Varázslók

 

Cyrus (Kampányhős)

Sosem volt kétséges, hogy Cyrusból nagy ember lesz, hiszen veleszüle-tett tehetsége mellett már gyermekkorában is intenzív versenyszellem jellemezte, mint a vezetésre termett férfiakat általában. Könyörtelenül lépegetett egyre feljebb a ranglétrán, míg végül a Kör fiatal és dinamikus első embere lett. Bár az évek multával Cyrus briliáns elméje eltűnt az óriásira növekedett egó és kapzsiság mögött, még mindig veszélyes ellenfélnek számít, mert lenyűgöző mágikus erőt birtokol.

Specialitás

Mágiaeltérítő


A mágiaeltérítő képesség hatására növekszik az esély, hogy a visszavert ellenséges mágiák ne vaktában pattanjanak le, hanem ellenséges egységekre hassanak.

Tulajdonságok

 Támadás 0              Varázserő2

 Védelem 0              Tudás3

           mana 30

Képességek

Alap Műszerész

 

Lehetővé teszi a hős számára első szintű lényfelszerelés létrehozását.

Alap Szerencse

1-gyel növeli a hős seregében lévő lények szerencséjét.

Mágikus tükör

Az ellenséges hős minden sebző vagy átok varázslata bizonyos eséllyel egy másik, véletlenszerű célpontra tükröződik, beleértve ellenséges egységeket is.

 

Faiz

Faizt mindenki ismeri az Ezüst Városokban ijesztő arca miatt, melyet általában egy kendővel takar el. Forradásait egy sivatagi orkokkal történt találkozásban szerezte, és azóta az egykor oly vidám varázslót csak a pusztítás és dúlás gondolata élteti. Az évek alatt mesteri tudásra tett szert a rombolás művészetében, így ellenségeit erőteljes mágikus csapással tudja sújtani.

Specialitás

Bomlasztó

Specializálódás a Sebezhetőség átkára, amely nem csak csökkenti a célpont védekezését, de sebez is. A sebzés mértéke a hős szintjétől függ.

Tulajdonságok

 Támadás 0              Varázserő2

 Védelem 0              Tudás3

           mana 30

Képességek

Alap Műszerész

 

Lehetővé teszi a hős számára első szintű lényfelszerelés létrehozását.

Alap Sötét mágia

Lehetővé teszi harmadik körös sötét mágia varázslatok tanulását, és minden sötét mágiát erősebbé tesz.

A fájdalom mestere

A Rothadás és a Sebezhetőség varázslat tömeges hatású lesz, de varázslási költségük megduplázódik. A hős csak feleannyi kezdeményezést veszít a varázslásukkal.

 

Galib

Galib egy dzsinn, egy spirituális kivetülés, a mágia világában létező, de csak képzett szem számára látható elementális szellemek ura. Galib nem szolga, hanem az Ezüst Városok mágusainak barátja és szövetségese, aki még a varázslótársadalmat kormányzó Körben is helyet kapott, a saját fajtája érdekeinek védelmében. Jó néhány ember varázsló meg tudta tanulni, hogy egy-egy varázslatot esetleg visszafordítson, de Galibot veleszületett mágikus természete képessé teszi arra, hogy a visszafordított varázslatok irányát is meghatározza. Ellenfelei már megtanulták, hogy vele szemben nem érdemes mágiát használni, mert saját egységeik látják a kárát.

Specialitás

Mágiaeltérítő


A mágiaeltérítő képesség hatására növekszik az esély, hogy a visszavert ellenséges mágiák ne vaktában pattanjanak le, hanem ellenséges egységekre hassanak.

Tulajdonságok

 Támadás 0              Varázserő2

 Védelem 0              Tudás3

           mana 30

Képességek

Alap Műszerész

 

Lehetővé teszi a hős számára első szintű lényfelszerelés létrehozását.

Alap Szerencse

1-gyel növeli a hős seregében lévő lények szerencséjét.

Mágikus tükör

Az ellenséges hős minden sebző vagy átok varázslata bizonyos eséllyel egy másik, véletlenszerű célpontra tükröződik, beleértve ellenséges egységeket is.

 

Havez

Havez semminek sem képes ellenállni, ami csalafinta vagy különös, személyes vagyonát így Ashan egész vidékéről származó tárgyak (árnyék-selyem ruhák Ygg-Challból, irollani bőráru, drágakövek a törpék bányáiból stb.) szokatlan keveréke alkotja. Érdeklődése a furcsaságok iránt már a csapatára vetett első pillantásból kiderül, hiszen több évtizeden keresztül tanulmányozta a Gremlineket, ezeket az érdekes, lizard-jellegű emberszabású lényeket, megtanulva közben kinevelésüknek és edzésüknek minden csínját-bínját.

Specialitás

Gremlin mester

Specializálódás gremlinekre. A gremlinek és gremlin mesterek a hős seregében +1 bónuszt kapnak támadásra és védekezése, a hős minden két szintjéért, az első szinttől kezdve.

Tulajdonságok

 Támadás 0              Varázserő2

 Védelem 0              Tudás3

           mana 30

Képességek

Alap Műszerész

 

Lehetővé teszi a hős számára első szintű lényfelszerelés létrehozását.

Alap Harci Szerkezetek

A harci szerkezetek hatékonyabbá válnak. A balliszta támadása, védekezése és sebzése nő. A katapult 30% eséllyel talál, és sebzése megnő. A gyógyítósátor gyógyítóereje nagyobb lesz. A lőszerkocsi megnöveli a hős távolsági harcosainak támadását 1-gyel.

Megjegyzés

Havez Ballisztával, Gyógyítósátorral és Lőszerkocsival kezdi a játékot.

 

Jhora

Jhorának rendkívül fürge az észjárása, így a varázslók között is egyedülállóan gyors módon képes mágikus támadást indítani az ellenfél ellen. Ezt a képességét először banditák ismerhették meg, akik megpróbáltak meglepetésszerű támadást indítani a karaván ellen, amelyben az akkor még gyerek Jhora lovagolt. A támadókra teljesen váratlanul hulló Vérfagyasztó nyílvesszők tömkelege a dombok közé kergette a megrettent banditákat.

Specialitás

Szélszóló

A hős kezdeményezése a szintjétől függően javul.

Tulajdonságok

 Támadás 0              Varázserő2

 Védelem 0              Tudás3

           mana 30

Képességek

Alap Műszerész

 

Lehetővé teszi a hős számára első szintű lényfelszerelés létrehozását.

Alap Bűbájosság

A hős gyorsabban varázsolhat a harcban. A két varázslat közti idő 10%-kal csökken.

Misztikus képzés

Minden varázslat költsége 20%-kal csökken.

 

Maahir (Kampányhős)

Az a lelkesedés, amellyel Maahir tanulmányait végzi, nem egyedülálló a varázslók között, de a mód, ahogyan teszi, egészen különleges. Maahir tapasztalt utazóként folyamatos próbatételekkel erősíti testét, mert úgy gondolja, hogy a kivételes fizikai erő kivételes mentális erőt hoz magával. Kitartása és összpontosító képessége révén képes rövid időn belül pótolni mana pontjait.

Specialitás

Miszticista

A hős csata közben képes fokozatosan manát visszanyerni. A sebesség a hős szintjétől függ.

Tulajdonságok

 Támadás 0              Varázserő2

 Védelem 0              Tudás3

           mana 30

Képességek

Alap Műszerész

 

Lehetővé teszi a hős számára első szintű lényfelszerelés létrehozását.

Alap Bűbájosság

A hős gyorsabban varázsolhat a harcban. A két varázslat közti idő 10%-kal csökken.

Manavisszanyerés

Megduplázza a manavisszanyerést.

 

Narxes

Narxes meggyőződésesen hisz benne, hogy a siker kulcsát a pontos-ság, az alaposság és a részletekre való odafigyelés jelenti. Szigorú és pedáns tanár, a varázslótanoncok réme. Ennek ellenére kedvelik őt, és nem bánják a könyörtelen szemei előtt lankadatlan gyakorlással töltött időt, mert Narxes bebizonyította mindannyiuknak, hogy minél keményebben tanulnak békeidőben, annál kevesebbet kell majd szenvedniük a harcban.

Specialitás

Mentor

Specializálódás mágusokra. A mágusok és ősmágusok a hős szintjétől függően hatékonyabbak.

Tulajdonságok

 Támadás 0              Varázserő2

 Védelem 0              Tudás3

           mana 30

Képességek

Alap Műszerész

Lehetővé teszi a hős számára első szintű lényfelszerelés létrehozását.

Alap Megvilágosodás

A hős +1-et kap az egyik elsődleges statisztikájához minden negyedik szintjéért az elsőtől kezdve, és 10% bónuszt kap a harci tapasztalati pontokra.

Intelligencia

50%-kal növeli a maximum manát.

 

Nathir

A Szürke Szövetség Háborújában Nathirt foglyul ejtették és börtönbe zárták a démonok. Rabszolgaként dolgozott az egyik kénbányában, majd egy nagy börtönlázadás során két társával együtt sikeresen túlélte a szökést. Nathir átküzdötte magát Sheogh tüzes pusztaságán és a Szürke Városokba visszatérve megfogadta, hogy a tűz többé nem a mestere, hanem a szolgája lesz.

Specialitás

Lánghordozó

A hős varázsereje tűz alapú varázslatok használata esetén megnő, ereje a hős szintjétől függően változik.

Tulajdonságok

 Támadás 0              Varázserő2

 Védelem 0              Tudás3

           mana 30

Képességek

Alap Műszerész

Lehetővé teszi a hős számára első szintű lényfelszerelés létrehozását.

Alap Pusztító mágia

Lehetővé teszi harmadik körös pusztító mágia varázslatok tanulását, és minden pusztító mágiát erősebbé tesz.

A tűz mestere

Páncélzúzó hatást ad a Tűzlabda és Armageddon varázslatoknak. Az érintett lények 50% védelem levonást is elszenvednek.

 

Nur

Nur azok közé a teremtmények közé tartozik, akik nem csak kezelni tudják a mágiát, hanem akiknek lénye alapvetően mágikus termé-szetű. A meditáció és az összpontosítás mestere, világokon keresztül tartó harca a Káosz mágiával olyan kivételes mágikus képességeket fejlesztett ki benne, mint egyetlen más dzsinnben sem. Tanulmányai, gyakorlata és felkészültsége folytán Nur képes mana pontjait folyama-tosan visszatölteni.

Specialitás

Miszticista

A hős csata közben képes fokozatosan manát visszanyerni. A sebesség a hős szintjétől függ.

Tulajdonságok

 Támadás 0              Varázserő2

 Védelem 0              Tudás3

           mana 30

Képességek

Alap Műszerész

Lehetővé teszi a hős számára első szintű lényfelszerelés létrehozását.

Alap Bűbájosság

A hős gyorsabban varázsolhat a harcban. A két varázslat közti idő 10%-kal csökken.

Manavisszanyerés

Megduplázza a manavisszanyerést.

 

Razzak

A bölcsességet nem mindig az idő hozza meg. Több évtizednyi tanu-lás után Razzak megpróbálkozott egy varázslattal, amely lehetővé tette számára, hogy véglegesen és hiábavalóan megdézsmálja Asha mágiáját. Szerencsére túlélte, de fél oldala lebénult és most szolgák hordozzák mindenfelé. A balul sikerült varázslatnak azért pozitív hatá-sa is volt: Razzak azóta gólemek létrehozásával foglalkozik, akiket mozdulatlan végtagjai helyettesítésére használ.

Specialitás

Gólemkészítő

Specializálódás gólemekre. A hős seregében minden vas- és acélgólem +1 bónuszt kap támadásra és védekezésre a hős minden két szintjéért, az első szinttől kezdve.

Tulajdonságok

 Támadás 0              Varázserő2

 Védelem 0              Tudás3

           mana 30

Képességek

Alap Műszerész

Lehetővé teszi a hős számára első szintű lényfelszerelés létrehozását.

Alap Védekezés

A lényeid sebesülésének mértékét 10%-kal csökkenti a harcban.

Szívósság

Minden lényed életpontját 2-vel megnöveli (különösen hatásos nagy seregek esetén).

 

Temkhan (Kampányhős)

Noha még csak nemrég diplomázott a mágusakadémián, Temkhan már nagy hírnévnek örvend a varázslók társadalmában. Fő kutatási területe az idő, az idősíkok és Ashan idő-kontinuuma, és hosszas tanulmányozás után képessé vált az idősík pillanatnyi elgörbítésére annak érdekében, hogy a harcokban ő vihesse be az első csapást.

Specialitás

A homok mestere

A hős átalakítja a helyi idő-kontinuumot, hogy megváltoztassa a lények kezdő támadását a csata elején. A változtatás mértéke a hős szintjétől függ.

Tulajdonságok

 Támadás 0              Varázserő2

 Védelem 0              Tudás3

           mana 30

Képességek

Alap Műszerész

Lehetővé teszi a hős számára első szintű lényfelszerelés létrehozását.

Alap Bűbájosság

A hős gyorsabban varázsolhat a harcban. A két varázslat közti idő 10%-kal csökken.

Mágikus ösztön

Lehetővé teszi harmadik körös varázslatok tanulását attól függetlenül, hogy járatos-e a hős az adott iskolában.

 

Zehir (Kampányhős)

Ingerlékeny, önfejű és energikus: az idősebb varázslók ezekkel a szavakkal szokták jellemezni Zehirt. Tanulmányai során az elementál mágiát választotta szakirányul, azt gondolván (helyesen), hogy aki ilyen változékony, megbízhatatlan és erős teremtményeket irányítani képes, az bármilyen mágikus harcra fel van készülve. Bár a Kör Első Embere címet fiatal kora ellenére odaígérték neki abban a reményben, hogy egy krízis során elejét veszi a politikai csatározásnak, a Kör többi tagja hamar rájött, hogy csak idő kérdése, mikor haladja meg Zehir ereje az övékét – és hogy ez az idő inkább hónapokban mérhető, mint években.

Specialitás

Elementálok mestere

Minden alkalommal, ha egy szövetséges egységtípus elpusztul, egy csoport elementál jelenik meg a hős oldalán. Az elementálok száma a hős szintjétől függ. Emellett az elementál idézés és főnix idézés varázslatok erősebbek lesznek.

Tulajdonságok

 Támadás 0              Varázserő2

 Védelem 0              Tudás3

           mana 30

Képességek

Alap Műszerész

Lehetővé teszi a hős számára első szintű lényfelszerelés létrehozását.

Alap Idézőmágia

Lehetővé teszi harmadik körös idézőmágia varázslatok tanulását, és minden idézőmágiát erősebbé tesz.

Az idézés mestere

A Főnix megidézése és Elementálok megidézése varázslatok erősebbé válnak (a varázserőhöz +4 járul ilyen varázslatok esetén).

 

A leírást fordította: Fiona

Összeállította: Zolirobi