Heroes5 - Inferno kampány

Inferno kampány: 1. Az árulás

Célok:
- Találj utat Sheogh-ba
- Agraelnek életben kell maradnia
Továbbvihető:
- Agrael (max szint: 10)
Kezdő bónuszok:
- Oroszlán nyaklánca (Necklace of the Lion) - (+1 morál)
- 8 Cerberus
- 3 Pokolcsődör (Hell Charger)
Térkép: inferno1

Végigjátszás:
Ajánlott a 8 cerberust választani, mivel a későbbiekben igen hasznosak lesznek!

A küldetés lényege a gyorsaság, ezért nem nagyon marad idő a teljes térkép felfedezésére. Az alábbiakban épp ezért egy végigjátszást olvashatsz, és nem pedig a pálya teljes bemutatását. Ha mégis fel szeretnéd felfedezni a pályát, akkor tedd azt. Akárhogy is játszol, a pálya végén erős seregre lesz szükséged, úgyhogy nagyon fontos, hogy jó taktikával harcolj és minél kevesebb lényt veszíts. A legtöbb inferno lény a hős "Kapunyitás" (Gating) képzettségétől függően képes kaput nyitva további seregeket idézni. Ezzel a képességgel tovább növelheted sereged erejét, ezért szintlépéskor fejleszd a Kapunyitás képzettséget.

A dél felé vezető úton haladj odáig, ahol papok őrzik a Gyors Utazás Csizmáját (Boots of the Swift Journey). Öld meg a papokat és vedd fel a csizmát. A Mágusok Kunyhójában (Hut of the Magi) megnézheted a piros kapuhoz tartozó sátrat, ami a kulcsot adja, a piros kapun való átlépéshez. Ez az első célpont. Folytasd az utat dél felé a Boszorkánykunyhóig (Witch Hut), tanuld meg a Logisztikát, majd az utak kereszteződésétől kelet felé öld meg a Regrutákat (Conscript).

A harmadik nap elején Godric és Rutger őrült nagy sereggel jelennek meg. Na, velük nem szabad összefutnod. Meg kell próbálnod olyan távol maradni tőlük, amennyire csak lehet. Ha túl közel kerülnének, próbálj meg egy Menedékben (Sanctuary) elrejtőzni.

Menj tovább kelet felé a Harci táncosok (War Dancer) irányába, majd tovább a füves ösvényen az erdős részre. A másik oldalon a Vörösfa obszervatórium (Redwood Observatory) mellett egy csapat Pokolkutya (Hell hound) áll: ők csatlakozni fognak. Menj lefelé a délnyugati ösvényen az íjásztorony felé, majd ott fordulj délre. Látogasd meg az istállókat, majd onnan délre a csontváz íjászokat megölve, látogasd meg a Megvilágosodás kristályát (Crystal of Revelation). Kelet felé begyűjthetsz még néhány Cerberust a csapatba. A Tudás dolmenjét (Dolmen of Knowledget) látogasd meg és vedd fel a ládát is, amit a Fegyvernökök (Squire) őriznek.

Fordulj vissza és az istállók után indulj kelet felé. A hegyek másik oldalán fordulj délre a Gyalogosok (Footman) felé. Öld meg őket és menj tovább délre. A Menedéket elhagyva öld meg a minotauruszokat. A sátorban megkapod a piros kulcsot és a ládát is felveheted. Menj át a portálon, aztán piros kapun, aztán pedig le a föld alá.

Ha leértél, a Fertőző Zombikat (Plague zombi) öld meg és vedd fel az aranyat. Északnyugat felé indulj és vedd ki a csapatot a Démontorony (Demon Tower). Itt már nagyon sokat számít az anyagi helyzeted! Nekem kb. 4500 aranyam volt és az összes lényt meg tudtam venni. Ha ennél kevesebb aranyad van, a démonokat ne vedd meg, mert később lesznek hasznosabb lények is. Menj tovább északnak, öld meg a vámpírokat és vedd fel az aranyat. Még északabbra egy másik Démontorony is lesz és vehetsz néhány cerberust is. Folytasd az utat északra a Üvöltő Ólakig (Howling Kennels). Mindet vedd meg, aztán kicsit délnyugatra az impeket is. Innen egyenesen dél felé menj (a Tűzelementálokkal ne foglalkozz). A Magaslati erődöt (Hill Fort) néhány Lidérc (Wight) őrzi: őket öld meg, a csapataid közül pedig annyit fejlessz, amennyit csak tudsz.

Kövesd az utat, ahogy délnyugatra kanyarodik. Haladj el a Vízelementálok és az Varázstárgy-kereskedő (Artifact Merchant) mellett (ez már majdnem a küldetés vége, varázstárgyat pedig nem lehet továbbvinni a következő pályára). A Szellemsárkányokat (Spectral dragon) öld meg és válaszd a TP-t a ládából (több pénz már nem fog kelleni). Már csak fel kell menned feljárón és remélned, hogy elegendő a csapatod. Sok szerencsét!



Inferno kampány: 2. Az ígéret

Célok:
- Szerezd meg a Griff Szívét (Heart of the Griffin)
- Agraelnek életben kell maradnia
Továbbvihető:
- Agrael (max szint: 18)
Kezdő bónuszok:
- 2000 arany
- 8 Succubus
- Fantom erők (Phantom Forces) - varázslat
Térkép: inferno2

Végigjátszás:
Én a 8 Succubust választottam, de mások szerint a varázslat is igen hasznos.

Ez egy újabb verseny az idővel, de most legalább senki sincs a nyomodban. Nyugodtan megnézheted a Mágusok kunyhóit (Hut of the Magi),
bár csak azt mutatják meg, merre jár az ellenfeled. Csak egy irányba tudsz haladni: egy hosszú úton, sok kanyarral.

Vedd föl az előtted lévő aranyat és vedd meg az Impeket az Impműhelyből (Imp Crucible). Menj Észak felé. A Felderítőket (Scout) nem tudod kikerülni, úgyhogy le kell győznöd őket. Ezután a Kísérteteket (Spectre) is öld meg, hogy felvedd az aranyat és tanulj egy varázslatot. Északra Pokolkutyák (Hell hound) állnak, ők csatlakozni fognak és még vehetsz is párat az Üvöltő Ólakból (Howling Kennels). Menj tovább északnyugatra az Obszidián gargoylék mellet a ládához - amit egyébként Orgyilkos (Assassin) őriznek.

A következő kanyarnál egy Démoni kaszárnyát (Inferno Military Post) találsz, ahol Succubusokat és Veremlakókat (Pit fiend) vehetsz. Az oltárnál a Jégcsapást (Ice Bolt) lehet megtanulni. A Lichekkel ne foglalkozz, hanem a Minotaurusz gárdistákat (Minoutaur guard) öld meg, akik az aranyat őrzik. Vedd föl, majd menj tovább az úton. Tanuld meg egy varázslatot és menj be az istállóba. A következő ládánál beállnak hozzád az Orgyilkosok, aztán a Szarvas felvigyázók (Horned overseer) is. A Démontoronnyal (Demon Tower) ne törődj, hanem menj a másik Démoni kaszárnyába. Ha nincs elég hely a seregedben, dobd ki az Orgyilkosokat. Kövesd az utat, ahogy észak felé fordul, és ne felejtsd el megnézni a Planetáriumot (Star Axis).

Végül kijutsz a sivatagba. Öld meg a Gólemeket és észak felé menj a Magaslati erődhöz (Hill Forthoz), amit dzsinnek őriznek. Fejleszd a csapataidat és menj tovább északra. Győzd le a Mélységi hidrákat és menj tovább a műemlék felé.

A lovagseregeket könnyen meg lehet ölni, de Veyer, a démonúr, akivel ezek után rögtön meg kell harcolnod, már egy kicsit keményebb. De még ha ellene el is veszíted a csatát, akkor is megcsinálod a küldetést.



Inferno kampány: 3. A hódítás

Célok:
- Kelj át a határon!
- Foglald el az összes elf várost
- Győzd le Gilraent
- Agraelnek életben kell maradnia
Másodlagos célok:
- Semmisítsd meg a druida mágia forrását
Továbbvihető:
- Agrael (max szint: 24)
Kezdő bónuszok:
- 2 Veremlakó (Pit fiend)
- 43 Szarvas felvigyázó (Horned overseer)
- 4 Rémparipa (Nightmare)
Térkép: inferno3

Végigjátszás:
A Veremlakók jónak tűnnek, de az egyiket valószínűleg rögtön elveszted a Gilraen elleni harcban. A Szarvas felvigyázók valószínűleg az egész küldetést túlélik, de a lassúságuk miatt nem túl jók. Én végül a Rémparipákat választottam, bár egyet közülük hamar elvesztettem.

Fontos! Ez a küldetés sokaknak gondot okoz, főleg Hősies (Heroic) szinten igen nagy kihívás. Ebben az esetben töltsd le az 1.1-es patch-et, ami Gilraent valamennyivel gyengébbre veszi és egy scriptet is rendbe tesz. A küldetést újra kell kezdeni, miután felraktad a patch-et!
Az időzítés nagyon fontos ebben a küldetésben, és a legtöbben újra is kezdik a pályát legalább egyszer. Nem kell rohanni, mert ha az első várat megtámadod már az első héten, az csak nehezebbé teszi a dolgokat. Először is vedd meg az Impeket a váradban és a házban a vár mellett. Fejlesztheted az Inferno váradat, de sokan inkább a Sylvan seregeket választják, én is ezt tettem.

Kicsit délebbre Szarvas démonokat (Horned demon) tudsz venni. A keletre lévő aranykupacot se hagyd ki, mert minden anyagi forrásra szükséged lesz. Menj vissza az útra és harcolj meg Gilraennel, aki egy helyőrségben vár rád. Nem túl nehéz csata, de vigyáznod kell, hogy ne veszíts sok egységet. A Succubusokra és a bónusz lényekre vigyázz nagyon (Veremlakók vagy Rémparipák), mivel a következő két hétben ők fogják sereged magját alkotni. A csatatér bal oldalára állítsd fel a sereged, úgy hogy az első sorban az alacsonyabb szintű lények álljanak, hátul pedig a magasabb szintűek. Használd a Kapunyitást (Gating) és a Fantom erők - Phantom forces varázslatot, hogy blokádot állíts az ellenséges csapatok elé, és úgy használd az idézett lényeket, hogy az ellenfelek rájuk üssenek vissza.

Kövesd az utat délkelet felé és öld meg a lényeket, akik az utat blokkolják. De azért óvatosan válogasd meg az ellenfeleket, mert nem szabad néhány Impnél többet vesztened. Állj meg minden nyersanyagnál és vedd föl őket, mert kelleni fognak az építkezéshez. A bányák döntő fontosságúak és szerencsére nem őrzik őket túl erősen. A kamerát mindig forgasd körbe, mert néhány nyersanyagkupac eléggé el van rejtve a fák közé. Hamarosan meglátsz egy Sylvan várat az út mellett, de ne foglald el azonnal, mert beindít egy eseményláncolatot, ami minden héten sylvan lényekkel pakolja tele a pályát. Jó időzítéssel (kb. a második hét első napja) még a második Sylvan várhoz is eljuthatsz, mielőtt az erősítés megérkezik az ellenfélhez. Egyelőre folytasd az utat a vártól jobbra és továbbra is foglald el a bányákat és vedd föl a nyersanyagokat. Logisztika képzettséggel és megfelelő tervezéssel el kell tudnod foglalni egy aranybányát és visszaérni a várhoz a hét vége előtt. A várat védő csapatok könnyen elesnek.

Kezdd el fejleszteni a Sylvan várat, a mágiatornyokra és lényeket adó házakra koncentrálva. Kocsmára is szükség lesz, hogy egy második hőssel csapatokat vihess Agraelnek. A lények felfejlesztését (upgrade) hagyd későbbre. Agraelnek el kell hagynia a várat (talán nem is fog ide visszatérni) és fölfelé kell indulnia a bal oldali úton. A főnixek a bal oldalon nagyon erősek. A kristályt őrző mágusok is, de meg kell próbálnod minimális veszteséggel legyőzni őket. Haladj fölfelé a Coliseum irányába, továbbra is szedj össze minden nyersanyagot, majd fordulj balra. A Földelementálok elleni csata talán a legnehezebb az egész pályán: mindig visszatámadnak és nehezebben hullnak el, mint az idézett lényeid.

Ettől a ponttól többféleképpen alakulhatnak az események az ellenfél hőseitől függően. Az első hős nem messze az északkeleten lévő vártól fog várni rád. Ha eléred váron kívül, mindenképp ütközz meg vele. Ha nem, akkor menj a várhoz és azt foglald el. Fordulj vissza és próbáld meg keresztezni az összes sylvan hős útját. Könnyebben meg tudod védeni a váraidat, ha az utakat te uralod. Ha ezt sikerült megcsinálni, toborozz csapatot. Ha még nem vettél egy második hőst, akkor itt az ideje, hogy megtedd (egy Sylvan hős a legjobb, de ha nincs, akkor maradj az Infernonál). Minden csapatot vigyen el a déli várból Agraelnek, de út közben lépj vele egy szintet és vedd fel a logisztikát vagy a diplomáciát.

Innentől kezdve Agraellel az utakat figyeld, hogy jön-e még ellenséges hős. Ne felejtsd el időnként elmenteni a játékot, nehogy meglepetés érjen! Építsd a várakat. Ha kevés a nyersanyag két vár fejlesztésére, akkor inkább az utóbbit építsd, mert közelebb van a csaták színhelyeihez. A közelben találsz még néhány bányát: foglald el őket, hogy a végső csatához alapot biztosíthass. Egy hősöd legyen mindig közel a déli várhoz, arra az eshetőségre, ha Gilraen és barátai visszatérnének. Ha északon minden bányát elfoglaltál, hozz erősítést Agraelnek (akinek mostanra már nem nagyon vannak inferno lényei) és folytasd vele az utat. Gilraent próbáld meg minél hamarabb elkapni; ő az egyetlen ellenfél, aki komoly károkat okozhat. Amikor az utolsó vár felé indulsz, akkor ő a déli vár felé megy, ahol egy kisebb hős várja jó sereggel. Egy vár elvesztése nem a világ vége, vissza tudod foglalni. Csak vidd a csapatokat továbbra is Agraelnek és indulj el vele Gilraen felé.

Ha Nehéz (Hard) vagy Hősies (Heroic) szinten játszol, akkor a feladat jóval nehezebb lesz. Néhányszor meg kell támadnod Gilraent kisebb hősökkel, hogy legyengítsd, és arra kényszerítsd, hogy valamelyik várban támadjon meg, mikor Agrael már készen áll. Bárhogy alakul is, arra vigyázz, hogy ne szorulj be egy sarokba egy mérges Gilraennel a nyomodban.



Inferno kampány: 4. A hajó

Célok:
- Foglald el Erewelt
- Agraelnek életben kell maradnia
Másodlagos célok:
- Foglald el Ur-Nebyrziast!
- Teljesítsd a sárkányok küldetését
Továbbvihető:
- Agrael (max szint: 30)
Kezdő bónuszok:
- 10 Druida (Druid)
- 40 fa
- 6000 arany
Térkép: inferno4

Végigjátszás:
Érdemes a 10 druidát választani. Ez a végigjátszás egy alternatív verziót követ, ahol az extra csapatok igen jól jönnek.

Vedd föl a fakupacot és menj be a Tündérnép kertje (Garden of the Wee Folk). Innen elméletileg észak felé kellene menned az úton, de én jobbnak találtam keletre menni a kőúton. Út közben foglalj el minden bányát és vegyél fel minden kincset és nyersanyagot - az első csapat íjász be fog állni hozzád. A második napon van egy bejátszás, ami egy igen kellemetlen meglepetést tartogat: a Sylvan csapatok elhagynak téged és szép lassan elveszíted őket. Ha az aranybányát őrző Unikornisok túl erősek, akkor még ne ütközz meg velük. A kőbányától délre álló íjászok szintén beálltak hozzám.

Folytasd az utat a Hallin nevű Sylvan városig, ami jelenleg a zöld játékosé. Menj be a mellette levő Mágusok kunyhója (Hut of the Magi), ami megmutat két lejárót a föld alá és egy inferno várat. Foglald el Hallint és menj is be. Sajnos kocsmát nem lehet építeni, így most még nem tudsz hőst venni. Kezdd el fejleszteni a várat, de ne költs rá túl sok nyersanyagot, mert az inferno várhoz is kelleni fognak. Az aranyat adó épületeket építsd és a Vadászkunyhókat (Hunters Cabin) minél előbb (erre később még visszatérek). Vegyél Gyógyítósátrat (First Aid Tent), mert a Sylvan várakban olcsó. Menj tovább kelet felé az összes bányát elfoglalva, amíg az út észak felé fordul és egy csapat Ősi treant (Ancient Treant) őrzi. Kerüldd el őket: egyenesen kelet felé tarts, keresztül az erdőn a lejáróhoz. Menj le a föld alá.

Ha leértél, északnyugat felé indulj. Ahol elágazik az út, válaszd azt, amelyik Ur-Nebyrziasba megy. Útközben a bányákat foglald el. Foglald el a várat is, ezzel teljesíted a másodlagos küldetést. Ebben a várban van kocsma, ahol vehetsz hősöket. Ha tudsz, egy Sylvant (minden héten nézz be, ha nincs) és egy infernot vegyél. A maradék Sylvan csapataidat add oda az új hősnek és őt küldd vissza Hallinba, ahol elkezdheti felfedezni a területet. Agraellel foglald el a Üvöltő Ólakat (Howling Kennels) és a Démoni kaszárnya (Inferno Military Post) - (a második inferno hősöd legjobb dolga lesz, hogy hetente kiveszi ezekből a csapatokat). Ha nem tudtál rögtön Sylvan hőst venni, akkor ültesd be a sylvan csapatokat a várba, mert ha nincsenek Agrael seregében, akkor nem fogynak. Amint Agraelnek van egy kis inferno csapata, foglald el a dél felé lévő fűrészmalmot és kristálybarlangot. Aztán elindulhatsz az alagutakat felfedezni. Ha van Városi Portálod (Town Portal), akkor nyugodtan mászkálhatsz. Ha nincs, akkor maradj közel a várhoz, mert egy zöld hős fog érkezni.

Ha leszámoltál vele (vagy elfutott), Agraellel indulj el az északra vezető úton, majd a Lidérceket (Wight) legyőzve fordulj ott nyugatra. Előbb-utóbb ki kell szúrnod egy nagy csapat Szellemsárkányt (Spectral dragon). Közelítsd meg, de NE üsd meg őket! Egy bejátszás következik Árnysárkányokkal (Shadow dragonok) (!) és kapsz egy feladatot: 100 elf íjászt (Vadász/Mester Vadász - Hunter/Master hunter) kell hoznod a sárkánynak (ezért volt fontos hamar felépíteni a Vadászkunyhókat a sylvan várban). Ezt a küldetést minél hamarabb teljesítsd, habár igazából nem lesz rá szükséged a végső csata előtt. Agraeltől még mindig naponta elpártolnak az elf seregek, úgyhogy egy másik hőst használj a feladatra (az elfeket add át Agraelnek a sárkány előtt, hogy teljesíthesse a küldetést).

Most már van idő felfedezni a teljes föld alatti területet. Találhatsz pár érdekes dolgot, kincset és egy lépcsőt délnyugaton - elvileg itt kellett volna lejönnöd a föld alá. Két lépcső van északon: a távolabbi (keletre) Sylvan földre vezet, de inkább a másikon menj föl először. Találni fogsz Ősi treanteket és sok TP/aranyat. Menj vissza Ur- Nebyrziasba és vegyél akkora csapatot, amekkorát csak tudsz. Most mehetsz a másik lépcső felé (egy helyőrség mellett van).

Most már Sylvan területen vagy, de kit érdekel?! Egyenesen északkelet felé menj és foglald el a Giladan nevű várat. A közelben mászkál egy erős zöld hős, őt meg kell ölnöd. Ezután elkezdheted felfedezni a környéket. Van jó pár bánya és íjász-ház, ami jól jön a 100 íjász gyűjtéséhez. Agraelt is tudod fejleszteni, ne hagyj ki semmit. A kék és zöld sátor is ott van. Giladantól valamivel délnyugatabbra Mester vadászok őriznek néhány Főördögöt (Arch Devil), akik csatlakoznának hozzád, ha az íjászok nem lennének az útban. Még nyugatabbra van egy szintlépő fa. Giladantól északnyugatra a zöld játékos egy erős helyőrségét találsz. Ha kész vagy a sárkány küldetésével, nem kell erre jönnöd. Ettől függetlenül jó kis csata sok TP-vel (én nehezen értem el a maximum szintet ezen a pályán), de most még ne törődj vele. A pálya másik oldalán, nyugaton, egy másik Sylvan várat találsz, Aglant. Ezt is foglald el.

Amikor felfedezted az erdőket, csináld meg a sárkány küldetését, ha még nem tetted meg. Akár meg is támadhatod a Szellemsárkányokat, de én nem javasolnám, mert akkor a másodlagos feladatot nem tudod teljesíteni (ez azt jelenti, hogy át kell menned azon a helyőrségen északon, majd egy még erősebben is, hogy Erewelbe juss, és kihagysz néhány fontos dolgot) A sárkányok eltűnnek, ha megcsináltad a küldetést, és tovább mehetsz az úton. Egy sötét ösvény vezet tovább egy Arénához és két Marletto Toronyhoz. Látogasd meg őket, aztán menj tovább északkelet felé. Menj el a lépcsők és a Sötét Lidércek (Wraith) mellett, és találni fogsz még egy Marletto Tornyot. Aztán menj vissza és föl a lépcsőn.

Indulj nyugatra és menj be a Menekülttáborba (Refugee Camp). Még nyugatabbra Succubus úrnők (Succubus mistress) fognak beállni hozzád és egy Arénát is találsz. Menj vissza a Menekülttábor felé és indulj keletre, ahol meg Cerberusok állnak majd be a seregedbe. Kövesd az utat. A bányákkal már nem kell foglalkoznod, mert már majdnem vége a küldetésnek. Ha még nem érted el a maximum szintet, akkor Erewelt elhagyva (ez esetben még ne üsd meg) találsz pár ellenfelet. Távol, keleten a második helyőrségen átjutva jó adag TP-t gyűjthetsz. A zöld kaput is megtalálod, de csak egy láda van mögötte. Arra nem jöttem rá, hogy a kék kulcs hova kell...

A végső ütközet (Erewel ostroma) elég nehéz. Kezdd azzal, hogy lényeket idézel, és akkor sikerülnie kell. Végül megkapod a jutalmad: a hajót, mellyel a következő pályára hajózhatsz.



Inferno kampány: 5. Agrael döntése

Célok:
- Találd meg Tierut
- Agraelnek életben kell maradnia
Továbbvihető:
- Ez az utolsó küldetés
Kezdő bónuszok:
- 4 Succubus úrnő (Succubus Mistress)
- 12 Pokolkutya (Hell Hound)
- Tengeri Elfek Szextánsa (Sextant of the Sea Elves)
Térkép: inferno5

Végigjátszás:
A felkínált dolgok közül bármelyiket választhatjuk. A szextáns hasznos lehet, mert sokat kell hajózni. De csapatot meg csak keveset tudsz majd szerezni (kivéve, ha heteket akarsz a házak mellett tölteni csapatra várakozva), úgyhogy mindegyik jó választás lehet. Én a Succubusokat választottam, mert a játékstílusomba jól illenek.

Ezen a pályán nincs másik játékos, csak semleges csapatok, így annyi ideig játszod, ameddig jólesik. Egy kis figyelmeztetés azért, hogy a pálya végén egy nagy csapat Smaragdsárkánnyal (Emerald Dragon) kell megküzdened, és ez a csapat az idő múlásával csak egyre nagyobb lesz - egyre nehezebb lesz legyőzni őket. A misztikus köd valójában csak a szokásos "fog of war". Viszont ez nem tűnik el, ha a közelébe érsz hajóval és bele sem tudsz hajózni: csak szárazföldről tűntethető el.

Elsőként az északra lévő szigetre menj a Vörösfa obszervatóriumba (Redwood Observatory), hogy némi ködtől megtisztítsd a pályát. A Mágusok kunyhójában (Hut of the Magi) is ezt tudod megtenni, majd szállj vissza a hajóra. A keletre lévő szigeten öld meg az íjászokat és menj be itt is a Vörösfa obszervatóriumba. A pályán sok láda van, amiből jó adag TP-t szerezhetsz, de fontos, hogy aranyat gyűjts belőlük, mert szükség lesz rá. A lejárón menj le a föld alá.

Indulj észak felé, menj el a Sötét Lovasok (Dark raider) mellett. A kereszteződésnél is folytasd az utat északnak. Az út aztán visszafordul dél felé, a végén pedig egy feljáró van. Fönn vegyél csapatot az Üvöltő Ólakból (Howling Kennels) és a Démoni kaszárnya (Inferno Military Post). Ezen kívül egy csapat cerberus is beáll hozzád. Menj vissza a föld alá és kövesd az utat vissza a kereszteződéshez és fordulj a nyugatra vezető irányba. A folyosó végén újabb feljáró van. Fenn menj be a Mágusok kunyhójába a sziget északi felén. A kikötőben építs egy hajót, szállj be.

Hajózz a délnyugatra lévő sziget partjára (rögtön meglátsz egy csapat treant-et, akik Veremlakókat (Pit fiend) őriznek). A Veremlakók beállnak hozzád. Hajózz a vulkáni szigetre, ahol a házak vannak és vegyél még csapatot. Ezután indulj vissza nyugatra, ahol még van egy sziget, amit nem néztél meg: ezen van egy Magaslati erőd (Hill Fort). Legyen nálad elég arany, hogy felfejleszthesd a csapataidat. Keleten láthatsz egy szigetet, amin van egy lejáró: hajózz oda (ha forgatod a kamerát, út közben láthatod Tierut, amint a középső szigeten áll).

Járd be a szigetet, kezdd a déli iránnyal. Meg fogsz akadni néhány Smaragdsárkányban. Legyőzheted őket, de ellenük nehéz vigyázni, hogy ne veszíts csapatot és a jutalom sem igazán éri meg. A sziget másik oldalán megtanulhatod a Shalassa bárkája (Vessel of Shalassa) varázslatot, ami megkönnyíti a dolgod a továbbiakban. A Térképész (Cartographer) is látogasd meg, 4000 aranyért tiéd lesz a tenger térképe, nem lesz többé köd. Menj vissza a sziget északi felére és menj le a föld alá. Az istállóba menj be és indulj észak felé, majd tarts keletre a Sötét Lovasok felé. Ott találsz egy kis aranyat és Cerberusok állnak be a seregedbe. Menj vissza, amerről jöttél és kövesd az északi utat. Ahol elágazik, ott fordulj nyugatra, ahol még szerezhetsz kincset. Aztán megint vissza az eredeti útra, kelet felé a feljáróhoz.

Fedezd fel a szigetet. További Cerberusok és Succubusok fognak beállni hozzád és lesz egy Zsoldostábor (Mercenary Camp) is. Ha kész vagy, a déli lejárón menj le. Kövesd az utat észak felé (Veremurak (Pit lord) állnak be). Az út nyugatra fordul és egy újabb feljáróban végződik. Menj föl és járd be a szigetet (lesz ott egy Aréna). A sziget déli részén egy Vörösfa obszervatórium van, nézz be. Végül menj át a térkapun. Ott is menj be a Vörösfa obszervatóriumba. Ellophatod a nyersanyagokat a treant-ek mellől harc nélkül is, de minek? Inkább öld meg őket. Aztán menj le a föld alá és az elágazásig kövesd az utat. Kelet felé menj, a hidrák után kincset találsz. Aztán mehetsz nyugatra a feljáróhoz.

Építs vagy idézz egy hajót és hajózz át a tőled keletre lévő szigetre, ahol még lesznek Veremurak, akik beállnak. A Mágusok kunyhójába menj be. Már csak két sziget maradt, ahol nem jártál: ahol Tieru áll és egy másik, ahová most fogsz menni. A három középső sziget közül a legkeletebbire hajózz. Itt nincs semmi különös, menj le a lejárón. Észak felé menj és eljutsz Tieru szigetére. Ott déli irányba menj, és győzd le a sok Smaragdsárkányt. Ezután már csak át kell menned a hídon és láthatod is a meglepő befejezést.

    ugrás a lap tetejére vissza az előző oldalra


Powered by Heroes Team