Heroes6 Dungeon hadjárat
Bevezetés
Üdvözöllek a Tömlöc kampányban, ami a Sötétség árnyai című kiegészítő része.
[Forrás: Celestial Heavens]

Először is pár általános jótanács.

Fizikai vagy mágikus erő?
  A kampánynál alapbeállításként a fizikai erő szerepelt, és én is ennél maradtam.
  A Tömlöc nép fő stratégiája, hogy annyi sebzést okozzunk az ellenfeleknek amennyit és amilyen gyorsan csak lehet, s a fizikai erő pont erre való. Szóval ez a végigjátszás a fizikai erő magas fokú használatán alapszik.

Vér vagy Könny útja?
  Itt jön az igazi nagy kérdés: még több sebzést akartok okozni, vagy inkább annyi sérülést elkerülni amennyit csak lehet? Én az utóbbit - a sérüléselkerülést - választottam, mivel a legtöbb Tömlöc egység elég sérülékeny.
Tehát a Könny útja…

"Színhalál képesség" = Azaz hogyan kerüljünk ki a csatából sérülés nélkül.
  Ha felhasználjátok egy egységre és azt ütés/sebzés éri, a sebződés 0 sebzést okoz, és ezen egység, a következő köréig közvetlenül nem támadható, csak területre ható sebző varázslatokkal. Hasznos ugyebár.
  Az eltérítés képesség, a harcokat túl könnyűvé teszi, már-már nem is lesznek elég szórakoztatóak. Ha az ellenséges lövész egységek szét akarnak nyilazni, csak húzzátok jobbra melléjük ezt a képességet, s mire egyik egységeteket tudnák sebezni, már közelharcba is kerülhettek velük.
  Azt nem tudom, hogy halott egységek vagy szerkezetek ellen is működik-e (elementálok ellen igen) szóval erre azért figyeljetek.
  A Színhalál képesség a halottakat is megbolondíthatja. Könnyebb Könny útja pontokat szerezni az általam is kedvelt Erősítés és a Regeneráció képességek használatával is.

Egyedi vagy Alapbeállított Hős?
  Maradjunk az alapértelmezett hősnél vagy csináljuk egy sajátot? Én szeretem magam elkészíteni, ezért itt most egy Fizikai erőre koncentráló hőst választottam, alap Megvilágosodás képességgel.
  További jó választás lehet még a Regeneráció mesteri szinten...
  Szeretem a egyes hősökkel alapból járó képességeket, ezért is szeretem a Megvilágosodást. Ezzel 6 képességetek lehet a pálya elején s nem 5.

- Képesség választások: Most, nem akarom azt mondani, hogy ezeket mindenképp válasszátok ki ezen a szintem, de azért itt van pár hasznos képesség.
- Hasznos mágikus képességek: Regeneráció, Tömeges Regeneráció, Életerőszívás, Tömeges Életerőszívás, Gyengeség, Tömeges Gyengeség.
- Elsőbbrendű fizikai erő képességek: Erősítés I, II, III. szinten, Kitartás I, II, III. szinten, Hasítás, Óriásölő.
- Hasznos fizikai erő képességek: Íjászat I, II, III. szinten, Taktika I, II, szinten, Ellencsapás I, II, III. szinten, Sürgetett támadás
- Általános képességek: Szinte minden városhoz fontosak: Logisztika és Nyomkövetés
(Ha lehetséges egy másodlagos hős kövesse a főhőst, a földön heverő cuccok felszedése miatt, ha lehet egy +20%-os hőst válasszatok erre a célra, aki sokat tud mozogni.
Nyugodtan próbálgassatok más módszereket/taktikákat is, mivel mindezekbe sok képesség pontot kell befektetnünk.


VÉGIGJÁTSZÁS

Tömlöc Kampány 1. Küldetés.

  Először is, fontosnak tartom megemlíteni, hogy a 8-as maximális szint a hősöknek, túl alacsonynak tűnik ehhez a pályához, de mit tudunk tenni ellene....
  Nehéz fokozaton ilyen hőssel indultam neki : A fizikai erő specializációs, Könny útján járó Raelaggal, a Megvilágosodás speciális jellemzővel kiegészítve. (Csináltam egy hőst, de ugyanúgy neveztem el őt, amit épp ajánlottak neki.)
  Nos, most nem tudok épp fejből egy teljes térképet lerajzolni, hogy mentsem a menthetőt, de ez csak egy lehetséges út a sok közül, szóval.....

  Ha használtok Dinasztia jellemzőket, akkor azt a hármat ajánlanám, amelyet én is választottam.
  Tapasztalat plusz (Felejtsétek el a szinthatárt, a pálya vége előtt már jóval előbb eléritek úgyis, szóval behelyettesíthető mással is éppen.), Lépésszám plusz, és a +150 pont a faji képességmérőhöz a csaták elején. (ez sem annyira szükséges, szóval nyugodtan helyettesíthető mással is.)
5-ös szinten kezdtek, így válasszátok ki mindjárt mind az 5 skillt, mielőtt egy lépést is tennétek. Szintén ajánlatos felszedni az összes kristályt, amit csak találtok a földön, út közben.

  Az A pontnál kezdtek, (kattintsatok a minitérképre, hogy felnagyítsátok azt). Van egy ajtó mely blokkolja az utatokat észak felé a D pontnál. Kezdjétek most megtisztítani a kiindulási ponttól balra lévő területet, aztán menjetek északra tovább megtisztítani a környéket, amíg el nem éritek az ajtót, s eztán menjetek tovább egyenesen az 1-es ponthoz.
  Van pár vadász az S1 pontnál, akik egy mellékküldetést indítanak el, melyben fel kell szedni 3 osztagot belőlük. Legyetek biztosak benne, hogy mindent felszedtetek, megöltetek a környéken mielőtt még az S2 pont felé indulnátok. Van itt egy mini Főnök lény és egy totál haszontalan erőd. Küldjétek el a francba az angyali csoportot és induljatok a 2-es pont felé. Amikor túlértetek az ajtón és felszedtétek a megfelelő mennyiségű kristályt, befejeztek egy küldetést és ezért egy kis erősítést hívnak elő számotokra. Menjetek északra a p1 pont felé. Van itt egy épület, mely még több Orvgyilkost ad számotokra és egy egyirányú portál is. Ne feledjétek, még visszatértek ide.
  Menjetek a 3-as pont felé.
  Az M1 pontnál felvehettek pár Minotauruszt és ekkor kaptok egy küldetést is, melyben harcolnotok kell egy Kastély sereggel a még több minotaurusz megszerzéséért, de még mielőtt elvégeznétek ezt, van egy portál a Minotaurusz mellett, amely a S3-as ponthoz vezet titeket, ahol egy varázstárgy/artifakt árusító emberke is található. Reménykedjetek valami jó varázstárgyban, amelyet meg is tudtok venni.
  Miután mindent elvégeztetek, haladjatok a P1 pont felé (amely a p1 pontot köti össze a földalatti területekkel), de harcolnotok kell egy mini Főnök lénnyel, hogy el is érjétek azt.
  A jó hír az, hogy ha legyőzitek őt, még több Minotauruszt sikerül szereznetek. Menjetek bele a portálba. Az elején menjetek előre a 4-es pont felé, de tisztítsátok meg az egész területet, mielőtt a lépcsőkön felmennétek.

  Legyetek biztosak benne, hogy a 4-es pontnál kiérve maximális lépésszámotok lehessen. 2 küldetést kaptok majd, az egyiknél mindenképp sikertelenek lesztek. Az egyiknél a lényeg, hogy harcoljatok és Vér útja pontokat szerezzetek a másik küldetésnél a lényeg, hogy ne harcoljatok és Könny útja pontokat kapjatok. Mivel én a Könny útját választottam annó amúgy is, és hát a szinthatár is alacsony ezen a pályán, elég könnyű elérni, így én inkább nem harcoltam.
  A P pontnál, van egy Szentély épület, ahol elbújhattok a hősötökkel. Ha van Nyomkövetés és Logisztika képességetek és azon Dinasztiajellemzők amelyeket már javasoltam, akkor max 1 napig érdemes ezt az épületet használnotok. A G pontnál, egy átvezető videót láthattok, a portál megnyílásáról. Van itt egy Unikornis íj, néhány Kastély-béli íjász védi, javaslom szerezzétek meg, ha lehetséges. Aztán menjetek át a G ponton. Lehetetlen itt eltévedni, mivel csak egyfelé lehet menni. Lesz egy csatátok, s egy elküldetésetek Elrathoz egy személyes találkozóra, eztán térjetek vissza az A ponthoz. Harcoljatok vagy sem lényegtelen, de tudjátok, hogy legalább még egy csatátok úgyis lesz tekintet nélkül, arra hogy megelőztétek e a 3 titeket üldöző sereget vagy sem. (Igen 3, ha nem öltétek meg a 2 járőröző sereget). Az A pontnál, egy Tömlöc hőssel, s egységeivel lesz csatátok, de most már mindenképp pariban kell legyetek velük.


Tömlöc Kampány 2. Küldetés.

  Ez a térkép egy kicsit hektikus, de közel se okoz annyi fájdalmat, mint a 4. pálya.
  Nyomás alatt lesztek az első néhány hét során, aztán pedig meg kell védenetek a városaitokat. Mivel több lehetőség, út áll az ellenfél rendelkezésére, hogy elérje a városaitokat ez így igazán nagy kihívás lesz.

  A jó hír az, hogy városok terén az ellenfél csak kétszeres túlerőben lesz, s ő nem tud kivenni belőlük sárkányokat. Van egy bosszantó Pokol-béli város és pokol-béli hős akit el kell intézni, de ideje korán meg tudjátok oldani és így növelhetitek még jobban egy picit városaitok számát.

Dinasztia jellemzők :
  Mivel oly messze kell elérnünk oly gyorsan ahogy csak lehet, ezért a Logisztika dinasztia jellemzőt és a Nemes paripa jellemzőt választottam. A Nemes paripa jellemző, csak az első héten mutatja meg hatását, de addigra már szinte feleslegessé is válik.
Kiválasztottam még az első plusz ingyen hős jellemzőt és a +3 alap lényszám növelést hetente, és a +10 % aranybevételt minden aranylelőhelyről.
A +10 % növelés eleinte nem ad sok segítséget, de amint van már egy főváros épületetek, ekkor mutatja meg mit is ér valójában.

  Az A városnál kezdtek és az 1-es pont mellett. Itt kaptok egy küldetést, hogy foglaljátok el a fűrészmalmot a felszínen, az 1-es pont felett és hogy öljük meg a lényeket ott. Mivel amúgy is nagy szükségünk van egy fűrészmalomra, jó ötlet elfoglalni azt, és az ércbányát is, a kezdő városotok mellett.
A D városhoz vezető út blokkolva van néhány ajtóval, így habár megtisztíthatjátok a környező területet és szerezhettek egy aranybányát, tartsátok észben, hogy a lények melyek blokkolják utatokat a város felé és az aranybánya felé, egy kicsivel keményebbek, mint azok akikkel eddig szembenéztetek.

  A 2-es pontnál, találkoztok Menan-nal aki azzal bíz meg titeket, hogy érjétek el a sárkányokat a C pontnál még mielőtt bárki más is elérné.
Mivel mi is így tervezzük bármi történjék is, menjetek csak. 3 próbával kell szembenézzetek.
Nem annyira nehezek és egész nagy mennyiségű tapasztalati pontot adnak, szóval csak vágjatok bele. Megkérnek titeket egy döntéshozatalra is, hogy vissza akartok e térni az Éjszilánk titulushoz (Könnyek útja) vagy inkább a Léleksebhely (Vér útja) titulust választjátok. Ez a végigjátszás a Könny útjára szavazott. Mielőtt még bepánikolnátok, hogy ez egy esetleges vesztes futam lenne, nem kaptok hozzájuk csatolt hátráltató erőket egyik választott útnál sem.
  Amikor eléritek a T pontot, néhány Szemmel/Árnylopakodóval, egy csapatnyi Bérgyilkossal és egy csapatnyi Árnnyal kell harcolnotok. A küldetés szerint meg kell önötök mindet mielőtt még észrevennének titeket, de igazából csak annyit kell tennetek hogy átmentek az ajtókon mielőtt még a csapatotok láthatóvá válna, és megölitek őket. Nincs miért aggódni itten.

  Foglaljátok le a B erődöt, rakjatok bele bármiféle utánpótlást. és rohanjatok a C pont felé.
Itt harcolnotok kell néhány Fekete Sárkánnyal, szóval hajrá és szerezzétek meg a jutalmat.
Nem csak hogy pár fekete sárkányra tesztek szert, hanem ezen kívül már megépíthetitek a sárkány épületeket is a városaitokban. Ezután újra a kezdő városotoknál találjátok magatokat, és kaptok egy átvezető videót, ahol is 3 ajtó kinyílik.
Kezdjetek dél felé haladni.
  Kaptok egy küldetést itt, 3 Arctalan toborzására. Az arctalanokat a 3-as jelnél láthatjátok. Kaptok egy küldetést, az egyik hősötök megsegítésére, hogy könnyen elérhesse a 4-es pontot.

  Szerezzétek meg a Pokol-béli D várost, alakítsátok át a saját népetek városára amilyen gyorsan csak tudjátok. Csak egy megjegyzés : Gyakran, a Pokol frakciónál egy hős flangál a környéken, meg kell állítanotok, mielőtt még megkapjátok a Pokol frakció kiűzését kérő küldetést és mielőtt még nem teljesítettétek azt. Figyeljetek a városaitokat támadókra, de mindeközben haladjatok egyenest az E város felé. Talán megállíthattok a 4-es pontnál egy hőst még, hogy újabb extra egységeket szerezhessetek, de tartsátok észben , hogy mindez egy csapda is egyben, ezért legyen a közelben a főhősötök, hogy megölhesse a senki földjéről előtünő Pokol-béli csapatokat. Ezek után mindaz ami megmaradt az F pont, de előtte még megannyi tapasztalati pont és sok egyéb dolog vár rátok megtisztításra is, mielőtt továbbmennétek.


Mely Dinasztia jellemzőket válasszuk?
  Habár én a gazdasági dinasztia jellemzőket preferálom, itt nem lesz birtokodban egy város sem kezdetkor. Jó kezdésre összpontosítottam, mivel egy jó start kissé könnyebbé teszi a játék végét. Ezért a Nemes Paripa jellemzőt (+ 5 lépést ad az első héten a hősnek), a +3 lépést adó másik jellemző, a +3 alap, + 1 elit lényszám növelő és a piac árait csökkentő jellemzőt választottam.

Tömlöc Kampány 3. Küldetés.

  3 várossal és 2 külső épülettel ez egy kis térképnek számít.
  Egy 12-es szintű másodlagos hőssel érkezel meg erre a térképre az előzőről (ha még jobban sikerült felszintezni őt annó), a nevére már nem emlékszem. Gazdasági képességekkel erősítettem fel őt, (+1 lény hetente, épületek árának 20%-al való csökkentése, +20% mennyiség mindenre amit felszedtek, és ez úgy számít majdnem mint egy extra piac, + még a Logisztika és Nyomkövetés skill). A többi hős felszed mindent követve a főhőst. Sokkal hátrébb marad általában mint a főhős mivel a főhősnek +8 pontnyi lépéselőnye van naponta, de rendben van ez így.
  Foglaljátok el az A várost és ha megvalósítható építsétek fel egészen a Városportálig, hogy ha kell vissza ugorhassatok a városba ha kell vagy szükségetek lenne rá. Tisztítsátok meg a környéket, aztán induljatok délnek. Foglaljátok el a B erődöt. Van itt egy küldetésadó személy, a B erődtől délre, mellékes de megcsinálhatjátok. Mivel úgyis mindent felszedtek a földről, felvehetitek a küldetést is végülis. Következő célotok , a C város elérése és elfoglalása.
  Ez megnyitja az ajtókat az A város felett, de kivéve ha nem vagytok nyomás alatt, csak nyugodtan tisztítsátok meg továbbra is az egész területet a C város körül, beleértve az északra lévő területet is.
  Amikor már megvan az Érc 2 darabja, kapuzzatok vissza az A városba, aztán teleportáljatok a küldetés adó személy mellé, s adjátok neki az ércet. Eztán teleportáljatok vissza a fővároshoz és induljatok északnak. Következő célotok a D város lesz.
Tisztítsatok ki mindent a város környékén mielőtt még a híd felé indulnátok.
  Ezután itt találtok majd egy Stázis csapdába esett személyt és.. és egy fene nagy Főnök lény elleni harcot.
Ez a Kirin nem a szokásos Kirin fajta, körülbelül 80 ezres életereje van. Ez egy igazán nehéz kemény csata lesz, emiatt is egyéb más veszély nem fenyeget a Főnök lényen kívül, csak nyugodtan lófráljatok körbe a környéken és erősítsétek meg seregeteket.
  Amikor harcoltok ezzel a Főnök lénnyel, a második körben egy Cunami szerű hatású varázslatot szabadít rátok. Amikor ezt teszi, (és bármikor amikor újra elővarázsolja a csata során) legyetek biztosak benne, hogy minden lehetséges egységetek a oszlop mögött áll e.
  Ez a varázslat nagyot sebez! Figyeljetek ezen kívül még a Riptide/Árhullám? varázslatára. Ha nem mozgatjátok az egységeiteket amilyen gyorsan csak lehet tonnányi sebzést fog okozni számotokra. (Egy négyzetnyi helyet céloz meg nem egy egységet), de a Főnök lénynek van egy egységet lefagyasztó hatású szokása is, amikor is egy helyben lefagyaszt valakit oda szögezve a földhöz, emiatt nem lehet elmenekülni az egységgel semerre se.


Tömlöc Kampány 4. Küldetés.
A Kronos-hoz érkező Végzet.

  Utálom ezt a térképet/pályát, de tényleg! Az ellenség nagy része a Pokol-béli lény, ami pontosan annyira nem is rossz, ha fel vagytok szerelkezve az Arachne ereklye fegyverrel, úgy már rendelkeztek egy ajándék Tömeges Életszívás képességgel. A probléma az ellenség városaiban leledzik. Ha fel van építve speciális épületük, minden körben sebződtök a várostromokkor, ha a városfalon kívül álltok egységeitekkel. Ekkor lép életbe a Tömeges gyorsítás képesség fontossága főleg a Sárkányaitok, Mantikoráitok és Arctalanjaitok tekintetében. Legalább némelyik egységeteket nem sebzik minden körben. Szintúgy, a pálya vége felé meg lehet a teljes Bérgyilkos tárgyszett (tárgygyűjtemény) (ha az én végigjátszásomat követtétek eddig), ez a tárgy gyűjtemény segít abban, hogy elkerülhessetek néhány támadást. Ha nincs meg nektek a Gyorsaság varázslat, akkor a legjobb tippem az, hogy használjátok a legjobb varázstárgyaitokat mindegyik üresen álló tárgy helyre a varázslat helyett. S ezért is figyeljetek nagyon az esetleges Tömeges Gyorsaság tekercsekre.

  Nem lesz elég pénzetek és nyersanyagotok sosem, még akkor sem ha minden nyersanyag bonusz növelőt is kiválasztotok a Dinasztia jellemzők közül.
  Fontos szintén, hogy egy Könny is található ezen a térképen s küldetésben. Lényszám növelést végez, egészen őrületes mértékben. Dinasztia jellemzőitek legyenek : +3 Lépésszám, aranylelőhelyeken +10 % bevétel növekedés, +3 alap és +1 elit lényszám növelés, jobb ár/nyersanyag arányok a piacokon. (Bár végül is ez elveszti igazi erejét, mivel oly sok piacotok lesz, hogy könnyen helyettesíthetitek ezt,... de úgy vélem nagyon hasznos azért a játék elején még).

  Az A városnál kezdtek. Ismét azt tanácsolnám, hogy egy Erő hőst vegyetek az első napon ha lehet fa és érc bónusszal, és hogy segítsen felszedni s elfoglalni dolgokat. Igen most már van plusz egy hősötök, de igen nehéz egyszerre két kezdő területen lévő bányát elfoglalni, csak egy darab másodlagos hőssel. Plusz, minden ércre és fára szükségetek lesz. Az a1- pontnál található pár Szemes lény (lopakodó) akiket érdemes felvenni, akik azt mondják nektek, hogy az 1-es pontnál egy kapu található, ahonnan Pokol-béli lények idéződnek elő. Itt az idő egy kis megzabolázáshoz. Öljétek meg a Pokol-béli egységeket, aztán pedig azonnal foglaljátok el a B erődöt. Kaptok egy bejátszást/átvezetőt ami a 3-as pontot mutatja, ahol még egy kapu található. (A b1, b2 és b3 pontnál, Misztikus Könyvtárak találhatóak, melyeket mindenképp meg kell látogassatok ahhoz hogy bezárhassátok a portált.)
A hatástalanításhoz viszont a Káosz Hercege van az utatokban.
  Ha eléritek a megfigyelő tornyot, láttok majd egy lényképző központot az a2-es pontnál, és egy küldetést is szerezhettek hogy újjá építsétek azt. Igazából nagyon nincs szükségetek rá, de a jutalom érte viszont igazán kedvező..., ha persze meg tudjátok szerezni az elegendő nyersanyagot az újjáépítéshez. Itt felvehetitek az első Holdlemez darabkátokat. Menjetek és tisztítsátok meg a területet majd foglaljátok el a C erődöt, és egy másik Holdlemez darabkát is szerezzetek meg. Ez úgy tűnik kiugrasztja a Kastély-béli hősöket a 2-es ponttól ( s talán egy bizonyos konkrét idő után, ekkor sajnos nem figyeltem eléggé). 2 hullámban jönnek majd. Ha szükséges, idézzétek meg a második hősötöket a B erődhöz, hogy erősítést kaphasson főhősötök, vagy teleportáljátok vissza a főhősötöket, a fővárosotokba és fejlesszétek fel az egységeket, aztán teleportáljatok vissza az erődhöz, és haladjatok északra miután lerendeztétek az első Kastély-béli hőst. A 4-es pontnál találtok egy másik állomásozó Pokol-béli sereget (Nem a Káosz Hercegét) , aki pár Mantikórát, Arctalant és Minótauruszt nyaggat. Ha már felfejlesztettétek őket akkor legyetek biztosak abban hogy egy főhősötöket, követő másodlagos hősötök át tudja venni őket mert ezek alap változatok. Én egyébként nem fejlesztettem fel őket egészen addig, amíg nem szereztem meg ezeket az egységeket. Sok kellemetlenséget megspórol hogy nem kell vissza teleportálni csak azért, hogy fel fejlesszük őket, hogy jól illeszkedjenek a seregünkbe.

  Vigyázzatok arra, hogy mindig lessétek, hogy hol lehet a Káosz Hercege, vonuljatok hát a D város felé. Többször amikor játszottam ezen a pályán, ez a város mindig egy Holdlemezt adó hőst tartogatott magában. Úgy hiszem ez egy skriptelt rész. Amikor errefele kószáltok, menjetek be a Misztikus könyvtárba is. Amíg nem vett körbe a Káosz Hercege, vegyétek az irányít az E erőd felé. és utatok során itt megszerezhetitek az utolsó Holdlemez darabkát is... s amikor végre elfoglaltátok az E erődöt. ideje visszatérni a fővárosotokba. Nos, ha a D városnak van is egy fejlesztett Városi portálja, amíg a te hősödnek is meg van ez a lehetősége, akkor legalább biztosan van egy lehetőségetek a fővárosba teleportálni. Csak legyen két másodlagos hősötök a D városban. Mivel nincs több hely, a főhősötök inkább a fővárosba menjen. Mindegy hogy itt hagytátok e Asha Könny-ét egy másodlagos hőssel, vagy meg tudjátok már építeni az Asha Könnye épületet. Sajnos nem kaptok most Főnix idéző lemezkéket ezúttal.
Menjetek egyenest az F város felé, amint csak lehet és szerezzétek meg a második Misztikus könyvtárat is itt.

  A J városhoz vezető út blokkolva van, ezért a G erőd fele induljatok el egyenest. Foglaljátok el, teleportáljatok vissza egy másodlagos hőssel és menjetek a H város felé.
  Amikor megszereztétek az itt található Misztikus könyvtárat, még meg kell látogassátok a 3-as pontot, hogy be is zárhassátok azt. Ha bezártátok megnyílnak az ajtók a J város felé.
Az egységek ebből a városból eléggé állomásoznak, így ha már nem maradt több ellenség a kapunál a 3-as pontnál, akkor adjatok magatoknak egy kis időt a seregetek felerősítésére, és tisztítsátok meg a térkép maradék részét. Látogassátok meg az F várost, az új hét első napján, s vegyetek meg itt minden egyes lényt amit csak lehet. Adjátok el a felesleges varázstárgyaitokat amiket a hősötök úgyse fog hordani, hogy így egy kis pénzre tehessetek szert.
  Ezután roham a J városhoz!

    ugrás a lap tetejére vissza az előző oldalra



Powered by Heroes Team