Heroes6 Inferno hadjárat
BEVEZETÉS
Köszöntelek titeket a Pokol kampányban!
[Forrás: Celestial Heavens, maltz]

[Fordítás: Titi]

  Üdvözöllek az inferno hadjáratban! A hadjárat során Kirilt fogod vezetni, aki a legártatlanabbnak tűnik Slava gyermekei közül, a kampány végére is nehéz megérteni, hogy mit miért is tett a hosszú küldetések alatt.

  A pokolbeli lények egyedi harcstílussal hódítják és győzik le az ellenfeleiket. Képesek a kapunyitásra ; ezeken a démoni kapukon keresztül özönlenek be a segítő egységek, amiket a következőkre érdemes használni:
(1) Blokkolni az ellenséges íjászokat - ez elvonja a figyelmet a többi egységedről, előnybe kerülsz addig míg a gép azzal van elfoglalva, hogy az íjászait megszabadítsa a blokkoló lényektől
(2) Elvenni az ellenség visszaütését - legcélszerűbb a Rombolókat használni erre a célra, mivel nekik a legmagasabb a kezdeményezése, így jó eséllyel a fő csapásmérő egységünk előtt jön a körben
(3) Megnövelni a távolsági sebzést - várostromkor

  A kapunyitási mutató minden egyes szerencsés támadás során növekszik, így érdemes 7 felé osztani a seregünket a csaták előtt. A magas végzet érték is befolyásolja a képességet, szerencsére ez Kiril specialitása. A hadjárat során szerezhetünk olyan tárgyakat amik megnövelik a szerencsénket, így megnő az esélyünk a szerencsés találatok bevitelére; a várban felépíthető Urgash Szíve is növeli a kapunyitási mutató értékét.

HŐSTERVEZÉS

  Harcos vagy varázsló? Könny vagy Vér? A játékstílusodtól függ, hogy melyiket választod. Alaphelyzetben csak egy varázsló hős tud legyőzni egy nálánál 10szer nagyobb sereged, a nyers erő nem képes erre. Szerencsére ebben a hadjáratban nincsenek igazán nehéz csaták, így egy harcos hős is elboldogul minden nehézség nélkül.
  Alapesetben Kiril harcos hős, ez passzol az infernos egységekhez, mivel a hétből öt lénynek fizikai támadása van. A varázserőt lehet növelni a hadjárat során mindenféle épület meglátogatásával, így a két mágikus támadással rendelkező egységünk is szépet fog sebezni a hadjárat végére.
  Érdemesebb a Könny útját választani, az első és második szinten található aktív és passzív képességek nagyobb hasznossággal bírnak.
  Itt egy rövid lista arról, hogy a Könny útját járó Kirilnek mik az alkalmas képességek:
- Utánpótlás I (magasabb nem szükséges), Taktika II, Tömeges Életszívás, Tömeges Regeneráció, Tömeges Hősiesség, Tömeges Gyengeség, Tömeges Kőbőr
- Passzív képességek: Logisztika, Terepismeret, Íjászat II, Visszatámadás III, Óriásölő, Tomboló, Pusztító, Hárítás, Kitartás I, Védekezés I

LÉNYEK
- Őrült/Tébolyult - átlagos közelharci egység, átlagos sebzéssel és sebességgel. Lassúságuk miatt későn kerülnek sorra és immunisak a morál módosító hatásokra, ami nem túl jó.
- Pokolkutya/Kerberosz - Nagyon magas támadó értéke van, ami egyszerre több mezőre is hat, és mindig visszatámad. A kampány során ez a lény lesz a - fő ütőerőd! Az AI szeret rászállni, így a csata elején az Utánpótlást használjuk el rájuk.
- Szukkubusz/Lilim - nagyon hasznos távolsági harcos, a Lilim vakító támadása hatékony.
- Tenyész/Tenyészanya - nem túl hatékony íjász egység. Még az Unikornis íjjal sem sebez igazán sokat. Felejthető egység.
- Kinzó/Marcangoló - a speciális támadása minden körülötte álló ellenséget sebez, visszatámadás nélkül. A magas kezdeményezésük miatt nagyon hamar sorra kerülnek a körben, így könnyen az ellenség közé lehet lépni vele a kör végén, és használni a speciális támadást. Ettől eltekintve átlagos egység.
- Eltipró/Romboló - a legnagyobb kezdeményezéssel bíró egység a fajon belül. A speciális támadása minden lényt sebez ami az útjába kerül, visszatámadás nélkül. Nehéz megtervezni az útját előre, mert a saját lényeinket is sebzi. A fejlesztett elvonja a figyelmet egy két kockányi sugarú körben, így a többi egységünket békén hagyja a gép.
- Aknaszörny/Aknaúr - a speciális képessége lehetővé teszi, hogy a kör elején várjunk vele, majd a végén megsebezzünk valakit (ezáltal Őrjöngés kerül rá), majd a kör elején visszamenjünk vele és nézzük, ahogy a megsebzett egység elintézi a szövetségeseit helyettünk.

VARÁZSTÁRGYAK

  Három varázstárgy-készletre tehetsz szert a kaland során: a Hadúr szettje, a Csaló szettje és a Magiszter szettje. De hasznosabb, hogyha inkább a legerősebb tárgyat tesszük az adott helyre, minthogy koncentráljunk a szettből adódó bónuszokra.



VÉGIGJÁTSZÁS

Angel, Angel, Burning Bright (Angyal, angyal égj fényesen)
Pokol Hadjárat 1. Küldetés.
Szintkorlát: 10
Nehézség: 2/6
(lásd lejjebb a boss harcot)

  Ez a legkönnyebb pálya a hadjárat során - a semleges lények kis lészámúak, a gépi ellenfeleket nagy hátrány sújtja, így nem jelentenek nagy kihívást. A pálya végén egy igen kellemetlen meglepetés ér majd minket, de erre visszatérünk még.

  A pálya kezdete előtt válasszuk a +3 alaplény növekedést, mivel a küldetés során csak ezeket kell használni, a nyersanyag bónuszok teljesen fölöslegesek, mivel maradni fog egy csomó felesleges így is a pálya végére.
  Az első várad az A jelzésű lesz, aminek a környékén találsz majd csatlakozó csapatokat. Nem kell sietned sehova se, így van időd mindent szép lassan összegyűjteni a környéken. Egy hős védi az aranybányát, ha legyőzöd, tudsz Pokolkutyákat toborozni a váradban.

  A második heti új sereggel menj az 1-es pont felé, ahol csatáznod kell egy scriptelt démoni hőssel. Ha legyőzöd megkapod a Lélekszívót, ami egy erős dinasztia fegyver. A fegyver életerő szívó képességgel bír a negyedik szinten, de nem olyan erős mint Arachne.
  Miután legyőzted a hőst, el tudod foglalni a B várost, a kristály bányát és nyersanyagokat is találsz elszórva. A 2-es pontnál fel tudsz venni egy küldetést, aminek a megoldásával fel tudod fejleszteni az első szintű lényedet.

  A 3. heti sereggel (most már 2 várból tudsz lényeket toborozni) már annyira erős vagy, hogy nyugodtan tudsz nyugatnak menni és elfoglalni a C várost. A 3'-as pontnál egy egyirányú teleportkapu kijárata van. Később egy piros hős mindig meg fog jelenni a kapun keresztül, ezért érdemes egy Fejlesztett Várkaput létrehozni a C városban.
  Választhatsz ezután, hogy merre indulj. Elfoglalhatod a D és E várakat, ez azért hasznos mert végleg megállítod a piros hősök mozgását. Célba veheted F és G várakat is. A sorrend mindegy, a lényeg az hogy foglald el mindegyiket. Ha teljesíted, akkor a 4-es pontnál lévő kapu kinyílik, és egy viszonylag erős hős jelenik meg a keleti területen, de elég erős vagy ahhoz hogy legyőzd. Folytasd a városok elfoglalását: I, J és K város maradt még. A K várostól északra van az utolsó tulajdonság növelő (s-sel van jelölve). A K városban lévő sereg sokkal erősebb mint bármi amivel eddig kellett harcolnod, de ez lesz Kiril utolsó csatája, így nem számít hogy mekkorák lesznek a veszteségeid.
  Miután megnyered a harcot, kapsz egy varázstárgyat. Ez a tárgy egy csizma, amit továbbvihetsz a következő pályára. Figyelj arra, hogy ha van már csizmád, akkor cseréld le erre, mert csak így tudod átvinni a következő pályára!

  A pályán van egy igazi boss harc is. Ez egy igazán nehéz harc, amit nagyon nehéz megnyerni.
Azkaal vs Xana (nehézség: 6/6)
  A csatában Azkaal démon herceget irányítod majd, 75000 hp-val rendelkezel, az ellenfél pedig 1120 pokolkutyával támad majd rád. (természetesen vannak más lények is a seregében, de a kutyáktől kell a legjobban félned). A csata megnyeréséhez szükséges dolgok egy mondatban összefoglalható: kerüld a kutyaharapást!
  Azkaal két dolgot léphet minden körben:

(1) sima támadás - eléggé gyenge, teleport után hatásos lehet
(2) teleport- hasznos ha el akarod kerülni a kutyákat, csak sajnos Xana növeli a moráljukat így jó esély van rá hogy elérjenek bárhol a pályán...
(3) tűz tűmadás- ez egy erős támadás, ami minden ellenfelet sebez egyszerre, hátránya, hogy csak 3 körönként lehet használni
(4) tűz jele- ezt mindenképpen helyezzük el a kutyákra, hogy kétszeresen tudjuk sebezni őket a tűzzel, a harc során törekedjünk arra, hogy minél több egységére rátegyük a jelet
(5) őrjöngés- ez erősebb, mint a normál varázslat. Képes lebénítani egy ellenséges csapatot két körre, ha nincs mellette szomszédos egység akit támadni tud. A kutyák jól lebéníthatóak vele 2 körre.

  Xana Életszívást is varázsolhat a kutyákra, így figyeljünk arra, hogy mikor rakunk rájuk Őrjöngést, mivel a saját lényekből is tudnak életet szívni.
  A visszaütésed is minden ellenséget sebez egyszerre, ez gyengébb mint a 3-as képességed, de azért érdemes lehet megüttetned magad gyengébb egységekkel minden körben. Szerencse is kell a csatához: az ellenség lényei blokkolhatják egymást és sok minden függ a moráltól is. Sok szerencsét ehhez a csatához, kelleni fog!


Fearful Symmetry (Félelmetes hasonlóság)
Pokol Hadjárat 2. Küldetés.
Szintkorlát: 19
Nehézség: 3/6

  Ez egy hosszú pálya, ahol Kirilnek nekromantákkal és élőholtakkal kell szembenéznie. A küldetés lineárisan indul, majd később teljes szabadságot kapsz. A pálya során a 4ik és 6ik szintű inferno lényeket tudod kioldani. Mivel az Életszívás nem működik az élőholtakon, ezért az Erősítést és a Regenerációt tudod használni a harcok során.
  A pálya célja, hogy legyőzd Namtaru Anyát. Ez a harc nagyban hasonlít az első pálya végihez, csak itt fordított a felállás: te irányítod a hőst a gép pedig a főszörnyet.

  A pálya elején vagy a lény bónuszt vagy a plusz mozgást válasszuk; nyersanyagokra nem lesz szükségünk, bőven találunk majd a pályán.

  Kiril a start pontnál kezd város nélkül. Menj nyugatra, (a keleti út zsákutcába vezet) és menj át a hídon. Az út mellett találhatsz egy erős varázstárgyat, ami hasznos lesz majd a későbbi csatákban. Hamarosan elérsz majd az A városhoz, amit el tusz foglalni. Nem kell sietned, hogy elfoglald, mivel a gép felépíti helyetted, így van időd gyűjtögetni a környéken. Gyűjts minél több kristály, mivel bányád sokáig nem lesz és spórolni kell a hasznos épületekre. Ha már összeszedtél mindent A város körül és elfoglaltad, akkor már elég erős leszel, hogy továbbmenj a B város felé.
  Egy kastélybeli hős fog megtámadni, a csatában nagyszerűen működik a Tömeges Életszívás! Foglald el a B várost, amit szintén felépített neked a gép. Miután elfoglaltad kinyílik az 1-es kapu, de ne menj még át rajta. Északnyugatra van egy C erőd, amit foglalj el és a környékén találhatsz hasznos dolgokat, érdemes tenni egy kitérőt erre.

  Miután végeztél mindennel a hídtól északra, menj délre a D város felé. Ettől a ponttól kezdve csak élőholtakkal fogsz csatázni, így érdemes átváltani a dinasztia fegyveredet másra. Az Angyali Szövetség fegyver jó választás lehet. Mielőtt bevennéd a D várost, valószínűleg meg kell küzdened egy hőssel. Figyelj arra, hogy minél kevesebb lényt veszíts, az idézett lények segítenek elnyújtani a csatát, hogy regenerációval visszaálljon minden elhullott katonád.

  Miután bevetted a D várat, fel kell készülnöd ellenséges hősök támadásaira. Ezek a hősök a 2-2'-es kapun jelennek meg és célba vesznek minden üresen hagyott várat. Elég idegesítőek, gyorsan mozognak és Várkapu varázslatot is használnak ha kell. Kell egy kis idő mire megszabadulsz tőlük. Nem biztos hogy elég erős leszel mindhármuk ellen, így érdemes lehet védekezni a D várban; elfoglalhatod a kristálybányát és meglátogathatod az első hősturbózót (tulajdonságnövelőt) is a pályán (s).

  Ez idő tájban megkapod a küldetést, aminek a megoldásával tudsz majd Eltiprókat toborozni. Építs egy fejlett vár portált a D városban. Most már nyugodtan felfedezhetsz és gyűjtögethetsz, mivel bármikor vissza tudsz térni a városba ha szükséges. A D várostól nem messze találhatsz egy elágazást. Érdemes előbb az 1-es felé menni. Kövesd az utat, hogy elérd az E, F és G városokat.

  Miután elfoglaltad az F várost, a 3-as pontnál egy gyenge nekromanta jelenik meg. Ha legyőzöd, akkor csatlakozik hozzád egy csoport Tenyésztő és a várakban is fel tudod építeni a lvl 4-es szörnyet.
  A 4-es és 5-ös kapuk kicsi és érdektelen területekre vezetnek, nem igazán érdemes foglalkozni velük.

  Most már elég erős vagy ahhoz hogy legyőzd az összes necros hőst. Menj a J város felé, ha hamar érsz ide, meglehetősen nehéz lesz bevenned, de a játék ezen pontján nem okozhat nehézséget.
  Foglald el ezután az I várost, ettől északkeletre van egy csatlakozó csapat Kerberosz, ekkor hirtelen Xana leszel!

  Ezután semmi sem állíthat meg: foglald el a K várost, és folytasd az utad délre, ahol az utolsó necro várost (L) foglald el. A 8-as pontnál egy újabb csapat lény csatlakozik hozzád.

  Már csak egyetlen feladatod van:
A 9-es lépcső után győzd le a 10-es pontnál található Namtaru Anyát, aki 87035 hp-val rendelkezik, és a támadása minden körülette lévőt lényt sebez.
A gép nem fog cselezni, így könnyen meg tudod majd ütni: a kutyák a kulcs csapatod, hatalmas sebzéseket tudnak bevinni, többet ütnek mint a többi lényed együttvéve.

  A csata közben lelkek jelennek meg (nem támadhatóak), akkor nyersz egy achievmentet, ha megölöd mielőtt 3 lelket el tudna nyelni...


Az éjszaka erdeiben
(In the Forests of the Night)
Pokol Hadjárat 3. Küldetés.
Szintkorlát: 25
Nehézség: 3/6

  A pályán nem nekromanták, hanem főleg barbárok és nagák lesznek az ellenfeleink. Xana személyében egy új hőst kapunk magunk mellé, aki a negyedik pálya végéig velünk lesz majd.
  A nyersanyagokban most nem fogunk bővelkedni, mivel rengeteg felépítendő város található a pályán- mindent fel lehet építeni kivéve a Pit Lord épületet. Hasznos lehet egy város-fejlesztő hőst felépíteni, hogy a fejlesztések során megkapjuk a 20%-os bónuszt. Kristályban mindig szükösen leszünk; használjuk a piacot amikor csak kell. Valószínűleg vége lesz a pályának minthogy minden várost ki tudj építeni teljesen; érdemes csak a fővárosra koncentrálni! A pályán holdszilánkok vannak elszórva, ha mind a négyet megtalálod akkor felfedezheted Asha könnyét.

  Kiril a vulkanikus A várossal kezd. Vedd fel az ingyen csatlakozó Aknaszörnyeket, és néhány nap alatt gyűjtsd be a szabad nyersanyagokat, majd menj délnek. Hamar el tudod foglalni a B erődítmény, majd utána a C várat is- mindkettő ork fajú város. Ezen a területen van egy Hadiösvény kunyhó amit érdemes meglátogatni, mivel minden megnyert csata után bizonyos pontnyi mozgást ad. A pályán ebből kettőt találhatsz.
  Nézzük át a pálya felépítését: A, B és C várak lesznek a fővárosaid, javaslom, hogy egy fejlett várteleportot építs a C városba és ez legyen a várad ahol országház van. Az ellenfelek három irányban helyezkednek el tőled: nyugatra, keletre és a föld alatt. Az ellenség nyugatról nem támad csak a másik irányból, így az egy fejlett várteleport elegendő, hogy sikeresen megvédhesd a városodat.

  Nyugatra található a D város, amit egy gyenge helyőrség véd- az odajutás nehezebb, mint a vár bevétele. Keletre láthatsz egy egyirányú teleport kijáratot (1'). A gép végtelen számú gyengébbnél gyengébb hősöket küld majd ezen keresztül. A teleport bejárata (1) elég közel van hozzád. Könnyedén tudsz haladni északkeletre, ahol az E és F várak várnak.Próbáld meg ezt a két várat minél hamarabb elfoglalni.

  Az alvilágban a C és D várak között van egy lépcső (2), amivel lejuthatsz és hamár ott vagy elfoglalhatod a G várost. Az én játékomban a védekező hősnél volt egy karperec amivel implosiont tudott varázsolni, ami ugye nem gyógyítható és a Könny útjának a képességét kellett használnom, hogy nem veszítsek egységeket. Egyébként ennek a veszélye nem nagyon fenyeget a pálya más részén. Az alvilágban sok nyersanyagot tudsz összegyűjteni és elfoglalhatsz egy kristálybányát is.

  Ha elfoglaltad a D, E, F és G várakat menj délnek. A lépcsőn juss fel a 4-es pontnál és menj keletnek. El tudod foglalni a H, I és J várakat útközben. Az 5-ös lépcsőn lemenve egy területre jutsz ahol két kristálybánya is található, ezeket foglald el. Miután ezeket megcsináltad már elég erős leszel, hogy szembenézz az L városnál állomásozó ork hőssel. A 6-os portálon keresztül egy szigetre juthatsz, ahol sok épületet és egy holdszilánkot találhatsz.
  A 7-es teleportkapu is egy holdszilánkhoz visz. Ha megvan mind a négy (a térképen MF-fel vannak jelölve), akkor megszerezheted a Asha könnyét! Ezen a területen van egy erősen felépített Szentély vár; elfoglalása után a Varázstárgy kereskedőben vehetsz pár hasznos dolgot, mielőtt átkonvertálnád.

  Ha elfoglaltál minden várat és megvan Asha könnye, akkor már semmi sem állíthat meg!
Menj a 8-as lépcsőhöz és kövesd az utat egészen a 9-es kijáratig. Foglald el a közeli K erődöt. A 10-es pontnál egy küldetést hajthatsz végre, ha kinyitod a legfelső ládát a főhőssel!
Foglald el a P erődöt. Látogass meg minden képességnövelőt (s) és szedd össze az összes emberedet és irány a Q város és a pálya főellenfele!   Nem lesz túl nehéz csata, mivel hatalmas sereget gyűjtöttél eddig össze. Ha végeztél menj a 11-es pontnál lévő barlangba és a pálya véget ér!


A Menny és Pokol házassága
(The Marriage of Heaven and Hell)
Pokol Hadjárat 4. Küldetés.
Szintkorlát: 30
Nehézség: 2/6

  A pálya nevéből kitalálható, hogy ez egy Kastély vs. Inferno harc lesz. A küldetésnek van egy másodlagos vonala is (Könny útja), mely szerint úgy kell megnyerned, hogy nem konvertálsz át egyetlen épületet sem. Ez könnyen teljesíthető, mivel az ellenfelek meglehetősen gyengék és nem támadnak meg. Ha nem konvertálsz át egyetlen épületet sem, nyugton maradnak és nem kell velük foglalkozni.

  Kiril az alavilágban kezd (start). Az 1-es pontnál egy varázstárgyat találhatsz amit tűzelementálok védenek. Ez a tárgy random, ami minden újraindításnál változik, ha nem tetszik amit látsz csak indítsd újra :)
  Menj az úton A város felé, foglald el - ez lesz a fővárosod a pálya során - és minél előbb fejleszd fel! Gyűjtsd össze a nyersanyagokat körülötte és menj ki a 2-es pontnál. A 2' pontnál bukkansz fel, ahol három utat látsz magad előtt. Az E város elfoglalása a legfontosabb, ezt meg is tudod tenni egy pár heti lénysereggel.

  Először foglald el a B várost, ami plusz bevételt biztosít. Tisztísd meg a területet, ha végeztél egy közepes erősségű hős érkezik majd. Miután leverted folytasd az utad délnek, foglald el C várat és a lény termelő épületet-ezt átalakíthatod, nem befolyásolja a könny útjának küldetését! A pálya főküldetése, hogy hét csoport sötétség elementált győzz le (DE-vel vannak jelölve, mint Dark Elemental), ezen a területen találsz is egy csoportot.

  Ezután foglald el a D várat, és legyőzheted a következő csoport elementált. Gyűts össze mindent ezen a területen is. Most már elég erős a hősöd és elegendő a sereged, hogy az E várat is elvedd! Miután ez megtörtént egy lila hős vár majd a 3-mas pontnál - a jobb oldali képen az a sereg látszik ami nála van hard fokozaton - de még nem kell megtámadnod, ugyanis nem mozdul meg.

  Az egész felvilág szabad Kirilnek. F, G, H, I várakat egyesével foglald el, mindegy milyen sorrendben. Közben az elementálokat is győzd le. A 4-es pontnál tudsz hajót venni és hajózni. A vízi területen is találsz egy csoport elementált, valószínűleg ezek a legerősebbek mind közül. Az I város után ne menj északkeletnek - azt hagyd utoljára!

  Ha elég egységed van, győzd le a hőst a 3-mas pontál és menj keletnek a J városhoz. Az 5-ös pontnál találkozol egy ismerőssel...
  Gyűjts össze mindent, tápold fel magad és menj a 6-os ponthoz. Győzd le az utolsó elementált is és menj északnak a 7-es lépcsőhöz. Menj keletnek az úton a 8-as teleporthoz - ez nem lesz aktív addig amíg le nem győzted az összes elementálcsoportot (DE). Ezután jöhet a végső csata!

  A jobb oldali képen láthatod, hogy kik ellen kell harcolnod. Ez nagyon nehéz lehet, ha túl hamar érsz ide. Ha teljesítetted a küldetést, mely szerint nem alakítasz át semmit sem amíg be nem lépsz a Láthatatlan könyvtárba, akkor az megtörtént. Most már nyugodtan átalakíthatsz bármit :) Néhány hét és könnyedén lenyomod őket!

Ezzel véget ért a hadjárat, gratulálok hogy végigvitted!

    ugrás a lap tetejére vissza az előző oldalra


Powered by Heroes Team