárt, hogy eltéveszd (hacsak ki nem mész pisilni, miután kör végét nyomtál).

  Ha nem veszed figyelembe a kaput, azt hiszem végül is jön az invázió. Nagyon egyszerű módja van az ajtók becsukásának - masírozz bármelyik hőssel a kapuhoz, és fizess 10 kristályt. A játékomban majdnem mindig elértem a kaput a megjelenése utáni második napon, és soha nem jött invázió. Körülbelül hetente van egy új kapu. A kriptából való 50 kristály (3) biztosítja, hogy egy darabig nem fogysz ki belőlük.
  Vegyük fel az egységeket minden várból és erődből a fő szigeten. Sándor következő célja a keleti C Város, majd D Erőd északon. Mindkettőnek könnyűnek kell lennie. D Erődtől Északra van az első kristály bánya (Crys) a misszióban. Még öt másik van. Az ottani Aréna kissé még erős lehet, de később bármikor visszatérhetsz hozzá.

  Ha a fő szigetet biztosítottad, elküldheted Sándort a tengeren át, hogy leigázzon néhány pokoli várost és erődöt. Az észak-nyugati sziget legyen az első célpontod, E és F Erőddel és, G várossal. Miért? Először is van 50 további begyűjtendő kristály a romok közt Dél-Keletre F Erődtől (4) . Másodszor, G Erőd irányításával, végleg leállítod a lehetséges inváziókat az első egyirányú átjáróból (1-1') . Ezeknek a küzdelmeknek elég könnyűeknek kell lenniük.
  Ha kalandos kedvedben vagy, megpróbálhatsz véget vetni a második portálon érkező invázióknak. Annak az átjárónak a bejárata (2) , a térkép leg észak-nyugatibb sarkában van, H Város közelében. Mielőtt H Városhoz érnél, megoldhatod az egyetlen másodlagos küldetést - az "elsüllyedt" hajó itt (5) helyezkedik el

  Ha H Várost túl nehéznek találod, egyszerűen gyere vissza később. Sok meghódításra váró sziget és elfoglalásra váró kristálybánya is akad időközben. A fő szigettől Dél-Nyugatra átveheted I Erőd és J Erőd irányítását. Minden szigeten található kristálybánya. A térkép észak-keleti sarkában fekszik K Erőd, ahol még egy kristály bányát foglalhatsz el. H Várostól Keletre van L Erőd - igen, még egy kristály bánya. Egyik erőd sem erősen őrzött. Ez is egy negyedik misszió, egy második missziónak megfelelő ellenfelekkel!
  Végül mindent és mindenkit megöltél és begyűjtöttél. A narancssárga pokoli játékos megszűnik létezni, és minden démonkapu azonnal bezárul. A várakozáson kívül nem tehetsz mást. A játékomban mindent, amit tudtam, megtettem a második hónap közepén. Szerencsére csak néhány napig tétlenkedtem mielőtt valami érdekes történt.
  Mikor a kristályaid elérnek egy bizonyos számot (nagyjából 300), a kristálybányáid egymás után összeomlanak, a J Erődtől Északra lévővel kezdve. Az összeomlott bánya lejáratként szolgál, egy szűk földalatti zsákutcába. Az első folyosó ide vezet (6) . Körül-belül 20 kristályt tudsz összeszedni erről a folyosóról (nincsenek ellenségek a folyosón). A következő kristálybánya az I Erődtől Keletre eső. Ez is földalatti folyosóra vezet (7) .

  A játékomban felhalmoztam az összes kristályt, rögtön azután, hogy a második bánya összeomlott. Azt hiszem, ha nincs elég kristályod, a játék folytatja a bányák bedöntését, míg mint a hatnak vége. A felső térkép mutatja a nyersanyag indikátorokat a földalatti területen - bizonyára még több folyosó és kristály van lent.
  Mikor végre elég kristályod van, az utolsó folyosó, ami a főszörnyhöz vezet, megnyílik - ahol legkevésbé számítasz rá (és legkevésbé örülsz neki). Ezért nem akarod, hogy ez a nap túl korán eljöjjön. Vegyél fel mindent, amid van, látogass meg Sándorral annyi képességnövelőt, amennyit tudsz, hozz egy másik hőst, és menj le oda! A végső szörny a központi folyosó végén van (8) . A másodlagos hős arra kell, hogy eltávolítsa a kis piszok semleges osztagot, ami pont a fő szörny előtt ácsorog, Így Sándor megtarthatja minden egy csatára szóló előnyét.

Főellenfél: Pokoli Féreg
  Hm, újabb szörny 75000 HP-val. A kukac úgy viselkedik, mint egy csirke - egy láthatólag véletlenszerű helyre menekül, ahányszor közelharcban támadod (de a visszatámadást azért beviszi). Tűzbázisú varázstámadást használ. Nagymértékben csökkentheted a sebzést a Könny legerősebb "Hatalom a mágia felett" képességgel. Egyébként csak használj Tömeges Életszívást (vagy legyen nálad az Arachne), a legjobb támadás erősítőid és döngöld a földbe! Lehetsz szemtelen, és varázsolhatsz Gyengeséget a szörnyre, hogy lefelezd a sebzéseit. Bárhogy is, a szörny hamar kifekszik.

Vége az Erőd kampánynak! Ha követed az alapértelmezett kampány sorrendet balról jobbra, mint én, gratulálok a " To the Bitter End" achievement-edhez. Találkozunk az epilógusban!

    ugrás a lap tetejére vissza az előző oldalra


Powered by Heroes Team