Heroes II - végigjátszások
  Lények     Várak/Hősök     Skill-ek     Varázslatok     Varázstárgyak     VÉGIGJÁTSZÁSOK  

Bevezető | Archibald Campaign | Roland Campaign | 

Archibald Campaign

1. First Blood - Első vér

Feladat: A királynak szüksége van három ellensége területére, akik egymás között is sokat háborúznak. Szerencsére ez rengeteg energiájukat emészti fel. Ezt kihasználva kell elbánni sorban mindegyikkel. Nekromanta várral kezdünk, közepes méretű térképen. A First Blood egy tipikus tanuló küldetés. Lassan indul, aztán fokozatosan nehezedik, de nem viszi túlzásba.
Megoldás: Első lépésként építsünk fel minden pénzt hozó épületet (Statue), majd térjünk rá az alap szintű lények épületeire. Vegyünk fel két hőst. Érdemes egy nekromantát és egy lovagot, utóbbi jobb harci értékei miatt. Majd kezdjük el megtisztítani a félszigetet, a kulcsfontosságú bányákat őrző lényektől. Az így befolyó pénzt érdemes a második szintű (upgrade) épületekre költeni. A diplomáciai képességet (Diplomacy skill) célszerű minél jobban feltornázni, mert így értékes segítséget jelenthetnek a csapatba beálló lények. Ha megtisztult a félsziget, minden a miénk és állnak az épületeink, akkor elkezdhetjük elhódítani a sárga ellenfél félszigetét. Attól, hogy valamelyik ellenfél korábban kitámad nem érdemes tartani, hisz az utakat erős lények védik, amiket csak akkor érdemes megtámadni, ha a saját várunk már teljesen kiépült, a seregeink felkészültek a harcra.
Persze a támadás előtt egyesíteni kell a két seregünket, és így kell nekiindítani a hódító hőst. Ha szerencsénk van, a sárga eddigre szépen megfogyatkozik, a zölddel és a narancssárgával folytatott küzdelemben. Rohanjuk le előbb a sárgát, elfoglalva NightShadow nevű várát. Vegyünk fel egy új hőst, és biztosítsuk e vár védelmét. Egy kis szerencsével eddigre a zöld felmorzsolja a narancssárgát. Ezután a kulcsfontosságú bányák elfoglalgatása közben vegyük be az utolsó sárga várat, Alamart. Eközben ne feledkezzünk meg kezdő várunkból, SandCasterből kinyerhető lények hadáról sem. Szorítsuk sarokba a maradék sárgát, mire az vagy megadja magát, vagy meghal. Ezek után hatalmas fölényünk birtokában a szintén megfogyatkozott zöld játékos sem állhatja utunkat.



2. Barbarian - Barbár háborúk

Feladat: Az északi barbár törzseket kell egyesítenünk a leigázásukkal. Ők is több különálló, nem szövetkezett ellenséget képeznek, de több nyersanyag áll a rendelkezésükre. A térkép akkor teljesíthető, ha minden ellenfelet kiirtunk, és az összes várat elfoglaljuk. Választhatunk nekromanta, barbár és warlock vár közül, egy kis térképen, e könnyed, lassan nehezedő küldetés során.
Megoldás: Kezdjünk a pénzt hozó Statue felállításával, majd vegyünk fel egy hőst. Kihasználva a kezdeti nagy nyersanyag mennyiséget, készítsünk egyetlen ütőképes sereget, és indítsuk meg dél felé. A kezdetben kapott hősünkkel eközben derítsük fel a környező területet, és foglaljuk el a környező bányákat. Ha szerencsénk van, akkor eddigre az egyik ellenfél a belső csatározások miatt kihullik, és eközben a nyugati oldalon található Whittingham nevű barbár vár védelme is meggyengül. Ezt kihasználva a főseregünkkel könnyűszerrel elfoglalhatjuk. Otthon eközben a kezdeti hősünk kis seregét bővítsük fel, és alkalmazzunk egy újabb hőst Whittingham védelmére. Eddigre ha szerencsénk van, az imént elfoglalt várat birtokló játékos is kiesik, vagy annyira meggyengül, hogy nem okozhat több gondot. Az otthoni sereggel ezután elfoglalhatjuk a maradék - és szintén legyengült - ellenfél észak-keleti várát, a barbár Weddingtont. Ezután számítsunk a megmaradt játékos folyamatos támadásaira. Ezt szem előtt tartva, lassan erősödve, vágjuk le a maradék hőseit, és foglaljuk el utolsó észak-nyugati várát. E küldetés teljes taktikája arra épül, hogy jól kihasználjuk a gépi játékosok egymás közötti harcait. Mindig a meggyengültet letámadva, kis veszteségekkel, haladhatunk az utolsó szintén legyengült ellenfél legyőzése felé.



3. Necromancers - Nekromanták

Feladat: Visszaszerezni a dél-keleten található nekromanta QuickSilver nevű települést. E cél érdekében egy viszonylag erős sereget kapunk vár nélkül. Nehéz, lassan hömpölygő, de rendkívül érdekes küldetés ez, amely a Heroes 2 első komolyabb kihívása, amennyiben Archibaldot szolgáljuk elsőként.
Segítség: A hozzánk legközelebb eső vár, amit 7 napon belül be kell vennünk, a tőlünk dél-keletre található TimberHill!
A Necromancers, a campaign első igazi elágazása. A másik út a Slay the Dwarves (4) azonban rendkívül nehéz, és inkább idegesítő, mintsem érdekes. A később tárgyalt Roland Campaignban azt a térképet fogjuk választani Save the Dwarves álnéven.
Megoldás: TimberHill bevétele a rendelkezésre álló sereggel nem jelenthet gondot, különösen azért nem, mert útközben a kisebb szörnycsoportok beállhatnak hozzánk. Miután elfoglaltuk a várat, vegyünk fel két újabb hőst, akikkel kezdjünk felderítésbe, és foglaljuk el minden elérhető bányát. Ez a kezdeti sereg lényeivel viszonylag hatékonyan megoldható. Húzzuk fel a Statuet, és innentől az alapszintű lényadó épületekre koncentráljunk a vár védelmével szemben. Amúgy az egész küldetés sikere az aranyon múlik, így kivételesen, csak a legjobb hősünknél fejlesszük a képességeket, minden más esetben az aranyra voksoljunk. Ha megtisztítottuk a területet, akkor egyesített seregünkkel a legjobb, és legtöbb képzetséggel bíró hősünkkel foglaljuk el a dél-nyugaton fekvő Fenton várát. Vegyünk fel egy újabb hőst, és kelet felé indulva folyamatosan kezdjük el elfoglalni a bányákat. Különösen a nagy fontosságú aranybányákat, amiknek erősebb védelme megéri a nagyobb áldozatot. Kezdeti TimberHill nevű várunkat ne hagyjuk védelem nélkül, mert a gép hajlamos megpróbálkozni a bevételével, de ezt egy közepes méretű - ebből a mostanáig teljesen kiépült várból kb. 3 hét alatt kinyerhető sereggel könnyűszerrel megvédhetjük. Ezután egyesítsük a legtöbb lényt a legjobb hősünkkel egy főseregbe, és támadjuk meg a középen található Troy várát. Miután bevettük, kezdjünk növekvő taktikába, és ezt a helyet maximálisan kiépítve - különös tekintettel a varázsló tornyára (MageGuildre)- ide gyűjtsünk egy minden eltiporni képes hatalmas sereget. Ezt az eddigre már elgyengült gép nem tudja szabotálni, úgyhogy az összes fennmaradó hősünket beállíthatjuk a várak közé, menetrendszerinti szörnyszállítónak. Ha megvan a kívánt létszám, ami ez esetben az összes lényből minimum horde(50-99), akkor dél-kelet felé indulva vegyük a feladatban megjelölt QuickSilver városát. Vigyázat a gép a várost védő sereget kisebbnek mutatja, mint amilyen az valójában!



5. Turning Point - Forduló pont

Feladat: Ha így döntünk feladatunk négy, a lázadó csapatok kezére került vár elfoglalása, egy apró völgyben. Választásunk szerint nekromanta, barbár vagy warlock várral indulunk, egy a vártípusnak megfelelő hőssel, kis térképen. Preferáljuk most a jól bevált nekromantát. Rövid, könnyű sakkjátszma jellegű, inkább gazdasági, mintsem harci küldetés. E küldetés előtt ismét választásra kényszerülünk. Eláruljuk urunkat, Archibaldot, vagy leverjük az ellene lázadó csapatokat. Mivel az árulás, még a gonosz oldalon sem tisztességes, érdemes következetesen a rossz úton maradni.
Megoldás: Szavazzunk a nekromancia szépségeire, így Blacksford is halálmágiát szolgáló településként kerül a birtokunkba. Itt tűnik fel az első valamire való hős, Brax atya, akit azonnal vegyünk is fel. Immár két hősünkkel foglaljuk el a gyengében védett bányákat, és látogassuk meg a kilátótornyot (observation tower). Minél hamarabb építsünk Statuet, majd az alapépületek felhúzás közben, a rendelkezésre álló szerény seregünkkel ne féljünk délnek venni az irányt, és rögtön a parti elején elfoglalni Pig's Eyet. Két vár birtokában lassan fejlesztve az alap épületeket, készítsünk egy nagyobb sereget, és foglaljuk el vele a maradék bányákat, illetve gyűrjük le azokat a szörnyeket, akik aranyat őriznek. A térképen rengeteg varázstárgy (artifact) található, de ha megpróbáljuk az összeset összegyűjteni, az túl nagy áldozattal jár, és rengeteg időbe kerül. Igazi csapda szituáció! Ehelyett közepes seregünk élén a legjobb hősünkkel foglaljuk el a dél-nyugaton található Sherman várát. Ez az eddigiektől eltérően egy lovagvár. Kezdjünk ismét egy kis gyarapodásba, és vegyünk fel még egy hőst. Immár ügyelve a varázsló torony fontosságára, ne feledkezzünk meg mindhárom várunk erős védelméről, mert a gép ezen a ponton fejvesztett, folyamatos támadásba lendül mindhárom várunk ellen. Egy atya nyugalmával szemlélve a dolgot morzsoljuk fel ezeket a szánalmas, ám olykor veszélyes seregeket, és eközben felbővítve hőseink számát négyre, kezdjünk a gép birtokában levő északi bányák elfoglalásába. Ettől pár hét alatt megállíthatatlan fölénybe kerülünk, így egyesített seregünk élén legjobb hősünkkel adjuk meg a kegyelemdöfést, és vegyük be az utolsó Cathcart nevű warlock várat. Ha marad még kósza ellenséges csapat, azt pusztítsuk el, ezzel az erőtlen helyi lázadást levertük.



6. Rebellion - Lázadás

Feladat: További lázongások törnek ki Archibald ellen. Feladatunk ismét e szánalmas, de már közel sem olyan gyenge próbálkozások megfékezése. Igazán nehéz, idegőrlő küldetés.
Megoldás: Válasszuk a barbár várat, hogy egy jó harci értékű hőse legyen a másodlagos seregünknek, de a nehezét, az expert nekromanta Lord Corlagonnal visszük majd véghez. Először Corlagont a közeli kincses ládához ill. a Gazebóba küldjük némi XP-ért. Ezek után szabaduljunk meg az északon található szánalmasan apró paraszt seregektől, hogy csontvázakhoz jussunk. Ezután vágjuk le a maradék paraszt légiókat északon és észak-keleten (A parasztokból egy jó nekromanta rengeteg csontvázat tud kinyerni!). A csatákat varázslatokkal ill. a Haste varázslattal gyorsított csontvázakkal könnyedén megnyerhetjük, a többi egységünket ne küldjük a kaszájuk elé. Ha ezen túl vagyunk kb. 400 kiváló csontváz harcosra teszünk szert. Ezzel a sereggel támadjuk meg az érc (ore) bányát őrző ranger-eket. Ha szerencsénk van, akkor seregeink láttán csatlakoznak hozzánk. Bárhogyan is alakul, elég nagy sereget gyűjthetünk ahhoz, hogy a város keleti részén található kincses ládát őrző parasztokat levágjuk. Az ellenük folytatott csatákban érdemes kihasználni a csontsárkány (bone dragon) morál rontó tulajdonságát, mert így a parasztok kimaradnak néhány körből. Eközben várunkba nem érdemes visszamenni seregekért, mert az újabb héten nem csak nekünk születnek lényeink, de a parasztok csoportjai is 700-ról, 800-ra nőnek. Bejutva erre a zárt rétre szedjük össze az összes kincses ládát, és pénz helyett minden esetben válasszuk az XP-t (eXPerience). Ezek után induljunk el nyugat felé, és keressük meg azt a kis rétet, amit archerek védenek, és egy Srine of First Circle található rajta. Majdnem minden utunkba kerülő ellenséges sereg megfutamodik. Támadjuk meg a dél-nyugaton található lovagvárat, ezt érdemes a másodlagos seregünkre bízni, mivel mostanáig gyűjthettünk lényeket a kezdő várból. Ha eddigre a közelünkbe érnek az ellenséges hősök, akkor ezeket gyűrjük le először, aztán a várostól észak-nyugatra fekvő parasztokat támadjuk meg, így Corlagon serege újabb csontvázakkal bővül. Folytassuk utunkat észak felé, ahol immár nem ütközhetünk komolyabb akadályba. Foglaljuk el a maradék, Corlagonhoz mérten gyenge védelmű várost, és ha szükséges seregünket kibővítve, másodlagos hős lényeivel, mérjünk megsemmisítő csapást a maradék kósza hősökre.



7. Dragon master - Sárkányok mestere

Feladat: Két ellenséges Lord leigázása és Dragon city elfoglalása a cél. Nehéz küldetés, amiben végre a sárkányoké a főszerep.
Segítség: Csatáknál, ha lövő egységet támadunk, érdemes a vízköpőket (gargoyle) két egyenlő csoportba osztani, ezzel is akadályozva a távolsági fegyverek használatát.
Megoldás: Itt is érdemes a warlock várat választani, mert így képezhetünk sárkányokat, és ez létfontosságú az ellenséges sárkányok kiirtásához. Amilyen hamar csak lehet, béreljük fel régi hithű ismerősünket, Brax atyát. Majd hajóra ültetve - nem törődve az egyelőre gyatra navigációs képességével (navigation skill) -, kezdjük felfedezni a környező tengereket. Ez az atya legfőbb missziója e küldetés alatt. A térkép dél-keleti sarkában érdemes megszerezni a világítótornyot és az asztrolábiumot (Astrolabe of navigation). Eközben az első héten húzzuk fel a Castlet és foglaljuk el a közeli érc (ore) ill. kén (sulfur) bányákat. Második és harmadik héten béreljünk újabb hősöket, és építsünk ki minden szörnyet adó épületet, ami még nem áll a rendelkezésünkre. Menjünk északra az elsődleges sereggel. Egyelőre kerüljük meg az ellenség portyázó hőseit, amíg nem vagyunk elég erősek a legyőzésükhöz. Ne építsük meg a kettes szintű varázsló tornyot (Mage guild), mert szükségünk lesz a kénre a sárkány torony (Dragon tower) felépítéséhez! Ezek után, vegyük fel az összes lényt, így már minden arra járó csapatot le tudunk küzdeni. Ha véletlenül begyűjtjük a nekromancia képességet, akkor az így létrejövő csontváz harcosokat azonnal küldjük el, mert tönkreteszik a csapat morálját!
Képezzünk egy olyan sereget, ami kizárólag hidrákból (hydra) áll, és menjünk vele délre, hogy megszerezzük az itt található bányákat. De ne merészkedjünk túl messzire, mert a kezdő kastély közelében tartva őket, e lények jelenléte elriassza az ellenséges hősöket. A negyedik héten húzzuk fel végre a sárkány tornyot (Dragon towert), majd a zöld sárkányokat fejlesszük (upgrade) vörösre. Várjunk addig, míg össze nem jön hét vörös sárkány, és ezeket megindítva próbáljuk meg elfoglalni a leggyengébbnek tűnő (narancssárga?) várat. Ez kb. a hatodik hét végére sikerülhet.
Nyerjünk ki még több sárkányt az új kastélyból, és kombináljuk egy seregbe a vörös sárkányokkal (red dragon). Ezután már semmi nem állhat az utunkba, egyesítsük a seregeinket, és küzdjük le az összes maradék ellenfelet. Ha már elég erősek vagyunk, akkor támadjuk meg a sárkány várost (Dragon city). Ha rendelkezünk dimenzió kapu (Dimension door) varázslattal, akkor ezt hamarabb is elkövethetjük, mert nem kell keresztülverekednünk magunkat az odavezető utat őrző sárkányokon.



8. Country Lords - Vidéki nagyurak

Feladat: Már-már hagyománnyá mélyülő módon a feladat ezúttal is különböző ellenséges nagyurak jobb belátásra térítése, ezúttal azonban egy nagyon nehéz, de rendkívül taktikus küldetés formájában. E végigjátszás során nem vettük igénybe az ogre szövetséget (ogre alliance), és a sárkány szövetséget (dragon alliance) sem, így valóban nem lesz könnyű dolgunk. Ellenben kiváló alkalmunk nyílik gyakorolni a komolyabb taktikai ütközeteket nagy lovagseregek ellen. Ha ezt valaki e segítség nélkül teljesíti, annak valószínűleg nem lesz több gondja a játék további küldetéseivel.
Megoldás: Legjobb védekezés a támadás, tehát rögtön a második napon minden felfogadható lényünk felhasználásával orvgyilkoljuk le a délnyugaton tartózkodó lovagot. Ezek után minden elérhető kincses ládából nyerjük ki az XP-t, és ha van lehetőségünk rá, válasszuk a logisztikai képességet (Logistics skill). Egyelőre ne foglalkozzunk a többi erőforrás kinyerésével, ehelyett inkább foglaljuk el a sorceres kastélyt nyugaton az első hét végén. Vegyünk fel egy újabb hőst, akit állítsunk rá az imént hanyagolt nyersanyagok kinyerésére. Ha mindent jól csináltunk, akkor a második hét végére felhúzhatjuk a főnixeket adó vörös tornyot (Red Towert). Építsünk ki egy nagyobb sereget, mialatt elfoglaljuk a térkép déli területeit. Az elfoglalt várakat ne építsük ki túlságosan, mert megtartásuk most csak a plusz bevételt szolgálja. Érdemes egy frissen felbérelt zöldfülű hőst felderítőnek küldeni az ellenséges területre, de majdnem biztos, hogy nem fog visszatérni. Kerüljük addig az ellenséges hősöket, míg nem vagyunk biztosak a legyőzésükben. Ha a védelme engedi akkor érdemes elfoglalni a vízhez közeli észak-keleti várat. Ha sikerül összegyűjteni egy nagyobb sereget (pl. min. 10 főnix), akkor foglaljuk el az északi lovagvárat, amíg az erős ellenséges hősök délen foglalják el a városokat és várakat. A várat elfoglalva tanuljuk meg az új varázslatokat, majd sereget képezve nyomuljunk tovább a következő várig, és így haladva foglaljuk el mindet. Légy óvatos a gyengének látszó hősökkel és a frissen kiépült várakkal!
Pár küldetést segítő harci technika:
- Érdemes kihasználni a játékban leggyorsabb sorceres egységek fürgeségét
- A lovag csapatoknak általában nincsenek repülő lényeik, ezért maradj hátul és lőjj
- Használd a vakítás és lassítás varázslatokat a crusaders és champions egységeken
- A legjobb sorceres egységeidre használd a gyorsítás (Haste) és az áldás (Bless) varázslatokat
- Abban a várban, amit biztosan meg szeretnél tartani, építs helyőrséget (Garrison), mert ez jó eséllyel elriassza az ellenfeleket
- Az ellenséges egységek erősorrendje (nagy mennyiségben) veszélyességük szerint: rangers, champions, crusaders stb..



10. Greater Glory - Hatalmas dicsőség

Feladat: Könnyen megsejthető módon feladatunk ezúttal is az ellenség teljes megsemmisítése, de itt fontos, hogy mennyi sárkányt tudunk továbbvinni a következő küldetésre.
Megoldás: Nyissunk azzal, hogy mindjárt reggel küldjük el az ork törzsfőket (orc chief), mert lerontják a morált Corlagon kiváló nekromanta seregében, emelet még a többieket is lelassítják. Ezek után foglaljuk el a fakitermelőt és a kén (sulfur) bányákat anélkül, hogy elfeledkeznénk a vízhez közeli három kincses ládáról. Az XP-t válaszd az arany helyett. Menjünk északra a warlock csapáson és vegyük fel az itt fellelhető kincses ládákat, az ércet (ore) és ként (sulfur), ha útba esnek. Ha szintet lépünk, és a gép felajánlja, fejlesszünk logisztikára (Logistics). A falvak közül csak a csapás végén található warlock települést foglaljuk el. Ez kb. a második hét közepén esedékes. Így elég idő jut a kastély fejlesztésére. Érdemes ingoványt (Swamp) és zöldsárkány-tornyot (Green Dragon Towert) felhúzni. Vegyél fel egy újabb hőst, aki majd visszamegy az úton, amin jöttél, és felveszi a javakat. Érdemes még felfogadni egy hármasszintű hőst, akinek a feladata a legjobb hős követése, és az úton található nyersanyagok felszedegetése. Az egyik hőssel derítsük fel a maradék két csapást, míg a fekete sárkányok száma nő a warlock kastélyunkban. Miután Corlagon elérte a maximális 16-os szintet a ládákból már csak aranyat vegyünk fel! Eközben építsünk kikötőt két hajóval, majd az ötödik héten menjünk a legközelebbi kereskedelmi állomásra (trading post), majd cseréld az összes felesleges nyersanyagot aranyra. (A ként ne!) Majd az ötödik hét ötödik napján bocsássuk vízre Corlagont a másodlagos sereggel. (pl. hidrák, csontvázak, power lichik stb.) Ez az első támadás, amikor a cél a legyőzendő falu (MiddleGate) gyengítése. Próbáljunk meg mindenkit lemészárolni, a sárkányok kivételével, akik még túl erősek a számunkra. Az utolsó pillanatba menekítsük ki Corlagont. Vegyük vissza Corlagont a Warlock várban és adjuk neki a legjobb lényeket (pl. fekete sárkányt, minotaur kingek, gargoylok, griffek), majd várjunk egy napot, amíg a varázspontok feltöltődnek. Bontsunk vitorlát, majd a maradék hősöket használjuk arra, hogy a most született (6. hét első nap) lényeket továbbítsuk Corlagonnak. Szabaduljunk meg az összes hőstől, kivéve Corlagont. A végső csatára a 6. hét második napján kerül sor. Minimalizáljuk a veszteséget, különösen vigyázva a fekete sárkányokra, mert ezeket továbbvihetjük a végső misszióra.



11. Apocalypse - Apokalipszis

Feladat: Roland birodalmának teljes romba döntése, és Roland legyilkolása. Finom, ám iszonyúan nehéz küldetés, amit véleményünk szerint csak gyorsan és átgondoltan lehet megnyerni.
Megoldás: Az első napon védjük meg a barbár és nekromanta várainkat. Ha elég nagy seregünk van a barbár várban, akkor a közeli sorceres nem fog gondot okozni. Megelőzésképpen, hogy nehogy ellopja a nyersanyagainkat és a szabad csapatokat, a második napon öljük meg egy jókiállású barbár csapattal. Az áthozott sereget adjuk Archibaldnak, mert ő kitűnő varázsló. Az első két hetet használjuk a három vár kiépítésére, közben Archibald seregével induljunk északnak, és foglaljuk el a wizard várat, ami a zöld játékosé. Ha így haladunk tovább, megszerezhetjük a másik wizard várat is az első héten. Ilyen módon szert tehetünk titánokra és egy 5. szintű varázslótoronyra (Mage guild). A griffeket hagyjuk az első várban, a minotaur kingeket pedig a második, jobban felszerelt kastélyban. Ez a portyázó hősök ellen nyújthat védelmet. Egyszerre egy ellenfélre koncentráljunk, nyugodtan tegyünk kitérőket, miközben éppen az aktuális színre vadászunk. Persze ha egy eltérő színű hős is éppen a környezetünkben bóklászik, nem kell kikerülni, végezzünk vele is. A térkép fő taktikája, hogy először a legerősebb ellenfél ellen forduljunk, méghozzá gyorsan. A sorrend: zöld wizardok, narancssárga sorceressek, sárga lovagok és végül Roland vörös vára. A második héten végezzünk a zölddel, és indítsuk meg seregünket nyugatnak. A fekete sárkányaink mellé vigyünk titánokat is, amik a tűztámadásokat akadályozzák meg az értékes sárkányaink ellen. A harmadik hétre a narancssárga már teljesen esélytelenné válik, igázzuk le és vegyük el várait. A negyedik héten semmisítsük meg a sárga seregeit és hőseit, ehhez mindössze 11 fekete sárkány és 1 titán szükségeltetik. Az 5. hét 1. napjára 13 fekete sárkány és griffek, minotaur kingek, gargoylok hada áll rendelkezésünkre, amiket északnak vigyünk. A remek sereget adjuk át Archibaldnak, aki az idők folyamán kitűnő hőssé vált, és akinek még mindig 11 fekete sárkánya van. Az összes kinyerhető titánt is csoportosítsuk Archibaldhoz. Legvégső lépésként vigyük Archibaldot és seregét északnak a hegyeken át, használjuk a teleportot és foglaljuk el Roland várát.

Bevezető | Archibald Campaign | Roland Campaign | 

    ugrás a lap tetejére vissza az előző oldalra


Powered by Heroes Team