Rúnamágusok

 

Brand

Arkath a Tűz Sárkányának ereje táplálja őt, meglehetősen zárkózott és magányos hadúr hírében áll, arcát egy vörös ruhával takarja el. Az a szóbeszéd járja, hogy fiatal korában egy súlyos hibát vétett a rúnakövekkel való kísérlet során és szörnyű sebei lettek emiatt. Ez a baleset nem tántorította el a további kísérletektől. Saját szorgalmának és Arkath áldásának köszönhetően természetfeletti képességekkel rendelkezik a rúnamágia területén.

Specialitás

Rúnaművész

A Tisztaság rúnákkal való varázslás 20%-kal nagyobb eséllyel következik be, ez minden szinten további 1%-kal növekszik.

Tulajdonságok

  0              2

  1              2

           20

Képességek

Alap Rúnatan

Lehetővé teszi 1-2. körös mágikus rúnák elhelyezését saját lényekre, melyek időlegesen új harci képességekkel és tulajdonságokkal ruházzák fel őket.

Tisztaság rúna

50% az esély, hogy a rúna aktiválás nem kerül erőforrásba.

 

Ebba

A törpék egyik leghatalmasabb hősnője. Egy medve család nevelte fel, emiatt a szokásosnál is kegyetlenebb harcos vált belőle. Mikor először megjelent a törpék között, kevesen tudták megkülönböztetni őt egy állattól. Ebba hamarosan elismerést szerzett a törpék között. Az északi medve lovasok hűséget fogadtak neki, és a vezetőjükké vált.

Specialitás

Medve lovas

A Medve lovasok és Feketemedve lovasok a hős seregében +1 támadó és védő értéket kapnak a hős minden második szintjén, a bónusz már az első szinten is jár.

Tulajdonságok

  0              2

  1              2

           20

Képességek

Alap Rúnatan

Lehetővé teszi 1-2. körös mágikus rúnák elhelyezését saját lényekre, melyek időlegesen új harci képességekkel és tulajdonságokkal ruházzák fel őket.

Alap Támadás

5%-kal növeli a hős lényei által okozott közelharci sebzést.

Taktika

Lehetővé teszi, hogy nagyobb területen rendezd újra a lényeidet a harc előtt.

 

Erling

A vad fehérbagoly, Trolinga, aki Erling vállán ül egész életében vele volt, még akkor is mikor Erling egy nagyon hosszú téli vadász expedíción vett részt. Ha valaki megkérdezi tőle, hogy minek köszönhető a bagoly hűsége, ő sosem válaszol, csak hamiskásan mosolyog a szakálla alatt. Erling a hosszú útról visszatérve új ismeretekre tett szert a rúnamágia területén, senki sem tudja hogy merre járt, és hogy kivel találkozott.

Specialitás

A tűz őrzője

A Rúna papok és Rúna érsekek +1 támadási és védő értéket kapnak a hős seregében minden második szinten, az első szinttől kezdve.

Tulajdonságok

  0              2

  1              2

           20

Képességek

Alap Rúnatan

Lehetővé teszi 1-2. körös mágikus rúnák elhelyezését saját lényekre, melyek időlegesen új harci képességekkel és tulajdonságokkal ruházzák fel őket.

Fejlett Bűbájosság

A hős gyorsabban varázsolhat a harcban. A két varázslat közti idő 20%-kal csökken.

 

Helmar

Helmar egy harcoló rúna papként kezdte a seregben. Sosem vágyott bonyolult dolgokra, mindig elégedett volt az életével, társai felnéztek rá. Ellenfelei iránt mutatott harci kedve egyedülálló volt. Helmar felettesei megbízták kisebb seregek vezetésével. Helmar megtanulta hogyan adja át harci dühét az embereinek; most úgy ismerik a törpék között hogy a Hadúr, akinek katonái kíméletlenek és kegyetlenek a csatában.

Specialitás

Szent kalapács

Ha Helmar valamilyen fény mágiát varázsol egyik egységére, akkor van bizonyos esély arra, hogy a varázslattal együtt az Igaz Hatalom varázslat is rákerül a lényre, teljesen ingyen.

Tulajdonságok

  0              2

  1              2

           20

Képességek

Alap Rúnatan

Lehetővé teszi 1-2. körös mágikus rúnák elhelyezését saját lényekre, melyek időlegesen új harci képességekkel és tulajdonságokkal ruházzák fel őket.

Fejlett Fény mágia

Lehetővé teszi negyedik körös fénymágia varázslatok tanulását, és a fénymágia még erősebb lesz.

Megjegyzés

Helmar az Igaz Hatalom varázslattal kezdi a játékot.

 

Inga

Híres kőfejtő családból származik. Viszont a családi hagyományokkal ellentétben, ő nem a köveket faragja, hanem a „hangjukat hallja”. Mikor felnőtt egyre több időt töltött a rúna papokkal, és a rúnakövekben rejlő mágikus erőket tanulmányozta. Képes meghallani a kövek suttogását, melyek segítik őt a mágia megalkotásában. A képességének köszönhetően a rúna papok vezetője lett.

Specialitás

A rúnák mestere

Minden szintlépésnél a hős magától megtanulhat egy rúnavarázslatot.

Tulajdonságok

  0              2

  1              2

           20

Képességek

Alap Rúnatan

Lehetővé teszi 1-2. körös mágikus rúnák elhelyezését saját lényekre, melyek időlegesen új harci képességekkel és tulajdonságokkal ruházzák fel őket.

Alap Megvilágosodás

A hős +1-et kap az egyik elsődleges statisztikájához minden negyedik szintjéért az elsőtől kezdve, és 10% bónuszt kap a harci tapasztalati pontokra.

Tanító

A hősök varázslatokat taníthatnak egymásnak, a könyveikben szereplő varázslatokat oszthatják meg egymással.

 

Ingvar

A Hegyalatti háború során neki jutott a feladat, hogy a Fagyszoros átkelőt védje. A háromszázból csak pár katona élte túl, akit odarendeltek, a nagy részük Ingvar parancsnoksága alatt állt. Azóta Ingvart az egyik legnagyobb hadvezérként emlegetik.

Specialitás

Védelmező

A Testőrök +1 támadó és védő értéket kapnak a hős minden második szinjén, továbbá +1 életerőpontot minden ötödik szinten.

Tulajdonságok

  0              2

  1              2

           20

Képességek

Alap Rúnatan

Lehetővé teszi 1-2. körös mágikus rúnák elhelyezését saját lényekre, melyek időlegesen új harci képességekkel és tulajdonságokkal ruházzák fel őket.

Alap Védekezés

A lényeid sebesülésének mértékét 10%-kal csökkenti a harcban.

Szívósság

Minden lényed életpontját 2-vel megnöveli (különösen hatásos nagy seregek esetén).

 

Karli

Karli sok-sok évet töltött a földalatti kovácsműhelyekben, ősi tekercseket, ritka vegyületeket és fémeket használt hogy megalkothassa a tökéletes fegyvert. A harcosok, akiket Karli vezet, rendelkeznek a legkiegyensúlyozottabb fegyverekkel, és ez nagyon nagy előnyt jelent a csatákban.

Specialitás

Pengemester

A dárdások és előcsatározók +1 támadási és védő értéket kapnak a hős minden második szintjén, már az első szinten is.

Tulajdonságok

 

  0              2

  1              2

           20

Képességek

Alap Rúnatan

Lehetővé teszi 1-2. körös mágikus rúnák elhelyezését saját lényekre, melyek időlegesen új harci képességekkel és tulajdonságokkal ruházzák fel őket.

Alap Szerencse

1-gyel növeli a hős seregében lévő lények szerencséjét.

Erőteljesebb varázslatok

A hős seregében lévő lények hasznos harci képességei (mint például a fegyvernök Pajzscsapása) garantáltan mindig működésbe lépnek.

Megjegyzés

Karli Lőszerkocsival kezdi a játékot.

 

Tolghar király (kampányhős)

Mint minden jó embernek, Tolghar királynak is vannak félelmei: fél, hogy nem elég jó a népének, fél, hogy nem elég tiszta istene előtt, fél, hogy időnként rossz döntést hoz, és ezzel bajba sodorja országát, fél, hogy az országát körülvevő káosz saját magára is kihat, és megőrül. Sajnos emiatt könnyen manipulálhatóvá válik, ezt számos helytartó és magasabb rendű ember ki is használja. Félelmeinek köszönhetően sokan képesek őt befolyásolni.

Specialitás

A kőcsarnokok királya

Minden lény a hős seregében megkapja a Villámcsapás rúna hatását minden körben.

Tulajdonságok

  0              2

  1              2

           20

Képességek

Fejlett Rúnatan

Lehetővé teszi 3-4. körös mágikus rúnák elhelyezését saját lényekre, melyek időlegesen új harci képességekkel és tulajdonságokkal ruházzák fel őket.
 

Nagyság rúna

Lehetővé teszi ugyanannak a rúnának az aktiválását, tripla erőforrás költségen.

 

Rolf (kampányhős)

Rolf elég különös jellem. Szereti, ha ő irányíthat, szívesen van a figyelem központjában. A királyi udvar szolgálatában áll, egy kiemelkedően jó harcos. A klán egyik fontos tagja, lelke mélyén politikai hatalomra vágyik. Mondjuk ki: király szeretne lenni. Ahhoz, hogy királlyá válhasson, meg kell győznie a hat klán mindegyikét, akik megválasztják Tolghar király utódát. Nagyon nem szeretné, ha féltestvére, Wulfstan keresztülhúzná számításait.

Specialitás

Ékes beszéd

A semleges lények nagyobb eséllyel csatlakoznak seregéhez. A győztes csaták után pénz és némi nyersanyag a jutalma.

Tulajdonságok

  0              2

  1              2

           20

Képességek

Alap Rúnatan

Lehetővé teszi 1-2. körös mágikus rúnák elhelyezését saját lényekre, melyek időlegesen új harci képességekkel és tulajdonságokkal ruházzák fel őket.

Alap Hadvezetés

A hős seregében minden lény morálja 1-gyel megnő.

Diplomácia

A hős hatékonyabban tárgyalhat az ellenséges lényekkel. A csatlakozni kívánó lények toborzásának esélye megnő, költsége lecsökken.

 

Svea

Fiatal korát az Ezürt Ligában töltötte, ami a törpék közösségéhez tartozik, csak a varázslók területén található. Ellentétben a többi törpével, neki nem volt csillapíthatatlan honvágya és ott maradt, hogy tanulmányozza a Liga összes titkát. A sok tanulásnak meglett a gyümölcse, egyedülálló módon a villám mágia mestere lett.

Specialitás

Villámidéző

A hős villám alapú varázslatai kivédhetetlenek (az immunitás és a mágiabiztosság figyelembe vételével).

Tulajdonságok

  0              2

  1              2

           20

Képességek

Alap Rúnatan

Lehetővé teszi 1-2. körös mágikus rúnák elhelyezését saját lényekre, melyek időlegesen új harci képességekkel és tulajdonságokkal ruházzák fel őket.

Alap Pusztító Mágia

Lehetővé teszi harmadik körös pusztító mágia varázslatok tanulását, és minden pusztító mágiát erősebbé tesz.

Viharok mestere

Kábító hatást ad a Villámcsapás és Láncvillám varázslatoknak.

Megjegyzés

Svea a Villámcsapás varázslattal kezdi a játékot.

 

Wulfstan (kampányhős)

Wulfstan a Téli Szél klán tagja, nagyon erős és kiválló fizikummal rendelkezik, teste az idő viszontagságainak a szokásosnál is jobban ellenáll. Azon kevés törpék közé tartozik, aki kimozdult a hegy mélyéről, és utazott a világban. A királlyal számos vitája volt, és az uralkodó megelégelte Wulfstan nyers modorát és szemtelen tanácsait, száműzték őt a határvidékre, ahol egy nagyon fontos helyőrség parancsnokává vált.

Specialitás

Határőr

A hős védelem bónuszt kap, ha egy napi járóföld távolságban harcol a várától. A bónusz minden második szinten egy ponttal növekszik.

Tulajdonságok

  0              2

  1              2

           20

Képességek

Alap Rúnatan

Lehetővé teszi 1-2. körös mágikus rúnák elhelyezését saját lényekre, melyek időlegesen új harci képességekkel és tulajdonságokkal ruházzák fel őket.

Alap Logisztika

10%-kal növeli a hős mozgási sebességét szárazföldön.

Nyomkeresés

A nehéz terepen való áthaladás büntetése 50%-kal csökken.

 

A leírást fordította: Titi
Ö
sszeállította: Zolirobi