Heroes5 ToE - 2. kampány
Apáink dicsőségére

Első küldetés: Csontgyűjtés
Méret: kicsi
Szintkorlát: nincs
Nehézség: 4/5

Eljött az idő, az új faj az orkok, végleges kipróbálására! Az egész hadjáratban velük fogunk játszani, gyorsan tekintsük át, hogy milyen képzettségek ajánlottak egy barbárnak! A Vezetés és Szerencse képzettségeket okvetlenül vegyük fel, a Támadás és Harci Gépezetek is fontosak lehetnek a későbbiekre nézve. A főhősünk Gotai Kiáltás képzettséggel kezdi a játékot, és így meg is van a hat lehetséges képzettségünk. Később a Memória Mentor segítségével új tulajdonságokat szerezhetünk a hősünknek, a nehezebb csatákra ajánlott lesz.

A történet szerint a törzs előző vezetőjét, Quroq-t meggyilkolta egy pap, Alaric. A halála előtt megkérte Gotai-t, hogy álljon bosszút érte. Hősünk még csak húsz esztendős, és igen tapasztalatlan, és a hierarchiában meglehetősen szerény pozíciót foglal el. Az első pályán a riválisaidat kell legyőznöd, hogy te lehess az új vezető!

A győzelemhez 1000 skalpot kell szerezned; skalpokat a Haven lények és a parasztházak felgyújtásáért kapsz. Ha megszerezted az 1000-et, el kell menned Kujin-hoz, a sámánhoz.

Egyetlen ellenfeled van: Kragh. A legnehezebb fokozaton játszva a kezdőserege háromszorosa a tiédnek, így könnyedén legyőzhet bármilyen ellenséges csoportot, míg Gotai-nak erősen meg kell fontolnia, hogy milyen lényeket támad meg. Heroic fokozaton a semleges lények száma nagyon nagy, így Kragh-nek nem kell sokat utaznia, hogy összegyűjtse az 1000 skalpot. Az utad során figyelned kell, hogy a lehető legerősebb legyen a hősöd, a képesség növelőket R betűvel jelöltem a térképen. Egy varázstárgyat továbbvihetsz majd, ez a nyaklánc az Oroszlán Lelkének egyik darabja, ami egy igen hatalmas varázstárgy.

Az 1-es pontból indulsz, nem lesz lehetőséged a sereged növelésére a küldetés során, szóval vigyázz minden egyes katonádra. Mikor kimennél a kapun, Kujin elmondja, miként csalhatsz egy kicsit a vadászatban. Meg kell vesztegetned goblinokat a cél érdekében, ők a 2-es pontnál vannak, 5000 arany fejében 150 skalpot ellopnak neked Kragh-től.

Könnyebb fokozatokon nem kell aggódnod, kényelmesen összegyűjtheted a skalpokat, és a maximumra tápolhatod a hősödet. Nehezebb fokozatokon azonban elengedhetetlen az állandó mentés használata, és a maximális odafigyelés, meg persze a ravasz játék. Ki kell használnod a goblinokat is, elég egyetlen hiba és elveszítetted a pályát.

Kövesd ellenfeledet amerre megy, és a könnyebb csoportokat, az 1- 3 szintű lényeket öld meg mielőtt ő tenné meg. Ha otthagy egy kincsesládát, akkor vedd fel és gyűjtsd a pénzt kezdetben, hogy legyen aranyad a goblinok kifizetésére. Minden tulajdonságnövelőt nem tudsz meglátogatni, és később sem lesz időd ezekre. Az istálló meglátogatása elengedhetetlen. (S) A goblinok és kentaurok száma apadni fog idővel, de ne aggódj a pálya végén nem lesz főcsata. A Harcosokra vigyázz, próbálj meg minél többet megtartani belőlük, ha sikerül több mint a fele bandát életben tartani, akkor a harmadik küldetésben megkapod őket.

Ha Kragh nem megy keletnek, vedd el előle a Nyakláncot (3-as), nem gond ha kihagyod, a harmadik pályán lehetőséged lesz egy másikat szerezni.

Kragh valószínűleg előbb szerzi meg az 1000 skalpot, de ki tudod cselezni. Egy nappal mielőtt Kujin-hoz érne, menj el a goblinokhoz, és így máris 150-nel kevesebb lesz neki, és kénytelen lesz visszamenni az újabbakért, ezzel a manőverrel egy hetet nyersz körülbelül. Ez a hét elegendő lesz arra, hogy megszerezd a szükséges számú skalpot, és a cselnek köszönhetően meg tudod előzni Kragh-et, körülbelül egy nappal :)


Második küldetés: Egy kán, egy klán
Méret: nagy
Szintkorlát: 20
Nehézség: 5/5

Hasonlóan az előző hadjárathoz, a második pályán a másik főszereplőt irányíthatjuk az első szinttől kezdve. Kujin, a Sámán lesz a főhősöd ezen a pályán. Kujin feladata, hogy meggyőzzön négy klánt, hogy csatlakozzanak Gotai-hoz. Ez nem hangzik túl nehéz feladatnak, ám heroic fokozaton az első hónap irgalmatlanul nehéz, és kegyetlen. A pályán olyan ellenfelek lesznek, amikre maximum a negyedik pálya környékén számíthatsz. Könnyebb fokozatokon valószínűleg sokkal könnyebb a dolgod, és nem kell annyira sietned és kapkodnod. Ez a leírás a heroic fokozatra vonatkozik, és meglehetősen részletes.

Kezdésnek válaszd a Hold Pengét, a lények is erősek, de ez a kard segít majd a legjobban.

Az 1-es pontból indulsz kicsi seregeddel. Tőled keletre van egy Kilátó, onnan láthatod az első várost. (A) Ha közel mész a városkapuhoz, a város automatikusan csatlakozik hozzád, és kapsz egy hőst is, Toulaint, őt nem viheted tovább a későbbi pályákra. Toulain seregében fejlesztett lények vannak, akiket minden bizonnyal kombinálnál Kujin katonáival. Javaslom a következő fejlesztéseket: Goblin Csapdaállító, Kentaur Nomad és a Mauler.
Kitérnék egy nagyon érdekes részletre. A várost célszerű a második hét első napján meglátogatni. Azért javaslom ezt a megoldást, mivel a gép addigra felépíti neked, és így neked nem kell nyersanyagot ölnöd az épületekbe. A lények, amiket kaphatsz az első héten meglehetősen kevés lesz a bányákat őrző semleges szörnyek ellen. Egyedül a fabányát tudod elfoglalni kis veszteségekkel, a többi bánya előtt lévő lények nagy károkat képesek okozni.

Az első barna hős a második héten érkezik, és szükséged lesz valamilyen védelemre ellen, nyílt terepen valószínűleg nem sokáig húznád.

Miután elfoglaltad a Narancssárga városát menj északra, ahol egy Harmadik Szintű Varázslatszentélyt találsz, valamint egy varázstárgyat a Felvilágosodás készletből. (E1)
A másik hősöd alap Harci Gépezet képzettséggel indul. Ez nagyon hasznos és elengedhetetlen képesség egy barbár hősnek. A Mester Harci Gépezetek (Balliszta- Tripla Balliszta) és Támadás (Íjászat- Lángoló Nyilak) képességekkel a nyílvetőgéped pusztító fegyverré válik.
Próbáld meg megszerezni a hőseiddel ezeket a képességeket, ha Kujin-nak nem ajánlja be a gép a szükséges dolgokat az elején, akkor Toulain legyen a főhősöd, később lesz még elegendő tapasztalati pont a pályán, hogy elérd a szintkorlátot. Heroicon mindenképpen szükséges a Tripla Balliszta és a Lángoló Nyilak, ha ezek nincsenek meg, akkor kezdheted újra a pályát.

A Szentély után menj a Kriptába, keletre az A várostól. Ezután foglald el a kőbányát, ez nem lesz könnyű, a Szél Táncosok meglehetősen kemények és gyorsak. Használd a Goblinok csapdáit, ha sikerrel működik, akkor az elfek megállnak. Minél nagyobb a Goblin csoport ami rakja, annál nagyobb eséllyel működik a csapda. Ha két körig kihúzod, hogy ne érjenek közel, akkor lesz elegendő időd hogy lelődd őket a Kentaurokkal.
Ezután érkezik meg az első barna hős; a főhősödnek adj minden katonát, és állj be a várba, ahol építsd fel a második szintű várfalat. A másik hősöddel menj minél távolabb, nehogy őt támadja meg a gép. A csatában a kentaurokra koncentrálj, azokat lődd mindennel.
Szerencsére ez a hős tisztított neked egy útvonalat, és két hétig nem is jön újabb ellenség. Foglald el a bányákat amik az utadba esnek. Találhatsz egy Szextánst nyugatra (zöld X), ez nagyon hasznos lesz a későbbiekben.

Most már elfoglalhatod a kemény őrzőkkel ellátott bányákat is. A tripla ballisztás hősödnek adj 7*1 Goblint. Menj be a csatába, ha az ellenség négy csoportban állt fel, töltsd újra, ha három kupacban vannak nyert ügyed van. A ballisztával mindig azt lődd le aki a leghamarabb jön, és így könnyedén elfoglalhatsz mindent.

A 3-as pontnál lévő farkasok a következő célpont. A további bányákat fölösleges elfoglalnod még, nagyok lesznek a veszteségeid. A negyedik hét elején indul útjára a következő barna hős. A hős célja hogy megölje Kujint, tehát használd őt csalinak, a mozgásban segít egy varázstárgy (zöld X). Üldözni fogja őt, találj ki valamilyen útvonalat, amin nem érhet el éppen. Eközben Toulainnal menj a 4-es helyőrséghez a teljes sereggel. Ahhoz hogy a következő városhoz juss, át kell verekedned magad ezen a helyőrségen. Kétszeres túlerővel kell szembenézned, sok szerencse kell, hogy túléld a csatát. A Kentaurokra vigyázz a legjobban, ez a csata lesz a legnehezebb a pályán. Használd a Goblinok csapdáit, és a hősöd Harci Kiáltásait. Ezután Kujinnal menj minél előbb a barna városhoz (C), így már két várad lesz, de ne bízd el magadat, messze még a vége.
A Türkiz gép hamarosan megérkezik egy hatalmas sereggel, a II' portálon keresztül, csak úgy lesz esélyed, ha a főhősöddel bennmaradsz a várban. A katapultot és az íjászokat öld meg először. Aki bejön a várfalon belülre azokat mindennel üssed, ha ezek megvannak a gép valószínűleg el fog menekülni.

Ezután járd körbe az új területedet. Javasolok egy opcionális, jól működő lényfejlesztési tervet: Az Ég Lányait válaszd negyedik szinten, ötödiken a Pusztítókat, hatodikon a PaoKai-okat, hetedik szinten Vérszemű Küklopszokat.
Néhány hely amit érdemes meglátogatnod: a Világítótornyot az 5-ös pontban, előtte hever a egy Rúna tárgy, amit továbbvihetsz majd, E2-es pontnál lévő varázstárgy, R2-es ereklye, egy Ősöreg Fa, 7-es pontnál lévő csatlakozó küklopszok, és vegyél Kujinnak egy talizmánt a várban.

A 8-as ponthoz hajóval juthatsz el, ezen a szigeten a zöld játékos városa található. Egy ismerős sötét elf hős lesz az ellenfeled: Lethos. Mikor hajóba szállsz két kalózhajó is utánad jön majd. Lethos ellen először a Sötét Lovasokat és Vérlányokat lődd le az íjászaiddal. Használd a csapdákat, és Kiáltásokat, hogy elkerüld a közelharci ellenségeket. Ha nyertél, foglald el a D várost.

A következő ellenfeleid a kalózok lesznek, egyik Sylvan a másik Dungeon hős. A városaid védelmét szervezd meg, mivel lehetséges, hogy nem Kujint követik, hanem a váraidra fáj a foguk. Toulain-nal szervezd meg a városaid megfelelő védelmét. Ha Kujint követik könnyű dolgod lesz, mivel Lehtos-nál ezek a hősök gyengébbek, így könnyedén legyőzheted őket, viszont ha a váraid felé veszik az irányt, akkor nagyon oda kell figyelned a csatákra; kemény ellenfelek.

Kujin-nal látogasd meg a 10-es pontnál lévő Memória Mestert, aki segít hogy a képzettségeidet újra felvehesd. A D1-es varázstárgyat is érdemes megszerezned, további egy világítótornyot is találhatsz errefelé. Mikor készen állsz a végső csatára, menj a 11-es ponthoz, idézz egy hajót és irány a 12-es! Idézd meg a szükséges lényeket, látogasd meg a morál és szerencsenövelőket, már csak Grok (13) választ el a pálya végigvitelétől!
A serege nagyobb jóval mint a tiéd, azonban ha vigyáztál eddig a küklopszaidra, azok képesek mindent egy ütéssel megölni...
Egy kiegészítés: a III-as portálnál találhatsz egy sárkányos varázstárgyat, egy gyűrűt, ezt megszerezheted, de elég valószínű hogy a türkiz játékos elviszi előled


Harmadik küldetés: Ég Apa Tomboló Haragja
Méret: nagy
Szintkorlát: 22
Nehézség: 2/5

Ezen a pályán Gotai-t irányíthatjuk ismét, és a feladatunk meglehetősen egyszerű: meg kell ölnünk minden embert. Összesen hat Haven város van a térképen, három piros és három kék. A két ellenség szerencsére nincs szövetségben egymással, így neked nem egyszerre kell megküzdened velük. Mivel az AI nincs a helyzet magaslatán ebben a küldetésben, cserébe a semleges lénycsoportok igen erősek és sokan vannak. Nagyon sok hasznos dolgot találsz a pályán, ezeket mind vedd mielőtt megsemmisítenéd az ellenséget. (kék s-sel vannak jelölve a fontos dolgok)

Válaszd a 6000 arany bonuszt az elején. Egy igen fejlett várossal indulsz (A), és birtokodban van pár lénytermelő épület is. A fa- és kőbánya szabadon elfoglalható, a várostól délkeletre van egy csapat goblin, akik örömmel csatlakoznak. Vegyél a kocsmába egy új hőst, ha sok kentaurja van akkor szerencsésnek mondhatod magadat. Nézd meg a második szintű varázstornyot is. Ha nem kaptad meg a Rettegj az üvöltésemtől harci varázslatot, tanácsosabb újraindítani a küldetést, mivel ez igen fontos lesz neked a továbbiakban. Közvetlenül melletted van egy igen gazdag terület (1). Ezt egy erős blokk védi, de a kentaur nomádokkal és goblin csapdarakókkal és a harcosokkal könnyedén legyőzheted őket. Foglald el az összes itt található bányát. A kristálybánya délnyugatra található a várostól, a 2es pontnál egy meglehetősen gyenge démon csapaton kell átverekedned magadat. Ha meglátogatod a kilátót, láthatod, hogy egy katapult van a folyónál, két hét múlva lőni kezdi az épületedet. A legrövidebb út a katapulthoz a hajógyár bevételével kezdődik, azonban azt főnixek védik, ez a csapat igen erős a játék ezen szakaszában. Van egy másik lehetséges útvonal is. Először foglald el a kristály- és higany bányát a kikövezett úton, és gyújtsd fel útközben a kunyhókat. Minden felgyújtott kunyhóért kapsz pénzt, és ha végeztél az összessel, akkor Gotai kap +2 Támadás értéket. Gotai-jal menj vissza a fővárba erősítésért, ne lepődj meg hogy gyenge ellenséges hősök tűnnek fel, a pálya nagy részében jelen lesznek, Gotai könnyedén legyőzi mindegyiket.

A második hét elején az új seregeddel elindulhatsz a kék városok felé. Elsőnek a B várat semmisítsd meg, igen gyenge védelme van. Miután porig romboltad, kapsz rengeteg nyersanyagot, ezekből építsd fel a küklopsz épületét a főváradban. Menj az I teleporthoz, és irány a C vár! Ezt is foglald el, és a vár mellett megtalálhatod a katapultot is, aminek ugyanaz lesz a sorsa, mint a várnak. Gotai menjen vissza a főváradba, és vegyél neki talizmánt (3ik szintűt), és tanulja meg a Harci Kiáltásokat is. A II-es portálon keresztül is hazajuthatsz, ezt a B vártól délre találod. Az E várat is foglald el mihamarabb, ez időtájban a piros játékos is megjelenik és vadászik a gyengébb hőseidre. A II-es portálon keresztül könnyen hazamehetsz, így meg tudod védeni az A váradat. Ideje hogy a piros is megismerje a barbárok erejét! Az E várat két útvonalon is megközelítheted. A 3as hídon keresztül, és a III-as portálon keresztül is.

Miután könnyedén leromboltad a várost, már csak kettő maradt. Az F várat érdemesebb előbb elfoglalni, mivel az fejlettebb. Itt is befejezheted a pályát ha elfoglalod az utolsó várat is, a G-t. De rengeteg dolgot találhatsz még a pályán amit érdemes megszerezned.

A IV-es lépcső az V-ös portálhoz vezet, ami egy törpe kincstárba vezet téged. Itt találsz varázstárgyakat, kincseket és skill növelőket is.

Az ogre varázstárgyakat O1 és O2-vel jelöltem a térképen. Az oroszlános varázstárgyakat L betűvel láttam el. Az L3 koronát egy megdöbbentően nagy csoport hetedik szintű lény őriz. A küklopszokkal és a Törzsfőnökökkel legyőzheted őket. A Törzsfőnökök képességet kipróbálhatod most, megdöbbentő hatása lesz. A D2-es varázstárgy is hasznos lehet; a paraszt kunyhókat piros P-vel jelöltem. Az 5-ös pontnál lévő Memória Mentornál kicserélheted a képzettségeidet. Én ezeket javaslom neked: tripla ballista, Lángoló nyilak, Gyorsaság aurája, Harci szellem és a Barbár szerencse. Ha végeztél semmisítsd meg az utolsó piros hősöket, és vége a pályának.


Negyedik küldetés: Földanya Bölcsessége
Méret: normál
Szintkorlát: 26
Nehézség: 1/5

Ezen a pályán ismét Kujint irányíthatod, és ezúttal sokkal könnyebb dolgod lesz. Gyakorlatilag a pálya egyik sarkából kell a másikba elmenni, közben végignézted sok átvezető filmet, és persze meg kell vívnod pár csatát is. Jó hír hogy a pályán található barbár egységek mind ingyen csatlakoznak hozzád, gondot egyedül a semleges csapatok gyors növekedése okozhat, a végére elég lénynek kell összegyűlnie, hogy könnyedén legyőzd a az ellenfél főhősét. A főcsatáig próbáld meg elérni a lehetséges maximális szintet, hogy a későbbiekben jobb dolgod legyen. A pálya során egyedül a pénznek van jelentősége, szükséged lesz, hogy felfejlesztd a katonáidat. Kezdésnek teljesen mindegy mit választasz, a játékstílusodtól függ hogy melyiket részesíted előnyben.

A pálya elején menj délnek az úton, az 1-es pontnál találsz egy leomlott hidat, ami a kijárathoz vezetne, de mivel használhatatlan a hosszabb utat kell választanod. A térkép négy részre van osztva, mindegyikben van egy főküldetés, amit egy látnok ad, ha teljesíted, akkor mehetsz tovább a következő részre.

Első negyed: a kezdősereged meglehetősen kevésnek tűnik a többiekkel szemben. Szerencsére a sárga betűvel jelölt lények csatlakoznak hozzád, és velük könnyedén legyőzhetsz mindenkit. Az íjászokat és varázslókat kerüld el, a veszteségek minimalizálása végett. A piros sátrat mindenképpen látogasd meg. (piros K) A D1 pontnál lévő varázstárgyat vedd fel, és irány a Látnok kunyhója, aki a következő részre repít. (2es)

Második negyed: menj északra és találsz egy csapat kentaurt. A piros kaput (G) kinyithatod és megtalálod mögötte az Oroszlán Koronát. A D2-es tárgyat is vedd fel, vigyázz egy csapat succubus védi, akik egy eseményben rejtőznek. A tavat az óramutató járásával ellentétes irányba járdd be. A 4-es pontban találod a Látnokot, aki egy orgyilkos megölését kéri az áthaladáshoz szükséges kártyához. A kunyhótól délkeletre találod őket. Látogasd meg a kék sátrat is (kék K). Ha teljesítetted a feladatot irány a Látnok! Ne feledd a pályán a sárga betűvel jelölt csoportok csatlakoznak hozzád!

Harmadik negyed: Vedd fel az erősítésként érkező lényeket, látogasd meg a sárga sátrat (sárga K). Nyisd ki a kék kaput (kék G), és megtalálod Urgash gyűrűjét, amivel mehetsz is a Látnokhoz aki átenged az utolsó részre.

Negyedik negyed: a T-vel jelzett piacon beválthatod a nyersanyagaidat pénzre, a 9-es varázstárgy kereskedőnél vehetsz hasznos dolgokat. A piros X-szel jelölt templomot látogasd meg, az épület hasonló egy sárkány utópiához, sok kincset, varázstárgyat kaphatsz, ha győzöl.

A 10-es pontban a kunyhót látogasd meg, 40 Törzsfőnököt vehetsz itt. A sárga kapu mögött (sárga G) megtalálod Urgash sisakját. A 11es pontban lévő Memória Mesternél megint újrarendezheted a képzettségeidet, ha szeretnéd. Végül a 12-es pontban felfejlesztheted a harcosaidat, ehhez volt szükséged sok pénzre. Készen állsz a végső csatára, kövesd az utat északra, és menj fel a dombra. Itt Alastor megtámad seregével. Hamar megérteteted vele hogy ki is az igazi úr a földön.

Hiszed vagy sem, Kujin fog megjelenni a végső kampányban, nem Gotai. Most egy opcionális leírást adok azokról a képzettségekről, amiket érdemesnek tartok felvenni neki:

- Mester Vértombolás (a Hatalmas csapástól szabadulj meg, a másik kettő maradhat)
- Mester Támadás (Harci Láz, Megalázás)
- Mester Vezetés (Toborzás, Gyorsaság Aurája, Harci Düh)
- Mester Szerencse (Ellenállás)
- Mester Sötétség Hárító (Sötétség Hárítás)


Ötödik küldetés: Vadászat a vadászra
Méret: nagy
Szintkorlát: nincs
Nehézség: 4/5

A végéhez érkezett a Stronghold kampány, ami egy a mindenki ellen pályában csúcsosodik ki. Az ellenfeled három szövetséges, akiknek hat vár van a birtokukban. Nagyon nehéz dolgod lesz, de közel sem lehetetlen!

A kezdővárad (A) egy viszonylag biztonságos helyen van. Tőled nyugatra találod a B várat, ami egy semleges barbár vár, mihamarabb foglald el és építsd fel, hogy kiegyenlítsd az erőket.
A hozzád legközelebb lévő ellenséges vár a C, ezt nekromanták uralják, és számíthatsz tőlük pár igen korai támadásra a fővárad ellen. Hatalmas mennyiségű semleges lénycsoportok választanak el benneteket, ez a gépnek kedvez, aki nagyon erős hősökkel indul, és gyorsan építi a városait. Szóval nem lesz nekik probléma, hogy igen korán megtámadjanak téged. A pálya kulcspontja a D Academy város, aki birtokolja ezt, az egyszerre képes fenyegetni mindenkit. A várat narancssárga helyőrségek védik, amik nehézzé teszik az elérését. A végső célod hogy a H várat elfoglald a narancstól.
A két főhősöd, Gotai és Kujin mostanra nagyon erős lett, ideális felállás ha Kujint meghagyod várad védelmére, míg Gotai-t ez ellenség felé irányítod majd. Az alapfelállás szerint már az első héten érkeznek az ellenséges hősök ellened szép számmal, nagyon kényelmetlen lesz így harcolni. Szóval egy olyan leírást közlök veled ami nagyon agresszív, és kicsit kockázatos. Gotai-nak mindenképpen rendelkeznie kell a Tripla Lángoló Ballistával és a Reszkess a kiáltásomtól képességekkel illetve harci kiáltással.

Kezdetnek válaszd a két küklopsz bonuszt, és rögtön vegyél egy új hőst. Adj minden embert Gotainak, és támadd meg a blokkoló lényt közted és a türkiz között. A ballistád egyedül elrendezi a dolgokat, szóval ha nem szükséges feleslegesen ne kockáztass lényeket. A türkiz megtámad mihelyt beérsz a területére, azonban megfeledkezik arról hogy van egy ballistád ami ellen nincs orvossága, vedd be a várat az ötödik nap környékén és már csak 5 van vissza! Ezen a ponton a piros és narancs közeledik feléd, lehetséges, hogy egy közülük megtámad a C várban. A másik az A vár felé veszi az irányt, tetszőleges sorrendben intézd el őket, arra ügyelj hogy a főváradat ne foglalják el soha, egy kis időre a C várost fel is adhatod, hamar visszafoglalhatod majd. A hősök nem ellenfelei a ballistának!

A következő célod a D vár elfoglalása. Két útvonalon közelítheted meg, igazából lényegtelen hogy melyiken, de én mégis inkább azt javaslom hogy a 2e helyőrség felé menj. Egy hőst küldj Gotai után, hogy felszedegesse a jóságokat. A D várost 2. héten el tudod foglalni, jó néhány kentaur árán, de ezzel megakadályozod a narancs hősök áramlását egy időre. Nagyon gyorsan indulj az E vár irányában, mivel minden hős kiszaladt onnan, védelem nélkül maradt, és valószínűleg nem érnek vissza, ha elfoglaltad már csak három van vissza!
A probléma itt kezdődik, mivel a piros megpróbálja elfoglalni a védtelen váraidat, és ugye nem lehetsz egyszerre mindenhol. Egy gyenge hőssel próbáld meg elcsalogatni őket. Használd a Várkapu varázslatot, hogy visszaérj a váraidba, ha sikerrel jársz és nem tud egyetlen várat sem elfoglalni, akkor a hét végeztével eltűnik a piros!

A harmadik hétre négy vár birtokosa lettél, és most van rá időd hogy a B várat elfoglald Gotai-jal. Az új heti erősítést juttasd el hozzá láncon, javaslok egy jó fejlesztési tervet a lényeidre: Goblin Vadász, Kentaur Nomád, a harmadik helyre Törzsfőnököket tegyél majd, Ég leánya, Törzsfőnök, Paokai, Vad Küklopsz. Asha könnyét is kiáshatod a pályán, az épületet az A várban építsd majd fel.

Következhet az E és F várak. Az ellenfelek egyre erősebbek lesznek, és bajokat növeli hogy rendelkeznek az Isteni Büntetés varázslattal, ami komoly károkat okozhat. Az a-a és b-b portálokon keresztül könnyen elérheted a G várost, ám ezt egy igen elrettentő lénycsoport védi. Vidd csak a küklopszokat, 6*1 törzsfőnököt, és csodáld az eredményt, ahogy a küklopsz megállíthatatlanul söpri el őket!
A pályán minden vár környékén találhatsz számos képesség növelőt, vagy varázstárgyat, esetleg egy mellékküldetést adó kunyhót. Ezeket nem részletezem, magad döntsd el hogy miket tartasz fontosnak a főcsata előtt, és hogy mennyi időt szeretnél még a pályával tölteni.

Ha összegyűjtöttél egy megfelelő számú sereget (250-300 Törzsfőnök és 60-70 küklopsz), máris megtámadhatod a H várost! Ne vigyél más egységet csak a Küklopszokat és a Törzsfőnöket, hat felé vedd a Törzsfőket és a speciális képességükkel gyorsítsd és erősítsd a küklopszot, és az ellenfélnek reagálni sem lesz ideje.

Mikor elfoglaltad a G várost megjelenik az igazi ellenség Alaric, északkeletre a 7-estől. Hamar eléri a B városodat, ezért ajánlatos hogy az A várban építsd fel Asha Könnyét. A dupla portálnak hála nagyon hamar visszaérhetsz a városhoz, és legyőzheted Alaricot, aki csak látszólag gyenge, valójában igen jó értékekkel és hatalmas sereggel rendelkezik. Általában az Isteni Büntetést alkalmazza, ha tartasz tőle akkor a Memória Mentornál (16) felveheted a Fény Mágia Hárítót Mester szinten. Gotai mostanra nagyon erős lett, erősebb lett mint az alapjáték főellensége a démon császár! Szóval könnyedén megnyerheted a végső csatát, nincs mitől félned.

Gratulálok hogy megnyerted ezt a viszonylag nehéz kampányt! Készülhetsz a végső megmérettetésre!

    ugrás a lap tetejére vissza az előző oldalra


Powered by Heroes Team