Heroes5 HoF - 2. kampány

Első küldetés: A határvidékek

Méret: kicsi
Átvihető hősök: Wulfstan
Szintkorlát: 12
Nehézség: 2/5
Elsődleges célok
- tarts meg legalább két várost
- toborozz a seregedbe legalább 300 Őrt
- Wulfstan nem halhat meg

Másodlagos célok
- építs egy első szintű Rúna Oltárt a városodba


A hősöd Wulfstan, akivel már találkozhattál az előző hadjáratban. Logisztikával és Terepismerettel kezdi a játékot, ami igen hasznos lesz majd a jövőre nézve.

Három fejlesztetlen várossal kezdesz (A, B, C), Wulfstan a B város közeléből indul, ami egy szinttel fejlettebb, mint a többi. A feladatod hogy megvédd a városaidat a Haven támadásoktól, és közben képezz ki egy nagyobb sereget.

A pálya azzonnal véget ér mihelyt 300 Őrt sikerült a seregedben tudni. Mivel három várad van, és a pályán három külső toborzóhely is található (kávészínű D), a küldetést a 3-4. hét környékén teljesíteni tudod majd. Használd a karavánokat!

Kezdő bonusznak a Medve Lovasokat ajánlom, magas védelmük és életerejük miatt a kezdeti csatáidban nagy segítségedre lesznek.

Először építs egy Törpe Barakkot és Wulfstannal vedd is ki mind a 18 Törpét. Tőled jobbra látsz egy kóbor törpe csoportot, akik pénzért csatlakoznak majd. A pályára jellemző hogy a semleges lények száma nagyobb a megszokottnál. A B városodtól délre találsz egy csoport Parasztot, ideális lények hogy kicsit gyakorolj az új lényekkel. Használj 1-es stackokat, hogy elvond az ütést tőlük, vagy hogy blokkold az útjukat. A Medve Lovasaid jól bírják az ütést, nem kell féltened őket annyira.

Nézzük át hogy mely épületekre lesz szükséged a pálya során!
- Törpe Barakk: mindhárom városodban húzd fel, ők alkotják majd a csapatod fő ütőerejét. A B városodban fejlesztd fel az épületet, és képezz ki minél több Őrt az első ellenséges hőssel való ütközet előtt; ez a 11. nap környékére várható
- Pengék Barakkja: ez a Lándzsavető harcosokhoz szükséges, építsd meg amilyen hamar csak tudod
- Városház: a több bevételhez szükséges, megéri felépíteni, pár nap alatt visszahozza az árát
- Citadella: ezt csak a B városba szükséges felépíteni; növeli a lényszaporulatot és várad védelmét is
- Rúna Oltár: az egyes szintű oltárt érdemes megépítened, hasznos rúnákra tehetsz szert benne
- Varázstornyok: a B városban harmadik szintig a többiben elég egyes szintig; a hősöd nagyon magas varázserővel fog rendelkezni, minden pusztító mágia hasznos lehet, továbbá a Lövedék Eltérítés varázslat is nagyon fontos

A második napon a B városban építs első szintű tornyot, és tanuld is meg a varázslatokat belőle. Bármelyik támadó varázslat hasznos lesz az utad során. Ezután foglald el a Fa és Kőbányát a 2-es pontnál. Tehetsz egy kitérőt is a többi városod felé, hogy összegyűjtsd a többi első heti sereget.
Ezek után rád van bízva, hogy mit is teszel a pályán. A B városodba fognak jönni az ellenséges hősök. Az első ellenség Vittorio lesz, nem igazán jelenthet gondot; a csata előtt vegyél egy lőszerkocsit és a csatában először az íjászait semlegesítsd. Ha legyőzöd őt, akkor a többiek nem lehetnek akadály a számodra.

Mielőtt összegyűjtenéd a 300 Őrt, próbáld meg elérni a szintkorlátot. A Pusztító és Fény mágia nagyon fontos lesz majd az utad során.


Második küldetés: Az orvtámadás

Méret: normál
Átvihető hősök: Wulfstan
Szintkorlát: 16
Nehézség: 2/5
Elsődleges célok
- pusztítsd el Asbrandot két héten belül
- szabadítsd fel a törpe dwellingeket két hónapon belül
- verd vissza a birodalmi támadást
- Wulfstan nem halhat meg

Másodlagos célok
- foglald el a 4 aranybányát


Az elején választhatod a Medve Lovasokat vagy a Becsület Páncélját is, én az utóbbit javaslom. Az első feladatod hogy foglald el az A várost két héten belül. Ez nem olyan nehéz, hiszen van Logisztikád és az út is a városhoz vezet. Az 1-es pontnál vegyél fel egy csapat "golyófogót" és kövesd a havas ösvényt délnek. Három csoport farkast látsz majd, vigyázz a speciális képességüknek köszönhetően nagyon erősek. A rúnák nagyon hasznosak tudnak lenni, főleg a Roham rúna az íjászok ellen.

Használd ki a Dühöngők speciális képességét. A támadóerejük ijesztően megnő ha alkalmazod. A 2-es helyőrségben számos íjász egységet találsz. A Medve Lovasokkal blokkold őket, így kis veszteséggel megnyerheted a csatát. Utána látsz egy csoport farkast, akik egy varázstárgyat őriznek: a Csizmát. Erre nem annyira van szükséged, mivel van Terepismereted és a pálya a során szinte végig úton haladsz majd.

A föld alatt harcolhatsz majd egy élőhalott sereggel is, Lidércekből és Lichekből áll a sereg. A legyőzésük számodra már csak ujjgyakorlat lesz.

Miután legyőzted őket kövesd az utat délnek hogy beléphess a csodálatos csarnokba. Menj nyugatnak az A város felé. Az utad alatt elfoglalhatsz egy kőbányát és kiszabadíthatsz egy csapat Dárdavetőt. A várost egy ellenséges hős védi: Lorenzo. Ha eddig vigyáztál a lényeidre, akkor nem jelenthet gondot a legyőzése.

Miután bevetted a várat kapsz egy újabb feladatot, hogy szabadítsd fel az összes törpe épületet 2 hónapon belül. Ezeket pici négyzetekkel jelöltem a kistérképen. A törpe bányát se felejtsd ki északon ez egy random nyersanyagbánya. A küldetést gyakorlatilag egy hónap alatt meg lehet csinálni. Nézzük, hogy mit is kell tenned a pálya megnyeréséhez:
- a seregedbe rengeted Dárdavetőt és Medve Lovast toborozz, továbbá próbálj meg magas szintű egységeket is kifejleszteni, a pénz miatt ne aggódj lesz elegendő aranyad a megvételükhöz
- foglalj el minden bányát a pályán, hogy az építkezésed zavartalan legyen
- építs Országházat amilyen gyorsan csak lehet
- foglald el mind a négy aranybányát (sárga G)
- a pálya végére próbáld meg a maximumra fejleszteni a Fény és/vagy Pusztító mágiát, és a varázstornyokat is építsd fel, ha tudod a Rúna mágia Szentélyeit is fejlesztd ki

A bányákat és lénytermelő épületeket Lázadó egységek védik. A Zelóták kemények, a többi egység nem okozhat gondot. Ha megközelíted az 5-ös pontot, akkor hirtelen egy zöld gáz vesz majd körül, jótékony hatással lesz majd a morálodra és szerencsédre.

Ha elfoglaltad az összes épületet, egy új küldetést kapsz. Egy újabb ellenséges hőstől kell majd megvédened a városodat. Két hős érkezik majd: Andreas és Lorenzo. Mindkettő elég magas szintű, de ha minden egységedet megvásárolod, akkor könnyedén legyőzhetőek!


Harmadik küldetés: A gerillák

Méret: normál
Átvihető hősök: Wulfstan
Szintkorlát: 22
Nehézség: 4/5
Elsődleges célok
- szabadítsd ki a bebörtönzött hőst 3 héten belül
- foglald el Merasgart
- pusztitsd el az Arany karavánt
- Wulfstan nem halhat meg

Másodlagos célok
- segíts Helmarnak elmenekülnie erről a vidékről


Kezdéskor válaszd a 30 Dárdavetőt, vagy ha a Támadásod nagyon alacsony, akkor a varázstárgyat. Az 1-es pontnál kezdesz Wulfstannal. Az első feladatod, hogy kiszabadíts egy hőst a börtönéből három héten belül. (2-es) Elég időd van, hogy útközben meglátogass minden skill növelő helyet, elfoglalj minden bányát és toborozz pár egységet a csapatodba.

Egy ellenséges hős őrjáratozik a főutakon. A serege a nehézségi szinttől változik. Javaslom, hogy ne nagyon keveredj vele összetűzésbe, maradj mindig távol tőle az elején.

Először indulj délkeletre. A négyzet alakú területen láthatsz három csoport Őrt. A kérdésükre igennel válaszolj, ekkor eltűnnek de megjelennek helyettük a térképen más törpe egységek akiket majd bevehetsz a seregedbe.
Menj keletnek, és fordulj majd délnek, tarts egyenesen a börtön felé. Ha megvan a Feltámasztás varázslatod, akkor könnyedén el tudod foglalni az út mentén található bányákat. A 4-es pontnál egy nagyobb csapat Dárdavető csatlakozik hozzád, ne hagyd ott őket!

A második hét elején feltűnik a színen egy kék hősnő is: Freyda! Láthatod, hogy megérkezik, meglátogat egy skill növelőt, bevesz egy várat majd eltűnik a pályáról.

A börtönből Helmart tudod kiszabadítani. Épségben ki kell vezetned a felszínre. Vigyázz, nehogy Andreas (az őrjáratozó hős) elkapja! Őt nem tudod irányítani, egyedül elindul a kijárat felé. Egy kisebb serege van, így könnyen lehet, hogy elbukik valamelyik kóbor lénycsoport ellen. Próbáld meg előbb elérni az ellenséges lényeket és győzd le magad. Ha Helmar kijutott, akkor 50 Dühöngőt kapsz jutalmul!

A következő feladatod, hogy elfoglald az A várost, Merasgart. Ezt a várat Valeria, renegát hős védi. Haven és Törpe egységekkel is rendelkezik. Igyekezned kell minél hamarabb megtámadni őt, mivel a seregében lévő sárkányok szaporodnak, ami nem jelent neked jót! A csata nagyon nehéz magasabb szinteken, az ellenséges hős erős lesz, és meglepődve láthatod, hogy te nem leszel annyira erős, mint szeretnéd. A Pusztító mágia elengedhetetlen a győzelemhez. A csatában az íjászaid semmit sem érnek. (az 5-ös pontot mindenképpen látogasd meg és az I-es lépcső túloldalán is hasznos dolgok rejtőznek)

Ha bevetted a várat láthatod, hogy minden épület fel van benne építve, kivéve a lénytermelő épületek. A sárkány szerencsére fel van húzva, mikor velük harcolsz, vigyázz hogy immúnisak számos mágiára. Megkapod a Karaván elpusztítása feladatot. A 7-es pontból indul és a 8-as pontba tart. A Karaván 7 nap alatt ér át a pályán, igyekezz megsemmisíteni, különben a küldetésed kudarcba fullad!

Pár skill növelőt találhatsz a felszínen (kék R). A kis animációt figyelmesen nézd végig, hasznos információkat találhatsz benne! A karaván megsemmisítése előtt lesz egy kis időd tápolni magad. A Mágia Iskoláját és a Sárkány Utópiát ne hagyd ki! Az Arany Karavánt nem védi jelentős sereg, könnyedén legyőzheted. Gratulálok hogy megnyerted ezt a nehéz pályát!


Negyedik küldetés: A fivérek

Méret: normál
Átvihető hősök: Wulfstan, Duncan
Szintkorlát: 26
Nehézség: 2/6
Elsődleges célok
- Wulfstan nem halhat meg
- Találkozz Duncan seregével
- Pusztítsd el Tor Hrallt
- Verd vissza Rolf támadását

Másodlagos célok
- egészítsd ki a sereged Törpékkel


A pályán Rolf ellen fogsz küzdeni, aki Wulfstan féltestvére. A főküldetések könnyedén teljesíthetőek pár nap alatt, de a mellékküldetésre kell szánnod egy kis időt.

Kezdéskor válaszd a 6 Thanet! Nagyon hasznos lények, speciális támadásuk nagyon erőssé teszi őket. A hősöddel az 1-es pontnál indulsz. A célod hogy az átellenes sarokban lévő várad elfoglald (A város). A kezdősereged kellően erős hogy csak végigszaladj a várhoz, az útközben lévő csapatokat nem szükséges bevenned a seregedbe. Nézzük ezt a gyors utat!

Kövesd a főutat nyugatnak, fordulj délnek. Ha eléred a 2.es pontot Rolf megjelenik. Nevetségesen gyenge a serege, pár tűzgolyóval elintézheted a csapatait. Folytasd az utad délnek és támadd meg a csoport Bajnokot. Ha van Tűzgolyód és/vagy Feltámasztásod, nem lehet gond a csata. Folytasd az utat délnek és látsz egy sereg Bukott Angyalt. Őket is könnyen a Pokolra küldheted, akárcsak a Bajnokokat.

Menj továbbra is délnek (sárga W-vel jelöltük a boszorkány kunyhót). Menj tovább az úton nyugatnak, majd északnak. Mikor elérsz a 3-as pontig Duncan megjelenik és csatlakozik hozzád! Egyesítsd a seregeiket és az erősebb hőssel támadd meg az A várat! Itt a pálya véget is ér.

A lassabb utat is választhatod, Duncan csatlakozása után fejlesztheted mindkét hősödet, nagyon sok felfedezni való van még a pályán!


Ötödik küldetés: László

Méret: normál
Átvihető hősök: Wulfstan, Duncan
Szintkorlát: 29
Nehézség: 2/5
Elsődleges célok
- foglald el Horncrestet, a Duchy Szövetség fővárosát
- győzd le Lászlót
- Wulfstan és Duncan nem halhat meg


A pálya ismerős lehet számodra. Ez ugyanaz a map, ami szerepelt az előző hadjáratban is. László nem annyira erős, mint Valeria a harmadik pályán. Két várral rendelkezik, ezért ne nagyon hagyd hogy nagy sereget gyűjtsön. Ha későn támadsz akkor a seregbeli fölénye behozhatatlan lesz számodra. (ha nincs meg a 2.1-.es javításod akkor számíthatsz korai támadásra, ami igen kellemetlen lehet tekintve hogy hatalmas sereggel indul László, de a patch ezt a hibát orvosolja)

A felfedezést kezd a tőled északra lévő területekkel. Megtalálhatod mind a négy Törpe király ereklyét, összesen 15 pontnyit javíthatsz a tulajdonságaidon. Kiáshatod az kiegészítő során először Asha Könnyét. A pálya nem minden elemében hasonlít a Freyda kampány pályájára. A portálok nem működnek, így nem is érdemes foglalkoznod velük.

Az elején a varázstárgyat nem érdemes választanod, a Feltámasztás (ha még nincs) nagyon ajánlott, az arany se jön rosszul. A hőseiddel az A várostól indulsz. A B várost kell elfoglalnod, és legyőznöd Lászlót, aki a 2-es pontnál van. Nem nagyon tud mozogni az első két hétben, mivel főnixek mögé van bezárva, általában a harmadik héten szokott kitörni.

Ahhoz hogy hozzájuk eljuss át kell majd törnöd a 3-as helyőrségen. Ebben Dungeon lények vannak, meglepően kevesen.

Ha gyorsan véget akarsz vetni a pályának, könnyen megteheted; győzd le a helyőrséget, utána foglald el a B várost, és utána várd meg, míg László kiszabadul és győzd le őt is!

Ha türelmes vagy, sok érdekességet találsz a pályán. Először is: az obeliszkeket. (narancssárga Oi-vel vannak jelölve) A törpe ereklyék kék D-vel vannak jelölve. Ha kiástad Asha könnyét, akkor az általa felépíthető épület segítségével nagyobb lény szaporulatot érhetsz el, mint amennyi Lászlónak van, a két várából! A skill növelőket is látogasd meg ha kedved tartja. Ha végeztél az északi terület kifosztásával, szedd össze az összes katonádat és irány az ellenség! Ez körülbelül egy hónapig tarthat, míg felveszel mindent.

László nem jelenthet gondot, mivel hatalmas sereged van és a hősöd is meglehetősen erős lesz ekkorra. László legyőzése után megnézhetsz pár kisfilmet, amik igen meglepőek.

Gratulálok hogy megnyerted ezt a hadjáratot!

    ugrás a lap tetejére vissza az előző oldalra



Powered by Heroes Team