NEM IGEN IGEN
 
 

Négy ellenséges vár küzdelme egy csodálatos szigetért, mely a hatalmas tudás mellett ősi, rég elveszett kincseket is rejt. Az odavezető út nem könnyű, de érdemes küzdeni érte!  Bármelyik várral lehet kezdeni, kiegyenlített a játékmenet. Ez az első saját készítésű pályám, amibe egy barátom kicsit belekontárkodott.  Valamilyen peccselés-krekkelés következtében csak a Gathering Storm-al
működik a pálya  (mondjuk, gondolom már mindenkinek megvan, tehát ez nem lehet probléma.  Ha bármilyen véleményed van, kérlek írd meg a nudli@tvnetwork.hu címemre, jól bírom az építő kritikát! Jó játékot!
Vélemény :
 " Az első magyar TGS térkép (véletlenül készült annak). Az ellenfelek legyőzése nem jelenthet különösebben nagy kihívást, alig-alig jutnak ki a saját területükről. Valamennyi csapat egyenlő feltétellel indul. Igazán csak két kihívás van a térképen, amiből az elsőt ki is hagyhatjuk a végső győzelmi feltételek közül. A második már maga győzelmi feltétel második fele. Egy 40-es szintű Nature mágus az ellenfelünk (GM Nature, Combat, Scouting, etc.) kiegyészítve némi semleges lény sereggel, de előtte még meg kell semmisíteni egy Black Dragon sereget. Az első teljesítéséhez egy GM Combat hős elegendő megfelelő mennyiségű Immortality itókával felszerelve, a másodikhoz megfelelő sereg is szükségeltetik (először egy 32-es szintű hőssel akartam legyőzni, nem sikerült). -by Zardoz "