Heroes6 Epilógus
BEVEZETÉS
Köszöntelek az utolsó, Epilógus kampányban!
[Forrás: Celestial Heavens, maltz]

[Fordítás: ?]

  Ez a mini hadjárat 2 küldetést/pályát tartalmaz, amik nem kapcsolódnak egymáshoz. Az alap kampányban résztvevő öt főkarakteretek közül ki kell választanotok egyet.
  Egy Könny-béli karakter az első pályát kezdheti el, míg a Vér-béli karakter a másodikat viheti végig.
(Így elég rossz, hogy nem láthatjuk az összes hősünket egy időben szerepelni, mint ahogy a Heroes 5-ben). Úgy is tekinthettek ezekre a pályákra, mint alternatív befejezésekre. Remélhetőleg legalább 1-1 karakteretek van mindkét ágból s így mindkét pályát kiélvezhetitek.


Mint angyalok hullatta könnyek (Tears such as Angels Weep)
Epilógus Kampány 1. Küldetés.
Szintkorlát: 30
Nehézség: 3/6

  Ennél a végigjátszásnál az 1. epilógusnál Irina főhősnőt választottam ki (Mágia-Könny vonalon), mert úgy gondoltam ő a legsokoldalúbb karakter a három darab Könny vonalon haladó hősöm közül. Habár természetesen bármelyik hőst kiválaszthatjátok.
  Ez a pálya nem olyan nehéz, hogy csakis a legerősebb Mágikus hőssel lehessen végigvinni. Olyan mintha az 5. pályát látnánk a 3. pálya ellenfeleivel nehézségben.
  Egyébként, hogy ne várjatok a végtelenségig nagymértékű felerősítés gyanánt a végső Főnök lény harchoz, a Black Hole-nál ezen a pályán is ledobták Asha könnyét, ami a megszokott gyakorlat szerint, azaz a 4 darab holdlemez darabka összegyűjtésével szerezhető meg.

  Ez az 1. pálya főleg a felhők fölött játszódik, néhány fennsík emelkedik csak ki, melyeket portálok kötnek össze. Mint tudjátok, igazán a mennyekben érezhetjük magunkat, amikor a köd és a háború mindent fehér köntösbe borít. Újfent igazán agresszív angyalok ellen kell helyt állnunk, akik amint csak lehet, nektek rontanak. Ezért amikor is csak elértek egy újabb mérföldkövet, készüljetek fel egy újabb harcra. Szerencsére, a már korábban megszokott angyali hősök egyike sem túl erős.
  Nem emlékszem, hogy láttam volna akár egyetlen egy hőst is vagy szkriptelt sereget egy adott városban, amelyben 3 számjegyű egységek lettek volna. ( Ha elég sokáig vártok, akkor talán láthattok természetesen).
  Miután legyőztök egy-egy ellenséges angyali hőst, hasznos, ha siettek s azonnal elfoglaljátok a városukat, amelyek egyébként eléggé fel vannak fejlesztve. Lopjátok el őket!

  Figyelmeztetés: Mivel ez a pálya eléggé könnyű, lehetséges, hogy túlteljesítitek a feltételeket és esetleg túl korán kiugrasztjátok a Főellenséget, s így a végső Főnök lény elleni csatára túl korán kerülhet sor. Hogy elkerülhessétek mindezt, kérlek benneteket, tartsátok magatokat ehhez a végigjátszáshoz.

Dinasztiajellemzők: Újfent elsőként az ingyenes másodlagos hős megléte fontos lehet, főleg ezen a pályán nagyon szuper jellemző. Amúgy is felbérelnétek egy másik Erő specializációjú hőst (a +1 fa és érc bevételért naponta), amint csak lehet. Kísérletezgethettek a kampány befejezéséért járó Dinasztiajellemző jutalmával is. A Szentély frakció esetében ez +2 Fizikai erőt és Fizikai védelmet takar. Az aranymennyiség elég szűkős lesz ezen a pályán amúgy is, ezért ne válasszatok most ki lényszaporulat növekedés bónuszt.

  A bal alsó sarokban kezditek a pályát.(start). Először is szereznetek kell egy várost a fejlődéshez. Látogassátok meg az istállót és kövessétek az utat kelet felé. Végezzetek mindenkivel és gyűjtsetek össze mindent, szükségetek lesz némi nyersanyagforrásra az építésekhez, hogy amint elfoglaltátok a várost meglegyen a kellő mennyiségű nyersanyag az azonnali fejlesztéshez. Egy jó ideig nem fogtok találni egyetlen egy fafeldolgozót vagy ércbányát sem.

  Az én esetemben mire elég közel értem az első portálhoz (1) az első ellenséges hős már megtalálta Irinát. Ez a hős hordozhat magával néhány számotokra hasznos varázstárgyat. Habár ekkor még kisebb számú seregetek lesz csak, az ilyen ellenséges hősök akkor sem jelentenek semmiféle veszélyt se számotokra. Használjátok a portált, hogy az itt látható keleti oldalra érjetek. (1’) Menjetek nyugat felé, hogy elfoglalhassátok első városotokat, az A várost, és térjetek vissza az ezen területen található nyersanyagokért Tőletek nyugatra, az út kétfelé ágazik, északra és dél felé. Ha magabiztosak vagytok a hősötök eddigi fejlesztésével és specializációival, (pl egy ellenfélpuhító Hullámmesterrel) akkor jobb, ha észak felé tartotok. Ha nem vagytok elégedettek, akkor pedig jobb, ha dél felé indultok, hogy a seregetek számára az újabb heti utánpótlást kivárhassátok, de közben pedig azért kalandozhassatok is.

  Először a déli útirányt részletezem. Először egy hadikunyhót foglalhattok el ha délre mentek amely nagy mértékben előremozdítja e küldetés sikerességét. A későbbiekben lesz egy újabb is, amit elfoglalhattok. Folytassátok utatok nyugatra és lépjetek be a 2 irányú portálba (2-2’). Az egyik kisebb fennsíkra érkeztek észak keletre. Itt pedig megszerezhetitek az első Holdlemez darabkát. (MF).

  Ha északra mentek az elágazódási ponttól, elfoglalhatok egy igazán gyengén védett Kastély frakció-béli erődöt, a B erődöt. Ez kiugraszt egy visszatámadás erejéig egy másik angyali hőst, aki talán még újabb hasznos varázstárgyakat hordozhat magával. Szabaduljatok meg tőle és tisztítsátok meg a szomszédos területet. Megszerezhetitek a második holdelemez darabkát is.

  Amikor mindezzel kész vagytok, menjetek még északabbra, hogy elfoglalhassatok egy újabb gyengén védett és kevéssé fejlesztett Kastély várost, a C várost. Úgy tűnik ezt a várost a leginkább fontos elfoglalni, az oda vezető hosszú kikövezett út is ezt mutatta és megérzésetek is azt suggalhatja, hogy ide érdemes lesz egy fejlett Város Portált építeni. De ne túl gyorsan. Lesz még 3 másik ehhez hasonló méretű város. S ez a város a legkevésbé kifejlesztett az említett 4 város közül. Hamarosan pedig találtok egy sokkal jobb várost ahol már vár rátok megépítve egy fejlett városportál.

  Miután megszereztétek a C várost, ne kóboroljatok el túl messzire a környéken. Az én esetemben 2 dühös angyali hős jött utánam, de nem voltak elég erősek. Miután legyőztük ezt a 2 hullámban érkező ellentámadást, a Kastély frakcióbéli ellenfél szinte alvó állapotba kerül. (Ekkor észre is vehetitek, hogy alig-alig gondolkodik a mesterséges intelligencia a lépéseikkor). Most már szabadon kalandozgathattok fedezgethettek bármely irányba. Most pedig nézzük meg eme pályatérkép általános szerkezetét és felépítését.

- A Terv: Asha könnye.
1-1 portál található a C város egyik és másik oldalán. (3 és 6-os) Ezeken a portálokon keresztül szerezhetitek meg a megmaradt 2 holdlemez darabkát és megszerezhettek néhány bányát is hogy ezzel is végre növeljétek (még ha csak szegényesen is) a nyersanyagbevételeteket.
- B Terv: Szent Kirinek és kristályok.
Három erőd található északra a C várostól. Ha csak egyiküket foglaljátok is el bármelyik oldalon (D vagy F erőd) a játék megjutalmaz titeket egy szép nagy csoportnyi Szent Kirinnel és nagy mennyiségű kristállyal. A Szent Kirinek lépésszáma talán már le lett csökkentve az 1.2 –es patchben, de a speciális támadásuk rendkívül erős maradt (főleg egy Mágikus hős esetén). De ne legyetek túl izgatottak. A végső Főnök lényt 1 héttel a középső erőd elfoglalása után idézitek elő, az erődöt átlagos erejű helyőrség védi (Semmiség ahhoz képest, amit a Nekropolisz és a Szentély kampány 4. pályáján láthattatok). Szóval igazán könnyű véletlenszerűen is elfoglalni és előidézni vele a végső Főnök lényt. Hagyjátok a végére a dolgot.
- C Terv: Lopjatok el 2 teljesen felfejlesztett várost.
A központi erődök mindkét oldalán található 1-1 Kastély-béli város, az F és a G város. Az ellenséges mesterséges intelligencia nagyon gyorsan felfejleszti őket, de nincs elegendő egysége a rendes védelmükre. Ha már nincs mit építeni, miért is érdekelne bárkit is, hogy van-e elegendő mennyiségű fája vagy érce? Úgy hangzik mintha a fentebb említettek mint elsőbbrendű feladatok lennének! Szóval csináljunk mindenből egy keveset.
- D Terv: Minden fentebb említett dolog.
Miután legyőztük a két minket lerohanni akaró angyali hőst a C város környékén, vegyük utunkat nyugat felé és használjuk a portált (3-3’) hogy elérhessük a nyugati fennsíkot. Szerezzétek meg a harmadik Holdlemez darabkát (MF) és foglaljátok el a H erődöt. A H erődön keresztül vigyétek el az új heti lényszaporulatot a főhőshöz és használjátok a portált (4-4’)hogy az F várostól délre bukkanjatok fel. Foglaljátok el az F várost. Az F várostól keletre haladjatok és szerezzétek meg a D erődöt, hogy megkapjátok a Szent Kirin és kristályadagotokat.

  Használjátok a portált az F várostól északra (5-5’) hogy megtisztíthassátok az északnyugati fennsíkot és megszerezzétek az I erődöt és még több nyersanyaglelőhelyet. Térjetek vissza az F városhoz. Haladjatok keletre elfoglalni az E erődöt (hagyjátok ki a központi L erődöt). Folytassátok utatok keletre és foglaljátok el a G várost. Mily édes gyönyör! Menjetek délre a G várostól és használjátok a portált (7-7’) hogy elérhessétek a keleti fennsíkot. Menjetek nyugatra és foglaljátok el a J erődöt. Szedjétek fel az utolsó holdlemez darabkát is (MF) a portáltól délkeletre és egy másodlagos hőssel szedjétek fel Asha könnyét az A várostól nyugatra.

  Ha használjátok a portált a keleti fennsík közepén (6’), visszatértek a C város keleti környékére. (6) Ahelyett hogy elhagynátok, ezt a keleti fennsíkot folytassátok utatok délre és használjátok a portált (8-8’) Egy kicsi fennsíkra értek északkeletre ahol elfoglalhatjátok a második Hadiút kunyhót is.( W).
  Térjetek vissza a G városhoz és használjátok a portált északabbra tőle (9-9’) hogy elérhessetek a északkeleti fennsíkra. Menjetek északnyugatra, hogy elfoglalhassátok a K erődöt és aztán pedig északra tőle használjátok a portált (10-10’) hogy egy újabb kisebb fennsíkhoz érhessetek nyugatabbra. Itt megtalálható egy varázstárgy kereskedőhely is.

  Most már leülhettek és nyugodtan fejlődhettek egy darabig. Használjátok a másodlagos hőseiteket a földön található nyersanyagok felszedésére és ha Kastély, Szentély vagy Erőd frakcióval játszotok vegyetek néhány varázstárgyat ha esetleg vannak jobbak is mint amik épp nálatok vannak. Ne törődjetek azzal, hogy minden lényépületet felfejlesszetek, mivel elvileg amúgy se lesz elég mennyiségű aranyotok, hogy megvegyetek minden lényt.

  Amikor már szinte úgy érzitek készen álltok a végső Főnök lény elleni harcra foglaljátok el az L erődöt a térkép központi részében. A kapu észak felé most már nyitva kell, hogy legyen. Most pedig 7 napotok lesz felkészülni a végső harcra.
  Időközben megtámadhatjátok az utolsó Kastély várost északra, az M várost. Nem kéne, hogy nehéz falat legyen ekkor már. Ha maradt még szabad extra napotok küldjétek el a főhősötöket egyszeri csata bónuszokkal megerősítő helyek meglátogatására. Az első portál környéki területet ajánlom (1). (Amely csak körülbelül egy rövid séta az A várostól). A 7. nap elérkezésekor feltűnik Michael arkangyal és a végső harc automatikusan elkezdődik. (Ezelőtt még láthatjátok a láthatatlan Michaelt a világtérkép kibővült helyén egy sárga lény pontjelzővel az L várostól északra.)

A végső Főnök lény csata: Michael arkangyal és kísérete
  A számok alapján, Michael nem tűnik olyan kemény ellenfélnek, mint Uriel. Fizikai ereje csak 7750-es. Csak 100 ezer életerő pontja van. De mint Urielt úgy őt is őrei kísérik. 10 felerősített fény elementál. Jó hasznát vehetjük a Hullámmesterként ügyködő Irina esetén, egy hullámnyi Szökőárnak, s így 10 darab elszédült és mozgásképtelen fény elementál lesz már csak.
De teljesen mindez nem teszi őket cselekvőképtelenné, hisz Michael arkangyal vérbankjaként is szolgálnak. Ugyanis az összes sebződés Michael-en áthelyeződik a testőreire s ő közöttük is szétoszlik. Minden elementálnak 10 ezer pontnyi életereje van, ezáltal Michael 100 ezernyi extra életerőpontot kap. Amikor ez az extra 100 ezernyi életerőpont elfogy, az összes testőr elhalálozik.
  Michael igazából nem rendelkezik egy erőteljes speciális támadással. Mivel Fizikai erejét használja, varázsolhatjátok a Tömeges Kőbőr varázslatot egységeitekre így Michael támadásainak sebzései szánalmasak lesznek. Varázsoljátok, az összes legjobb erősítő hatású varázslatokat egységeitekre s mindeközben támadjatok s Michael elég gyorsan összeesik.
  Siker esetén gratulálunk mindenkinek!

  Megjegyzés: Van egy Jutalom, amely azt igényli, hogy legalább 4 testőr még éljen amikor Michael arkangyal meghal. Nem látom át azt, hogy ez hogy is lehetséges, hogy ha Michael kezdeti sebződéseit átveszik a testőrei. Talán a sebzésáttolódás véget ér néhány kör után?


Sziporkázó sötétség (Dark with Excessive Bright)
Epilógus Kampány 2. Küldetés.
Szintkorlát: 30
Nehézség: 3/6

  Amíg az 1.-es epilógus az égen játszódik, a 2.-es epilógus mélyen, a földalatti világban játszódik.
  A Heroes VI kampányának utolsó pályája valójában csodaszépen kivitelezett és elkészített és kellően jól kiegyensúlyozott is, kiemelendő belőle a szuper látványos finálé és a tényleges kampányokról is végleges áttekintést és teljes képet kaphatunk. Emellett semleges lények légióival, tisztességes erővel rendelkező mini Szentély-Erőd-Kastély-Nekropolis-béli Főnök lény harcokkal (Pokol-bélivel nem mivel őket legyőztük a normál kampány végén) és egy végső és nagy erejű Főnök lény elleni csatával is találkozhatunk, amely minden olyan eddigi élményt s csatát felülmúl, amelyekkel találkozhattatok a játék korábbi szakaszaiban.
  Annyit kell csak tennetek, hogy kiválasztjátok a legjobb Vér útját járó hősötöket és élvezitek az izgalmakat! E végigjátszás egyik jellemzője, hogy Antonnal (Vér útján, Erő specializációval) mutatjuk be a pályát, hisz nem láttam a végigjátszásig legalábbis még, a birodalmi griff erősebb erejű lesújtó támadását, mivel bugos volt még az 1.2-es patch előtt. Kipróbálhatjátok persze nyugodtan ezt a pályát más hősökkel is most már.
  Ez a pálya és a főküldetés is rajta nagyon lineáris. Mivel sosem jönnek egyszerre mind, így egyik frakciót a másik után kell legyőznötök. Szóval ez is az egyik olyan küldetés, amely könnyebb, mint aminek tűnik, ugyanis egyszerre mindig csak egy ellenséges játékosra kell ügyelnetek.
  Erőt merítetek, abból, amikor elfoglaljátok az ellenséges frakciók jól felépítkezett városait, melyek elég gyengén védettek, körülbelül úgy, ahogy már az epilógus 1. pályáján is láthattuk.
  Lesznek rátok vadászó agresszív hősök a pályán, már amikor elkezdtek játszani e pályán, de épp oly annyira gyengék, mint akiket még az első pályán kaszaboltatok le.

  Mindegyik frakció területének végén, egy kisebb erejű Főnök lény csata vár rátok, amely az éppen következő területet teszi szabaddá számotokra. Habár ezek a kisebb Főnök harcok gyakran társulnak nagyszámú mérsékletesen veszélyes vagy akár halálos veszéllyel kecsegtető ellenséges seregekkel is, egyikük sem lesz túlerőben, amíg kiegyensúlyozott gyorsasággal fejlődtök és megvárjátok a következő heti lényszaporulatot, így egyik csatát se találhatjátok igazán nehéznek, akár veszteségek nélkül is nyerhettek.

  Tippeljetek mit gyűjtögethettek újfent? Holdtöredékeket! Sajnos nem található meg Asha könnye ezen a pályán (Egy jellemző eleme a játéknak vagy bug?). Mindössze annyit kaptok az összegyűjtött Holdtöredékekből, hogy egy Holdlemez segítségével 3 főnixet idézhettek, ami egyéként már teljesen hasztalannak számít, mire megkapjátok őket. (hacsak nem Sándort választottátok e küldetésre, akkor érdemes ezzel kezdenetek a küldetést). A térkép mellőzni fogja a holdtöredékek lelőhelyét.
  De még ha nem találhatjátok is meg Asha könnyét, lesz bőven elég városotok, hogy gigantikus erejű hadsereget toborozhassatok a végső Főnök lény ellen. Ha nem fejlesztetek fel minden lény épületet, lesz elég nyersanyagotok és aranyotok, hogy felbérelhessétek az összes lényt.

Dinasztiajellemzők: Hasonló az első küldetéshez. Először is egy ingyenes másodlagos hőst pipáljatok be (Egy másik Erő vonalú hőst) ez itt mindig jól jön. Választhatjátok a kampány befejezéséért kapott bónusz jellemzőt is. A Kastély frakciónál ez +4 vezetői képességet takar. A bal alsó sarokban kezditek a pályát. (start) Mivel ez a mélységes mély alvilág, ezért igazából e sötét helynek a magasabb szintjén álltok most még hősötökkel. Főhősötök az A város előtt áll, míg a segédhősötök a B mellett kell, hogy feltűnjön. Az A város körül tüntessétek el az összes semleges lényt, gyűjtsétek össze a nyersanyagokat és kifelé menet foglaljátok el a nyersanyagtermelő épületeket. Lecsaphatjátok az (1)-esnél lévő semleges lényeket, s így a segédhősötök hozzáadhatja az embereit a főhősötök számára. Az (1)-estől délre elfoglalhattok egy kristálybányát.

  Városotok még nem eléggé fejlett, de sajnos a Szentély-béli ellenség városai már nagyon is kiépültek. Hogy amint csak lehet, begyűjthessétek az ellenséges városokat, használjátok a napi bevételeiteket és utatokon talált szerzeményeiteket, hogy felbérelhessetek újabb másodlagos hősöket, akikkel egyesíthetitek seregeiteket a főhősötökkel. (A lövész lények nagy száma az elsődleges szempont.) Első ellenfeletek a Szentély frakcióból való, néhány várost és erődöt birtokol tőletek északra.
  Ha egy jó erős mágikus hősötök van éppen, bemerészkedhettek a Szentély frakció területére a 2. héten, csak egy eléggé mozgolódó hőst kell levernetek aztán, pedig elfoglalhatjátok a C várost. Máskülönben, először akár megtisztogathatjátok a saját területeiteket is, s közben várhattok az újabb lényutánpótlásra, aztán pedig irány a D erőd elfoglalása, aztán pedig keletre visz az utatok a C város megszerzésére. Innentől kezdve elég egyértelmű s egyszerű lesz a dolgotok. Foglaljátok el az E várost északra, s még északabbra pedig az F erődöt. Az első kisebb Főnök lény csata most következik, méghozzá egy ismerős arccal, aki a lépcsők előtt található (2). Nem mozdul egyáltalán, s meg is várja, míg túlnő az erőtök ő rajta.

  Megjegyzés: A Birodalmi képességgel szakértelmi szinten rendelkező másodlagos hősök át is alakíthatják a városokat, csökkentett mennyiségű nyersanyagból és aranyból. Emellett az erődök átalakítása (1.2-es patchnél) tisztességes befektetéssé alakult át, így kitörési lehetőségeitek 15 nap múltán is állnak. (Kissé jobb lehetőség, mint aranybevétel növelő varázstárgyakat venni).

  Miután elfoglaltátok az összes várost és erődöt a Szentély-béli területen, egy kis időre lesz szükségetek az összes semleges lény legyőzéséhez az elérhető magasabb szirten. Addig ne hívjátok ki magatok elé a kisebb Főnök lényt, amíg van bármilyen tennivalótok is.
  Még ha eltérő mértékben is, de le tudjátok győzni ezt a kisebb erejű Főnök lényt, viszont a következő területen egy még erősebb ellenséges hőssel találkozhattok hamarosan. Ezért ne sajnáljátok az időt hősötök seregének újra feltöltésére emellett csata-béli és heti bónuszokkal is lássátok el. Bánjatok el a kisebb erejű Főnök lénnyel és használjátok a lépcsőket. (2-2’).

  Következő ellenfeletek egy Erőd frakció-béli gépi játékos lesz, az alsóbb szinteken. Az én esetemben másnap egy ellenséges hős érkezett hozzám délről. Az Erőd frakció területén néhány erőd és város található, a H és I város és a G és egy újabb kisebb erejű Főnök lénnyel rendelkező J erőd. Szerezzétek meg a G erődöt, amint csak lehet, hogy alap város portálotoknak adjatok egy célpontot, s foglaljátok el a hadiút kunyhót (W) északkeletre, a zsákutcás területen.

  Következő célpontotok az Erőd-béli H város elfoglalása délre. Nyugodtan kerüljétek el az út mellőli összecsapásokat, lesz rá időtök a későbbiekben, hogy visszatérhessetek ide. Mire eléritek a H várost addigra már teljesen kiépült lesz. Érdekes mód nem volt elegendő nyersanyagom a H város átalakítására mielőtt az új hét bekövetkezett volna, s bekaptam egy szkriptelt, mind a 7 féle lényből álló Erőd-béli sereget, az ellenséges mesterséges intelligenciától. Az egyik szuper dolog az Erőd-béli városokkal az, hogy varázstárgyakat tudtok venni mielőtt még átkonvertálnátok őket. ( Ha Kastély vagy Szentély frakcióval indultok akkor úgyis megtudjátok építeni a fejlett Piacteret).

  Mindenképp érdemes körülnézni a Smaragd Yumi íjért, a Gyorsaság gyűrűjéért, a + 8 Vezetői képesség és Dinasztia-béli hozzájárulásokért és bármiért, amiből hiányt szenvedtek. Egy másik érdekesség, hogy a hadiút kunyhó az Erőd-béli városokban külön életet él a kalandtérképen elfoglalható hadiút kunyhókhoz képest, azaz független tőlük. Az én esetemben ezek miatt egyszer + 8 lépéspontszám értéket kaptam csatánként. Antonnak néha nagyon hosszadalmas és verítékes napjai voltak.

  Helyi attrakciók: Romok találhatók a H várostól délre (3). Nekem még 200 Árny elementált is adtak. (4). Nagyon hasznosak voltak egészen addig, amíg le nem cseréltem őket a játék vége felé Fényhozókra. Ezután az utánpótlással az I város irányába menjetek és tüntessétek el az Erőd frakciót örökre. Most már lesz elegendő időtök, hogy visszatérhessetek a korábban említett területekre a semleges lények lekaszabolásáért.

  Ha mindent megcsináltatok ezen az alacsonyabban lévő területen, készen kell, álljatok az újabb kisebb erejű Főnök lény elleni harcra. Töltsétek fel a főhősötök seregét egységekkel és harci bónuszokat biztosító erősítőkkel. Használjátok a lépcsőket (4-4’), (5-5’) s végül (6-6’) elértek a felsőbb szintre. Ezen a kis területen szállhatok szembe egy elég erőteljes Erőd-béli kisebb Főnök lénnyel, aki a J erődöt védi. Itt található egy másik hadiút kunyhó is, amit érdemes elfoglalnotok. (W). Miután legyőztétek a kisebb Főnök lényt, az első akadály szabaddá válik. Visszatérhettek az I városhoz, és használhatjátok a lépcsőket 7-7'), (8-8'), hogy elérhessetek a következő területre.

  Következő ellenfeletek a Kastély frakcióból kerül ki, aki a K és az M várost, és az L erődöt birtokolja, a magasabban lévő szint területén. E két terület összekapcsolódik a lépcsők által. (9-9’). Itt található az L erőd előtt egy Kastély-béli kisebb Főnök lény, aki szintén alvó állapotban leledzik. Egyébként, előre számíthattok arra, hogy újra legalább egy ellenséges hős fog értetek jönni errefelé.

  Mostanra már elég erőteljesek kell legyetek ahhoz, hogy könnyedén kezeljétek a városban lévők mozgatását és a küldönc hősöket. Tisztítsátok meg a területet kivéve a kisebb erejű Főnök lényt. Ezután várjátok meg a következő hét elejét az utánpótlásnak szánt egységek miatt és látogassátok meg a lehetséges, harci bónuszokat adó épületeket. Ez a kisebb Főnök lény elleni csata a legnehezebb! (Kár, hogy nem harcolhatunk Jorgen ellen egy Arctalanként). Ha szereztetek egy újabb adagnyi lényt a romoknál visszafelé (3), hagyjátok őket a városotokban. E csata után úgyis jó nagy mennyiségű felfejlesztett, magas szintű top egységet fogtok szerezni.
Miután Jorgent legyőztétek, a második akadály is felgördül. Térjetek vissza K városba és használjátok a lépcsőket (10-10’), (11-11’) hogy elérhessetek a következő területre. Utolsó ellenfeletek a Necropolis frakciója közül kerül ki, akik az N erődöt ellenőrzik és egy lépcsőugrásnyival lejjebb (12-12’) az O erődöt és a P várost. (Érdemes hozzájuk igazítanotok dinasztia fegyvereteket és egyéb kellékeiteket.) Egy sokkal jobban lineárisabb terület, egy kisebb zsákutca kivételével délre az O erődtől, amely egy lényszaporulat növelő épületet rejteget. A megszokott gyakorlat illik ide is, verjétek le az itt mozgó ellenséges hőst és vegyetek el tőle mindent!

  A mozgásképtelen kisebb erejű Nekropolisz Főnök lény védi az utolsó lépcsőlejárót. (13-13’) Most már tudjátok mit kell tennetek, miután elfoglaltatok miden várost és erődöt látogassátok meg harci bónuszokat adó épületeket és várjátok meg az új héten érkező utánpótlás lényeket. A kisebb Főnök lény baljósan néz ki, de gyorsan le kell döntenetek a lábáról. Ha nem érzitek kényelmesnek a rátok váró csatát, várhattok még vele egy-két hetet.
  Most már nincs több ellenség kivéve a végső Főnök lényt. Seregetek bőven elég kell, hogy legyen a legyőzésére. De figyeljetek csak, nyugodtan várhattok még egy seggrobbantó erejű sereg meglétéig és meglátogathatjátok a harci bónuszadó épületeket is. Ez a játék utolsó nagy csatája, ezért legyetek olyan hatalmasan erősek amilyenek csak akartok.

A végső Főellenség: Malassa lánya
A 180 ezer életerőpontjával a legegészségesebb Főnök lénnyel álltok szemben. A sárkánynak 99-es a mozgáspontja, de mégsem mozog általában. Ehelyett egy erőteljes távolságra ható leheletes támadást használ, amely egy birodalmi grtiff speciális támadásaként hat. Szóval ne úgy tegyétek hadrendbe egységeiteket, hogy a lehelete egyszerre több egységet érhessen el. Egy új teljesítményt kaptok, ha meg tudjátok mindig oldani, hogy egyszerre több egységeteket ne érje el a sárkány lehelete. (Az is jó ha egy egységeteket a Pretoriánusotokkal védtek.) A sárkány lehelete részleges idő erejéig lehetetlenné teszi az elért célpontok speciális képességének használatát.
  Egyébként csak varázsoljátok a legjobb tömeges bónuszt adó varázslatokat egységeitekre és üssétek a Főnök lényt, amíg csak lehet. Malassa élő lény, ezért hat rá az Életerőszívás is. Semmi sem tarthat vissza titeket.

  Gratulálok a Heroes VI teljes kampányának végleges befejezéséhez! Remélem jól szórakoztatok.
  Nézzük, csak mit tartogat majd nekünk Raelag, hogy végül hogyan is változik majd a Agraellé kiegészítőben.

    ugrás a lap tetejére vissza az előző oldalra


Powered by Heroes Team