A Winds of War™ egy kiegészítő csomag a Heroes® of Might and Magic® IV játékhoz. Az eredeti játékkal összefüggő hadjáratok, új egyéni küldetések, új többjátékos pályák, újabb lények, számos új helyszín és varázstárgy várja a játékosokat. A győzelem kivívásához új stratégiák kidolgozására lesz szükség. Winds of War™ hat teljesen új hadjáratot tartalmaz, mely öt hős történetén át meséli el Channon vidékének meghódítását…

Hadjáratok :

Világuralom:
Spazz Maticust apja tisztázatlan halála után, nemrég koronázták királlyá. Noha túl fiatal volt még a királyság irányításához, Spazz nagyra törő célokat dédelgetett, emiatt gyakran összetűzésbe került atyjával, aki kis birodalmával is elégedettnek tűnt. Most, hogy ő már nincs, itt az ideje kissé megnövelni az országot… itt az ideje uralni az egész világot!

A barbár hordák:
Mongo tipikus barbár hódító: „Túl sokan vagyunk itt, ám ott még nem vagyunk elegen.” A tenger északi partjára érkezve, Mongo és serege az ország belseje felé száguldott, hogy a fővárost mielőbb barbár birodalmának részévé tegye.

Őrületbe kergetve:
A több emberöltő alatt hatalmas Mágussá vált Fenséges Mysterio, hosszú életét nem csupán szerencséjének, hanem a test és lélek megismerésére folytatott tanulmányainak köszönhette. Most fedezte fel, hogy halhatatlanságának végső darabkáját az emberek birodalmának nyugaton fekvő fővárosa alatti mágikus fókusz rejti. Az emberek gondolván, hogy a varázsló mekkora hatalomra tehet szert általa, megtagadták, hogy bejusson a fókuszhoz. A mágus, hogy elérje élete célját, nem riad vissza az erőszaktól sem.

Ami sok, az sok:
Erutan Revol végleg megelégelte, hogy az emberek nem tisztelik a természetet. Diplomáciai próbálkozásai sorra kudarcba fulladtak, és az erdők felvigyázó királyának, Erutannak nem maradt más választása, mint az embereket elpusztítva visszaállítani földjein a természet hatalmát.

A halál egy napja:
„Kevés az idő, rövid az élet;” így siránkozott folyton Báró Von Tarkin. Birodalma kicsinységét megelégelve, a Báró elhatározta, hogy hadjáratot indít a világ összes élői ellen, átalakítva őket egy mérhetetlenül óriási élőhalott hadsereggé. Első célja az északon élők földje, az ott lakó Élet mágusok megsemmisítése, akik életútját… akarom mondani, halálútját veszélyeztetik.

Az utolsó bástya:
Minden felfedezve (és meghódítva) a fővároshoz vezető kis földdarabot kivéve, mindegyik hódító pontosan tudja, hogy a másik négynek is erre fáj a foga. Ez az egyéni hadjárat az öt hódító egymás elleni végső csatája a hegemóniáért. Melyik hős diadalmaskodik vetélytársai felett és szerzi meg az öt királyságot?

Új hôsök :
Öt új hőssel találkozunk a hadjáratokban:
Mongo, Erutan Revol, Mysterio a Fenséges, Báró Von Tarkin és Spazz Maticus.

Új lények :
Három új kreatúra van; Katapult, Fogcsikorgató és a Mega Sárkány.

A pályaszerkesztő és kompatibilitás :
A kiegészítő a pályaszerkesztőt az eredeti játékból frissíti, megengedve minden új hős, kaland helyszín, varázstárgy és lény használatát a Winds of War™ kiegészítőben. Az új pályák csak akkor játszhatók, ha a Winds of War™ kiegészítő telepítve van. A frissített pályaszerkesztővel készített térképek akkor sem játszhatóak a kiegészítő telepítése nélkül, ha nem tartalmazzák az újdonságokat. A kiegészítő hadjárat-szerkesztőjével készített többjátékos módú pályák esetén, ha a kapcsolódó játékos gépére nincs telepítve a kiegészítő, a játékos üzenetet kap, hogy a játékhoz szükséges a kiegészítő telepítése.

 
   
   


 

Gépigény :
Processzor:   Pentium II 300 MHz
RAM:   128 MB MB
Operációs rendszer:   Windows 95/98/2000/XP
Merevlemez:   750 MB szabad hely
Grafika:   4MB SVGA DirectX 8.0 kompatibilis 800x600 felbontású
Hang:   minden nagyobb DirectX8.0 kompatibilis hangkártya
Egyéb:   billentyűzet és egér