Heroes5 - Sylvan kampány


Sylvan kampány: 1. A menekültek

Célok:
- Tartsd meg a határokat!
- Ne lépd át a birodalom határait!
- Findannak életben kell maradnia
- Pusztítsd el a démon sereget
- Foglald vissza a határerődöt
(Ha elfoglalta volna az ellenség)
Továbbvihető:

- Findan (max szint: 12)
Kezdő bónuszok:
- 2 Druida mester (Druid Elder)
- 4 Mestervadász (Master Hunter)
- 10 Kristály (Crystal)
Térkép: sylvan1

Bónuszok
A Mestervadászok a legjobb lények a összes hármas szintű lény közül. Őket választd a druidák helyett, jobban megéri. A Mestervadászokból hamarabb tudsz sereget toborozni.

Végigjátszás
A valódi célod nem lesz világos a pálya elején. Azt hinnéd, hogy ez egy védekező térkép lesz, ahol a célod feltartani az élőhalott hordákat. De valójában teljesen figyelmen kívül hagyhatod a nekromantákat, és készülhetsz egy meglehetősen kemény inferno csapat érkezésére, akiket Biara vezet. Az ellenséges hős a második hónap első heteiben érkezik. A pályán érdemes koncentrálni a magas szintű infeno lények megölésére, hogy ők legyenek a hős kedvelt ellenfelei. A kezdőváradat meg fejlesztd fel ameddig csak tudod. Findant pedig tápold fel a lehetséges maximumra.

Először foglald el a Vadászkunyhót (Hunter Cabin) (1). Ezzel a sereged kellően erős lesz a játék elején.
Foglald el a fa- és kőbányákat, a 2-estől északra és az 1-estől keletre. A fejlesztett lényépületek meglehetősen drágák a várban. Kicsit gyengének és kevésnek érezheted a csapatod. Itt egy taktika a játék elejére, a Tündérekkel (Sprite):
Állítsd a Tündéreket a csatákban úgy hogy az ellenség csak éppen ne tudja elérni. Ekkor kezdd üldözni őket, és ezalatt a lövészeiddel és a hőssel végezhetsz velük. Ez a taktika csak azok ellen működik, akik kettőnél több lépésből érnek át.
Próbáld meg minél hamarabb elfoglalni a 2-es pontnál lévő Vadászkunyhót is. Ez attól is függ, hogy milyen lény őrzi, ha túl erős, ne kockáztass. Nagyon figyelj a hős fejlesztésére is! A 3-as pontnál van egy Magaslati Erőd (Hill fort), ahol felfejlesztheted a lényeidet. Ha lefelé folytatod az utadat, akkor a 4-es helyőrségből feltöltheted a sereged. Ez a dolog egy kicsit bug szagú, de kihasználhatod, ha gondolod. A pályát csak akkor veszíted el, ha a világoskék játékos elfoglalja két helyőrségedet is. Szóval, ha egy Helyőrségből kiveszed a csapatokat, abból még nem lehet baj. De ehhez a legnagyobb odafigyeléssel kell csatáznod a maradék Helyőrségekben, ha nem akarod elveszíteni a pályát.

Javaslom, hogy Findannal vedd fel a Szerencse (Luck) és a Logisztika (Logistics) képzettségeket. A Szerencse képzettségből elérheted majd az Az Elfek Szerencséje (Elven luck) képességet, ami nagyon hasznos lesz. A Boszorkánykunyhókba (Witch hut) ne menj be. Általában értéktelen képzetségeket kínálnak fel, és ezáltal felborul az egész fejlődési rendszer.

A pályán a 9-es és 10-es pontokat érdemes felderíteni még. A 9-esnél az Egyszarvúszarv-íj (Unicorn Horn Bow) található, ami megszünteti az íjászok távolsági büntetését. A 10-es pontnál egy aranybánya van. Biara a 6-os helyőrségnél jelenik meg a második hónap elején. Tarts egy hőst a Helyőrség közelében, hogy ha megékezik Biara, akkor ki tudd venni a lényeket, mivel nem okoznak veszteséget a Démonúrnőnek. Ő egyenesen a várad felé veszi az útját, amit 4 nap alatt el is ér. Próbálj meg minél több lényt felfejleszteni a Magaslati Erődben. Ha a Bosszúálló (Avenger) képességben az inferno lényeit helyezted előtérbe, akkor a főcsata nem lesz gond. Ha legyőzöd Biarát, véget ér a pálya.



Sylvan kampány: 2. A smaragdsárkányok

Célok:
- Gyűjts össze 20 smaragdsárkányt
- Findannak életben kell maradnia
- Foglald el az összes démon várost

Továbbvihető:

- Findan (max szint: 18)
Kezdő bónuszok:
- Darázsfelhő (Wasp Swarm); 5 mana
- 10 Tündér (Sprite)
- 2 Vadász (Hunter)
Térkép: sylvan2a, sylvan2b

Végigjátszás
Először javaslom, hogy nézzük át Findan képzettségválasztási lehetőségeit. Ha magas nehézségi szinten játszol, akkor a Fénymágia (Light magic) a leghasznosabb képzettség. A Feltámasztás (Resurrection) és a Tömeges Gyorsítás (Mass haste) nagyon hatékony varázslatok.
A Sötét mágia (Dark magic) is hasznos képzetség lehet. Az Őrjöngés (Frenzy), Vakság (Blindness) és a Bábjátékos (Puppet master) varázslatok nagyon hasznosak lesznek a későbbiekben.

A pályán a délkeleti sarokból indulsz egy várral, míg ez ellenfeleidnek 3 vár áll a rendelkezésére. Szóval az ellenségnek nagyobb lesz a hadserege, ha hagyod, hogy kifejlődjön. A célod 20 Smaragdsárkány (Emerald Dragon) összegyűjtése lesz. Először likvidáld a piros játékost, majd kezd el a sárkányok toborzását.

Ha megnézed a pályát, akkor észreveheted, hogy az inferno várak különböző szigeteken vannak, és egyikre sem egyszerű az odajutás. Két várhoz a földalatti járatokon keresztül juthatsz el, míg a harmadik várhoz csak hajóval tudsz eljutni.
Javaslom, hogy először az észak-keleti várat foglald el, mivel oda juthatsz el a legegyszerűbb módon. Az AI gyorsan építi a várost, úgyhogy siess a vár elfoglalásával.

Az első héten foglalj el minél több bányát, és a váradban koncentrálj a lénytermelő épületek felhúzására. A következő hét elején vedd ki az összes egységedet.
Érdemes még két hőst venni, az egyikkel felvenni az elszórt nyersanyagokat, míg a másikat a tengerre küldeni a kincsekért.

A 2. hét első napján szállj hajóba Findannal és vedd célba az 1-es pontot az észak-keleti szigeten.
Figyelj, hogy az ellenség el ne lopja a hajódat a Shalassa bárkája (Vessel of Shalassa) varázslattal. Neki nincs hajója (Megj.: de bizony van, de ettől függetlenül), ezért igyekszik a te hajóid valamelyikét megszerezni.

A második hét végére el kell, hogy érd az ellenséges várat. A védősereg nagyjából megegyező a tiéddel, de ez nem jelenthet gondot, közepes veszteséggel el kell tudnod foglalni a várat. Ha megvan a vár, egy jelenetet látsz és utána kapsz egy sárkányt. A várban fel van építve a Kapitólium (Capitol), ami nagy segítség. Továbbá a Raktár (Resource Silo) is hasznos, mivel valószínűleg még nincs kénbányád.
Most már két várad van neked is. Szerezd meg a Lények idézése (Summon creature) varázslatot, hogy biztosítani tudd a folyamatos utánpótlást. Ha visszamész a Sylvan váradba és felépíted a 3. szintű Máguscéhet (Mage guild level 3), akkor elérhető lesz a varázslat.

Menj a 2-es ponttal jelzett Földalatti kapuhoz (Subterranian Gate), amit valószínűleg Veremurak (Pit lord) őriznek. Nagyon kemény ellenfelek, vigyázz a Meteorzáporral (Meteor shower). A föld alatt két feljárat van. Az egyik a középső várba visz, míg a másik a dél-nyugatihoz. Választd a 3-as feljáratot, a fent lévő vár kevésbé védett.

A felszínen lesz egy mana feltöltő kút (Földöntúli kút), ezért nyugodtan idézhetsz a váradból lényeket. Folytasd az utadat északra és eléred a várat. A bevétele nem jelenthet gondot.
Az ellenség ekkor a megmaradt várából kisebb portyázó csapatokat küld ellened. Nincs szükség Findanra a vár megvédéséhez, meglehetősen gyengék az ellenfél hősei.
Vedd ki mindig a lényeidet az inferno várakból, hogy meg tudd védeni őket. Az ellenfél hősei sokkal gyengébbek.

Findannal elindulhatsz az utolsó vár bevételére is. Ne felejts el Sylvan lényeket idézni. A 4-es feljárón keresztül juthatsz a várba. Ha a felszínre jutsz, látsz egy Hajógyárat (Shipyard) a keleti parton. Vegyél egy hajót, és irány a dé-nyugati kontinens partja (6)! Kapsz újabb 5 sárkányt a partraszállás után. Az utolsó várat elég kemény harcban lehet csak bevenni. Ha elfoglaltad, felépítheted a sárkánytermelő épületet a Sylvan váradban. Nincs más dolgod csak megvárni míg lesz 20 Smaragdsárkányod.

A piros x-szel jelölt obeliszkek olyan helyeket mutatnak meg neked, ahol sárkányokat toborozhatsz. Ha odaérsz a sárkányok beállnak, mindig 3 darab.
Meglátogathatod a Boszorkánykunyhót (Witch hut) (7) és még két képzettségnövelő hely is említésre érdemes (8-as, 9-es).



Sylvan kampány: 3. A védelem

Célok:
- Foglald vissza Syris Thallát
- Findannak életben kell maradnia
- Tarsd meg Syris Thallát minden támadóval szemben
- Készítsd fel Syris Thalla helyőrségét!
- Szabadítsd ki Talanart és Diarelt

Továbbvihető:

- Findan (max szint: 24)
Kezdő bónuszok:
- 2 Ezüst Egyszarvú (Silver Unicorn)
- 30 Tündér (Sprite)
- Négylevelű Lóhere (Four Leaf Clover); +1 Szerencse
Térkép:
sylvan3

Végigjátszás
Újból egy hatalmas pálya! Bár ez nem annyira bonyolult, inkább egyszerű. Az egyszerű alatt azt értem, hogy a pálya szerkezete nem bonyolult, de a küldetés nehéz. A küldetés egy kötelező ostrommal indul, ahol a Sylvan fővárost kell megvédened. Ez az egyetlen csata ez egész kampány során, ahol nem nyerhetsz. Mielőtt meghalsz, az összes lényeddel a csontváz íjászokat támad, s így talán sikerül megölnöd azt a csoportot.
A vár eleste után Findannak kell megtámadni a várat. Ha az ellenség nem jön ki a fal mögül, akkor igen nehéz dolgod lesz. De szerencsére, ha megölöd az összes íjász egységét, akkor kijön a várból a többi egységével. Tehát előbb az íjászokat pusztítsd el!
A csata során valószínűleg elveszíted a Tündéreid nagy részét. A Smaragdsárkányokra (Emerald Dragon) vigyázz nagyon, mivel nem tudod pótolni őket sokáig, javaslom ne repülj be velük a várfal mögé.

Nézzük át mi is a helyzet, miután visszafoglaltad a várat. A világoskék az ellenfeled, akinek két vára is van, egy Sylvan és egy Necro. A Sylvan vára délnyugatra van a kezdőváradtól, nem is olyan messze. Minél hamarabb vedd be a várat! Azonnal indulj meg, miután elfoglaltad a fővárost.

A pálya nehéz része a következő: a lila játékos folyamatosan küldi a hőseit a kezdővárad ellen. (hasonlóan a Haven kampány 5. pályájához) Miután visszafoglaltad és ünnepled magad, már akkor megindul az offenzíva. Két nappal a vár visszavétele után már meg is jelenik az első ellenséges hős. Ezután már csak hetente vagy kéthetente jönnek, ez a nehézségi szinttől függ. A hősök seregének ereje egyre erősebb lesz.

A következőt javaslom a pálya végigviteléhez nehezebb fokozaton:
Az első napon vegyél egy új hőst és cseréld ki vele Findan seregét. Findant küld hajóba, míg az új hőssel meg tudod védeni a várat a lila hősöktől. Az íjászok jelentik a kulcsot a vár megtartásához. Findannak nem lesz szüksége rájuk, de a vár védelméhez elengedhetetlenek az vadászok és a druidák.
Vehetsz még egy hőst a vízi kincsek felszedésére.
A vár védelmére a vadászokat, druidákat, unikornisokat, treantokat, harci táncosokat használd. A sárkányt és a tündért nagyon szereti támadni az AI. Csak akkor használd őket, ha végképp nem megy a vár védelme. A harc védelme után kiválaszthatod hősödnek a kedvenc ellenségeit. Javaslom, hogy a licheket tedd a listára.
Eközben Findannal menj nyugatnak, majd délnek a világítótorony után. Köss ki az 1-es pontnál. A Sylvan vár csak kétnapi járóföldre van nyugatra. Findannal idézd meg a tündéreket és a sárkányokat a várból. Ez a két gyors repülő egység egyaránt alkalmas a vár bevételére és az ellenséges hős legyőzősére. Az első hét végeztével már két várad lesz, míg az ellenségnek csak egy.

A győzelem már nincs messze, apránként felmorzsolod az ellenállást. Kezdj el varázstornyokat építeni a váraidban. Ha megvan a Feltámasztás (Ressurrection) varázslat akkor nyert ügyed van, máskülönben javaslom, hogy kezd újra a pályát.
Van egy újabb kikötő és egy Vadászkunyhó a 2-es pontnál. Ha minden héten kiveszed a vadászokat, sokkal könnyebb lesz megvédeni a váradat a lila hősöktől.
Ha megvan a Feltámasztás varázslat, könnyedén áttörhetsz a 3-as és 4-es helyőrségen, csak a sárkányokat használva. Ha áttörtél a helyőrségeken akkor egy újabb opció nyílik meg a pályával kapcsolatban. Ki kell szabadítanod két börtönbe zárt hőst. Az első az 5-ös pontnál található. Talanar van a tömlöcben , aki egy igen erős hős, köszönhetően a képzettségeinek. Rendelkezik a Természet Szerencséje képességgel (Nature's Luck), amivel minden támadásához szerencse járul. Ha kiszabadítottad, küld vissza a fővárat védeni. Szerezd meg vele a Városi portál (Town portal) és a Lények idézése (Summon creature) varázslatokat. (lvl 5 varázstorony és lvl20-as hős)

A Necro várat egy igen erős nekromanta védi. Elég erős kell hogy legyen a hősöd a legyőzőséhez. Sárkányokat nem veszthetsz a csatában, még kelleni fognak.
Diraelt még ki kell szabadítanod, aki egy földalatti börtönben raboskodik (6). A lejárat a Necro vártól található délnyugatra. Ő is rendelkezik a Természet Szerencséje képességgel. Választd neki az Megvilágosodás (Enlightment) és a Fénymágia (Light magic) képzettségeket. Nagyon erős az idéző képessége. Ő maga az egyszemélyes hadsereg.

A maradék időt töltsd a hőseid fejlesztésével.

Ha gondjaid vannak pálya befejezésével, akkor tedd a következőt:
Findannal menj be a várba és a másik kettővel a vár elé. Vegyél egy új hőst, és ekkor véget ér a pálya. Valószínűleg szükséged lesz az 1.2-es patchre is.



Sylvan kampány: 4. A szigetvilág

Célok:
- Találd meg Tierut

- Findannak életben kell maradnia
- Mentsd meg Tierut
- Derítsd ki, miért támadták meg Tierut

Másodlagos célok:
- Gyűjts ősi varázstárgyakat
Továbbvihető:

- Findan (max szint: 30)
Kezdő bónuszok:
- 10 Harci Táncos (War Dancer)
- 8 Mestervadász (Master Hunter)
- 4 Druida (Druid)
Térkép: sylvan4a sylvan4b

Végigjátszás
Ez a pálya hasonlít a Nerco- és a Warlock kampány 4. pályájához. Itt nem lesz lehetőséged várat foglalnod, csak a kezdeti csapatoddal kell átverekedned magad az ellenséges lények százain. Ha Findan rendelkezik a Feltámasztás (Resurrection) varázslattal, akkor a pálya igen könnyen megoldható. A csaták csak az idődet rabolják; csak türelem és idő kérdése, hogy a küzdelem végeztével ugyanannyi egységed legyen, mint a kezdetén. A varázslat nélkül is teljesíthető a pálya, de az utolsó pálya nagyon nehéz lesz a varázslat nélkül.
A szigetvilág nagyjából megegyezik az Inferno hadjárat utolsó pályájával, ahol Agrael utazott Tieruhoz. Agrael látogatása óta különböző vulkanikus jelenségek voltak jelen a szigeteken. Nem csak hatalmas krátereket fogsz látni, hanem teljesen átalakított és új szigeteket. Az egyetlen dolog ami megmaradt, az a középső sziget Tieruval, aki magában meditál és várja az érkezésedet hónapról hónapra.

A pálya elsőre unalmasnak hangzik, de nem az. Rengeteg képzetségnövelő van a szigeteken, az összes pálya közül itt van a legtöbb. Szánj rá időt és látogasd meg mindet. Az ellenséges lények száma nem nő jelentős mértékben.
Van egy mellékopció is a pályán, mely szerint meg kell találnod az "Ősi varázstárgyakat", hogy segítsenek az élőholtak elleni küzdelemben. Ennek semmi értelme, mivel a pályán egy inferno hőssel fogsz találkozni (Biara), és a tárgyakat nem viheted tovább a következő pályára.
A szigeteken rengeteg ládát fogsz találni, választd a TP pontokat, pénzre nem lesz szükséged, elég ha 5000 aranyad van nagyjából.

Az elején választd a Mestervadászokat, de szerintem a szíved is ezt súgja. A pályát a délnyugati szigeten kezded, van egy hajó is tőled nyugatra, hajóra csak később lesz szükséged úgyhogy most menj a lépcsőkhöz tőled északra. A föld alá az 1-es pontnál érkezel meg. Kövesd az utat, és a 2-es pontnál menj fel a felszínre. A 3-as pontnál érkezel megint a felszínre, tőled északra van 2 alacsonyabb szintű Sylvan lénylakás. A szigeten szedj össze mindent, ezután irány vissza a föld alá.

Ezúttal kövesd az utat észak felé. A lépcsősor (4) egy újabb szigetre vezet (5). Találsz a felszínen egy Kereskedőhelyet (Trading post) és egy Magaslati erődöt (Hill fort) is. Fejlesztd fel a lényeidet, ha kell, add el az összes nyersanyagod. Menj a keleten lévő lépcsőkhöz, és megint a föld alatt találod magad, most a 6-os pontnál. Menj északnak és eljutsz egy elágazáshoz, menj balra és menj fel egymás után mindkét lépcsősoron. A 7-es és 8-as szigeteken szedj össze mindent. A 8-as szigeten találod az Egyszarvúszarv-íjat (Uniorn horn bow), ami a legjobb tárgy az íjászaidnak. A 8-as szigeten lévő egyirányú monolit visszavisz az elágazáshoz. Folytasd az utat keletnek egészen a 9-es lépcsőig. A következő szigeten rengeteg tennivalód lesz, szedj fel mindent amit csak jónak látsz. Az 'A' lépcsőn menj le. Először javaslom menj délnek a 'B' feljáróhoz, az újabb szigetet takarítsd ki, majd menj vissza a föld alá és irány a 'C' lépcső. Ezúttal a 'D' szigetre érsz, amelyről csak egy irányba mehetsz, mégpedig az 'E' lépcsőn. Ezután kövesd az utat északnak, és eljutsz az 'F' szigetre. Itt találsz egy újabb Kereskedőhelyet és egy Magaslati Erődöt. Adj el mindent és fejlesztd fel a lényeidet. Az épületek használata után menj le a lépcsőn és kövesd az utat egészen a 'G' lépcsőig, itt menj fel.

Végre Tieru szigetén vagy, de nem sokáig örülhetsz ennek. Két Inferno hős jelenik meg, és az egyik feléd jön. Nem igazán mondható veszélyes ellenfélnek, miután megsemmisítetted, menj Tieru felé és láthatod a szomorú eseményt. Nem tehetsz semmit sem a dolog ellen.
Le kell győznöd Biarat, aki csak egy kicsivel lett erősebb a legutolsó találkozásotok óta. Szállj hajóba és irányítsd a vitorlád délkeletnek! A démonnő az 'X'-szel jelölt szigeten vár. Ahhoz képest, hogy ez az utolsó csata, meglehetősen könnyű, Biara serege nagyon gyenge.
De ami ezután vár rád az lesz a legnagyobb kihívás amivel szembe fogsz nézni az egész kampány során!



Sylvan kampány: 5. A Vámpír

Célok:
- Semmisítsd meg Nyikolájt, a vámpírurat

- Findannak életben kell maradnia

Másodlagos célok:
- Találd meg az ősi törpe varázstárgyakat
- Mutasd meg a varázstárgyakat a látnoknak
Továbbvihető:

- (max szint: 40)
Kezdő bónuszok:
- 1 Zöld Sárkány (Green Dragon)
- 7500 arany (gold)
- Városháza (City Hall); +2000 arany/hét
Térkép: sylvan5a, sylvan5b

Végigjátszás
Üdvözlégy Ashan Éjszakájában, és köszöntlek az végső megmérettetés előtt! A végső ütközetben a Vámpírúr, Nyikoláj lesz az ellenfeled. Ez a küldetés valószínűleg a legnehezebb pálya az összes kampány pálya közül. Findannak végtelen mennyiségű csontvázzal kell szembenéznie; a pályán több légiónyi Csontváz íjász található és még az idő is sürget, minél később szállsz szembe a nekromantákkal, annál több csontvázuk lesz.

Összesen nyolc vár található a pályán, hat a felszínen és kettő a föld alatt. Két Sylvan várral kezdesz az északkeleti sarokban. Nyikolájnak hat Necro vára van. A váraidhoz csak egy bejárat van, míg a necro várak különböző helyeken vannak és egyesével el tudod őket foglalni. A kezdőváraid védelmét könnyen el tudod látni.

A két legfontosabb varázslat a pályán a Lények idézése (Summon creature) és a Városi portál (Town portal). Ezekkel a varázslatokkal könnyedén biztosíthatod az utánpótlást és az utazást. A városi portál varázslat megtréfálhat, mivel nem mindig tudod, hogy melyik a legközelebbi várad. Megesik, hogy a föld alól a felszínre teleportálódsz. A végigjátszásban közlök egy pár kiváló helyet a varázslathoz.
Rengeteg varázstárgyat találsz, mindközül a két leghasznosabb az Egyszarvúszarv-íj (Unicorn horn bow) és a Sandro köntöse (Sandro' cloak). Az íj megszünteti a távolsági büntetést az íjászoknak, a köpeny pedig lehetőséget ad az elmére ható varázslatok alkalmazására, azok ellen is, akik védettek. Így használhatsz Őrjöngést (Frenzy), Vakságot (Blindness), Bábjátékost (Puppet Master) az élőholtakon.
Kiáshatod Asha könnyét is, melyhez 3 obeliszket kell meglátogatnod. Nem szükséges kiásni a pálya végigviteléhez. A helye mindig véletlenszerű.

A pályán gyakori bug: 20000 Szellemsárkány (Spectral dragon) van Nyikoláj seregében. Ez a hiba nem fordul elő az 1.1-es és 1.2-es patchekben, javaslom hogy telepítsd fel őket.

A végigjátszásban a várakat betűkkel jelzem (a térképen rózsaszínnel van jelölve). Itt egy lista a várak eredeti nevével:
A - Nargorad
B - Rael
C - Apil-Sin
D - Shagarakti
E - Nabu-Shuma
F - Eriba-ishkun
G - Nabu-Shuma
H - Abi-libur

Első rész - Az elszigetelt fővárak
Az A és B városokkal kezdesz. Ha Findan ismeri a Feltámasztás varázslatot, akkor nem szükséges a Zöld sárkányokat választanod az elején. A Városháza bónusz igen hasznos, mivel több pénzt kapsz a játék elején és az első héten eggyel több lénytermelő épületet tudsz építeni.
A váraid messze vannak az ellenségtől, az egyetlen bejárat a területedre az A váradtól északra lévő helyőrség. Három hőssel kezded a pályát, Dirael, Findan, Talanar állnak a rendelkezésedre. Dirael nagyon erős hős az idéző képessége miatt, egyedül képes elfoglalni bányákat. Adj neki pár lényt és már kész is az egyszemélyes hadsereged.

Talanar tipikus harci hős, aki nagy seregekkel érvényesül igazán. Mivel a sereged Findannál lesz, így a várak védelmét bízd Talanarra. Foglald el a bányákat és küld Findant a Necro várak keresésére. A ládákból a pénzt választd, nagy vagyonra lesz szükséged a gyors építkezéshez. Kőhiányban leszel, de szerencsére sok kőbánya található a pályán.
A második hét első napján támadd meg a helyőrséget az új lényekkel. Ne támadd meg később, mert különben hátrányba kerülsz.
Ha meglátogatod a Mágusok kunyhóját (Hut of the magi), akkor láthatsz hat sárkánycsoportot (S1-S6), ők egy rejtett opció részei. Ha megölöd mind a hat sárkánycsoportot, akkor fény köszönt az országra és lehetőséged lesz megölni Nyikolájt. Mielőtt útra kelnél Findannal a Bosszúállóban (Avenger's guid) választd ki mindenképpen a Csontváz íjászokat és a Sárkányokat mint kedvelt ellenfeleid. Ha kész vagy menj a teleportkapuhoz (T1), a kijárat a térkép délkeleti részén van. (T1)

Második rész - Útban a Necro várak felé
Miután kiléptél a teleportkapuból menj északra a Látó kunyhójához (Seer hut). A látnoknak össze kell gyűjtened mind a 4 törpe királyi tárgyat, és Findannal vissza kell vinned. Összegyűjtheted más hőssel is, csak Findannal kell visszavinned.
Nyikoláj mindig újraéled miután legyőződ. Két lehetőséged is van hogy megállítsd a végtelen mennyiségű feltámadását.

A - megszerzed mind a négy törpe királyi tárgyat és visszaviszed; kapsz érte öt főnixet, és a főnixek segítségével kell legyőznöd Nyikolájt, mégpedig úgy, hogy a csata végére maradjon legalább egy.
B - Öld meg a hat Szellemsárkány (Specrtal dragon) csoportot, melyeket a Mágusok kunyhója jelzett. Ezután öld meg Nyikolájt.
A kettő közül elég az egyiket megcsinálnod és megnyered a pályát.

Egyenesen menj a C vár felé, valószínűleg eléred még a második hét lejárta előtt. Az ellenséges hős, (Raven) meglehetősen gyenge sereggel rendelkezik, ha ilyen korán érkezel meg hozzá. Megölheted az S1-gyel jelzett sárkánycsoportot most, ha gondolod.
A vár elfoglalása után menj az újabb teleportkapuhoz (T2) északon, útközben foglald el a kőbányát. A földalatti rész nem bonyolult, de nagyon figyelned kell a járatokra, nehogy ne vedd észre őket. Most a térkép északnyugati részén vagy, így tudsz lényeket idézni a B városból. Igyekezz minél előbb fejleszteni a lényeidet és mindig csak fejlesztett lényeket tarts Findannal.

Folytasd az utad egyenesen délnek és meglátod az első törpe király tárgyat (D1), és az Egyszarvúszarv-íjat (Unikorn horn bow) - (3). Van még egy aréna is az úttól keletre, ami megér egynapi utazást. Van még egy teleportkapu is (T3), ami az alvilág délkeleti részébe vezet.
Miután felvetted az Egyszarvúszarv-íjat választhatsz, hogy a D vagy az E várost foglalod el. A D város közelében van egy sárkánycsoport is, amit meg kell ölnöd. (S2)
Két erős Necro hős mászkál az alvilágban, de ha elég hamar érkezel, akkor még nem jelentenek veszélyt. Megpróbálják visszafoglalni a várakat, vagy elrejtőznek a sajátjaikban. Miután megvan az E vár, menj a felszínre. Tarts keletnek, és az út végén északnak. Öld meg az újabb sárkányokat (S3) a T4-es kapuhoz vezető úton. Mielőtt átlépnél a kapun idézz lényeket az A váradból. A törpe király tárgyakat Diraellel is felveheted, nem gond ha Findannal kihagysz egy párat.

Harmadik rész - Leszámolás Nyikolájjal
Ha a 3.hónap előtt jutottál el idáig, akkor jól csináltál mindent.
Ha kijössz a T4-es kapun, akkor egy újabb várat látsz tőled északra, ami egy könnyű célpont ha Nyikoláj nincs a közelben. A negyedik sárkánycsoport keletre található tőled. (S4) A harmadik obeliszket is itt találod meg. (O3)
Felkészülhetsz az igazán kemény harcokra, mivel innentől kezdve minden hős 3000 csontvázzal rendelkezik, hacsak nem jöttél későn, mert akkor még több lesz belőlük. Nyikoláj nagyon erős sereggel rendelkezik és előszeretettel klónozza a csatában a csontvázait. Ha későn érkezel akkor legyőzhetetlenné válik a sok csontváz miatt. Az F vár elfoglalása után vedd be a G és H várakat. Próbáld meg elkerülni Nyikolájt, mindig feléled miután legyőzted.
Egyszer végezz vele, és másodjára már kevesebb katonával rendelkezik. A G várat a T5-ös kapun keresztül könnyen elérheted.

Rövid úton véget vethetsz a pályának, ha megölöd a maradék két sárkányt is. (S5 és S6) Ha végeztél velük, Nyikoláj is megölhető lesz.
Úgy is megnyerheted a térképet, ha összegyűjtöd a törpe királyi tárgyakat, ezeket vissza kell vinned a Látó kunyhójába, az 5 főnixért cserébe. Egy kis leírás hogyan teheted meg ezt a leggyorsabban:
1. Az F vártól indulsz, menj a T4-es kapu felé
2. Menj be a kapuba. Városi portállal menj vissza az A várba.
3. Irány a T1-es portál és a Látó kunyhója
4. Menj be a Látó kunyhójába, majd Városi portál a C várba.
5. Menj északra a T2-es kapu felé.
6. Menj előre.
7. Lépj be a T2-es kapun, menj délnek, és a Városi portállal vissza az F várba.

Findannal meglátogathatsz képzetségnövelő helyeket, ő az utolsó Kampányba is szerepet kap majd.
Gratulálok, hogy megnyerted ezt a nehéz és hosszú küldetés-sorozatot!

    ugrás a lap tetejére vissza az előző oldalra


Powered by Heroes Team