TAKTIKA
 


Alap Taktika :
Az Alap Taktika minden velünk harcoló lénynek +1 gyorsaságot és +2 mozgást ad, emellett lehetővé teszi a Haladó Támadás, Haladó Vezetés és Haladó Védekezés megtanulását.

Haladó Taktika :
A Haladó Taktika minden velünk harcoló lénynek +2 gyorsaságot és +3 mozgást ad, emellett lehet
ővé teszi a Mester Támadás, Mester Vezetés és Mester Védekezés megtanulását.

Tapasztalt Taktika :
A Tapasztalt Taktika minden velünk harcoló lény nek +3 gyorsaságot és +4 mozgást
ad, emellett lehetővé teszi a Nagymester Támadás, Nagymester Vezetés és Nagymester Védekezés megtanulását.

Mester Taktika :
A Mester Taktika minden velünk harcoló lénynek +4gyorsaságot és +5 mozgást ad.

Nagymester Taktika :
A Nagymester Taktika minden velünk harcoló lénynek +5 gyorsaságot és +6 mozgást ad.

 
TÁMADÁS
 


Alap Támadás :

Az Alap Támadás minden baráti lénynek Közvetlen és Távolsági Támadás esetén +10% sebzést ad és szükséges a Tapasztalt Taktika megtanulásához.


Haladó Támadás :
A Haladó Támadás minden baráti lény nek Közvetlen és Távolsági Támadás esetén +20% sebzést ad és szükséges a Mester Taktika megtanulásához.


Tapasztalt Támadás :
A Tapasztalt Támadás minden baráti lénynek Közvetlen és Távolsági Támadás esetén +30% sebzést ad és szükséges a Nagymester Taktika megtanulásához.


Mester Támadás :
A Mester Támadás minden baráti lénynek Közvetlen és Távolsági Támadás ese tén +40% sebzést ad.


Nagymester Támadás :
A Nagymester Támadás minden baráti lénynek Közvetlen és Távolsági Támadás esetén +50% sebzést ad.

 
VÉDEKEZÉS
 


Alap Védekezés :

Az Alap Védekezés minden baráti lény Közvetlen és Távolsági Védekezését 10%-kal növeli és szükséges a Tapasztalt Taktika megtanulásához.


Haladó Védekezés :
A Haladó Védekezés minden baráti lény Közvetlen és Távolsági Védekezését 20%-kal növeli és szükséges a Mester Taktika megtanulásához.


Tapasztalt Védekezés :
A Tapasztalt Védekezés minden baráti lény Közvetlen és Távolsági Védekezését 30%-kal növeli és szükséges a Nagymester Taktika megtanulásához.


Mester Védekezés :
A Mester Védekezés minden baráti lény Közvetlen és Távolsági Védekezését 40%-kal növeli.


Nagymester Védekezés :
A Nagymester Védekezés minden baráti lény Közvetlen és Távolsági Védekezését 50%-kal növeli.

 
VEZETÉS
 


Alap Vezetés :

Az Alap Vezetés minden baráti lénynek +1 morált és +1 szerencsét ad.


Haladó Vezetés :
A Haladó Vezetés minden baráti lénynek +2 morált és +2 szerencsét ad.


Tapasztalt Vezetés :
A Tapasztalt Vezetés minden baráti lénynek+3 morált és +3 szerencsét ad.


Mester Vezetés :
A Mester Vezetés minden baráti lénynek +4 morált és +4 szerencsét ad.


Nagymester Vezetés :
A Nagymester Vezetés minden baráti lénynek +5 morált és +5 szerencsét ad.

 



HARC
 


Alap Harc :
Az Alap Harc a hős Közvetlen és Távolsági Védelmét is 15-re növeli, mellesleg lehetővé teszi a Haladó Közelharc, Haladó Íjászat és Haladó Mágia Ellenállás megtanulását.

Haladó Harc :
A Haladó Harc a hős Közvetlen és Távolsági Védelmét is 20-ra növeli, mellesleg szükséges a Mester Közelharc, Mester Íjászat és Mester Mágia Ellenállás
megtanulásához.

Tapasztalt Harc :

A Tapasztalt Harc a hős Közvetlen és Távolsági Védelmét is 30-ra növeli, mellesleg szükséges a Nagymester Közelharc, Nagymester Íjászat és Nagymester Mágia
Ellenállás megtanulásához.

Mester Harc :

A Mester Harc a hős Közvetlen és Távolsági Védelmét is 40-re növeli.


Nagymester Harc :

A Nagymester Harc a hős Közvetlen és Távolsági Védelmét is 60-ra növeli.

 
KÖZELHARC
 


Alap Közelharc :
Az Alap Közelharc a hős Közvetlen Támadását 15-re növeli és az ellenséges lények természetes védelmét 1.5-lel csökkenti. A Közelharc képzettség az ellenség védelmét soha sem csökkentheti 10 alá, az ellenséges hős védelmére pedig egyáltalán nincs hatással.

Haladó Közelharc :
A Haladó Közelharc a hős Közvetlen Támadását 20-ra növeli és az ellenséges lények természetes védelmét felezi. A Közelharc képzettség az ellenség védelmét soha sem csökkentheti 10 alá, az ellenséges hős védelmére pedig egyáltalán nincs hatással.

Tapasztalt Közelharc :
A Tapasztalt Közelharc a hős Közvetlen Támadását 20-ra növeli és az ellenséges lények természetes védelmét harmadolja. A Közelharc képzettség az ellenség védelmét soha sem csökkentheti 10 alá, az ellenséges hős védelmére pedig egyáltalán nincs hatással. A hős olyan képességhez jut, hogy azelőtt támadhatná meg az ellenfeleit, mielőtt azok visszaütnének.

Mester Közelharc :
A Mester Közelharc a hős Közvetlen Támadását 40-re növeli és az ellenséges lények természetes védelmét negyedeli. A közelharc képzettség az ellenség védelmét soha sem csökkentheti 10 alá, az ellenséges hős védelmére pedig egyáltalán nincs hatással.

Nagymester Közelharc :
Nagymester Közelharc a hős Közvetlen Támadását 40-re növeli és az ellenséges lények természetes védekezését 4-gyel csökkenti. A Közelharc képzettség az ellenség védelmét soha sem csökkentheti 10 alá, az ellenséges hős védelmére pedig egyáltalán nincs hatással. A hős olyan képzettséggel gazdagodik, amellyel megtámadhatja az ellenfeleket, mielőtt azok visszaütnének, sőt még egyszer támadhat, miután az ellenfél visszaütött.

 
ÍJÁSZAT
 


Alap Íjászat :
Az Alap Íjászat a hős Távolsági Támadását 15-re emeli. Ez a képzettség az ellenség védelmét soha sem csökkenti 10 alá, az ellenséges hős védelmére pedig egyáltalán nincs hatással.

Haladó Íjászat :
A Haladó Íjászat a hős Távolsági Támadását 20-ra emeli, miközben az ellenfelek természetes védelmét megfelezi. Ez a képzettség az ellenség természetes védelmét soha sem csökkenti 10 alá, az ellenséges hős védelmére pedig egyáltalán nincs hatással. A Haladó Íjászatot használó hősök a várfal vagy egyéb akadály mögött álló ellenséges egységeken maximális sebzést ejtenek.

Tapasztalt Íjászat :
A Tapasztalt Íjászat a hős Távolsági Támadását 30-ra emeli, miközben az ellenfelek természetes védelmét harmadolja. Ez a képzettség az ellenség védelmét soha sem csökkenti 10 alá, az ellenséges hős védelmére pedig egyáltalán nincs hatással. A Haladó Íjászatot használó hősök a várfal vagy egyéb akadály mögött álló ellenséges egységeken maximális sebzést ejtenek.

Mester Íjászat :
A Mester Íjászat a hős Távolsági Támadását 40-re emeli, miközben az ellenfelek természetes védelmét negyedeli. Ez a képzettség az ellenség védelmét soha sem csökkenti 10 alá, az ellenséges hős védelmére pedig egyáltalán nincs hatással. A Haladó Íjászatot használó hősök a várfal vagy egyéb akadály mögött álló ellenséges egységeken maximális sebzést ejtenek, ráadásul még azelőtt lőnek, mielőtt az ellenfelek visszatámadhatnának rájuk.

Nagymester Íjászat :
A Nagymester Íjászat a hős Távolsági Támadását 40-re emeli, miközben az ellenfelek természetes védelmét negyedeli. Ez a képzettség az ellenség védelmét soha sem csökkenti 10 alá, az ellenséges hős védelmére pedig egyáltalán nincs hatással. A Haladó Íjászatot használó hősök a várfal vagy egyéb akadály mögött álló ellenséges egységeken maximális sebzést ejtenek, ráadásul még azelőtt lőnek, mielőtt az ellenfelek visszatámadhatnának rájuk és még egyszer támadnak azután, hogy azok visszatámadtak.

 
MÁGIA ELLENÁLLÁS
 


Alap Mágia Ellenállás :
Az Alap Mágia Ellenállás a hősnek 30%-os ellenállást biztosít az ellenséges varázslatokkal szemben.

Haladó Mágia Ellenállás :
A Haladó Mágia Ellenállás a hősnek 50%-os ellenállást biztosít az ellenséges varázslatokkal szemben.

Tapasztalt Mágia Ellenállás :
A Tapasztalt Mágia Ellenállás a hősnek 70%-os ellenállást biztosít az ellenséges varázslatokkal szemben.

Mester Mágia Ellenállás :
A Mester Mágia Ellenállás a hősnek 80%-os ellenállást biztosít az ellenséges varázslatokkal szemben.

Nagymester Mágia Ellenállás :
A Nagymester Mágia Ellenállás a hősnek 100%-os ellenállást biztosít az ellenséges varázslatokkal szemben.

 



FELDERÍTÉS
 


Alap Felderítés :
Az Alap Felderítés +1 sugarú körrel többet fed föl a Kaland Térképen, miközben a kaland helyszíneinek jellegzetességét is megmutatja és a hős az Alap Rejtőzködéssel rendelkező ellenfeleket is észleli. Ez a képzettség szükséges a Haladó Terepismeret, Haladó Tengerészet és Alap Rejtőzködés megtanulásához.

Haladó Felderítés :
A Haladó Felderítés +2 sugarú körrel többet fed föl a Kaland Térképen, miközben a térképen szereplő ellenséges seregek pontos összetételét is meghatározza és a hős a Haladó
Rejtőzködéssel rendelkező ellenfeleket is észleli. Ez a képzettség szükséges a Mester Terepismeret, Mester Tengerészet és Haladó Rejtőzködés megtanulásához.

Tapasztalt Felderítés :
A Tapasztalt Felderítés +3 sugarú körrel többet fed föl a Kaland Térképen, miközben az ellenséges sereggel való harc kimenetére is utal és a hős a Tapasztalt Rejtőzködéssel rendelkező ellenfeleket is észleli. Ez a képzettség szükséges a Nagymester Terepismeret, Nagymester Tengerészet és Tapasztalt Rejtőzködés megtanulásához.

Mester Felderítés :
A Mester Felderítés +4 sugarú körrel többet fed föl a Kaland Térképen, miközben az ellenséges hősök képzettségeit tanulhatja el és a hős a Mester Rejtőzködéssel rendelkező ellenfeleket is észleli. Ez a képzettség szükséges a Mester Rejtőzködés megtanulásához.

Nagymester Felderítés :
A Nagymester Felderítés +5 sugarú körrel többet fed föl a Kaland Térképen, miközben az ellenséges Városok és Seregek képernyőjét is megmutatja és a hős a Nagymester
Rejtőzködéssel rendelkező ellenfeleket is észleli. Ez a képzettség szükséges a Nagymester Rejtőzködés megtanulásához.

 
TEREPISMERET
 


Alap Terepismeret :
Az Alap Terepismeret kedvezőtlen terepen való haladáskor 25%-kal csökkenti a hős lépéshátrányát, másrészt szükséges a Tapasztalt Felderítés megtanulásához.

Haladó Terepismeret :
A Haladó Terepismeret kedvezőtlen terepen való haladáskor 50%-kal csökkenti a hős lépéshátrányát, másrészt szükséges a Mester Felderítés megtanulásához.

Tapasztalt Terepismeret :
A Tapasztalt Terepismeret kedvezőtlen terepen való haladáskor nem hátráltatja a hőst a haladásban, másrészt szükséges a Nagymester Felderítés megtanulásához.

Mester Terepismeret :
A Mester Terepismeret nem hátráltatja a hőst kedvezőtlen terepen való haladáskor, ráadásul 25%-kal több mozgáspontot biztosít. Szükséges a Nagymester Felderítés megtanulásához.

Nagymester Terepismeret :
A Nagymester Terepismeret nem hátráltatja a hőst kedvezőtlen terepen való haladáskor, ráadásul 50%-kal több mozgáspontot biztosít.

 
TENGERÉSZET
 


Alap Tengerészet :
Az Alap Tengerészet tengeri utazás során 25%-kal több mozgáspontot ad a hősnek. Hatása tengeri ütközetek közben olyan, mintha az Alap Taktika, Alap Támadás és Alap Védekezés képzettséget egyszerre használná.

Haladó Tengerészet :
A Haladó Tengerészet tengeri utazás során 50%-kal több mozgáspontot ad a hősnek. Hatása tengeri ütközetek közben olyan, mintha a Haladó Taktika, Haladó Támadás és Haladó Védekezés képzettséget egyszerre használná.

Tapasztalt Tengerészet :
A Tapasztalt Tengerészet tengeri utazás során 100%-kal több mozgáspontot ad a hősnek. Hatása tengeri ütközetek közben olyan, mintha a Tapasztalt Taktika, Tapasztalt Támadás és Tapasztalt Védekezés képzettséget egyszerre használná.

Mester Tengerészet :
A Mester Tengerészet tengeri utazás során 150%-kal több mozgáspontot ad a hősnek. Hatása tengeri ütközetek közben olyan, mintha a Mester Taktika, Mester Támadás és Mester Védekezés képzettséget egyszerre használná.

Nagymester Tengerészet :
A Nagymester Tengerészet tengeri utazás során 200%-kal több mozgáspontot ad a hősnek. Hatása tengeri ütközetek közben olyan, mintha a Nagymester Taktika, Nagymes ter Támadás és Nagymester Védekezés képzettséget egyszerre használná.

 
REJTŐZKÖDÉS
 


Alap Rejtőzködés :
Az Alap Rejtőzködés a Kaland Térképen olyan 1. szintű lények és hősök előtt teszi láthatatlanná hősöd, melyek nem rendelkeznek a Felderítés képzettséggel. Az ellenségek csak akkor veszik észre hősöd, ha mellette állnak. Fontos: hősöd csupán magát rejtheti el, más hőst és lényt nem!

Haladó Rejtőzködés :
A Haladó Rejtőzködés a Kaland Térképen 2. szintű lények és hősök előtt teszi láthatatlanná
hősöd, még akkor is, ha Alap Felderítés képzettséggel rendelkeznek. A 2. szintű ellenségek csak akkor veszik észre hősöd, ha mellette állnak és az Alap Felderítés képzettséget ismerik. Fontos: hősöd csupán magát rejtheti el, más hőst és lényt nem!

Tapasztalt Rejtőzködés :
A Tapasztalt Rejtőzködés a Kaland Térképen 3. szintű lények és hősök előtt teszi láthatatlanná hősöd, még akkor is, ha Haladó Felderítés képzettséggel rendelkeznek. A 3. szintű ellenségek csak akkor veszik észre hősöd, ha mellette állnak és a Haladó Felderítés képzettséget ismerik. Fontos: hősöd csupán magát rejtheti el, más hőst és lényt nem!

Mester Rejtőzködés :
A Mester Rejtőzködés a Kaland Térképen 4. szintű lények és hősök előtt teszi láthatatlanná
hősöd, még akkor is, ha Tapasztalt Felderítés képzettséggel rendelkeznek. A 4. szintű ellenségek csak akkor veszik észre hősöd, ha mellette állnak és a Tapasztalt Felderítés képzettséget ismerik. Fontos: hősöd csupán magát rejtheti el, más hőst és lényt nem!

Nagymester Rejtőzködés :
A Nagymester Rejtőzködés a Kaland Térképen minden lény és hős előtt láthatatlanná teszi
hősöd, még akkor is, ha Mester Felderítés képzettséggel rendelkeznek. Az ellenségek csak akkor veszik észre hősöd, ha mellette állnak és a Mester Felderítés képzettséget ismerik. Fontos: hősöd csupán magát rejtheti el, más hőst és lényt nem!

 



NEMESSÉG
 


Alap Nemesség :
Az Alap Nemesség minden lény szaporulatát 10%-kal növeli meg abban a városban, mely a hőst kormányzójaként fogadja el. Ez a képzettség lehetővé teszi a Haladó Gazdaság, Haladó Bányászat és Haladó Diplomácia megtanulását.

Haladó Nemesség :
A Haladó Nemesség minden lény szaporulatát 20%-kal növeli meg abban a városban, mely a
hőst kormányzójaként fogadja el. Ez a képzettség lehetővé teszi a Mester Gazdaság, Mester Bányászat és Mester Diplomácia megtanulását.

Tapasztalt Nemesség :
A Tapasztalt Nemesség minden lény szaporulatát 30%-kal növeli meg abban a városban, mely a hőst kormányzójaként fogadja el. Ez a képzettség lehetővé teszi a Nagymester Gazdaság, Nagymester Bányászat és Nagymester Diplomácia megtanulását.

Mester Nemesség :
A Mester Nemesség minden lény szaporulatát 40%-kal növeli meg abban a városban, mely a
hőst kormányzójaként fogadja el.

Nagymester Nemesség :
A Nagymester Nemesség minden lény szaporulatát 50%-kal növeli meg abban a városban, mely a hőst kormányzójaként fogadja el.

 
GAZDAGSÁG
 


Alap Gazdagság :
Az Alap Gazdagság birodalmadat napi plusz 100 arannyal látja el, ezen felül a hős fejlettségének függvényében szintenként még 10% arany üti markod. Ez a képzettség szükséges a Tapasztalt Nemesség megtanulásához.

Haladó Gazdagság :
A Haladó Gazdagság birodalmadat napi plusz 200 arannyal látja el, ezen felül a hős fejlettségének függvényében szintenként még 10% arany üti markunkat. Ez a képzettség szükséges a Mester Nemesség megtanulásához.

Tapasztalt Gazdagság :
A Tapasztalt Gazdagság birodalmadat napi plusz 300 arannyal látja el, ezen felül a hős fejlettségének függvényében szintenként még 10% arany üti markunkat. Ez a képzettség szükséges a Nagymester Nemesség megtanulásához.

Mester Gazdagság :
A Mester Gazdagság birodalmadat napi plusz 400 arannyal látja el, ezen felül a hős fejlettségének függvényében szintenként még 10% arany üti markunkat.

Nagymester Gazdagság :
A Nagymester Gazdagság birodalmadat napi plusz 500 arannyal látja el, ezen felül a hős fejlettségének függvényében szintenként még 10% arany üti markunkat.

 
BÁNYÁSZAT
 


Alap Bányászat :
Az Alap Bányászat 5-naponkénti periódus alatt 2 érc és 2 fa kitermelését teszi lehetővé, plusz a hős minden egyes szintjéért ennél 10%-kal többet. Ez a képzettség alapfeltétele a Tapasztalt Nemesség megtanulásának.

Haladó Bányászat :
A Haladó Bányászat 5-naponkénti periódus alatt 2 érc, 2 fa és 2 másik nyersanyag kitermelését teszi lehetővé, plusz a hős minden egyes szintjéért ennél 10%-kal többet. A 2 másik nyersanyag ciklusonkénti sorrendben váltakozik drágakő, higany, kén és kristály között. Ez a képzettség alapfeltétele a Mester Nemesség megtanulásának .

Tapasztalt Bányászat :
A Tapasztalt Bányászat 5-naponkénti periódus alatt 2 érc, 2 fa és 4 másik nyersanyag kitermelését teszi lehetővé, plusz a hős minden egyes szintjéért ennél 10%-kal többet. A 4 másik nyersanyag ciklusonkénti sorrendben váltakozik drágakő, higany, kén és kristály között. Ez a képzettség alapfeltétele a Nagymester Nemesség megtanulásának.

Mester Bányászat :
A Mester Bányászat 5-naponkénti periódus alatt 3 érc, 3 fa és 5 másik nyersanyag kitermelését teszi lehetővé, plusz a hős minden egyes szintjéért ennél 10%-kal többet. Az 5 másik nyersanyag ciklusonkénti sorrendben váltakozik drágakő, higany, kén és kristály között.

Nagymester Bányászat :
A Nagymester Bányászat 5-naponkénti periódus alatt 4 érc, 4 fa és 6 másik nyersanyag kitermelését teszi lehetővé, plusz a hős minden egyes szintjéért ennél 10%-kal többet. Az 6 másik nyersanyag ciklusonkénti sorrendben váltakozik drágakő, higany, kén és kristály között.

 
DIPLOMÁCIA
 


Alap Diplomácia :
Az Alap Diplomácia lehetőséget ad a hősnek, hogy túlerőben lévő csapataival az ellenséges lények 30%-át bizonyos összegért maga mellé állítsa. A hős legfeljebb 120 tapasztalati pont értékű lényeket tud befolyásolni, plusz fejlettségének függvényében szintenként 10%-ot. E képzettségnek hála, megadás esetén a normál ár 80%-át kell kifizetned.

Haladó Diplomácia :
A Haladó Diplomácia lehetőséget ad a hősnek, hogy túlerőben lévő csapataival az ellenséges lények 40%-át bizonyos összegért maga mellé állítsa. A hős legfeljebb 240 tapasztalati pont értékű lényeket tud befolyásolni, plusz fejlettségének függvényében szintenként 10%-ot. E képzettségnek hála, megadás esetén a normál ár 70%-át kell kifizetned.

Tapasztalt Diplomácia :
A Tapasztalt Diplomácia lehetőséget ad a hősnek, hogy túlerőben lévő csapataival az ellenséges lények 50%-át bizonyos összegért maga mellé állítsa. A hős legfeljebb 360 tapasztalati pont értékű lényeket tud befolyásolni, plusz fejlettségének függvényében szintenként 10%-ot. E képzettségnek hála, megadás esetén a normál ár 60%-át kell kifizetned.

Mester Diplomácia :
A Mester Diplomácia lehetőséget ad a hősnek, hogy túlerőben lévő csapataival az ellenséges lények 60%-át bizonyos összegért maga mellé állítsa. A hős legfeljebb 480 tapasztalati pont értékű lényeket tud befolyásolni, plusz fejlettségének függvényében szintenként 10%-ot. E képzettségnek hála, megadás esetén a normál ár 55%-át kell kifizetned.

Nagymester Diplomácia :
A Nagymester Diplomácia lehetőséget ad a hősnek, hogy túlerőben lévő csapataival az ellenséges lények 70%-át bizonyos összegért maga mellé állítsa. A hős legfeljebb 600 tapasztalati pont értékű lényeket tud befolyásolni, plusz fejlettségének függvényében szintenként 10%-ot. E képzettségnek hála, megadás esetén a normál ár 50%-át kell kifizetned.

 



ÉLET MÁGIA
 


Alap Élet Mágia :
Az Alap Élet Mágia lehetőséget ad a hősnek, hogy 1. Szintű Élet Varázslatokat használjon. Ismerete szükséges az Alap Gyógyítás megtanulásához és egyik feltétele a Haladó Felélesztésnek.

Haladó Élet Mágia :
A Haladó Élet Mágia lehetőséget ad a hősnek, hogy 2. Szintű Élet Varázslatokat használjon. Ismerete szükséges az Alap Szellemiség megtanulásához és egyik feltétele a Mester Felélesztésnek.

Tapasztalt Élet Mágia :
A Tapasztalt Élet Mágia lehetőséget ad a hősnek, hogy 3. Szintű Élet Varázslatokat használjon. Ismerete szükséges a Nagymester Felélesztés megtanulásához.

Mester Élet Mágia :
A Mester Élet Mágia lehetőséget ad a hősnek, hogy 4. Szintű Élet Varázslatokat használjon.

Nagymester Élet Mágia :
A Nagymester Élet Mágia lehetőséget ad a hősnek, hogy 5. Szintű Élet Varázslatokat használjon.

 
GYÓGYÍTÁS
 


Alap Gyógyítás :
Az Alap Gyógyítás 10 VarázsPontot ad a hősnek és VarázsPontjainak visszatöltődését napi 2 ponttal növeli. Ismerete az egyik feltétele a Haladó Élet Mágiának.

Haladó Gyógyítás :
A Haladó Gyógyítás 20 VarázsPontot ad a hősnek és VarázsPontjainak visszatöltődését napi 4 ponttal növeli. Ismerete az egyik feltétele a Tapasztalt Élet Mágiának.

Tapasztalt Gyógyítás :
A Tapasztalt Gyógyítás 30 VarázsPontot ad a hősnek és VarázsPontjainak visszatöltődését napi 6 ponttal növeli. Ismerete az egyik feltétele a Mester Élet Mágiának.

Mester Gyógyítás :
A Mester Gyógyítás 40 VarázsPontot ad a hősnek és VarázsPontjainak visszatöltődését napi 8 ponttal növeli. Ismerete az egyik feltétele a Nagymester Élet Mágiának.

Nagymester Gyógyítás :
A Nagymester Gyógyítás 50 VarázsPontot ad a hősnek és VarázsPontjainak visszatöltődését napi 10 ponttal növeli. Ismerete az egyik feltétele a Nagymester Élet Mágiának.

 
SZELLEMISÉG
 


Alap Szellemiség :
Az Alap Szellemiség az Élet Mágia varázslatok hatékonyságát 20%-kal növeli. Ismerete az egyik feltétele a Tapasztalt Élet Mágiának.

Haladó Szellemiség :
A Haladó Szellemiség az Élet Mágia varázslatok hatékonyságát 40%-kal növeli. Ismerete az egyik feltétele a Mester Élet Mágiának.

Tapasztalt Szellemiség :
A Tapasztalt Szellemiség az Élet Mágia varázslatok hatékonyságát 60%-kal növeli. Ismerete az egyik feltétele a Mester Élet Mágiának.

Mester Szellemiség :
A Mester Szellemiség az Élet Mágia varázslatok hatékonyságát 80%-kal növeli. Ismerete az egyik feltétele a Nagymester Élet Mágiának.

Nagymester Szellemiség :
A Nagymester Szellemiség az Élet Mágia varázslatok hatékonyságát 100%-kal növeli. Ismerete az egyik feltétele a Nagymester Élet Mágiának.

 
FELÉLESZTÉS
 


Alap Felélesztés :
Az Alap Felélesztés a csatában elesett baráti lények 20%-nak feltámasztását engedélyezi. Fontos: élőhalott, mechanikus és elementál lényeket nem lehet feléleszteni.

Haladó Felélesztés :
A Haladó Felélesztés a csatában elesett baráti lények 30%-nak feltámasztását engedélyezi. Fontos: élőhalott, mechanikus és elementál lényeket nem lehet feléleszteni.

Tapasztalt Felélesztés :
A Tapasztalt Felélesztés a csatában elesett baráti lények 40%-nak feltámasztását engedélyezi. Fontos: élőhalott, mechanikus és elementál lényeket nem lehet feléleszteni.

Mester Felélesztés :
A Mester Felélesztés a csatában elesett baráti lények 45%-nak feltámasztását engedélyezi. Fontos: élőhalott, mechanikus és elementál lényeket nem lehet feléleszteni.

Nagymester Felélesztés :
A Nagymester Felélesztés a csatában elesett baráti lények 50%-nak feltámasztását engedélyezi. Fontos: élőhalott, mechanikus és elementál lényeket nem lehet feléleszteni.

 



REND MÁGIA
 


Alap Rend Mágia :
Az Alap Rend Mágia lehetőséget ad a hősnek, hogy 1. Szintű Rend Varázslatokat használjon. Ismerete lehetővé teszi az Alap Varázslás megtanulását és egyik feltétele a Haladó Bűbájnak.

Haladó Rend Mágia :
A Haladó Rend Mágia lehetőséget ad a hősnek, hogy 2. Szintű Rend Varázslatokat használjon. Ismerete lehetővé teszi a Mester Bűbáj megtanulását.

Tapasztalt Rend Mágia :
A Tapasztalt Rend Mágia lehetőséget ad a hősnek, hogy 3. Szintű Rend Varázslatokat használjon. Ismerete lehetővé teszi a Nagymester Bűbáj megtanulását.

Mester Rend Mágia :
A Mester Rend Mágia lehetőséget ad a hősnek, hogy 4. Szintű Rend Varázslatokat használjon.

Nagymester Rend Mágia :
A Nagymester Rend Mágia lehetőséget ad a hősnek, hogy 5. Szintű Rend Varázslatokat használjon.

 
VARÁZSLÁS
 


Alap Varázslás :
Az Alap Varázslás 10 VarázsPontot ad a hősnek és VarázsPontjainak visszatöltődését napi 2 ponttal növeli. Ismerete az egyik feltétele a Haladó Rend Mágiának.

Haladó Varázslás :
A Haladó Varázslás 20 VarázsPontot ad a hősnek és VarázsPontjainak visszatöltődését napi 4 ponttal növeli. Ismerete az egyik feltétele a Tapasztalt Rend Mágiának.

Tapasztalt Varázslás :
A Tapasztalt Varázslás 30 VarázsPontot ad a hősnek és VarázsPontjainak visszatöltődését napi 6 ponttal növeli. Ismerete az egyik feltétele a Mester Rend Mágiának.

Mester Varázslás :
A Mester Varázslás 40 VarázsPontot ad a hősnek és VarázsPontjainak visszatöltődését napi 8 ponttal növeli. Ismerete az egyik feltétele a Nagymester Rend Mágiának.

Nagymester Varázslás :
A Nagymester Varázslás 50 VarázsPontot ad a hősnek és VarázsPontjainak visszatöltődését napi 10 ponttal növeli. Ismerete az egyik feltétele a Nagymester Rend Mágiának.

 
VARÁZSTUDOMÁNY
 


Alap Varázstudomány :
Az Alap Varázstudomány a Rend Mágia varázslatok hatékonyságát 20%-kal növeli. Ismerete az egyik feltétele a Haladó Rend Mágiának.

Haladó Varázstudomány :
A Haladó Varázstudomány a Rend Mágia varázslatok hatékonyságát 40%-kal növeli. Ismerete az egyik feltétele a Mester Rend Mágiának.

Tapasztalt Varázstudomány :
A Tapasztalt Varázstudomány a Rend Mágia varázslatok hatékonyságát 60%-kal növeli. Ismerete az egyik feltétele a Mester Rend Mágiának.

Mester Varázstudomány :
A Mester Varázstudomány a Rend Mágia varázslatok hatékonyságát 80%-kal növeli. Ismerete az egyik feltétele a Nagymester Rend Mágiának.

Nagymester Varázstudomány :
A Nagymester Varázstudomány a Rend Mágia varázslatok hatékonyságát 100%-kal növeli, a hős VarázsPontjainak számát 8-cal növelve. Ismerete az egyik feltétele a Nagymester Rend Mágiának.

 
BŰBÁJ
 


Alap Bűbáj :
Az Alap Bűbáj lehetőséget ad a hősnek, hogy túlerőben lévő csapataival az ellenséges lények 15%-át saját oldalára állítsa. A hős legfeljebb 60 tapasztalati ponttal rendelkező lényeket tud befolyásolni, plusz fejlettségének függvényében szintenként 10%-ot. E képzettségnek hála, megadás esetén a normál ár 90%-át kell kifizetned.

Haladó Bűbáj :
A Haladó Bűbáj lehetőséget ad a hősnek, hogy túlerőben lévő csapataival az ellenséges lények 20%-át saját oldalára állítsa. A hős legfeljebb 120 tapasztalati ponttal rendelkező lényeket tud befolyásolni, plusz fejlettségének függvényében szintenként 10%-ot. E képzettségnek hála, megadás esetén a normál ár 80%-át kell kifizetned.

Tapasztalt Bűbáj :
A Tapasztalt Bűbáj lehetőséget ad a hősnek, hogy túlerőben lévő csapataival az ellenséges lények 25%-át saját oldalára állítsa. A hős legfeljebb 180 tapasztalati ponttal rendelkező lényeket tud befolyásolni, plusz fejlettségének függvényében szintenként 10%-ot. E képzettségnek hála, megadás esetén a normál ár 75%-át kell kifizetned.

Mester Bűbáj :
A Mester Bűbáj lehetőséget ad a hősnek, hogy túlerőben lévő csapataival az ellenséges lények 30%-át saját oldalára állítsa. A hős legfeljebb 240 tapasztalati ponttal rendelkező lényeket tud befolyásolni, plusz fejlettségének függvényében szintenként 10%-ot. E képzettségnek hála, megadás esetén a normál ár 70%-át kell kifizetned.

Nagymester Bűbáj :
A Nagymester Bűbáj lehetőséget ad a hősnek, hogy túlerőben lévő csapataival az ellenséges lények 35%-át saját oldalára állítsa. A hős legfeljebb 300 tapasztalati ponttal rendelkező lényeket tud befolyásolni, plusz fejlettségének függvényében szintenként 10%-ot. E képzettségnek hála, megadás esetén a normál ár 65%-át kell kifizetned.

 




HALÁL MÁGIA
 


Alap Halál Mágia :
Az Alap Halál Mágia lehetőséget ad a hősnek, hogy 1. Szintű Halál Varázslatokat használjon. Ismerete lehetővé teszi az Alap Okkultizmus megtanulását és egyik feltétele a Haladó Nekromanciának.

Haladó Halál Mágia :
A Haladó Halál Mágia lehetőséget ad a hősnek, hogy 2. Szintű Halál Varázslatokat használjon. Ismerete lehetővé teszi a Mester Nekromancia megtanulását.

Tapasztalt Halál Mágia :
A Tapasztalt Halál Mágia lehetőséget ad a hősnek, hogy 3. Szintű Halál Varázslatokat használjon. Ismerete lehetővé teszi a Nagymester Nekromancia megtanulását.

Mester Halál Mágia :
A Mester Halál Mágia lehetőséget ad a hősnek, hogy 4. Szintű Halál Varázslatokat használjon.

Nagymester Halál Mágia :
A Nagymester Halál Mágia lehetőséget ad a hősnek, hogy 5. Szintű Halál Varázslatokat használjon.

 
OKKULTIZMUS
 


Alap Okkultizmus :
Az Alap Okkultizmus 10 VarázsPontot ad a hősnek és VarázsPontjainak visszatöltődését napi 2 ponttal növeli. Ismerete az egyik feltétele a Haladó Halál Mágiának.

Haladó Okkultizmus :
A Haladó Okkultizmus 20 VarázsPontot ad a hősnek és VarázsPontjainak visszatöltődését napi 4 ponttal növeli. Ismerete egyik feltétele a Tapasztalt Halál Mágiának.

Tapasztalt Okkultizmus :
A Tapasztalt Okkultizmus 30 Varázs Pontot ad a hősnek és VarázsPontjainak visszatöltődését napi 6 ponttal növeli. Ismerete az egyik feltétele a Mester Halál Mágiának.

Mester Okkultizmus :
A Mester Okkultizmus 40 VarázsPontot ad a hősnek és VarázsPontjainak visszatöltődését napi 8 ponttal növeli. Ismerete az egyik feltétele a Nagymester Halál Mágiának.

Nagymester Okkultizmus :
A Nagymester Okkultizmus 50 VarázsPontot ad a hősnek és VarázsPontjainak visszatöltődését napi 10 ponttal növeli. Ismerete az egyik feltétele a Nagymester Halál Mágiának.

 
DÉMONOLÓGIA
 


Alap Démonológia :
Az Alap Démonológia a Halál Mágia varázslatok hatásfokát 20%-kal növeli, emellett ismerete szükséges a Tapasztalt Halál Mágia elsajátításához. Az Alap Démonológia és az Alap Természet Mágia megtanulásával a hős megkapja az Ördögfióka idézés varázslatot.

Haladó Démonológia :
A Haladó Démonológia a Halál Mágia varázslatok hatásfokát 40%-kal növeli, emellett ismerete szükséges a Mester Halál Mágia elsajátításához. A Mester Démonológia és a Mester Természet Mágia megtanulásával a hős megkapja a Jégdémon Idézés varázslatot.

Tapasztalt Démonológia :
A Tapasztalt Démonológia a Halál Mágia varázslatok hatásfokát 60%-kal növeli. Ismerete szükséges a Mester Halál Mágia elsajátításához.

Mester Démonológia :
A Mester Démonológia a Halál Mágia varázslatok hatásfokát 80%-kal növeli, emellett ismerete szükséges a Nagymester Halál Mágia elsajátításához. A Mester Démonológia és a Mester Természet Mágia megtanulásával a hős megkapja a Méregivadék Idézés varázslatot.

Nagymester Démonológia :
A Nagymester Démonológia a Halál Mágia varázslatok hatásfokát 100%-kal növeli, ismerete szükséges a Nagymester Halál Mágia elsajátításához. A Nagymester Démonológia és a Nagymester Természet Mágia megtanulásával a hős megkapja az Ördögidézés varázslatot.

 
NEKROMANCIA
 


Alap Nekromancia :
Az Alap Nekromancia a legyőzött sereg 10%-át kitevő csontváz-csapat létrehozását engedélyezi, feltéve, hogy az élőhalottak maximum 40 plusz hős-szintenként 10% tapasztalati ponttal rendelkeznek. Levágott ellenfelenként a hős 1 élőhalottat képes teremteni. Fontos:
élőhalott, mechanikus és elementál lényeket nem lehet feltámasztani.

Haladó Nekromancia :
A Haladó Nekromancia a legyőzött sereg 15%-át kitevő csontváz-csapat létrehozását engedélyezi, feltéve, hogy az élőhalottak maximum 80 plusz hős-szintenként 10% tapasztalati ponttal rendelkeznek. Levágott ellenfelenként a hős 1 élőhalottat képes teremteni. Fontos:
élőhalott,mechanikus és elementál lényeket nem lehet feltámasztani.

Tapasztalt Nekromancia :
A Tapasztalt Nekromancia a legyőzött sereg 20%-át kitevő csontváz- vagy szellem-csapat létrehozását engedélyezi, feltéve, hogy az élőhalottak maximum 120 plusz hős-szintenként 10% tapasztalati ponttal rendelkeznek. Levágott ellenfelenként a hős 1 élőhalottat képes teremteni. Fontos: élőhalott, mechanikus és elementál lényeket nem lehet feltámasztani.

Mester Nekromancia :
A Mester Nekromancia a legyőzött sereg 25%-át kitevő csontváz- vagy szellem- csapat létrehozását engedélyezi, feltéve, hogy az élőhalottak maximum 160 plusz hős-szintenként 10% tapasztalati ponttal rendelkeznek. Levágott ellenfelenként a hős 1 élőhalottat képes teremteni. Fontos: élőhalott, mechanikus és elementál lényeket nem lehet feltámasztani.

Nagymester Nekromancia :
A Nagymester Nekromancia a legyőzött sereg 30%-át kitevő csontváz-, szellem- vagy vámpír-csapat létrehozását engedélyezi, feltéve, hogy az élőhalottak maximum 200 plusz
hős-szintenként 10% tapasztalati ponttal rendelkeznek. Levágott ellenfelenként a hős 1
élőhalottat képes teremteni. Fontos: élőhalott, mechanikus és elementál lényeket nem lehet feltámasztani.

 



KÁOSZ MÁGIA
 


Alap Káosz Mágia :
Az Alap Káosz Mágia lehetőséget ad a hősnek, hogy 1. Szintű Káosz Varázslatokat használjon. ismerete lehetővé teszi az Alap Ördögűzés megtanulását és egyik feltétele a Haladó Boszorkányságnak.

Haladó Káosz Mágia :
A Haladó Káosz Mágia lehetőséget ad a hősnek, hogy 2. Szintű Káosz Varázslatokat használjon. Ismerete lehetővé teszi a Mester Boszorkányság megtanulását.

Tapasztalt Káosz Mágia :
A Tapasztalt Káosz Mágia lehetőséget ad a hősnek, hogy 3. Szintű Káosz Varázslatokat használjon. Ismerete lehetővé teszi a Nagymester Boszorkányság megtanulását.

Mester Káosz Mágia :
Mester Káosz Mágia lehetőséget ad a hősnek, hogy 4. Szintű Káosz Varázslatokat használjon.

Nagymester Káosz Mágia :
A Nagymester Káosz Mágia lehetőséget ad a hősnek, hogy 4. Szintű Káosz Varázslatokat használjon.

 
ÖRDÖGŰZÉS
 


Alap Ördögűzés :
Az Alap Ördögűzés 10 VarázsPontot ad a hősnek és VarázsPontjainak visszatöltődését napi 2 ponttal növeli. Ismerete az egyik feltétele a Haladó Káosz Mágiának.

Haladó Ördögűzés :
A Haladó Ördögűzés 20 VarázsPontot ad a hősnek és VarázsPontjainak visszatöltődését napi 4 ponttal növeli. Ismerete az egyik feltétele a Tapasztalt Káosz Mágiának.

Tapasztalt Ördögűzés :
A Tapasztalt Ördögűzés 30 VarázsPontot ad a hősnek és VarázsPontjainak visszatöltődését napi 6 ponttal növeli. Ismerete az egyik feltétele a Mester Káosz Mágiának.

Mester Ördögűzés :
A Mester Ördögűzés 40 VarázsPontot ad a hősnek és VarázsPontjainak visszatöltődését napi 8 ponttal növeli. Ismerete az egyik feltétele a Nagymester Káosz Mágiának.

Nagymester Ördögűzés :
A Nagymester Ördögűzés 50 VarázsPontot ad a hősnek és VarázsPontjainak visszatöltődését napi 10 ponttal növeli. Ismerete az egyik feltétele a Nagymester Káosz Mágiának.

 
TŰZMÁGIA
 


Alap Tűzmágia :
Az Alap Tűzmágia a Káosz Mágia varázslatok hatékonyságát 20%-kal növeli. Ismerete az egyik feltétele a Haladó Káosz Mágiának.

Haladó Tűzmágia :
A Haladó Tűzmágia a Káosz Mágia varázslatok hatékonyságát 40%-kal növeli. Ismerete az egyik feltétele a Mester Káosz Mágiának.

Tapasztalt Tűzmágia :
A Tapasztalt Tűzmágia a Káosz Mágia varázslatok hatékonyságát 60%-kal növeli. Ismerete az egyik feltétele a Mester Káosz Mágiának.

Mester Tűzmágia :
A Mester Tűzmágia a Káosz Mágia varázslatok hatékonyságát 80%-kal növeli. Ismerete az egyik feltétele a Nagymester Káosz Mágiának.

Nagymester Tűzmágia :
A Nagymester Tűzmágia a Káosz Mágia varázslatok hatékonyságát 100%-kal növeli. Ismerete az egyik feltétele a Nagymester Káosz Mágiának.

 
BOSZORKÁNYSÁG
 


Alap Boszorkányság :
Az Alap Boszorkányság képzettsége minden varázslat (mindegyik mágia osztályban) sebzését 20%-kal növeli.

Haladó Boszorkányság :
A Haladó Boszorkányság képzettsége minden varázslat (mindegyik mágia osztályban) sebzését 40%-kal növeli.

Tapasztalt Boszorkányság :
A Tapasztalt Boszorkányság képzettsége minden varázslat (mindegyik mágia osztályban) sebzését 60%-kal növeli.

Mester Boszorkányság :
A Mester Boszorkányság képzettsége minden varázslat (mindegyik mágia osztályban) sebzését 80%-kal növeli.

Nagymester Boszorkányság :
A Nagymester Boszorkányság képzettsége minden varázslat (mindegyik mágia osztályban) sebzését 100%-kal növeli.

 



TERMÉSZET MÁGIA
 


Alap Természet Mágia :
Az Alap Természet Mágia lehetőséget ad a hősnek, hogy 1. Szintű Természet Varázslatokat használjon. Ismerete lehetővé teszi az Alap Füvészet megtanulását és egyik feltétele a Haladó Idézésnek.

Haladó Természet Mágia :
A Haladó Természet Mágia lehetőséget ad a hősnek, hogy 2. Szintű Természet Varázslatokat használjon. Ismerete lehetővé teszi a Mester Idézés megtanulását.

Tapasztalt Természet Mágia :
A Tapasztalt Természet Mágia lehetőséget ad a hősnek, hogy 3. Szintű Természet Varázslatokat használjon. Ismerete lehetővé teszi a Nagymester Idézés megtanulását.

Mester Természet Mágia :
A Mester Természet Mágia lehetőséget ad a hősnek, hogy 4. Szintű Természet Varázslatokat használjon.

Nagymester Természet Mágia :
A Nagymester Természet Mágia lehetőséget ad a hősnek, hogy 5. Szintű Természet Varázslatokat használjon.

 
FÜVÉSZET
 


Alap Füvészet :
Az Alap Füvészet 10 VarázsPontot ad a hősnek és VarázsPontjainak visszatöltődését napi 2 ponttal növeli. Ismerete az egyik feltétel a Haladó Természet Mágiának.

Haladó Füvészet :
A Haladó Füvészet 20 VarázsPontot ad a hősnek és VarázsPontjainak visszatöltődését napi 4 ponttal növeli. Ismerete az egyik feltétel a Tapasztalt Természet Mágiának.

Tapasztalt Füvészet :
A Tapasztalt Füvészet 30 VarázsPontot ad a hősnek, VarázsPontjainak visszatöltődését napi 6 ponttal növeli és napi 1 VarázsPontot regenerál. Ismerete az egyik feltétel a Mester Természet Mágiának.

Mester Füvészet :
A Mester Füvészet 40 VarázsPontot ad a hősnek, VarázsPontjainak visszatöltődését napi 8 ponttal növeli és napi 2 VarázsPontot regenerál. Ismerete az egyik feltétel a Nagymester Természet Mágiának.

Nagymester Füvészet :
A Nagymester Füvészet 50 VarázsPontot ad a hősnek, VarázsPontjainak visszatöltődését napi 10 ponttal növeli és napi 2 VarázsPontot regenerál. Ismerete az egyik feltétel a Nagymester Természet Mágiának.

 
MEDITÁCIÓ
 


Alap Meditáció :
Az Alap Meditáció a Természet Mágia varázslatok hatékonyságát 20%-kal növeli. Ismerete az egyik feltétele a Haladó Természet Mágiának.

Haladó Meditáció :
A Haladó Meditáció a Természet Mágia varázslatok hatékonyságát 40%-kal növeli. Ismerete az egyik feltétele a Tapasztalt Természet Mágiának.

Tapasztalt Meditáció :
A Tapasztalt Meditáció a Természet Mágia varázslatok hatékonyságát 60%-kal növeli. Ismerete az egyik feltétele a Mester Természet Mágiának.

Mester Meditáció :
A Mester Meditáció a Természet Mágia varázslatok hatékonyságát 80%-kal növeli. Ismerete az egyik feltétele a Nagymester Természet Mágiának.

Nagymester Meditáció :
A NagyMester Meditáció a Természet Mágia varázslatok hatékonyságát 100%-kal növeli. Ismerete az egyik feltétele a Nagymester Természet Mágiának.

 
IDÉZÉS
 


Alap Idézés :
Az Alap Idézés a hős számára lehetővé teszi, hogy seregébe naponta egyszer koboldokat, tündéreket vagy farkasokat idézzen meg maximum 10 tapasztalati pont plusz a hős szintjének 10%-a értékben.

Haladó Idézés :
A Haladó Idézés a hős számára lehetővé teszi, hogy seregébe naponta egyszer koboldokat, tündéreket vagy farkasokat idézzen meg maximum 20 tapasztalati pont plusz a hős szintjének 10%-a értékben.

Tapasztalt Idézés :
A Tapasztalt Idézés a hős számára lehetővé teszi, hogy seregébe naponta egyszer tündéket, szatírokat vagy tigriseket idézzen meg maximum 30 tapasztalati pont plusz a hős szintjének 10%-a értékben.

Mester Idézés :
A Mester Idézés a hős számára lehetővé teszi, hogy seregébe naponta egyszer tündéket, szatírokat vagy tigriseket idézzen meg maximum 40 tapasztalati pont plusz a hős szintjének 10%-a értékben.

Nagymester Idézés :
A Nagymester Idézés a hős számára lehetővé teszi, hogy seregébe naponta egyszer tündéket, szatírokat vagy tigriseket idézzen meg maximum 50 tapasztalati pont plusz a hős szintjének 10%-a értékben.