Parancsnokok (általános leírás) Parancsnokok és osztályspecifikus képességeik Alap képzettségek Extra képességek

Parancsnokok

   Miután a különböző ellenséges seregek egyensúlya Antagarich-on felborult és az istenek folyamatosan beleavatkoztak a dolgok menetébe, sok hős ráébredt arra, hogy többé nem képes egyedül irányítani a harcokat. Segítségre volt szükségük. Méghozzá olyan intelligens lényekre, akik nem csak a csatatéren támogatják, hanem a csapatai vezetésében is. Helyettes parancsnokokra volt szükségük. Ez az elnevezés hamarosan a hősök legjobb barátait, rokonait vagy a legerősebb és a legrátermettebb hadvezéreket illette meg.

Parancsnokok (általános leírás)

   A Parancsnokok a hősök és a lények kombinációjából létrejött egységek. A csatákban ugyanúgy harcolnak, mint a többi lény, de ugyanakkor képesek a hősökhöz hasonlatos fejlődésre is. Képesek elsajátítani elsődleges és másodlagos tulajdonságokat. Lehetőségük van – igaz csak korlátozottan -, hogy varázsoljanak. Léteznek kifejezetten a számukra készült varázstárgyak, amik tovább növelik az erejüket. Bár mindegyik külön életrajzzal és névvel rendelkezik, ennek ellenére igen hasonlítanak egymásra. Minden hősnek csak egy Parancsnoka lehet.

Kezdetben minden Parancsnok elsődleges tulajdonságai megegyeznek:
• Támadás (Attack): 5
• Védekezés (Defense):5
• Életerő (Hit Points): 40
• Sebesség (Speed): 4
• Sebzés (Damage): 6-12
• Varázserő (Magic Power): 1
• Mágiavédelem (Magic Resistance): 5%

  Ha egy Parancsnok meghal a csatában, akkor lehetőségünk van feléleszteni bármelyik várunkban, amennyiben már megépült a szükséges szintű mágustorony, és rendelkezünk kellő mennyiségű arannyal. Harc közben is megtekinthetjük a Parancsnokok adatait. Ez ugyanúgy történik, mint minden más lény esetében (jobb kattintás).

A Parancsnokok és osztályspecifikus képességeik

Lovag (Paladin) – Castle

Lovag

Bölcsesség

Bölcsesség

A Hős TP-jének 150%-t kapják.

Gyógyítás

Gyógyítás

Képes a Gyógyítás varázslatra.

 

   Mint az isteni igazság védelmezője, ez a szent bosszúálló minden megnyert csatával növeli az erejét. A Lovag megáldatott a Gyógyítás mágiájával, hogy életben tarthassa a seregeit és hogy így azok még erőteljesebben harcolhassanak.

Ugrás az oldal tetejére

Főpap (Hierophant) – Rampart

Főpap

Elsősegély Mester

Elsősegély Mester

További Elsősegély Sátrak.
(sátrak száma = a Parancsnok szintje)

Pajzs

Pajzs

Képes a Pajzs varázslatra.
 (időtartama = a Parancsnok varázsereje)

 

   Ez a titokzatos Parancsnok veleszületetten birtokolja a gyógyítás képességét. Mindig van vele legalább egy Elsősegély Sátor, bárkinek az oldalán is harcoljon. A csatában igyekszik megvédeni az egységei életét egy bűvös pajzs megidézésével, ami képes kivédeni a halálos csapások egy részét.

Ugrás az oldal tetejére

Templomőr (Temple Guardian) – Tower

Templomőr

Mana Mágia

Mana Mágia

Képes visszaállítani a hős elvesztett manáját.
Visszaálított mana = elvesztett mana × (20% + 5% × a Parancsnok szintje);
de min. 1 mana, max az elvesztett mana 90%-a.

Pontosság

Pontosság

Képes a Pontosság varázslatra.
(időtartama = a Parancsnok varázsereje)

 

   Ez az intelligens és erős akaratú, ráadásul szépséges Templomőr távoli rokona a titánoknak. A személye a csatában megnöveli nemcsak a titánok, de minden lövő egység pontosságát és így a sebzését is. Ez a képessége majdnem annyira hasznos, mint az az ösztönös képessége, hogy kivonja a manát a csatérről és átadja azt a hősnek.

Ugrás az oldal tetejére

Démonlány (Succubus) – Inferno

Démonlány

Bűvölet

Bűvölet

Képes magához csábítani az ellenséges egységek egy részét a csata előtt.
Számuk = 5% + (a Parancsnok szintje - 1)/2,
de max 20%

Tűzpajzs

Tűzpajzs

Képes a Tűzpajzs varázslatra.
(időtartama = a Parancsnok varázsereje)

 

   A Démonlány mindig érzéki és elbűvölő, és mivel ez démoni erőkkel párosul, képes az ellenség soraiból maga mellé csábítani bizonyos mennyiségű lényt. Ráadásul igen közel áll az eredendő tűzhöz, ezért képes ellátni az egységeit a tűz aurájával.

Ugrás az oldal tetejére

Lélekfaló (Soul Eater) – Necropolis

Lélekfaló

Élőhalott

Élőhalott

Rendelkezik az élőhalottak minden tulajdonságával.

Halott Élesztés

Halott Élesztés

Képes a Halott Élesztés varázslatra.
Csak az 1-5 szintű lényeket tudja visszahozni.
Életpont = (a Parancsnok varázsereje/4) × 50 + 60

 

   Ez a lélektelen Parancsnok elszívja a megölt ellenfelei spirituális energiáját, ezzel tartva „életben” magát. A csatamezőn képes feléleszteni elhullt élőhalott társait.

Ugrás az oldal tetejére

Dúvad (Brute) – Dungeon

Dúvad

Hullarablás

Hullarablás

A csatában gyűjtött TP 50%-t visszaadja aranyban.

Vérszomj

Vérszomj

Képes a Vérszomj varázslatra.
(időtartama = a Parancsnok varázsereje)

 

   A Dúvad, mint a neve is mutatja, igen félelmetes és vérszomjas harcos. A harci szellemének köszönhetően, az oldalán harcoló egységek vérszomját képes megnövelni. A csata végeztén pedig begyűjtteti az elhullott egységek hulláit, mivel a Dungeon mélyén mindig szükség van néhány friss tetemre.

Ugrás az oldal tetejére

Ogre Vezér (Ogre Leader) – Stronghold

Ogre Vezér

Nyílvető Mester

Nyílvető Mester

További Nyílvetők.
Nyílvetők száma = a Parancsnok szintje/4 + 1
továbbá az irányítás képessége

Kőbőr

Kőbőr

Képes a Kőbőr varázslatra.
(időtartama = a Parancsnok varázsereje)

 

   Az Ogre Vezér a Nyílvetők szerelmese, ezért mindig gondoskodik arról, hogy a seregében legalább egy Nyílvető legyen. Ezen kívül megtanulta, hogyan teheti az  irányítása alatt álló egységek bőrét olyan keménnyé, mint a kő.

Ugrás az oldal tetejére

Sámán (Shaman) – Fortress

Sámán

Magasabb Harci Képzettség

Magasabb Harci Képzettség

A hős támadásának és védekezésének 150%-át kapja.

Gyorsítás

Gyorsítás

Képes a Gyorsítás varázslatra.
(időtartama = a Parancsnok varázsereje)
(sebesség + 5)

 

   A Sámán igen fejlett harci képességekkel rendelkezik. Ezen becses tulajdonságaival hűen szolgálja azt a hőst, akihez tartozik. Nem utolsósorban, képes felgyorsítani az irányítása alatt álló lények sebességét és reflexeit.

Ugrás az oldal tetejére

Csillaglélek (Astral Spirit) – Conflux

Csillaglélek

Megfutamítás

Megfutamítás

Az ellenséges egységek egy részét megfutamítja.
~ egy adott egység kb. 10%-át

Visszatámadás

Visszatámadás

Képes a Visszatámadás varázslatra.
(időtartama = a Parancsnok varázsereje)

 

   Az asztrális síkról származó Csillaglélek telepatikus képességgel megáldott. Ezt a képességét kihasználva, az ellenséges egységek tudatába egy elvesztett csata képeit idézi fel. Ennek hatására az ellenséges egységek egy része megfutamodik. Szintén telepatikus képességeinek köszönhetően, képes figyelmeztetni a saját egységeit az ellenség gyenge pontjaira, így azok képessé válnak egy újbóli támadásra.

Ugrás az oldal tetejére

A Parancsnokok alap képzettségei

Támadás e nélkül a támadás értéke: 5   Sebzés e nélkül a sebzés értéke: min: 6 + szintenként még 2 − max: 2*min

Támadás

- Kezdő: 7-es támadás
- Haladó: 10-es támadás
- Középhaladó: 14-es támadás
- Mester: 20-as támadás
- Nagymester: 30-as támadás

Sebzés

- Kezdő: további 10%
- Haladó: további 25%
- Középhaladó: további 45%
- Mester: további 70%
- Nagymester: további 100%
   
Védekezés e nélkül a védekezés értéke: 5 Varázserő e nélkül a varázserő értéke: 1, a mágiavédelem: 5%, és varázslás: 1x

Védekezés

- Kezdő: 9-es védekezés
- Haladó: 15-ös védekezés
- Középhaladó: 23-as védekezés
- Mester: 35-ös védekezés
- Nagymester: 55-ös védekezés

Varázserő

- Kezdő: varázserő 2, mágiavédelem 10%, varázslás 2x
- Haladó: varázserő 4, mágiavédelem 20%, varázslás 3x
- Középhaladó: varázserő 7, mágiavédelem 40%, varázslás 4x
- Mester: varázserő 15, mágiavédelem 65%, varázslás 5x
- Nagymester: varázserő 30, mágiavédelem 95%, varázslás 6x
   
Életerő e nélkül az életerő értéke: 20+szint*20 Sebesség e nélkül a sebesség értéke: 4

Életerő

- Kezdő: további 10%
- Haladó: további 25%
- Középhaladó: további 45%
- Mester: további 70%
- Nagymester: további 100%

Sebesség

- Kezdő: 5-ös sebesség
- Haladó: 6-os sebesség
- Középhaladó: 7-es sebesség
- Mester: 8-as sebesség
- Nagymester: 10-es sebesség
Ugrás az oldal tetejére

A Parancsnokok extra képességei

Az ellenség védekezésének lecsökkentése 50%-al (Reduce Enemy Defense by 50%)

 

30%-nyi esély a fizikai sebzés kivédésére
(30% chance to Block any Physical Damage)

Az ellenség védekezésének lecsökkentése 50%-al

Támadás+Védekezés
Jele:
[D]

30%-nyi esély a fizikai sebzés kivédésére

Védekezés+Sebesség
Jele:
[B]
   
Félelemkeltés (Fearsome) Dupla támadás (Attack twice)

Félelemkeltés

Támadás+Életerő
Jele:
[O]

Dupla támadás

Életerő+Sebzés
Jele:
[2]
   
Mindig maximális sebzés (Maximum damage always) Közelharcban 50% eséllyel paralizál 3 körre
(Melee Attack has 50% chance to Paralyze for 3 rounds)

Mindig maximális sebzés

Támadás+Sebzés
Jele:
[M]

Közelharcban 50% eséllyel paralizál 3 körre

Életerő+Varázserő
Jele:
[P]
   
Az ellenség nem üt vissza (No Enemy Reataliation) 50 Életpont visszatöltése minden körben
(Regeneration 50 HP every turn)

Az ellenség nem üt vissza

Támadás+Varázserő
Jele:
[N]

50 Életpont visszatöltése minden körben

Életerő+Sebesség
Jele:
[R]
   
Lövészet (Can Shoot) Halálra Dermesztés (Death Stare)

Lövészet

Támadás+Sebesség
Jele:
[S]

Halálra Dermesztés

Sebzés+Varázserő
Jele:
[G]
   
Végtelen visszaütés (Endless Retaliation) Lovagok távolsági bónusza (Champion Distance Bonus)

Végtelen visszaütés

Védekezés+Életerő
Jele:
[E]

Lovagok távolsági bónusza

Sebzés+Sebesség
Jele:
[C]
   
Körbeütés képessége (Strike all Enemies around) Repülés (Ignore Obstacles [fly])

Körbeütés képessége

Védekezés+Sebzés
Jele:
[A]

Repülés

Varázserő+Sebesség
Jele:
[F]
  Ugrás az oldal tetejére
Tűzpajzs (Permanent Fire Shield)

Tűzpajzs

Védekezés+Varázserő
Jele:
[I]